Nas – Daughters (Prod. by No I.D.) (Artwork)

Nas has announced that his next single will be ‘Daughters’ produced by No I.D. and is expected to hit iTunes on May 1st. The artwork has been revealed and can be seen above.

The album Life Is Good also got an official release date of July 17th. Finally, the video for ‘The Don’ should be out this Friday.

Previously: Gary Clark Jr. ft. Nas – Bright Lights (Remix)


AddThis Social Bookmark Button

23 Responses to “Nas – Daughters (Prod. by No I.D.) (Artwork)”

  1. Chief Ali Says:

    John Mayer swag

    *daps all my nahggas*

  2. Bricktop Says:

    My President is Still Black… after Obama gets reelected?

  3. Troyvul Says:

    *Daps Chief*

    *Send Bricktop a Broom via the mail*

  4. Cypher Says:

    smh.. @ me typing have instead of half.

    *goes to get coffee*

  5. tHe kID fRanKiE Says:

    Chevy woods>>>>>>nas

  6. Chief Ali Says:

    Lola Love looking right on that Source cover in the last post [ll]

    Bowlegged females w/strong East Afrikan facial features>>>>

    I wouldn’t save her though, imagine the number of dicks that been on that jacket

  7. The Shot Clock Says:

    juicy j know he too old to be runnin 3rd string in a young nigga’s crew

  8. Bricktop Says:

    *Send Bricktop a Broom via the mail*
    ^
    Lol.
    *benches Bautista from my fantasy squad on G.P.*
    *actually, that’s not true*

  9. Troyvul Says:

    juicy j know he too old to be runnin 3rd string in a young nigga’s crew
    ^
    His buzz prior to being affiliated to TG was growing strong, he didnt need to sign.

  10. Chief Ali Says:

    juicy j know he too old to be runnin 3rd string in a young nigga’s crew

    ——-

    That dude seems like he’s having more fun than anything. I would count it as a win, aligning with Wiz and the Taylors is exposing him to fans he wouldn’t normally have access to outside of the 3-6 umbrella.

    let that bamma cook

  11. Troyvul Says:

    *benches Bautista from my fantasy squad on G.P.*
    *actually, that’s not true*
    ^
    Lol, we just swept KC, so we feelin ourselves right now hopefully we can get a lil run going

  12. The Shot Clock Says:

    His buzz prior to being affiliated to TG was growing strong, he didnt need to sign.

    ^

    i’m sayin

    …..

    That dude seems like he’s having more fun than anything. I would count it as a win, aligning with Wiz and the Taylors is exposing him to fans he wouldn’t normally have access to outside of the 3-6 umbrella.

    ^

    but juicy has his own legacy, solo and with 3 6… why hitch your wagon to a young nigga? and it’s not lik he and wiz are on some duo shit, juicy lookin like a weed carrier.

    but u know, times it tough niggas gotta eat out here i guess

  13. Chief Ali Says:

    Plus the alliance is mutually beneficial, Juicy J brings that hood stamp of approval that the Taylors were definitely lacking.

  14. Bricktop Says:

    Lol, we just swept KC, so we feelin ourselves right now hopefully we can get a lil run going
    ^
    Word. Seems like you guys’ success depends solely on how many HR’s Jose can hit in a game. At any rate, our only objective is to remind you what just took place two weeks ago….

  15. tHe kID fRanKiE Says:

    Cosign Juicy in Taylor gang

    Great fit for all parties (pun)

  16. Kush Kennedy Says:

    Why Wiz borrowing McLovin’s vest tho?

  17. Cypher Says:

    Plus the alliance is mutually beneficial, Juicy J brings that hood stamp of approval that the Taylors were definitely lacking.

    ^
    and Lola brings that tramp stamp that Wiz was previously wanted…

  18. Troubleshooter1900 Says:

    *STANS*

    NaS >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

    The greatest mind to ever commit thought to beats, EVER!!!

    I’ll bust a nigga head that say different.

  19. Troubleshooter1900 Says:

    *Daps The Chief*

    Long time bro. What’s new?

  20. Troubleshooter1900 Says:

    Damn, that was a John Mayer song. Off the Where The Light Is: Live joint.

    That shit still goes. Free Fallin’, Slow Dancing In A Burning Room, Neon >>>>>>

    Still get it in to that joint.

  21. Chief Ali Says:

    *daps the god TS1900*

    Can’t call it my dude. Been MIA doing some lightweight traveling and getting situated with this new gig I started back in January. Also getting deeper into my fitness working to improve muscle endurance and stamina. Rahm E about to go ham, I know you peeped those black helicopters running “practice drills” last Monday, flying low as hell through the loop and parts of the southside, mogs hanging out them bitches w/assault rifles on the ready. This NATO Summit finna be all types of interesting.

    How’s life doe?

  22. Troyvul Says:

    At any rate, our only objective is to remind you what just took place two weeks ago….
    ^
    Lmao chill

    My Young Goons Rasmus and Lawrie are starting to show out.

  23. hood trill stunting aka trap day man Says:

    Why Wiz borrowing McLovin’s vest tho?

    > lol.

    but nah thas the bull hide that the indian dude in the village people be rockin.

Leave a Reply