Video: Iron Solomon – SXSW Recap

Solomon rubs shoulders down in Austin.

Previously: Iron Solomon Interview w/ Forbes


AddThis Social Bookmark Button

15 Responses to “Video: Iron Solomon – SXSW Recap”

  1. Harlem World Says:

    niccas who used to rob the dice game because they were losing <<<<<<

    only words uttered were , "that chain, nigga"

  2. JDS of the Cobra Kai Dojo Says:

    Smh Casket should still be in a coma till this day if it wasnt for those friendly policemen

    ^^

    lol right

  3. Jackson7 Says:

    “forreal be honest… i called him faggot and he still responded… that bastid got a guilty conscience..”

    RJO

  4. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    the nigga who lost everything at the dice game but refuses to pay, resulting in him getting robbed anyway >>>>

  5. Casket Face Says:

    Troyvul Says:
    March 23rd, 2012 at 2:32 pm
    Smh Casket should still be in a coma till this day if it wasnt for those friendly policemen

    ^^^

    i was gonna be tuned up that night though, i cant even front on that…but fuck going out like a hoe in front of some pussy

    at least i can get some head in icu lol

  6. Harlem World Says:

    g unit: fat bitch >>>>>

  7. Yasser Pair-a-gats Says:

    Niccas questioning the veracity of each other’s war stories on NR > _______

    Doubting niccas FTW.

  8. b Says:

    get shot or die trying

  9. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    You don’t have a hood pass?

    Ask niggas where the weed at. If they front, ask for the nearest loosie spot.

    Always maintain eye contact & you should be ok.

  10. The Shot Clock Says:

    g unit: fat bitch >>>>>

    ^

    g unit had a lot of hits. a lot. fif just couldnt keep the crew in check. with game and buck in line them niggas would be still dropping hits today

  11. tHe kiD fRanKiE Says:

    Dice games always turn ugly

  12. b Says:

    lol @ niggas still remembering the rhymes almost a year later. LMG.

  13. tHe kiD fRanKiE Says:

    David Brown clothing

    Roffle

  14. Bricktop Says:

    yo bricktop you jihad’s cousin right?

    if so, nuff said
    ^
    LMAO.
    I just read a few books.
    Nothing more, nothing less.

  15. b Says:

    I seen a nigga try to pull that styles shit on a nigga,

    Cant wait to roll a hunnid and ace, tell a nigga I OWE, HELL NO GET THE FUCK OUT MY FACE.

    got his ass beat, no homo.

Leave a Reply