Video: DJ Drama ft. Ludacris, Young Jeezy, T.I. & Future – We In This Bitch (Behind The Scenes)

Shot yesterday in Atlanta. Directed by Benny Boom.

“We In This Bitch” is the first single from DJ Drama’s new album Quality Street Music.


AddThis Social Bookmark Button

19 Responses to “Video: DJ Drama ft. Ludacris, Young Jeezy, T.I. & Future – We In This Bitch (Behind The Scenes)”

  1. Captain Planet Says:

    Ay LB,

    Bitches like Shiny Shit – the Honorable LandLord

  2. Captain Planet Says:

    Feces thought Horse and Carriage was just transportation

  3. jderrida Says:

    the first single from DJ Drama’s new album Quality Street Music.

    ^^^

    If you didn’t produce any music or write any lyrics how do have an album to release?

  4. Captain Planet Says:

    2012,

    Hoes is Scandalous …

    If your girl purse, whip and celly don’t got a GPS tracking device ?

    My condolences …

  5. hood trill stunting aka trap day man Says:

    lol this nigga crying over that fat white chick..kev gon relate to this

    > lol.

    i was with my snowbunny monday at a showcase she does with a band for engaged couples.

    she paid. she jus did a track for American cancer society.

    thas mailbox royalty money.

    guess who gon spend it?

  6. Casket Face Says:

    London Bloke Says:
    April 11th, 2012 at 11:47 am
    So you never need to approach ANY female, they always approach you?

    ^^^

    i don’t approach hoes, for what? if she ain’t approach me she ain’t want shit…i want that indication made from the gate.

  7. son of ether Says:

    This screenshot is of CP and B standing outside the hoe house on Monday Morning

  8. Captain Planet Says:

    If you didn’t produce any music or write any lyrics how do have an album to release?

    —————–

    Isn’t he basically an executive producer ?

    Same shit Diddy’s been doing for years

    ” I don’t like that beat nah take that! take that ! “

  9. London Bloke Says:

    Nahright is really bizarro world…only place where niggas bag European models, actresses and video vixens without even having to approach them…the women dive desperately onto their windscreens whilst they doing 60kph simply driving in their 1995 Ford Pickup…inexplicably drawn to some raw magnetism emanating from inside the car

  10. jderrida Says:

    If your girl purse, whip and celly don’t got a GPS tracking device ?

    My condolences …

    ^^^

    Joseph Stalin Swag

  11. son of ether Says:

    Blood Brothers…They smoke the same strain weed and got the same strain of herpes

  12. Casket Face Says:

    smh do niggas not realize their youtube views, anticipation and search engine relevance will go through the roof if they STOP making these stupid ass behind the scenes videos and trailers?

    yeah we live right now (no you’re not it’s pre-recorded) on location for the video, we bout to eat these burgers from checkers nahsayen…stay tuned holla! – stupid rap niggers

  13. son of ether Says:

    Niggaz think they thuggin cause they flare up at the same time

  14. Captain Planet Says:

    jderrida Says:
    April 11th, 2012 at 11:54 am

    If your girl purse, whip and celly don’t got a GPS tracking device ?

    My condolences …

    ^^^

    Joseph Stalin Real Nigga Swag

    ————–

    * Fixed *

    Go ahead and trust a bitch

    Nasir did … twice …

  15. London Bloke Says:

    “Nah fuck you Kelly Rowland, I aint getting out my phone, thats too much effort, you better get yours out to take my number”

  16. Jackson7 Says:

    911 Says:

    April 11th, 2012 at 11:46 am
    What’s this jalen rose versus skip about?

    ———-

    Jalen called skip out, basically tellin him he should STFU disrespecting pro basketball players and athletes in general, since he couldnt even make it off his JV hoops team (and he provided clips of Skip as a scrub)… skip caught feelings… Steven A. called Jalen a “whiner”, for going at skip… shit got real for a minute there… good TV

  17. jderrida Says:

    This screenshot is of CP and B standing outside the hoe house on Monday Morning

    ^^^

    B is drama with that big ol’ grin.

    Recession out here and letoya was cheap today. Got that big ol’ grin like he 2 years old and just learn to be potty train. Momma I finally did it swag! Yeah you finally got some pussy nigga.

  18. jderrida Says:

    Joseph Stalin Real Nigga Swag

    ————–

    * Fixed *

    Go ahead and trust a bitch

    Nasir did … twice …

    ^^^

    eh some people argue Stalin was a real nigga tho…

    Would you do to your girl what he did to his political adversaries?

    I’d assume you dead that chick if you found her at ray-ray’s house sucking dick..

  19. Jackson7 Says:

    nah LB… dont misunderstand…

    i approach the ladies… but i dont say too much at al, other than a normal greeting..

    i just smile alot and make eye seductive contact..

    nohomo, but im a very handsome man, and that usually gets the ice broken and the fire started… might cant work for everyone..

Leave a Reply