Video: Curtis ft. Hayes – Double Up

More visuals from Curtis’ The Lost Tape Gangsta Grillz with DJ Drama. Fresh off that sentimental and weepy-eyed talk with Oprah.

Previously: Curtis Speaks On 50 Cent Is The Future Mixtape


AddThis Social Bookmark Button

106 Responses to “Video: Curtis ft. Hayes – Double Up”

  1. Kush Kennedy Says:

    Whenever I have oral surgery [ll] I make a batch of cookies w/about 7gs worth of that good

    ^
    Chief easily has the most expensive weed habit on nah

  2. Chief Ali Says:

    Whenever I have oral surgery [ll] I make a batch of cookies w/about 7gs worth of that good

    ^
    Chief easily has the most expensive weed habit on nah

    ——

    LMAO grams my dude, grams

  3. Chief Ali Says:

    peace

  4. Kush Kennedy Says:

    LMAO grams my dude, grams

    ^
    Yeah, but I aint throwing 7gs in cookies tho. Forreal,

    I’ll throw 2 in, and some kb reggie, but 7 gs of that good? I’m smoking it, believe that.

  5. F YOU PAY ME! Says:

    Fuck outta here

    7 grams in a cookie … a quarter in a cookie…really tho?

    riiiiiiiiiiiiiight *dza voice*

    fuck outta here…

    +

    thats why Ether hurt Camels soul……

    cause the camel shots…no mustache havin whiskers like a rat…what you think you gettin girls now cause o your looks?..

    thats that shit even money cant fix..

    ugly deformed niggas STAY losing, regardless

    ^^

    How you figure…Hov has a kid with B …that pretty much cancels those bars of Ether out…period

  6. F YOU PAY ME! Says:

    LMAO grams my dude, grams

    ^
    Yeah, but I aint throwing 7gs in cookies tho. Forreal,

    I’ll throw 2 in, and some kb reggie, but 7 gs of that good? I’m smoking it, believe that.

    ^

    Exactly

    7grams in a cookie my ass…only an idiot does shit like that

    hahaha nigga was either lien or is just stupid

  7. F YOU PAY ME! Says:

    Poppin pills are for lames and freaky bitches

    23 (bout to be 24 this sunday) years on this earth.ive never.ran into a thorough human being with a pill.habit

  8. Jackson7 Says:

    hov can have 10 kids with beyonce…

    he still gotta duck before he look in the mirror…

    money dont make ugly niggas happy… ask dennis rodman..

    he made millions…fucked madonna and carmen electra and he still a
    miserable nigga…

  9. ayo Says:

    Sukas need bodyguards by Gangstarr

    Classic Joint

    RIP GURU

  10. F YOU PAY ME! Says:

    hov can have 10 kids with beyonce…

    he still gotta duck before he look in the mirror…

    money dont make ugly niggas happy… ask dennis rodman..

    he made millions…fucked madonna and carmen electra and he still a
    miserable nigga…

    ^^

    You really dont think Hov happy? people look stupid callin Hov ugly now.. i mean dont get me wrong..hes a funny lookin dude

    but thats like the kid in high school callin the other kid ugly and he got the baddest bitch in the school bringin him lunch and doing his homework and toppin him off in the wheel everday

    call him ugly makes you look mad

  11. Jackson7 Says:

    poppin prescription vicodins are for people who just had two wisdom teeth pulled 5 hours ago

  12. Jackson7 Says:

    calling hov ugly (or funny looking) doesnt require ny anger or madness…its stating the obvious…

    men defending ugly niggas when people call them ugly, is whats gay and/or bitchlike

  13. Black Says:

    You really dont think Hov happy?

    ^^^^^^^^^^

    This is NasRight tho what you expect?

  14. hood trill stunting aka trap day man Says:

    hahaha nigga was either lien or is just stupid

    > oh queef definitely stupid.

    he dick hopped into my ether battle thinking i cropped my son out a picture when it was instagram stalking asskitface.

    these vet novices need remedial classes.

  15. F YOU PAY ME! Says:

    I thought it was common knowledge .. Hov wifin B canceled out that line in Ether..i mean it was funny then..but now it doesnt work

    thought that was common knowledge

    and Jackson you seem upset cuz

    passive aggressive and shit..did i strike a nerve? i was makin a general statement…you had wisdom teeth pulled?

    ok…..

    obivously it wasnt directed at you…soem of you nahaggers are a sensistive breed of fuck boy

  16. F YOU PAY ME! Says:

    men defending ugly niggas when people call them ugly, is whats gay and/or bitchlike

    word?

    or is it … a man callin a man ugly when he got the baddest bitch in the game some jealous female estrogen filled soft nigga shit

  17. Jackson7 Says:

    making fun of pigpen or danny browns appearace is cool..

    but calling a rich nigga with a pretty wife ugly, is a sin..

    nahright logic…

    lol…

    nahright.com …where niggas got crushes on rich niggas

  18. hood trill stunting aka trap day man Says:

    soem of you nahaggers are a sensistive breed of fuck boy

    >word. case study example:

    i don’t need this shit anymore!©asskissface

  19. F YOU PAY ME! Says:

    making fun of pigpen or danny browns appearace is cool..

    but calling a rich nigga with a pretty wife ugly, is a sin..

    nahright logic…

    lol…

    nahright.com …where niggas got crushes on rich niggas

    ^

    lol come on cuz…

    Danny brown is a hell of a rapper..who looks like a faggot…with no bitch (to the general publics knowledge)

    Hov is a hell of a rapper..who looks like a camel..with the best looking female in the world according to that one magazine

    lets say Danny wifed a bad bitch and was knocken her raw…he could look as gay as he wants

  20. Jackson7 Says:

    btw…

    jayz does NOT have the baddest “bitch” in the game…

    drake, meek mill, chris brown and matt kemp do..

    “Oh thats your ho?..thats our ho, too” ©GOAT

  21. S.I.C.K Says:

    I let my wisdom tooth go naturally. Erosion

  22. F YOU PAY ME! Says:

    Jackson if you think that big headed stick figure fly dressing bitch Rihanna looks better than beyoncee

    i might have to ignore your comments for the rest of your nah lifespan cuz

    seriously

  23. Casket Face Says:

    he dick hopped into my ether battle thinking i cropped my son out a picture when it was instagram stalking asskitface.

    these vet novices need remedial classes.

    ^^^

    man i know you ain’t calling nobody a stalker…you stay droppin shit out my private on here like you don’t don’t know what’s going…

    dirty ass nigga, your wife have niggas load the shottie with irish spring and shaving cream to drive by bathings….

  24. F YOU PAY ME! Says:

    Same niggas that think Rihanna is badder then B

    same dudes that think Kobe is better than Jordan

    Same dudes that think Hov is a 2nd tier NY Rapper

    Same dudes that think Harry fraud is better than Alchemist

    .. what do you call these type of dudes……..

  25. Jackson7 Says:

    its cool though F.U.

    *shrugs*

    fa sho’ we aint finna fuss over nan man…ugly or not…

    cause thats what bitches do…

    IMO, all male niggas is ugly and all broads got something worth fightin for

  26. F YOU PAY ME! Says:

    same dudes that believed ross when he said he knows the real norieaga

  27. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    but calling a rich nigga with a pretty wife ugly, is a sin
    ^^^

    That nigga Hov is a strange looking dude. THIS is common knowledge

    Hov being hella rich & wifin B canceled out that line in Ether*

    And not even.

    He’s just an odd looking dude with a bad bish

  28. F YOU PAY ME! Says:

    nah Jack we talkin about B & Rihanna

    i really dont see a comparison

    You pull any solid 7 braud with an adequate amount of swag off of any major mode of public transportation in the North East united states..give her Rihanna Money…shell be on Ri Ri level aesthetically

    cant say the same for B….houston produces another breed of red bones cuz

    and yes i know ri ri is from the islands…and? … so what..she should of left her forhead over there

  29. Jackson7 Says:

    beyonce is prettier than rihanna in the classic sense..

    but rihanna is a “badder bitch”

    beyonce fucked marques houston and shawn carter…

    rihanna fuckin everyone and causing wars and hitting slumps

    “who’s bad???..”©michael joeseph jackon

  30. hood trill stunting aka trap day man Says:

    man i know you ain’t calling nobody a stalker…you stay droppin shit out my private on here like you don’t don’t know what’s going

    > aw stop crying assrippedface. thas the natural order of things in here. if you supply it we rewind it. get over it. if not….you know your mantra….

    i don’t need this shit anymore!

    & stomp off into further nothingness, b.

  31. Casket Face Says:

    beyonce post baby > pre blue ivy

    …them titties and mommy glow >

  32. Casket Face Says:

    & stomp off into further nothingness, b.

    ^^^

    i’m tryna star in movies like you ….”suds in the hood”

    tinyurl.com/cvyvcg7

  33. Jackson7 Says:

    smh @ misspelling jackson

  34. Casket Face Says:

    imagebam.com/image/d42536197203865

  35. F YOU PAY ME! Says:

    Cuz

    Rihanna is a smut…its 2012 .. 98% of niggas is a lames..

    what your witnessing is not a bad bitch causin wars…its a bunch of lame niggas fightin over a smut…niggas smut cuff .. thats just the sad state that were in

    Beyonce start actin like rihanna and she would really start a war…on some godfather 2 shit

    some sopranos season 4 tony on the lamb at the tele in a hicktown shit

    Ri Ri cause hood rat trouble…thats all that is..thats normal summer time dirty lame niggas shootin over smut shit… rihanna looks good…but its more style

    stand them next to each other..its like the sun and a match

  36. hood trill stunting aka trap day man Says:

    holy shit, assrip! lol!

    all that computer skill & you can’t make it in ny, Detroit & online!?

    no wonder you aggy.

  37. Casket Face Says:

    Ri Ri cause hood rat trouble…thats all that is..thats normal summer time dirty lame niggas shootin over smut shit… rihanna looks good…but its more style

    ^^^

    chick is finished ….c beezy had $3000 hooker ingrid gutierrez on the squad that night too

    it’s bad when you buying hookers and fighting over rihanna

  38. tHe kiD fRanKiE Says:

    Dis nigga makin sure “I don’t need this anymore sticks”

    Lmao

  39. hood trill stunting aka trap day man Says:

    i’m honored tho.

    a clown with supposed big dreams dedicating gifs to a nigga that made him melt profusely.

    i’m too trill.

  40. tHe kiD fRanKiE Says:

    Still dead at lets take a poll

  41. Casket Face Says:

    tHe kiD fRanKiE Says:
    June 19th, 2012 at 7:13 pm
    Dis nigga makin sure “I don’t need this anymore sticks”

    Lmao

    ^^^

    aint he though? dusty ass massachusetts very own fitted

  42. F YOU PAY ME! Says:

    think how much of a lame you have to be in real life to really get emotional over internet comments…like really get emotionally upset throwing your keyboard fuck the rest of your day up shit..

    its terrible out here man…

    niggas is softer than ever…that shit is a goverment plot..i swore when i was a youngbul niggas wasnt this cotton man

    DMX and ruff ryders had pitbulls and shit on TRL number 1 video

    niggas is just tissue now

  43. Jackson7 Says:

    its all irrelevant anyway…

    Fantasia & Jill Scott >>>> Rihanna & Mrs Camel

    cBcIMO..

  44. F YOU PAY ME! Says:

    haha

    im out tho

    OKC in 7

  45. Cypher Says:

    think how much of a lame you have to be in real life to really get emotional over internet comments…like really get emotionally upset throwing your keyboard fuck the rest of your day up shit..

    ^
    co-sign

    how niggas get emotional over jokes?

    lmao @ i don’t need this anymore

    sn- Casket stay get run off the block.. and coming back a month or two later like aint nothing happen.

    check the archives…

  46. hood trill stunting aka trap day man Says:

    Still dead at lets take a poll

    > i’m saying.

    niggas is mental outpatients.

  47. Cypher Says:

    bad bitches can gain a few pounds and still look good…

    Bitches like rhianna eat a extra cracker at breakfast she’ll get downgraded to a strong 5

  48. Casket Face Says:

    Casket stay get run off the block..

    ^^^

    when? you didn’t do it so shut the fuck up, tryna rewrite history …i was deep off in college and work and just didn’t have time to post….stop frontin’

    i admit it was in the middle of ether wars and shit but NOBODY ran me off

  49. Cypher Says:

    what your witnessing is not a bad bitch causin wars…its a bunch of lame niggas fightin over a smut…niggas smut cuff .. thats just the sad state that were in

    ^
    word..

    and smh @ Drake… thrown bottles instead of hands, thats what bitches do

    ovo XandO’s fo’real

  50. Casket Face Says:

    kev you a lame, your son is never gonna forgive you for that drug store 2 piece outfit you put him in

  51. Cypher Says:

    i admit it was in the middle of ether wars and shit but NOBODY ran me off

    ^
    k

  52. Cypher Says:

    random nigga :man you got knocked the fuck out

    casket: i admit a nigga was hitting me in the face, but a nigga only fell to the ground cause i wanted to get a closer look at the dirt

  53. Casket Face Says:

    no sign lames clustering together for a win….NEVER advocated that shit, check the archives for that one.

    hoe ass niggas….

  54. hood trill stunting aka trap day man Says:

    kev you a lame, your son is never gonna forgive you for that drug store 2 piece outfit you put him in

    > my son will be fine. unlike you who’s slowly becoming detached cuz the city of detroit exiled you.

    Detroit, my melter.

    thas where niggas go NOT to be found. you tried to save it!?

    i don’t need this shit anymore!

  55. Dos Equis Says:

    random nigga :man you got knocked the fuck out

    casket: i admit a nigga was hitting me in the face, but a nigga only fell to the ground cause i wanted to get a closer look at the dirt

    ^
    yo cypher on a roll..yall other niggaz SHUT THE FUCK UP

  56. Cypher Says:

    lmao @ a lot of things…

    how do niggas take nah seriously?

    log onto nah drop a couple comments then go on about your day… whats so hard about that?

  57. Casket Face Says:

    ole dusty ass slave from legend of bagger vance ….

  58. Dos Equis Says:

    nigga put mad elbow grease into that gif tho…

    failed blogger..nigga wasting his skills here..could be a successful gif developer

  59. Dos Equis Says:

    A Rapper Name Dame – The Address

    ill video ill song

  60. ayo Says:

    distilleryimage4.s3.amazonaws.com/562369048ab511e1a9f71231382044a1_7.jpg

    Legion of Bodyguards

    I Gotcha Back >>>>>>

  61. why? Says:

    *is US press*
    *makes big deal about euro debt crisis*
    *doesn’t speak much of US debt*

  62. donkey punch Says:

    f u pay me claimed to have jedi macking skills but tucked his tail when dub asked him to show n prove

  63. donkey punch Says:

    *is US press*
    *makes big deal about euro debt crisis*
    *doesn’t speak much of US debt*

    >liberal bias b

  64. Chief Ali Says:

    Fuck outta here

    7 grams in a cookie … a quarter in a cookie…really tho?

    riiiiiiiiiiiiiight *dza voice*

    fuck outta here…

    —–

    lmao…dumb nigga, guess you missed the part where I said I use 7 grams for a batch, not a single cookie

    reading comprehension>>>>>>

    good elbows on deck, fuck rationing. thats for desperate niggas like you who pop shit, sell wolf tickets and run off with ya tail tucked

  65. rex hussla Says:

    I’ll be spinning at a little spot tonight…I’m gonna throw on that Curren$y/Pharrell shit. Shout out to Frankie and Harlem [ll]

  66. ayo Says:

    OH !NOoooo they everywhere Imma celebrate and pop some Crissss *paws* Tal

    *hides*

  67. Cypher Says:

    I’ll be spinning at a little spot tonight…I’m gonna throw on that Curren$y/Pharrell shit.

    ^
    and after everyone fall asleep, what will you play after?

    may i suggest Chief Keef or Waka..

    dichotomy >>>

  68. Kush Kennedy Says:

    Same dudes that think Hov is a 2nd tier NY Rapper

    ^
    After the black album, he is a 2nd tier type of rapper. Its facts b.

    The ghost of Hov came out during that flex freestyle tho.

  69. Kush Kennedy Says:

    3 albums of Hov I listen to regularly:

    1. Reasonable doubt
    2. Vol. 3 (Jay’s fuck you album)
    3. The Black Album

    That’s all I really need.

    *ducks shots for excluding all blueprint projects*

  70. rex hussla Says:

    and after everyone fall asleep, what will you play after?

    ^

    LMAOOO…this spot’s theme is boombap shit, no Chief Keef or Wakas getting burn.

  71. rex hussla Says:

    I like to introduce shit too, last time I threw on Blu’s Doowhop…people were losing their mind. More lounge than dance club vibe.

  72. Kush Kennedy Says:

    reading comprehension>>>>>>

    ^
    The United States youth don’t hear you tho

  73. Kush Kennedy Says:

    this spot’s theme is boombap shit

    ^
    My suggestions would be

    Blu- Lucky
    Sir Michael Rocks – Bahamas
    Black Milk ft. Colin Monroe – Without U
    Curren$y ft. Young Chris – Sail on

    Joints that both females and dudes can vibe to

  74. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    Weed Butter >>>>

  75. ChainHeavy Says:

    AOTL and Niggas in Paris to open up the Finals?Miami loves Yeezy.

  76. Kush Kennedy Says:

    Nonito Donaire’s wife>>>>>>

    Got a lot of respect for Nonito, and the way he handles his business tho.

  77. F YOU PAY ME! Says:

    lil niggas think they special

    my man..who DOESNT have elbows on deck

    come on cuz

    its 2012

    but all that braggin bout bud shit is for lil lame niggas

    if you burn good you burn good and i salute you for that

    simple as that

    far as wolf tickets and all that extra curicular shit..ive said it 1,000 times

    i post pics

    yall say thats not ya bitch you didnt hit..you dont know here blah blah blah

    and the cycle continues..i come on here to talk shit and debate about brauds and hip hop not to impress you lil niggas

  78. F YOU PAY ME! Says:

    vapor life >>

  79. F YOU PAY ME! Says:

    plus the brauds i bring of the bench shittin on the brauds you simp niggas cook dinner for every night

    so yall really gonna hate on a young nigga and not believe me…

    i rather not….

  80. ayo Says:

    Clownin

  81. Troubleshooter1900 Says:

    What the fuck is AOTL?

    You people use way too many damn acronyms.

  82. Troubleshooter1900 Says:

    Niggas be having whole convos using nothing but acronyms and symbols and shit.

    “LOL, brb ybe, YOLO!!”

  83. hood trill stunting aka trap day man Says:

    yo i jus showed assmittface gif to my brother & he’s having breathing problems right now. lol/smh

    tell me why i didn’t notice that nigga gave me a shave until my brother jus put me on.

    melting casket>

  84. Danny Ocean Says:

    Russel Westbrook >>>

  85. Danny Ocean Says:

    kev vs casket >>>>

  86. Danny Ocean Says:

    niggas truly thought a team of 22 year olds from oklahoma were just gonna skate to an nba title, over a crew of arrogant battle tested veterans

    lmao

    nah, right?

  87. Danny Ocean Says:

    you want it to be one way. yea…you want it to be one way.

    but it’s the OTHER way.

  88. ayo Says:

    Nah Right

  89. Danny Ocean Says:

    D. Wade over the hill

    homie peaked in ’06

  90. Troubleshooter1900 Says:

    The average nigga hopes to get mad rich. But what’s the purpose? Only the Gods can watch the Earth twist, and I’m physically trapped down on the surface.

  91. tHe kiD fRanKiE Says:

    Fupm

    Stfu my g

    You folded n now u usin conjecture n deflection

    You tried to stunt…

    I called ur bluff

    And now ur comments appear in white font to us

    Fuck nigga

  92. Troubleshooter1900 Says:

    I said the Heat in 6.

    Niggas is always rooting for the underdogs. Sometimes, the underdog is the underdog for a reason.

    Fuck his bone.

  93. tHe kiD fRanKiE Says:

    3 months later….

    Wheres.the.pics?

    I be out wit real bitches no made up shits

  94. Danny Ocean Says:

    instagram photo ether >>>

  95. tHe kiD fRanKiE Says:

    Fupm-(90 days ago) blah blah blah um a young nigga I get the baddest bitches on this site can’t no one see me they do what I say n bow down to me I’m dat nigga I’ll show u pics of hoes u dream of my worst bitch is better than ur everything!

    Me-well up them hoes nigga u got ten mins

    90 days later-fupm
    Yea y’all lame what I look like uppin pics I don’t have nun to prove fir y’all!

    -_-x1000!?!

    Archives don’t lie nigga

    You folded under pressure

    You don’t get no bitches

    Stop,Lyin

    All these social sites

    And yet you never upped one!

    Career thru

    I did that to u

  96. Troubleshooter1900 Says:

    Every time I look up, this nigga Bron is at the damn Free throw line.

  97. tHe kiD fRanKiE Says:

    <b<This shit aunt for me no more

  98. F YOU PAY ME! Says:

    June 19th, 2012 at 10:51 pm
    Fupm-(90 days ago) blah blah blah um a young nigga I get the baddest bitches on this site can’t no one see me they do what I say n bow down to me I’m dat nigga I’ll show u pics of hoes u dream of my worst bitch is better than ur everything!

    Me-well up them hoes nigga u got ten mins

    90 days later-fupm
    Yea y’all lame what I look like uppin pics I don’t have nun to prove fir y’all!

    -_-x1000!?!

    Archives don’t lie nigga

    You folded under pressure

    You don’t get no bitches

    Stop,Lyin

    All these social sites

    And yet you never upped one!

    Career thru

    I did that to u

    ^

    I dont get no bitches why?

    Because i wont post them on a internet comment section for you niggas to spend your time debating if i fucked her or not

    you seriously or a lame cuz?

    real shit

    its actually entertaining that you dudes think i care about what your perception is of me regarding getting bitches

    i give 0 fucks about what internet niggas perception of me is

    i said that shit 100 times

    All these social sites? excuse me?

    I dont have facebook lil nigga…real niggas know what it is

    only a fuckin lame like yourself cant comprehend..you fuckin internet dweeb hahaha

  99. F YOU PAY ME! Says:

    This lame said your career is over

    just from the fact that you refer to this internet shit as a career already tells me what type of nigga you are in real life

    shit is terrible out chere

  100. tHe kiD fRanKiE Says:

    But you were the one braggin that you had da hoes to show?!?

    What.is.u.sayin?!?

    U can’t rewrite history

    We all watched u flake

    Don’t talk no hoes shit in here ever

    You clown ass nigga

  101. 7v5a7 Says:

    damn russel westbrook pop look young as shit. when he have that nigga when he was 13?

  102. Troubleshooter1900 Says:

    This nigga in the blue jersey is making magic happen b.

    Son is like Prometheus out there torching up the court!!!

    They still gone lose though. I like his heart on the court, none the less.

  103. Troubleshooter1900 Says:

    damn russel westbrook pop look young as shit. when he have that nigga when he was 13?

    ^WORD.

    Son pops was about 30. I would have sworn it was his brother or some shit.

  104. tHe kiD fRanKiE Says:

    Westbrook killin

  105. Troubleshooter1900 Says:

    LMAO.

    Lebron goes down because he fucked up his knee and homie runs him out a Gatorade? LOL.

    What the fuck is wrong with niggas. He shoulda gave him the blankest of stares.

  106. F YOU PAY ME! Says:

    Your 30 +

    infatuated with me uploading a pic

    whos a clown nigga?

    I already know your breed of lame in real life man, high school..you took jumpers all day after school you never made the team

    to short for football..to ugly to get bitches..was the yes man type only got through with most your lunch money cause you was on other niggas dick the whole time

    its cool cuz…its not my fault ya bitch look like a gargoyle and your 30 years old living your life vicariously through wiz virals and nah right..
    like i said 1,000 times…everbody knows how the story goes

    i post a pic..you say more proof..thats not you…yadda yadda yadda

    i was actually going to do it..but then im like hol up.. i already know how this movie ends

    im good

    focus on your nah right career..maybe esaky will give you a job..then youll have something better to do than making sure my dick stays hydrated

    puss boy

Leave a Reply