J. Cole – Grew Up Fast

J. Cole gives out some new music after reaching 2 million followers. Produced by Canei Finch.

Download: Link

Props: Dreamvillain

Previously: J. Cole on Grammy Nomination (Video)


AddThis Social Bookmark Button

137 Responses to “J. Cole – Grew Up Fast”

  1. Das racist Says:

    Smh @ the comments in the last post

  2. Casket Face Says:

    dude said a demon that sounds like barry white told him to shoot the guy, in front of his kids daycare…

  3. Stot Says:

    Maaaaannnnn listen

    This SpoofSerum aka Wheelchair Justin has been ASSanated already he’s ol news we already attended your funeral fuckbwoi

    You sittin in your wheelchair on dubs waitin for another nigga to comment…that’s some pathetic scorned abused shit

    Step light b I’ll end ur career again…..

    Juuuuuuuuuuu Heeeeeaaaarrrrrdddddd

  4. sarjo1988 Says:

    Cole world>>>>

    This track goes

  5. TruthSerum Says:

    SNOT….SSSSNNNNNOOOOTTTT….!!!! Fuck I told you you ANGLO SAXON CAUCIZOID? Nigga… I’m going thru the archives…. Found the convo between u n Shelton Lee where YOU melted n’ called him a NIGGER…. explain Mask wearer how duz it feel to be my SON..

    1. You swack the slang…. 2JoBz…Ju heard… Nigga ur a certified BITCH!

    2. You are ANNOYING!!!!! Fuckin black kid jacking a white boys screen name what’s wrong w/ YOU hoe?

    3. Your prolly James that lispy bitch w/ like 3-4 masks you use just to comment on Nah…. Way 2 go, wanksta!!!!

    Let me KNOW when u want me to post these melty excerpts from SNNNNNOOOOTTTTTT n Shellieville that’s in the archives…. You got a fucking hr to get rid of the mask you wet pussy, because u typing like in my direction like u a real nigga…. Nah, SsssNot is a cracker when you got sum melanin on yo skin…? When u jacked my slang and was cyber bullying 2jobz? GTFOH, u pussy, u a bitch can’t even be REAL in a white cmnt box, can you?

    #TruthHurtsBitch

  6. London Bloke Says:

    Copped WTT tickets and resisted the buyonegetonefree Soda offer

    Today is a good day.

  7. Stot Says:

    I’m going thru the archives…

    ^cool story bro

  8. London Bloke Says:

    Tell me a near ice cold Pepsi don’t both perfectly complement and accentuate a good meal

  9. London Bloke Says:

    *lurks from weirdos*

  10. Tron Stockton Says:

    Ghostface “wildflower” >>

    GOAT opening bars ?

  11. charles oakley Says:

    #gucci_pucci

  12. cOLD Says:

    London Bloke Says:
    February 22nd, 2012 at 8:26 am
    Tell me a near ice cold Pepsi don’t both perfectly complement and accentuate a good meal

    ^ been echoing the same sentiments since early

    Truth might be a lot of things but he caught a body in that last post. Say I’m lying. If indeed what he’s saying about those features is true. Haddy got some ‘splaining to do.

  13. cOLD Says:

    Tron Stockton Says:
    February 22nd, 2012 at 8:47 am
    Ghostface “wildflower” >>

    GOAT opening bars ?

    ^ Ahh yes. This was announced on national GFK day.

    Ghost has the illest delivery and opening bars in the game

    FACTS ON FACTS….

  14. charles oakley Says:

    back ta deez crackers followin my timeline…..

  15. cOLD Says:

    The cold Pepsi when you first pour it and it’s still fizzing and the carbon tingles your nostrils >>>

    ^ pause the tingle ref.

  16. cOLD Says:

    Bitch I fucked your friend yea you stink hoe

  17. London Bloke Says:

    So Diddy, Magic and 2 spanish dudes got TV networks coming with Comcast

  18. London Bloke Says:

    dailymail.co.uk/sciencetech/article-2104468/New-jeans-built-keyboard-mouse-speakers.html

    ^

    ideal for some of you fuckroaches

  19. TruthSerum Says:

    Archives:

    1.eskay Says:
    December 14th, 2010 at 12:25 pm
    lol, I will never get on the plane Jihad. that makes me smart, not pussy.

    but if you think I’m pussy, then get on a plane your damn self and come beat me up.

    your comments on the internet are so fucking gangsta, I know you ain’t scared son.

    2. rocstar Says:
    December 14th, 2010 at 12:29 pm
    damn i come back 12 hours later and this sucka jifag still poppin off.
    im not even gona bother with him. he thinks he won cuz be purchased a plane ticket for a person to come fight him. a person he’s never met. why am i the only one that finds this so damn pathetic??

    anyways this video is pretty dope. very well directed.

    3. stot Says:
    August 22nd, 2010 at 4:45 pm
    just listened to pilot talk for the first time through…first half was dope but second half was pretty boring….dope album overall probably will be amazing if im lit. but fat joe’s darkside is WACK idk wtf ppl are on…gunna listen to ob4cl2 for the first time prolly tonite and see was sup

    4. D. Billz Says:
    April 22nd, 2009 at 9:39 am
    Joey Jihad > Jihad

    Just sum things I found while archiving….

    #TruthHurtsBitch!!!

  20. charles oakley Says:

    da venom n da serum

    #jetfuel

  21. Harlem World Says:

    DJ Khaled & Nas In The Lab

    shoutout to Khaled Khaled for managing to get Noz in the studio

  22. cOLD Says:

    London Bloke Says:
    February 22nd, 2012 at 8:59 am
    So Diddy, Magic and 2 spanish dudes got TV networks coming with Comcast

    ^ big tings agwaan !

  23. Troyvul Says:

    #gucci_pucci
    ^
    Now we call him Alex.

  24. Bricktop Says:

    S’thss….
    So this is what they want, huh?

  25. Danny Ocean Says:

    really can’t emphasize enough how godbody hans Zimmer’s film score station on pandora is, especially over some quality speakers

    nice soundtrack to my morning

    daps to the nah brethren for getting the kid familiar

  26. Remixznflow Says:

    Beat is real cool on this…

    intro was too damn long though…

  27. cOLD Says:

    Nothing worst than making coffee and finding out there’s no cream or half and half

  28. Danny Ocean Says:

    cosign truth serums zip squad sentiments

  29. Harlem World Says:

    I heard London Bloke is a psychotic cockney doorman, full of steroids and HGH.

  30. cOLD Says:

    Danny Ocean Says:
    February 22nd, 2012 at 9:12 am
    really can’t emphasize enough how godbody hans Zimmer’s film score station on pandora is, especially over some quality speakers

    nice soundtrack to my morning

    daps to the nah brethren for getting the kid familiar

    ^ man listen. If you’re a thinking analytical type person it’s easy to get lost in thought or taken on a mental journey with Hanz in the deck.

  31. cOLD Says:

    Cosign the London bloke slander

  32. Troyvul Says:

    I need to see Inception again

  33. sarjo1988 Says:

    DJ Khaled & Nas In The Lab

    shoutout to Khaled Khaled for managing to get Noz in the studio
    ^
    just saw this too at RR

    i can finally applaud khaled for something, hopefully they cookin some fire, i could see nas all over an ‘im on one’

  34. Troyvul Says:

    Saw that movie in theatres only, I need to give it more justice and watch it again at home.

  35. Danny Ocean Says:

    LF: can’t really respect you as a working professional walking thru the airport in a suit or business casual attire with a backpack flung over your shoulder

    lose the jansport b. cop a briefcase of leather duffle, you not in 10th grade anymore

  36. London Bloke Says:

    Feeling like Julius Ceasar right now

    Et tu Brutus HW?

  37. Harlem World Says:

    I hope Revolt will have much better programming than B.E.T.

  38. London Bloke Says:

    daps bricktop aka nerdatcooltable

  39. Bricktop Says:

    Steady and calm
    But my chopper’s going off like a car alarm.
    Southern hospitality
    Welcoming death with open arms.

  40. Bricktop Says:

    daps bricktop aka nerdatcooltable
    ^
    Lol and daps, but I’m not that guy.

  41. cOLD Says:

    i can finally applaud khaled for something, hopefully they cookin some fire, i could see nas all over an ‘im on one’

    ^ that victory track nas bodied was produced by who?

  42. cOLD Says:

    Dreams collaspsing >>>

    ^ piffery

  43. sarjo1988 Says:

    that victory track nas bodied was produced by who?
    ^
    ahh shit, u right, that was some heat

  44. sarjo1988 Says:

    damn, i jus checked last nights post n did a quick search on them accusations….

    shit aint lookin good so far, hopefully jihad can clear it up

  45. London Bloke Says:

    co-nosign MCM rucksacks

  46. cOLD Says:

    The pans labyrinth joint lullaby

    ^ smh one of the illest soundtracks. I flipped this joint it’s somewhere archived the fuck up

  47. Troyvul Says:

    damn, i jus checked last nights post n did a quick search on them accusations….

    shit aint lookin good so far, hopefully jihad can clear it up
    ^
    Quick Summary?

  48. Remixznflow Says:

    oh… Southland on TNT…

    MUST. WATCH.

  49. sarjo1988 Says:

    shit aint lookin good so far, hopefully jihad can clear it up
    ^
    Quick Summary?
    ^
    the truth serum nigga came thru last night and accused that mixtape from zmg artist thraxx had fake features that jihad came thru promoting last night…first theres one track where it says its featuring jeezy, which is actually a hook on a mack mane and birdman song ft short dog called lottery(no jeezy feat)….than theres another track where thraxx is feat lil wayne but its actually a i cant feel my face throwaway verse from 08

    idk what u call that

  50. Harlem World Says:

    Remixznflow Says:
    February 22nd, 2012 at 9:40 am

    oh… Southland on TNT…

    MUST. WATCH.

    ================
    cosign

    i love my police dramas

    fuck nypd tho tudda graveyard…fuckers

  51. mcb Says:

    *daps all*

    nosigns the zip hate

    ZMG>>>>>

  52. mcb Says:

    Harlem World Says:
    February 22nd, 2012 at 9:46 am
    pushups <<>>
    ^^^
    before the shower/going out/meeeting a bitch though

    thats whats up

  53. Harlem World Says:

    pushups <<<>>>

  54. Tweezy Says:

    WTT tickets on sale, already?

  55. sarjo1988 Says:

    *daps all*

    nosigns the zip hate

    ZMG>>>>>
    ^
    not hating, im rootin for them niggas myself….but unfortunatley it seems wut that nigga was spammin last night is turnin to be fact??

    no word from jihad yet tho

  56. mcb Says:

    sarjo1988 Says:
    February 22nd, 2012 at 9:46 am
    *daps all*

    nosigns the zip hate

    ZMG>>>>>
    ^
    not hating, im rootin for them niggas myself….but unfortunatley it seems wut that nigga was spammin last night is turnin to be fact??

    no word from jihad yet tho
    ^^^
    no idea what this is about.

    alli know is i have no problem with jihad.

    he aint some troll. the music made is good, so i listen.

    i leave it at that, obv no shots. i just cant go much deeper into, ya dig?
    *daps*

  57. Tron Stockton Says:

    cosign blowing up your own office building just to get a day off

  58. mcb Says:

    Tron Stockton Says:
    February 22nd, 2012 at 9:50 am
    cosign blowing up your own office building just to get a day off
    ^^^
    woah…

    i hope you empty out the buildin first…

    *daps ARson Stockton*

  59. jderrida Says:

    Body Paint >>>

    High Definition video…Wow

  60. London Bloke Says:

    Tweezy Says:

    February 22nd, 2012 at 9:46 am
    WTT tickets on sale, already?

    ^

    ya boy done copped 8 high priced tickets and already spoke to a few industry people about VIP on the day

  61. cOLD Says:

    Tron Stockton Says:
    February 22nd, 2012 at 9:50 am
    cosign blowing up your own office building just to get a day off

    ^ you can’t play like this. The Feds taking pictures. Word to agent Dale Cooper. But nah foreal a few key words a registered and them boys are alerted. Specifically to word BOMB

  62. Danny Ocean Says:

    Southland on TNT?

    meh

    if it ain’t HBO or AMC, it’s tough to respect it

    might give it a shot though

    Sons of Anarchy on Netflix is my shit at the moment. along with Walking Dead.

  63. jderrida Says:

    cosign blowing up your own office building just to get a day off

    ^^^

    Your job don’t monitor employ actions online?

    HR take kindly to that comment?

  64. cOLD Says:

    I guess it depends on the context

    You can say bomb cooch all day

  65. Danny Ocean Says:

    commercial breaks < < <

  66. jderrida Says:

    *employees

  67. London Bloke Says:

    no-sign paying high priced to stand at large concerts too. Fanboy status

  68. mcb Says:

    London Bloke Says:
    February 22nd, 2012 at 10:00 am
    no-sign paying high priced to stand at large concerts too. Fanboy status
    ^^^
    personal preferene i guess

    im paying to see Black Keys in 2 weeks. not on floor but first section behind it.

    this is hardly an L for me. but i do have friends who wont go to
    A) any concerts even though they love music
    or
    B) large concerts.

    luckily tons of venues around Boston arent that big.

  69. jderrida Says:

    I guess it depends on the context

    You can say bomb cooch all day

    ^^^

    Not really tho…

    America don’t play after columbine and 9/11

  70. mcb Says:

    London Bloke Says:
    February 22nd, 2012 at 10:03 am
    This will be the first concert i been too since Jay-z supported The Fugees in 1997
    ^^^
    must’ve been a hell of a show. damn….

  71. Harlem World Says:

    smh at tron

    gonna get us all in guantanamo over his poor joke

  72. London Bloke Says:

    This will be the first concert i been too since Jay-z supported The Fugees in 1997

  73. Remixznflow Says:

    Danny Ocean Says:
    February 22nd, 2012 at 9:56 am

    Southland on TNT?

    meh

    if it ain’t HBO or AMC, it’s tough to respect it

    might give it a shot though

    Sons of Anarchy on Netflix is my shit at the moment. along with Walking Dead.

    ^
    but Sons is from USA i thought…

    all im sayin is theres some great programs out that im just now discovering.. and Southland was definitely a good look…

  74. cOLD Says:

    So games boy avant rose was all kindsa disrespectful to Matt barns. The twitter fuckery made it worst.

    Some girls call it getting even…

    … But you don’t get a nigga back like that.

    So now if Matt takes her back he will never be respected.
    Know what kind of girl you wife up. The vindictive type can and will body you.

    Know the ledge niggas.

  75. London Bloke Says:

    I was out the country when Nas did Brixton (and got shot at smh) and Kanye Glow in the Dark

    Only other concert I considered was Drake in 02 this month (tryna still get a hookup [n] for that) and Jay Electronica last year which i just missed

    Don’t think theres any other artists i’d see live.

  76. Harlem World Says:

    muscles back

    no homo

  77. tHe kiD fRanKiE Says:

    What up doe?

  78. sarjo1988 Says:

    pancakes with choc chips n walnuts>>>>>

    10th grade swag tho

  79. London Bloke Says:

    Didnt he speak about her on the track with Drake?

  80. Tweezy Says:

    Co-sign going to see Drake at the O2 then going straight to one of the venues there directly after

    The simping/tricking will be epic

  81. Ralph Lauren Says:

    So when you are apart of an artists “team” doing shows, hypeman, pretty much being there while they go on tour. Do you get paid? What do you claim on taxes? Does the artist usually a friend act as your employer? Or do you get paid in Louie Belts. What about family and such, must be difficult.

  82. cOLD Says:

    Ooooh I hate those an eye for an eye broads

    You cheated so I’ll give the puss to your boy. This type behavior will never be ok in the middle east

    Cosign the discrimination and injustice towards women

  83. Troyvul Says:

    This type behavior will never be ok in the middle east

    Cosign the discrimination and injustice towards women
    ^
    Roff

  84. cOLD Says:

    Requiem for a dream >>>

    ^ the instrumental

  85. mcb Says:

    that pandora suggestion was good

    shits kinda epic

  86. Casket Face Says:

    Danny Ocean Says: February 22nd, 2012 at 9:25 am

    LF: can’t really respect you as a working professional walking thru the airport in a suit or business casual attire with a backpack flung over your shoulder

    lose the jansport b. cop a briefcase of leather duffle, you not in 10th grade anymore

    ^^^

    i don’t know how i feel about that statement, i mean 2011 really marked the precedent of intellectual value being greater than sophisticated style.

    its like admitting that superficiality is more important than you worth

  87. S.I.C.K Says:

    *daps all*

    *presses ignore button*

  88. London Bloke Says:

    Been had Zimmer in the whip

  89. Harlem World Says:

    tell em cOLD

  90. stot Says:

    Found the convo between u n Shelton Lee where YOU melted n’ called him a NIGGER

    ^^

    nah that as me…

    not Stot with a capital “S”…

    why would anyone steal the mask of a white kid who was blatantly racist to all the weirdos on a hip hop blog…?

    niggers need therapy…

  91. Harlem World Says:

    London Bloke Says:
    February 22nd, 2012 at 10:06 am

    I was out the country when Nas did Brixton (and got shot at smh

    ================
    womp, womp, wooooooomp

    :(

  92. Casket Face Says:

    Ralph Lauren Says: February 22nd, 2012 at 10:15 am

    So when you are apart of an artists “team” doing shows, hypeman, pretty much being there while they go on tour. Do you get paid? What do you claim on taxes? Does the artist usually a friend act as your employer? Or do you get paid in Louie Belts.

    ^^^

    you get paid in 3rd rate groupies and a spot on the tourbus floor and free clothes giving to the star by thirsty up and coming designers…no way to live, i mean i don’t see a female that respects a man coming home as the hypeman a.k.a. mule

  93. Harlem World Says:

    Ralph Lauren Says:
    February 22nd, 2012 at 10:15 am

    So when you are apart of an artists “team” doing shows, hypeman, pretty much being there while they go on tour. Do you get paid? What do you claim on taxes? Does the artist usually a friend act as your employer? Or do you get paid in Louie Belts. What about family and such, must be difficult.

    =====================
    you get to sleep on the tour bus and hit his leftover groupies

    unless you yayo/proof(rip)/bleek status, then you get paid to just finish ya bosses verse

  94. charles lee ray Says:

    Co sign any negative comments directed towards the clitsquad as a staff,a record label,and as motherfucking crew.and if u wanna be down with the bitchsquad then fuck u 2,tron stockton.fuck u 2,mcb,fuck u2.No hate,I never thought “zipsquad”was a good name. Zmg is even worse.

  95. cOLD Says:

    28 weeks later – in the house, without a heart beat

    ^ madness.

    Like killing spree music. A rush to the head and then calm.
    Inhale death make your bed on the dead.

  96. sarjo1988 Says:

    why would anyone steal the mask of a white kid who was blatantly racist to all the weirdos on a hip hop blog…?

    niggers need therapy…
    ^
    wow.

  97. Tong Po Flo Says:

    Been had Zimmer in the whip

    ^ hipster

  98. cOLD Says:

    Trondo put me on to the twin peaks soundtrack

    Good stuff

  99. London Bloke Says:

    Harlem i always thought you worked in the music industry and assumed due to sterotypes that it’s a fun job?

  100. Casket Face Says:

    y’all talking about movie scores and ots?

    no dark knight, batman begins soundtrack?

    that soundtrack makes you wanna put in work on dirty cops and corrupt officials

  101. Harlem World Says:

    would i trade my 8-5 to have chevy woods job (wiz hypeman)?

    most likely

  102. London Bloke Says:

    HW = fat white dude in Get Him To The Greek

    Girlfriend 3some scene and all

  103. Harlem World Says:

    ^^
    nhjic

  104. b Says:

    Fishtailin’ out the parkin’ lot
    Leavin’ Magic
    Two bad bitches & I got ‘em out of magic
    The way I make that work disappear call it magic
    Sipping on the purple and the yellow drinking magic

  105. Casket Face Says:

    London Bloke Says: February 22nd, 2012 at 10:32 am

    HW = fat white dude in Get Him To The Greek

    Girlfriend 3some scene and all

    ^^^

    damn, them fighting words lol

  106. Harlem World Says:

    what made them mark you victim?

  107. cOLD Says:

    Twin peaks – laura Palmer

    ^ ill sample the right mc can two step into poblivion.

  108. Casket Face Says:

    b Says: February 22nd, 2012 at 10:34 am

    Fishtailin’ out the parkin’ lot Leavin’ Magic
    Two bad bitches & I got ‘em out of magic
    The way I make that work disappear call it magic
    Sipping on the purple and the yellow drinking magic

    ^^^^

    the irony might be too deep for niggas

  109. Troyvul Says:

    would i trade my 8-5 to have chevy woods job (wiz hypeman)?

    most likely
    ^
    So do you Stack the little sheckles Wiz throws down to you and live off his dollar essentially a leech?

  110. charles lee ray Says:

    How much does a used lil wayne verse cost these days? Ts?

  111. cOLD Says:

    Harlem World Says:
    February 22nd, 2012 at 10:35 am
    what made them mark you victim?

    ^ I knew you’d come around sooner or later
    Quoting the god son can be fun right

  112. cOLD Says:

    Ennio Morricone

    ^ just a name to remember

  113. MiddleClassJoe Says:

    Just like to say….

    Co-sign chilling in Marbella with Nicholas Coates wifey……on a weekend trip ALL paid for with Coates credit card.

  114. London Bloke Says:

    Blur performed on the BRITS yday and the young niggas was asking who is Blur

    Damn i’m getting old.

  115. Remixznflow Says:

    73 and sunny out…

    perfect golfing weather…

    and im at work… this shit… man…

    fuck…

  116. cOLD Says:

    roads by potishead

    that’s the one

  117. London Bloke Says:

    Dat’chu Harve?

  118. Harlem World Says:

    London Bloke Says:
    February 22nd, 2012 at 10:31 am

    Harlem i always thought you worked in the music industry and assumed due to sterotypes that it’s a fun job?

    ======================
    nowhere near as much as 5- 10 years ago

    was at Crazy Joint up until end of last year – communications dept

    they did some work with Hangover 2 Soundtrack

    like a regular office job to tell the truth – just involves a lot more travelling

  119. Remixznflow Says:

    i know imma hit a bar up for lunch though…

    i’ve discovered coming back from lunch slightly intoxicated makes the afternoon fly by…

  120. MiddleClassJoe Says:

    Do weed carriers last??

    What happens when ya bosses run is over?

    Theres no pension plan in weed carrying….Only a small handful of weedcarriers are set for life..

    Yayo, Bleek, Mack Maine, consequence , Masspike Miles…

  121. tHe kiD fRanKiE Says:

    would i trade my 8-5 to have chevy woods job (wiz hypeman)?

    most likely

    ^sign me up

    Yolo

  122. London Bloke Says:

    Jim Jones like the weedcarrier that showed them they could be more

  123. Harlem World Says:

    Troyvul Says:
    February 22nd, 2012 at 10:37 am

    would i trade my 8-5 to have chevy woods job (wiz hypeman)?

    most likely
    ^
    So do you Stack the little sheckles Wiz throws down to you and live off his dollar essentially a leech?
    =======================

    Easy money is easy money

    all id have to do is say uh huh, you know what it is

    yeah, yeah, yeah, taylor

    doesnt get any easier my friend

  124. London Bloke Says:

    He said Wiz weedcarrier frankie not groupie

  125. sarjo1988 Says:

    i’ve discovered coming back from lunch slightly intoxicated makes the afternoon fly by…
    ^
    shit might jus do this up for a change, comin back to work blazed makes the day drag

  126. Remixznflow Says:

    sarjo1988 Says:
    February 22nd, 2012 at 10:51 am

    i’ve discovered coming back from lunch slightly intoxicated makes the afternoon fly by…
    ^
    shit might jus do this up for a change, comin back to work blazed makes the day drag

    ^
    yesterday me and wifey went out to lunch.. i got the ultimate top shelf long island tea from applebee’s… nigga…

    yes.

  127. London Bloke Says:

    yesterday me and wifey went out to lunch.. i got the ultimate top

    ^

    if you stopped here you woulda WON

  128. Remixznflow Says:

    cOLD Says:
    February 22nd, 2012 at 10:54 am

    No sign championing another’s cause.

    ^
    depends on the cause.

  129. cOLD Says:

    No sign championing another’s cause.

  130. Remixznflow Says:

    London Bloke Says:
    February 22nd, 2012 at 10:53 am

    yesterday me and wifey went out to lunch.. i got the ultimate top

    ^

    if you stopped here you woulda WON

    ^
    LMAOOOOO!!! i thought i had until you put it in that perspective…

    thanks…

    nigga…

  131. Harlem World Says:

    London Bloke Says:
    February 22nd, 2012 at 10:47 am

    Jim Jones like the weedcarrier that showed them they could be more

    =================
    so true

    the poster boy of weed carriers

  132. tHe kiD fRanKiE Says:

    London Bloke
    1 min ago
    He said Wiz weedcarrier frankie not groupie

    ^”head shots, nigga fuck yo vest”
    Jay

  133. Tong Po Flo Says:

    ScienZe & King I Divine – Enjoy Tonight >>>>>>>>

  134. sarjo1988 Says:

    yesterday me and wifey went out to lunch.. i got the ultimate top

    ^

    if you stopped here you woulda WON
    ^
    roff

  135. charles lee ray Says:

    Everyday u get up and go to work you’re championing anothers cause.

  136. Das racist Says:

    When does Breaking Bad start to heat up? (II)

  137. Troyvul Says:

    Very easy how weed carriers can turn into ‘Yes’ men, that artist is literally supporting that persons life. What you gon’ say no to your meal Ticket? Only a slect few have the stugots to do so

Leave a Reply