Rick Ross ft. Usher – Touch N You

Ricky Rozay drops the first single from his forthcoming 5th studio album God Forgives, I Dont hitting stores July 31st.

Previously: Rick Ross ft. Rihanna – Cake (Remix) (Video)


AddThis Social Bookmark Button

35 Responses to “Rick Ross ft. Usher – Touch N You”

  1. Casket Face Says:

    jderrida Says:
    May 14th, 2012 at 7:58 pm
    Hov >>>

    That “asking Freeway to please leave the picture” Ether made my soul burn…

    God damn…

    ^^^

    if you freeway’s weed carrier right now, commit that

  2. Das racist Says:

    Ayo?

  3. Deen Says:

    Decent radio fodder.

    Largely lame.

    Usher features in 2012? The urban listener BEEN off that. Word to Gucci Mane’s “Spotlight.”

  4. ayo Says:

    Untouchable

    Naw

    TouchNYou girl

    in the mind, body, soul

    Stay Close…

  5. Casket Face Says:

    usher feat bawse “let me see” …shit GOES tho’!

  6. NovemberEnd Says:

    No country Usher features huh

  7. rex hussla Says:

    Rick Ross ft. Usher – Touch N You

    ^

    [ll]

  8. Casket Face Says:

    sn: black or hispanic women fine as fuck walking by smelling like a fresh shower, black women’s hair products and vicky t’s secret

    ….diamond cutter

  9. NovemberEnd Says:

    Radio

    People still listen to those?

  10. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    I guess a bit of chocolate syrup spilt on Ross’ new pendant.

    So he ate the offensive parts.

  11. NovemberEnd Says:

    Earl sounds zooted on that ‘new’ song

  12. Casket Face Says:

    that nigga nose look like a decepticon in disguise mode

  13. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    Usher features in 2012? The urban listener BEEN off that. Word to Gucci Mane’s “Spotlight.”
    ^^

    It wasn’t “Spotlight” that killed the Usher feature as we know it.

    It was that godawful DJ Khaled song.

    It’s been downhill ever since & Usher’s hair is the only one that realizes it.

  14. jderrida Says:

    Hov caught a body tonight…

    Murked Freeway with no remorse…

    Left his body to rot in a cold, wet and dark Philly street…

    Some where Beanie Sigel cries…

  15. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    Some where Beanie Sigel laughs…

    You know it was killing him that Chris & Free were staying silent to remain in Hov’s favor.

    I bet you Beans SMS’d Free on some “I told you that nigga ain’t shit” tip.

  16. rex hussla Says:

    This walrus does look pretty comfortable in his natural habitat

  17. rex hussla Says:

    Freeway’s good man, those other dudes were only there for a photo opp so they could sign that check…Freeway was looking a little out of place.

  18. tHe kiD fRanKiE Says:

    What happ wit jay n free?

  19. ayo Says:

    Just to be on stage is an honor rocking Black sheep clothing

    Freeway must be thinking

    no Freeway Rick Ross

    BAWSE

  20. rex hussla Says:

    grantland.com/blog/hollywood-prospectus/post/_/id/49519/jay-z-announces-philly-festival-has-no-use-for-lingering-philly-rapper

    ^

    Check this out Frankie

    gifsoup.com/imager.php?id=3718415&t=o LMAO

  21. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    That nigga Free GTFO the way lol.

    Niggas know their place. Like trained mungkeys.

  22. rex hussla Says:

    You’ve got a pretty prominent L.A. tattoo on your face. Do you think that’d be a good look for Magic Johnson now that he’s got the Dodgers?

    Yo, man. I was gonna recommend that Magic gets the same tattoo I have but just the blue star. I think that’d be so cool. I talked to Matt Kemp in the club a couple of weeks ago. I even brought that up, that Magic should get a face tat. He was like, “I don’t know.” Hopefully, man. He’s gonna see what he can do. I think it’d be dope. We’ll see. It’s Magic. Stars are affiliated with magic. Even at Disneyland, when Mickey wears the little magic hat, it’s got stars on it. So what I’m saying is it might be a good look for Magic, man.

    ^

    Not really Game SMH

  23. rex hussla Says:

    Free didn’t even look like he was supposed to be up there…Jay is posing for pics with rich dudes in suits who own companies and shit…Freeway looking like you’d think he’d look after basically becoming a blog rapper

  24. rex hussla Says:

    An announcement was expected to take place Monday morning with Philadelphia Mayor Michael Nutter, and the festival was said to be an eclectic mix of artists and could include as many as 28 acts.

    This morning, the announcement took place as predicted, with comments from the mayor as well as representatives from the United Way and Budweiser.

    ^

    Hmmm….let me see Mayor of Philly, Reps from Budweiser and United Way, Jay-Z and…………Freeway?

    One of these is not like the others LMAO

  25. rex hussla Says:

    500daysasunder.files.wordpress.com/2012/05/screen-shot-2012-05-14-at-11-05-15-am.png

    ^

    hahahahaaa

  26. rex hussla Says:

    I don’t think he had a chance for getting in that flick anyways, but those Nike sweatpants/track pants weren’t helping.

  27. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    This nigga Free couldn’t have wore a shirt that fit?

    Nigga look like the black Papa Smurf…for real tho.

  28. ayo Says:

    Mayor of Philly, Reps from Budweiser and United Way, Jay-Z……

    ^^^^

    Cha ching ching ching ching

    *register breaks*

    *collects*

  29. ayo Says:

    This nigga Free couldn’t have wore a shirt that fit?

    ^^^

    This nigga wilding LMAO

  30. hood trill stunting aka trap day man Says:

    damn…

    free got caught the crazy PR brick. thas a photo bombing that he ain even purposely put himself in.

    nigga leaning on the banister at that. like he on the project stoop. man…
    life after the rock shouldn’t be so rough.

  31. Cypher Says:

    but really tho… how dare that nigga run up on stage, AND then have the nerve to stay for the photo op.

    Annnd he was pout in on the side of the stage…

    Rofl…

    How Jay gonna show freeway the off ramp

  32. Cypher Says:

    thats all Freeway fault tho…

    He knew he wasn’t supposed to be on stage, thats what happened when niggas forget they place.

    Niggas don’t see Bleek pulling shit like that.. nah that nigga bleak be in the back, changing blue ivys diaper like he supposed to.

  33. ayo Says:

    and the plot thickens

  34. Lex! Says:

    hov deaded freeway but…this is nuttin new

    he deaded dame, he deaded nas career when he signed to def jam, he deaded beanie at his court hearing, he deaded rihanna when she was still fucking with young ike turner…

    this freeway moment is just a new edition to his library

  35. Bricktop Says:

    IMO that speaking out to the media/other outlets is weak bitch shit when you could address the issue w/the individual directly

    even if some of them dudes have legitimate gripes with the Camel they come off looking like scorned women…thats why I respect Curren$y even though all of his music ain’t for me…that brother left Cash Money after peeping his career wasn’t going nowhere with that camp and started his own movement to FEED HIMSELF

    Beans and them been in the game long enough, why they ain’t go that route?
    ^
    Beans’ step-pops(?) was drug into a Philly alleyway and set on fire just a few years ago. Currensy ain’t never been bout THAT life, so comparing the 2 is asinine. And lord knows Jay has exhausted every method of avoiding Beans. I respect the ones who spoke up and showed that they had some fucking pride left.

Leave a Reply