Mac Miller – Macadelic (Mixtape)

01 – Love Me As I Have Loved You (prod. Ritz Reynolds)
02 – Desperado (prod. ID Labs)
03 – Loud (prod. ID Labs)
04 – Thoughts From A Balcony (prod. Sap)
05 – Aliens Fighting Robots (feat. Sir Michael Rocks) (prod. Brandun Deshay)
06 – Vitamins (prod. ID Labs)
07 – Fight The Feeling (feat. Kendrick Lamar & Iman Omari) (prod. Iman Omari)
08 – Lucky Ass Bitch (feat. Juicy J) (prod. Lex Luger)
09 – The Mourning After (prod. Two Fresh)
10 – 1 Threw 8 (prod. Black Diamond)
11 – Ignorant (feat. Cam’ron) (prod. Cardo)
12 – The Question (feat. Lil Wayne) (prod. Wally West & ID Labs)
13 – Angels (When She Shuts Her Eyes) (prod. Clams Casino)
14 – Sunlight (feat. Iman Omari) (prod. Teddy Roxpin)
15 – Clarity (prod. ID Labs & Ritz Reynolds)
16 – America (feat. Casey Veggies & Joey Bada$$) (prod. Hannibal King)
17 – Fuck ‘Em All (prod. ID Labs)

Download: Link | Alternate

Below is the official video for ‘Loud’.


AddThis Social Bookmark Button

126 Responses to “Mac Miller – Macadelic (Mixtape)”

  1. Das racist Says:

    *looks left then right*
    *realizes the coast is clear*
    *downloads*

  2. k Says:

    when is this guy gonna stop?

  3. Harlem World Says:

    05 – Aliens Fighting Robots (feat. Sir Michael Rocks) (prod. Brandun Deshay)

    ===================
    this will be dope

    deshay got beats x rocks got bars

    miller just needs to show up

  4. rex hussla Says:

    I’d be right in the middle of that scene with extremities submerged in something

  5. Das racist Says:

    I’d wager most racists have never even formed an opinion based I experience, but just by ideals that have been passed down

    ^^^^^^

    cBc
    I used to hate Syrian people just because

  6. rex hussla Says:

    *all extremities

  7. Jackson7 Says:

    Das racist Says:

    March 23rd, 2012 at 8:01 pm
    *looks left then right*
    *realizes the coast is clear*
    *downloads*

    ————-

    he’s not nearly as wack as we all pretend he is, but he’s still a cornball

    he uses good beats too..

    or so ive heard

  8. rex hussla Says:

    Patrice O’Neal – Elephant in the Room DVD >>>>>>>>>>>>

    “Ladies…why can’t I….harasssss you?!?!?!”

  9. Das racist Says:

    smh
    The download link is fugazi & datpiff has already crashed

  10. k Says:

    he’s wack

    plus his beats are fire, which makes his music more frustrating likkkke, “get styles p on that shit!”

  11. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    *clicks on download link*
    *walks away from computer*
    *claims it was an accident*

  12. gramMasta Says:

    kizzas stay yappin that welfare excuse

    when proven they are more on it than errbody else

    a kizza I know copped a $6 loaf of bread, $8 bottle of anchovies and a $26 jar of caviar off they stamps card on tuesday

  13. Ayo Says:

    He’s ok for a white rapper, She’s cute for a muslim

    Everybody does this

  14. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    he’s not nearly as wack as we all pretend he is, but he’s still a cornball
    ^^^

    In a nutshell

  15. Harlem World Says:

    AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:
    March 23rd, 2012 at 8:05 pm

    Applaud Ross.

    He got himself hot standing around known paper gangsters like Puff & Baby, but managed to avoid being obligated to either one contractually.

    Shrewd moves.

    ====================

    *applauds*

  16. gramMasta Says:

    *clicks on download link*
    *walks away from computer*
    *claims it was an accident*

    ^ co-mysterio’s it up

    * smells turkey bag of trainwreck *

  17. rex hussla Says:

    land…did you ever check this out?

    waxpoetics.com/wax-poetics-magazine/issue-50

    They have a dope little mix for this issue too

    waxpoetics.com/blog/dj-mix/wax-poetics-issue-50-mix

  18. Harlem World Says:

    cosign women from iran/lebanon/syria

  19. Jackson7 Says:

    he got a lil flow to him for a kizza, but he just looks and sounds borderline mentally retarded, and he dont be rhyming bout shit..

    but he’s not out there disrespecting the genre, and he seems like he’s really trying…

    at this point, i rather listen to him, than Eminem

  20. Harlem World Says:

    roffle @ nahggers secretly downloading this tape

    because..erm…i wouldnt do such a thing

  21. rex hussla Says:

    Yooo…those Nardwuar interviews with Action Bronson and Danny Brown were funny.

    Dante Ross is the battery behind Action, no wonder he’s getting so much shine.

    Dude has helped a lot of kizzas in the game.

  22. Kush Kennedy Says:

    Purified water bottles are instrumental in a smoke out session

  23. Ayo Says:

    How many times you thought or said

    He’s alright for a cracker

  24. Harlem World Says:

    wtf happened to eminem

    like, he doesnt even rap well since post rehab

    pre rehab em made those annoying pop records like without me

    but he still had an intricate rhyme scheme that you could respect

  25. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    he’s not out there disrespecting the genre, and he seems like he’s really trying…

    at this point, i rather listen to him, than Eminem
    ^^^^

    He get’s points for trying & the fact that he hasn’t been straight up punked, robbed or smacked by Maino give him a one up on Yung Berg.

  26. Ayo Says:

    he got a lil flow to him for a kizza

    ^^

    point proven

  27. rex hussla Says:

    Like how is Action Bronson’s crew Harry Fraud, Mayhem Lauren, Dante Ross, Simon Rex and Riff Raff?

    That’s a weird group of people all hanging out, and they’re always all together

  28. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    Purified water bottles are instrumental in a smoke out session
    ^^^

    I once stayed awake for 72 hours on weed, water & toaster strudel.

    True Story.

  29. gramMasta Says:

    That same kizza’s sister tho>>>

    a strong 6.7 looks body no brain

    head game is immaculate for a blunt and a beer

  30. Das racist Says:

    Asher Roth >>> Eminem

  31. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    Like how is Action Bronson’s crew Harry Fraud, Mayhem Lauren, Dante Ross, Simon Rex and Riff Raff?

    That’s a weird group of people all hanging out, and they’re always all together
    ^^^^

    They are all weirdos, so they actually belong together. Harry Fraud is one of the strangest looking kizzas I’ve ever seen.

    And yeah, when I saw Ross was managing Bronson, it all made sense.

  32. Rajon Trondo Says:

    Ayo
    1 min ago
    How many times you thought or said

    He’s alright for a cracker
    ^
    Every day.

  33. Das racist Says:

    @Rex

    Simon is a rapper/producer now, goes by the name of Dirt Nasty

  34. gramMasta Says:

    roffle @ nahggers secretly downloading this tape

    because..erm…i wouldnt do such a thing

    ^ * beatboxes to MJ-I Can’t Help It while download ensues *

  35. rex hussla Says:

    Wait…I’ve heard of Dirt Nasty, I’ve seen him on flyers and shit. I didn’t know that’s Simon Rex though SMH

  36. Harlem World Says:

    Ayo
    1 min ago
    How many times you thought or said

    He’s alright for a cracker
    ======================

    see, this is the thing about white people

    you dont understand that a lot, if not most black people dont give a f about race when it comes to talent

  37. rex hussla Says:

    Yeah Harry Fraud just looks like a goon, not like a tough guy definition of goon, but old school definition…just a goofy, awkward, kinda scary/retarded looking dude.

    Like if you met him and shook his hand it would take you a couple seconds to register like “what’s wrong with dude? is he retarded? no he’s just ugly”

  38. Kush Kennedy Says:

    wtf happened to eminem

    like, he doesnt even rap well since post rehab

    pre rehab em made those annoying pop records like without me

    but he still had an intricate rhyme scheme that you could respect

    ^
    FACT

  39. Harlem World Says:

    harry fraud x alchemist = a surfer looking type dude and a jew from beverly hills

    not many black hip hop fans are gonna say “yo they got heat for some whiteboys”

    they gonna zone out x enjoy their music

  40. Das racist Says:

    ID Labs >>>

  41. Jackson7 Says:

    rex hussla Says:

    March 23rd, 2012 at 8:11 pm
    land…did you ever check this out?

    waxpoetics.com/wax-poetics-magazine/issue-50

    —————

    nah… thanks tho..

    i still got vol#47 you put me on to…

    im scared to even read it too many times and get fingerprints on it

  42. gramMasta Says:

    WHEN I WAS HUSSLIN

    York ave kizza’s money>>>Marcy pj niggas money

  43. rex hussla Says:

    My guilty pleasure is this Calvin Harris – Feel So Close shit

    I want to take E and rub some chicks palms to this shit

  44. Kush Kennedy Says:

    Asher Roth >>> Eminem

    ^
    Em’s verse on Three Six Five >>> Asher Roth’s existence

  45. Jackson7 Says:

    smh @ #50

    jesse johnson still live in Minneapolis to this day, playing in the same joints he played in before he was in The Time…

    “Be Your Man” >>>
    “Can You Help Me” >>>

    niggas never could take him serious because he looked and sounded like a dollar store dark skinned Prince..

    great guitar player tho.. still playing to this day..

  46. Das racist Says:

    I’m about half-way through but so far

    Macadelic >>> Taylor Allderdice

  47. Rajon Trondo Says:

    not many black hip hop fans are gonna say “yo they got heat for some whiteboys”

    ^
    It’s different tho when your talent is contributing to the culture..

    When your just a fan..I dunno. I think people assume I don’t really fuck with rap like that

  48. Kush Kennedy Says:

    I once stayed awake for 72 hours on weed, water & toaster strudel.

    ^
    *daps*

    Weed gets you caught in the matrix sometimes

  49. gramMasta Says:

    Asher Roth

    jesse johnson

    ^ lolololo

  50. rex hussla Says:

    im scared to even read it too many times and get fingerprints on it

    ^

    Yeah I have the issue that profiled Dilla and had an article on David Axelrod that had photos of all the records he produced…I keep in a nice plastic protector and try not to mess with it too much. I’ve got like 20 issues and I take care of all of them like that.

  51. gramMasta Says:

    Taylor Allderdice

  52. Jackson7 Says:

    Asher Roth BEEN passed Eminem ..

    its not even close anymore..

    i fuck with asher roth mixtapes on a regular basis…

    The GreenHouse Effect
    Seared Foie Gras with Quince and Cranberry
    Pabst & Jazz

    all them shits is ill..especially the second one…

    he’s the master kizza classic beat picker..

    he’ll hold his own over a wutang beat, dipset beat, clipse beat…

    it dont matter..

    most natural flow of any kizza mc since pete nice & serch

  53. tHe kiD fRanKiE Says:

    Riff Raff>>>>>

    He’s a coon

    Swacked oj style

  54. gramMasta Says:

    * cues Rick James-Dance Wit Me *

    100 Nah*

  55. Das racist Says:

    OJ been fell back

    #wakagems

  56. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    Riff Raff>>>>>

    He’s a coon

    Swacked oj style
    ^^^^

    But he can generate some money…as soon as someone figures out exactly how.

    His career trajectory is an interesting one tho.

  57. Ayo Says:

    not many black hip hop fans are gonna say “yo they got heat for some whiteboys”

    if not most black people dont give a f about race when it comes to talent
    ^^
    bullshit..how many times a black person said oh he can dance for a white guy

  58. gramMasta Says:

    Seared Foie Gras with Quince and Cranberry

    ^ all that made me do is order it at the restaurant

    seriously

    100

    NYY>>>>>>>>>>

  59. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    The GreenHouse Effect
    Seared Foie Gras with Quince and Cranberry
    Pabst & Jazz
    ^^^

    Couldn’t make it through any of those joints.

    I respect his flow but I don’t necessarily wanna hear that snarky kizza rap.

  60. rex hussla Says:

    Word…who knew that 3 years after From G’s to Gents that Riff Raff would be more famous than Fonzworth Bentley

    Gotta dig up those tapes, there’s gotta be some self-imposed either on Riff Raff, but then again that dude is joke anyway.

  61. Jackson7 Says:

    Riff Raff>>>>>

    ————–

    FOH b

    that wigga is a total embarrassment to humanity

  62. Harlem World Says:

    alicia keys >>>>>>

    swizz wifing her isnt that hard to believe

    she probably into street niccas (not that swizz is one)

    if i remember correctly, she was singing to her man in prison in her 1st ever video

  63. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    NYY>>>>>>>>>>
    ^^^^

    Joba’s a retard tho.

  64. Das racist Says:

    Snarky?

    EngRep datchu?

  65. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    swizz wifing her isnt that hard to believe

    she probably into street niccas
    ^^^^

    I think my nigga Loon hit that. And that’s a street nigga for real.

  66. Das racist Says:

    Quiet as kept that Bronson x Raff track is >>>

  67. tHe kiD fRanKiE Says:

    What was oj locked up for?!?

    Dat NYC show bodied his career

    My fav trap rapper by far

  68. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    Riff Raff studied under the greats tho.

    He’s a student of Paul Slayton.

  69. rex hussla Says:

    That injury Joba sustained sounded horrible…dislocate/broken ankle and the bone went through the skin?

  70. Das racist Says:

    Track 11 >>>

  71. tHe kiD fRanKiE Says:

    Das Racist
    1 min ago
    Quiet as kept that Bronson x Raff track is >>>

    ^most def

    Sn: gerorge clooney movies>>>>>
    Watching this “descendants”
    Up in the air my shit too

  72. Kush Kennedy Says:

    Asher Roth BEEN passed Eminem ..

    its not even close anymore..

    ^
    I’m not condoning any post rehab em..but how bout this

    Forget about everything em did with dre.

    And he still be better than Asher roth, based off his shit with Skam, Royce, and the infinite album.

  73. Jackson7 Says:

    Word…who knew that 3 years after From G’s to Gents that Riff Raff would be more famous than Fonzworth Bentley

    ————-

    nah… you could almost see it coming…

    TV loves coonery llike riff raff…

    Fonzworth Bentley is too ill for these peasant niggas anyway nohomo

  74. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    OJ thought he was bigger then Gucci, bigger then the Squad.

    And Asylum fucked up by putting out his street album but never following it up with an official debut.

  75. Harlem World Says:

    AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:
    March 23rd, 2012 at 8:41 pm

    swizz wifing her isnt that hard to believe

    she probably into street niccas
    ^^^^

    I think my nigga Loon hit that. And that’s a street nigga for real.

    ==================
    I can believe this

    because I heard Killa Sin of Killarmy/Wu Affiliates even managed to get her number, in Sony Records lobby

    she BEEN wanting a thug in her life

    word to that song she made with eve

  76. Black Says:

    bullshit..how many times a black person said oh he can dance for a white guy

    ^^^^^^^^^^^

    You’re right, the difference os when we say that its usually about rap, dance, hooping, or the chick he’s with.

    When its used in relation to us its work ethic, intelligence…

  77. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    That injury Joba sustained sounded horrible…dislocate/broken ankle and the bone went through the skin?
    ^^^^
    He almost bled to death too. All from jumping on a trampoline.

  78. Jackson7 Says:

    rex hussla Says:

    March 23rd, 2012 at 8:44 pm
    That injury Joba sustained sounded horrible…dislocate/broken ankle and the bone went through the skin?

    ————–

    but Fam..

    that stupid fool is still rehabbing from Tommy John surgery.

    WTF IS HE DOING ON A TRAMPOLINE???!!!

    if Alex Rodriguez woulda did that shit, theyd have lynched him in Central Park in broad daylight

  79. tHe kiD fRanKiE Says:

    Amp thoughts on No sleep till Houston?

  80. Das racist Says:

    Eminem not good enough to get the Nas treatment, he can’t continue gettin by on past achievements

    Opinion

  81. Jackson7 Says:

    still LMAO @ prototype nerd-dweeb Yankee GM Brian Cashman gettin busted paying off that obsessed stalker broad while cheating on his wife again & again…

    BRIAN CASHMAN???

    who knew???

    coochie >>>>>

  82. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    Alicia was raised in Hell’s Kitchen, back when that area lived up to it’s name.

    I’m sure she’s seen some shit in her life.

  83. Black Says:

    WTF IS HE DOING ON A TRAMPOLINE???!!!

    ^^^^^^^^^

    Jobs don’t care no more.

  84. Ayo Says:

    When its used in relation to us its work ethic, intelligence…
    ^^

    But yo blacks aint the only ones, how many times I heard the same thing towards mexicans or puerto ricans even the lower class whites

  85. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    Amp thoughts on No sleep till Houston?
    ^^^

    Best Paul Wall release since The People’s Champ.

    Paul, Slim Thug & Trae need to form a group & put Houston on their backs,

    It’s time.

  86. Jackson7 Says:

    Eminem not good enough to get the Nas treatment, he can’t continue gettin by on past achievements

    —————-

    word..

    when i first heard his first two albums, i was like uh-oh…. the white boy can rap…

    ever since, his falloff been jewelz santana like..

    yeah, he still sellin records, but his bars done regressed…

    its like when he got money he started rapping for corporate america, and not that ill trailerpark ghetto shit he started with

  87. rex hussla Says:

    Killa Sin of Killarmy/Wu Affiliates >>>>>>>>>>>>>>>

    This dude didn’t put out enough material man, WTF

  88. Black Says:

    Only Eminem album I liked was the 2nd jawn. Thought the kizza could rap but I just never felt that shit.

  89. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    Omar from The Wire is set to play Ol’ Dirty Bastard in an upcoming movie.

    Excellent casting IMO.

    If you saw his VH1 doc when he got out of jail, I think the movie is gonna be based mostly on that time frame up until he died.

  90. Harlem World Says:

    AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:
    March 23rd, 2012 at 8:50 pm

    Alicia was raised in Hell’s Kitchen, back when that area lived up to it’s name.

    I’m sure she’s seen some shit in her life.

    =====================
    that true

    the video with method man too

    she was yearning for some more thug love

    niccas couldnt see the signs, because she disguised it with the piano

  91. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    Killa Sin of Killarmy/Wu Affiliates >>>>>>>>>>>>>>>

    This dude didn’t put out enough material man, WTF
    ^^^^

    He deserved that 11th Wu slot over Cappa.

  92. Harlem World Says:

    Fonzworth Bentley is too ill for these peasant niggas anyway nohomo

    ======================
    roffle

    that track he did with sa-ra tho >>>>>>

    was extra smooth and unorthodox for hip hop

    everybody >>>>>>

    original good music roster > current good music roster

  93. Kush Kennedy Says:

    Eminem not good enough to get the Nas treatment, he can’t continue gettin by on past achievements

    ^
    I agree with this.

    I wasn’t trying to say he’s in my top 5 or anything. I was just trying to make my point that he has better material than asher.

    I haven’t listened to an Em Album since Relapse.

    That “Not Afraid” sounded like some shit I’d hear in church. I was originally mad when he signed slaughterhouse.

  94. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    The Eminem Show is the only Eminem album I actually own.

    He was spitting on that jawn…even if he was picking on little ass Jermaine Dupri.

  95. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    original good music roster > current good music roster
    ^^^

    You felt that with that OG roster there was some unity cause they’d been around to work on Ye’s album. There was an aesthetic/sound they were trying to create.

    This new roster was built to try & sell records.

  96. Rajon Trondo Says:

    Eminem can rap, but his gimmickry was painfully obvious.

    Every album had the sickenly corny hook and beat song as the first single.

    Eminem diss songs against Benzino tho >

  97. Das racist Says:

    Silent Films For The Blind >>> The Slim Shady LP

  98. Jackson7 Says:

    best two mcs in killarmy = killa sin, and beretta9… the rest of them niggas was doodoo..

    especially RZAs little brother 9th Prince

  99. Rajon Trondo Says:

    Killa Priest > every other wu affiliate

    Sheeiit .. Killa Priest is doper than some of the wu

    That album he dropped in ’10(?) was full of crack rocks

  100. Das racist Says:

    Films For The Blind >>> The Slim Shady LP*

    Fixed

  101. Harlem World Says:

    especially RZAs little brother 9th Prince

    ===============================
    im the only guy who thought this guy was ill?

  102. Kush Kennedy Says:

    The Eminem show and everything before it>>>

    I like Em’s underground shit the most, the stuff before he fucked with dre.
    Shit’s amazIng imo. On infinite, he was doing his best nas impression tho.

  103. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    Sheeiit .. Killa Priest is doper than some of the wu
    ^^^

    Just Blaze did 3 joints on Priest’s The View From Masada.

    The Electronica signing made perfect sense.

  104. Jackson7 Says:

    that track he did with sa-ra tho >>>>>>

    was extra smooth and unorthodox for hip hop

    everybody >>>>>>

    ——–

    yo

    everybody was my shit…even 3000 couldnt fuck that up…

    i KEEP a broad laughing with my fonszworth bentley dance imitations..

    i be serious tho, i’ont know wtf they be laughing bout…

    IMO i be nailing that shit step for step… almost

  105. Harlem World Says:

    gotta applaud yeezy for being as hungry as he was when he first came out

    he still rhymes like he got a point to prove

    if not for him hov would probably have retired again

  106. Jackson7 Says:

    smh @ the kNicks getting beatdown by Troyvul’s team…

    smh

  107. Das racist Says:

    Lana del Ray & Marilyn Manson together?

    ewww

  108. Jackson7 Says:

    finishing off a 360 degree spin with a side-slide step >>>

  109. Ayo Says:

    Soldiers of Darkness >>>>

    Five Arch Angels >>>>

    I still got the cassette single

  110. Harlem World Says:

    Jackson7 Says:
    March 23rd, 2012 at 9:09 pm

    finishing off a 360 degree spin with a side-slide step >>>

    ===========
    jackson 7 = puffy?

  111. Kush Kennedy Says:

    I can’t listen to any Yeezy album after Graduation, (I fuck with robocop tho!)

    I don’t fuck with his new sound, I honestly think he’s always been an average emcee

  112. Harlem World Says:

    i feel like slum village didn’t do justice to the selfish beat

    john legend makes that track what it is

  113. Harlem World Says:

    in fact, i take that back

    was a good track, they all did their thing

  114. Jackson7 Says:

    jackson 7 = puffy?

    ———

    nahlol… but i was heavily influenced by bad boy videos..

    i still to this day still copy and dance along with the the Mase -’Feels So Good” video, when i see it…

    puff and mase styled on niggas

  115. jderrida Says:

    Raptors 86 Knicks 65 Fourth Quarter 4:52 Left

  116. Ayo Says:

    who gonna bring back that hardcore boom bap punch you in the face lay you out flat and dig in your pockets type of music?

    We’ll see, Im out yo

    Peace

  117. Das racist Says:

    Say word?
    Lindsay Lohan paying pornstars to fuck her?

  118. Jackson7 Says:

    @jderrida

    stfu b

  119. Harlem World Says:

    @jackson7

    cosign the mase shimmy in feels so good video

    puff most outrageous dancing was in craig macks video

    making moves with puff >>>>

    and the one with total x biggie..cant you see

    making moves with puff is one of my favorite hip hop beats ever

  120. Jackson7 Says:

    puff most outrageous dancing was in craig macks video

    making moves with puff >>>>

    and the one with total x biggie..cant you see

    ———–

    FACT

    and Lil Kim-”no Lie” was some fly shit too

  121. Jackson7 Says:

    EDIT:

    and Lil Kim-”no Time” was some fly shit too

  122. Harlem World Says:

    and Lil Kim-”no Time” was some fly shit too

    ==================
    ill have to watch this one again

    i just remember kim x puff going up x down on some escalators

  123. Jackson7 Says:

    i just remember kim x puff going up x down on some escalators

    —————–

    true… that was most of it..

    but niggas was mad cool with it

  124. tHe kiD fRanKiE Says:

    Maaaaannnnnnn you can’t tell me nothin bout that Lil Kim No Time video

    I used to have dem dreams about Kimberly Jones

    Da fuck happen to her

    *shrugs*

  125. Troubleshooter1900 Says:

    Had a work seminar today with the vendors, merchandisers, inspectors and whatnot. Then, the ones that I’m cool with took me out for dinner and drinks. The misses domed me to wake this morning. Talked to the family thoroughly today. Friends called in to wish their blessings and is now coming over to talk shit and celebrate on the patio (small group of us. Like The Thousand. Pythagorian type ish).

    Life is good. I thanks for the well wishes. I hope you all find merriment on this rainy Friday as well.

  126. Jackson7 Says:

    The misses domed me to wake this morning.

    —————-

    nosign snitchin on the missez

Leave a Reply