Busta Rhymes ft. Missy Elliott, Lil Wayne & Chris Brown – Why Stop Now (Remix)

Busta Rhymes brings along Missy Elliott and Lil Wayne for the remix to ‘Why Stop Now’.

Download: Link

Update: No Tags

Props: Splash.

Previously: Busta Rhymes ft. Chris Brown – Why Stop Now (Video)


AddThis Social Bookmark Button

175 Responses to “Busta Rhymes ft. Missy Elliott, Lil Wayne & Chris Brown – Why Stop Now (Remix)”

  1. Danny Ocean Says:

    Kids social skills won’t be as honed as his public school brethren

    ^
    social skills and interaction been fell off though

    online social networking that new wave

  2. Danny Ocean Says:

    cosign blindly hating all rich kids in grade school

  3. Tron Stockton Says:

    cosign blindly hating all rich kids in grade school
    ^
    Hated with a fucking passion.

    And we weren’t poor, just lower middle class..

    But fuck those kids. (no pedo)

  4. tHe kiD fRanKiE Says:

    “and now da niggas wit money is da niggas dat hate
    And bitches want a broke nigga cuz da rich niggas fake”

    Maaaaannnnn listenin to this ol weezy he used to be ill

  5. jderrida Says:

    Salt all in my wounds
    Hear my tears all in my tunes
    Let my life loose in this booth just for you
    Muf-cka hope y’all amused!
    I did wrong, karma came
    Crackers gave me ball and chain
    Friends, enemies all the same
    State, fed, both can hang
    Nobody can mute me, but I never said nobody can shoot me
    Just another stat to the white folks
    Still whip work to the white yolk, absolutely!
    Everyday feel like the one before
    Hunt the money, don’t hunt the ho
    If you do what you always done
    Then you get what you always got
    You number fools!
    I ain’t seen the back of my eyelids
    For about the past 72 hours
    Hand on my heart, face to the hood
    I pledge every word you heard was honest
    Yeah this me, no mic
    No cameras, no lights, just pain
    Mama how much trauma cannot sustain?
    Dirty money come with lots of stains
    Road to riches come with lots of lames
    Just another player with lots of game
    Never had shit got lots of game
    Just another player with lots of game..

  6. Das racist Says:

    complex.com/tech/2012/02/the-30-hottest-women-on-instagram

  7. Das racist Says:

    Gunplay >>>

    Off the strength of C&C

  8. tHe kiD fRanKiE Says:

    “bitch ass nigga I ain’t got no master
    Rich ass nigga I got all my masters”

  9. EnglandRepresent Says:

    I went to a gully primary school and an even gullier high school up until 16. I got held up at primary school by a gypsy with a knife, shaked me down for my Mars bar lol! But after that my parents’ situation changed and they sent me to a private school for the last 2 years. The quality of the teachers was better, the quality of the facilities were better, if you love sport then you’d appreciate a private school. But I keep in touch with peoples from my government high school and not the private school. Rich kids ooze complacency that’s why I cleaned up at private school cos I was thirsty for knowledge and strumpets.

  10. Bricktop Says:

    having two parents at home is > than whether the kid goes public or private

    opinion
    ^
    Nah, fam. That’s FACT. That steady home environment with BOTH parents got taken for granted a generation and a half ago. A vast majority of the fuck shit that exists within our community stems directly (and/or indirectly) from that.

    But I’ll let yall continue being players and pimps and whatnot….

  11. Bricktop Says:

    Gunplay >>>

    Off the strength of C&C
    ^
    Music Factory?
    Damn, thought I was the only one who got trigger happy listening to “Everybody Dance Now!”

  12. Bricktop Says:

    a gypsy with a knife, shaked me down for my Mars bar lol!
    ^
    Maybe something got lost in translation, so I’ll just “NOHOMO” that for you just to be safe.

  13. Danny Ocean Says:

    kids from single parent households really are at the mercy of the public school system though

    and in 2012 that shit ain’t sweet at all

  14. Danny Ocean Says:

    preying on chicks who lived at home with their abandoned mothers in high school >

  15. Das racist Says:

    Music Factory?
    Damn, thought I was the only one who got trigger happy listening to “Everybody Dance Now!”
    ^^^^^^

    I might be too young to catch this reference

  16. big545 Says:

    Fields out here playing like a young Paul Pierce.

  17. tHe kiD fRanKiE Says:

    I got held up at primary school by a gypsy with a knife, shaked me down for my Mars bar lol

    ^💀

  18. EnglandRepresent Says:

    James back off son. You fake player. Son be out simping, taking bitches out, showing off his ankle tat, then escorting a bitch back to her front door, give her a peck on the cheek, say night night. This motherfucker being friend zoned all over the place. Holding Wiz up as his Lord and Saviour makes sense cos that chump is a simpy ballbag too. You ain’t fucking no hoes James.

  19. Jackson7 Says:

    big545 Says:

    February 15th, 2012 at 8:47 pm
    Fields out here playing like a young Paul Pierce.

    —————–

    word…

    BEEN told niggas…

    Pierce is the father of his style

  20. EnglandRepresent Says:

    Lemme find out the self appointed CEO of Team Show’n'Prove is ‘my best friend James’. Find out those photos of disgusting hoes you’ve been e-mailing around are friends off your facebook page. Shit’s a joke James.

  21. Jackson7 Says:

    20 point lead… 10 assists already for Lin, and a whole half left…

    too easy

  22. tHe kiD fRanKiE Says:

    How I’m simpin n friend zone whilst the woman is at my house. Whom I’ve been hittin for past 3+ yrs…?

    Stop makin shit up Nick

    And oh…you melodic again

    I see tears in your long drawn out comments

    Zzzzzzz mini

  23. tHe kiD fRanKiE Says:

    Melodic=melting

    I stay rufflin your feather

    Bird ass KiZZA

    I.own.ur.soul.

    Spice gal

  24. Das racist Says:

    Modern Family >>>

  25. tHe kiD fRanKiE Says:

    Oh lemme speak it in mini cooper language since you don’t hear me

    “Mate pardon me you little wank, the clunge you receive is not up to my standards. You ballbag of a pecker you are not a boss”

    Ya dig 🚗

  26. tHe kiD fRanKiE Says:

    Damn nick don’t you get tired of me slapping you up every nite?!?

    Not once have you bested me. I made you apologize to me already for Gettin outta character

    Stay in your 🚗

    Vroom vroom bitch

  27. EnglandRepresent Says:

    You upped the text yourself Jim. I’m merely translating the content.

  28. Marv Says:

    What’s with all the hostility folks? Can’t we all just get along?

  29. EnglandRepresent Says:

    Jesus James this gets tiring. Not once have I apologised to your disabled ass (n). The Mini ether is one thing. Funny when you keep it original. But tattoos on your ankles and documented texts from bitches calling you a simp and friend zoning you is something that sticks with you longer than a purchase. lmao.

  30. EnglandRepresent Says:

    Fuck off Marv

  31. EnglandRepresent Says:

    We ain’t forget about the Zip Squad video either dickhead. lmfao. Enough self ether in that joint to last a lifetime!

  32. Das racist Says:

    TKF = James

    Frankie ain’t his government ?

  33. jderrida Says:

    Stay in your 🚗

    Vroom vroom bitch
    ^^^

    *Dead*

  34. tHe kiD fRanKiE Says:

    Your speculating an spinning tho
    So you were at my place last nite huh?
    You kno what went down right?
    Frankie ain’t never been known for Lyin on here. Your making shit up broski
    I upped the txt after she left at like 12 da fuck u Gettin all the other shit from

    You reachin try another angle douche

  35. tHe kiD fRanKiE Says:

    I hurt your wide feelings

  36. tHe kiD fRanKiE Says:

    Widdle=wide

    Auto correct

    Nick you stay w my name in your comment box groupie

  37. Marv Says:

    So you were at my place last nite huh?

    ^^^^

    PAUSE.

  38. tHe kiD fRanKiE Says:

    A bitch says thank you a wonderful night an she had the time of her life etc

    And you get friend zone outta that?!?

    Australia fail

    Dat sound like I fucked the shit outta her to me, but I’ve seen your lil skinny kizzette so obv u wouldn’t kno bout finishin pussy

    Don’t make me go in on your wifey….surely I can find the pic
    Don’t make it personal Nicholas

  39. tHe kiD fRanKiE Says:

    ://i41.tinypic.com/4421w.png

    ^Fall back nick

  40. Troubleshooter1900 Says:

    🚗

    ^Peace

  41. S.I.C.K Says:

    Frankie bullying again >>>>>

  42. S.I.C.K Says:

    So ironic tryna clown a man for having a lisp. Yet he spat ether in a DIFFERENT TONGUE (no) ????

    Nah>>>>>

  43. tHe kiD fRanKiE Says:

    Iron sharpens iron sick

    This guy got my sword(n) goin dull he’s been such an unworthy scorned opponent for weeks now

    I.hurt.him

    🚲 > 🚗cooper

  44. Troubleshooter1900 Says:

    “on a canopy, my stamina be, enough for Pamela Anderson Lee..”

  45. Troubleshooter1900 Says:

    “I don’t care who you wit, or what you got. Cause alla that will get you shot.”

    -Jada

  46. big545 Says:

    10 pts, 13 atts, 5 rebs

    solid.

  47. Troubleshooter1900 Says:

    Marv
    35 mins ago
    What’s with all the hostility folks? Can’t we all just get along?

    ^
    *Caesar the Ape voice*

    NNNNOOOOO!!!!!!!!

  48. Bricktop Says:

    “I don’t care who you wit, or what you got. Cause alla that will get you shot.”
    ^
    Everybody in the world knows….

  49. tHe kiD fRanKiE Says:

    Fuckery>>>>>>>>

    Altho I enjoy it more from the sidelines

    I like smacking mini me up ey nite

    Cept I really be hurtin his feelings

  50. Jackson7 Says:

    big545 Says:

    February 15th, 2012 at 9:47 pm
    10 pts, 13 atts, 5 rebs

    solid.

    —————-

    in only 26 minutes too…

    starters got to chill & rest most of the second half

  51. Das racist Says:

    Fuckery>>>>>>>>
    ^^^^^^

    Co >>>

  52. tHe kiD fRanKiE Says:

    Anyway…

    Does anyone watch this show Burn Notice? Shit is aight

    And @J7 will there be a response?!?

    Shots we’re fired

    Zmg winnin right now
    Multiple projects, industry connects, A list guest verses…

  53. Troubleshooter1900 Says:

    “you niggas never started from the trunk, to reach the roof. Just to put your roof in the trunk.”

    -Hova

  54. Troubleshooter1900 Says:

    Zmg winnin right now
    Multiple projects, industry connects, A list guest verses…

    ^WORD.

    I’m spittin that cricity crick CRACK this go around b. I’m bout to be shining like Horus found his other other eye son. It’s that real these streetsbeats.

    Grrrrrrr.

  55. Troubleshooter1900 Says:

    J/k.

    Where this sniper thread at tho?

  56. EnglandRepresent Says:

    Don’t believe your own hype James. You think you’re hurting my feelings because you posting Mini pics?? lol. Nah that’s funny to me. Jokes. Son to be an ether swordsman you got to come up with original material. I don’t pay enough attention to your pathetic life and the comments you make to have that. It is what it is. Nahright got soft.

    But be clear EngRep’s bint game > James’ could ever be,

    I’ve seen the bitches you ‘claim’ to be banging and they look like a bulldog straining for a shit in the face b. No-sign them bitches.

  57. tHe kiD fRanKiE Says:

    al. I don’t pay enough attention to your pathetic life and the comments you make to have that

    ^zzzzzz

    I’m the first comment u make daily

    Fact

  58. Troubleshooter1900 Says:

    I’ve seen the bitches you ‘claim’ to be banging and they look like a bulldog straining for a shit in the face b.

    ^
    *plays roulette with a full clip*

  59. EnglandRepresent Says:

    I mean James. Don’t make me air your resume out b. You got some horrid looking joints on that thing.

    i39.tinypic.com/n6amht.jpg

    Ay James how you gonna e-mail me a pic of that rotter up there and think that you ballin. Son I knock down 7′s and above not no 5′s.

  60. Shooter Says:

    i39.tinypic.com/n6amht.jpg
    ^^^^

    wait, thats a woman?

  61. tHe kiD fRanKiE Says:

    So you want to make it personal huh….

    Ok

  62. Das racist Says:

    Oh shit!!

    Engrep just grabbed a lifeline (II)

  63. EnglandRepresent Says:

    i43.tinypic.com/wujdeb.jpg

    ^^Look at the state of that mess James. I wouldn’t poke that with a ten foot barge pole. (n)

  64. tHe kiD fRanKiE Says:

    A email wit 10 plus botches you chose the worst one

    And I never bragged on my work I have variety
    Don’t front like my hoes don’t be right

    Stopit

  65. tHe kiD fRanKiE Says:

    I smashed yep sho did…

    Was a good session actually

  66. EnglandRepresent Says:

    You forced my hand James (n), my resume is documented. Do your worst.

  67. tHe kiD fRanKiE Says:

    Where’s the ether?!?

  68. jderrida Says:

    10 pts, 13 atts, 5 rebs

    solid.

    ^^^

    A little to solid…

    Salary Cap next year will be 60 million and some change

    The Knicks have 59 million wrapped in Anthony, Stoudemire, Chandler, Balkman, Shumpert and Douglas

    At most the Knicks could offer Lin a million for the next three years…Leaving at least more than half the league to offer Lin a better contract than the Knicks for his services…

  69. Troubleshooter1900 Says:

    i39.tinypic.com/n6amht.jpg

    ^…………….
    …….I………..

  70. EnglandRepresent Says:

    Nah b. There was another giraffe lookin bitch in there too which I won’t up but still b, don’t front like you’re something you’re not. At least I’m real with mine.

  71. tHe kiD fRanKiE Says:

    EnglandRepresent
    0 mins ago
    You forced my hand James (n), my resume is documented. Do your worst.

    ^it was a nice ploy….but where’s the ether? I hit….and?!?

    That what playas do smash bitches

    Surely you have more pics and you kno they not all weak.

  72. Troubleshooter1900 Says:

    i43.tinypic.com/wujdeb.jpg

    ^CALL OFF THE FIGHT!!!! CALL IT OFF!!!

    MUDER I TELL YA, MURRDDEEEERRRRR!!!

  73. Highsaiah Thomas Says:

    i43.tinypic.com/wujdeb.jpg

    ^
    img189.imageshack.us/img189/8086/11rvytf.gif

  74. tHe kiD fRanKiE Says:

    So thats not hittable?!?

    K

  75. Shooter Says:

    *dead* at all of the above

  76. EnglandRepresent Says:

    So thats not hittable?!?

    ^^Nah son I’d hit that with a fucking hockey stick if it came anywhere near me. That’s hittable in that sense.

  77. tHe kiD fRanKiE Says:

    I Actually forgot bout her lol
    Shorty came over on some bible study swag
    Got underneath the core she Tellin me how she got a man who away at college, lives w a female who she mess wit.
    I hit it the once yep lol

  78. Marv Says:

    I see the fuckery still continues…..

    Proceed…..

  79. Highsaiah Thomas Says:

    I hit it the once yep lol

    ^
    media.tumblr.com/tumblr_lladb6GPJB1qg2zsz.jpg

  80. Highsaiah Thomas Says:

    So thats not hittable?!?

    ^
    media.tumblr.com/tumblr_llacgb9yX71qg2zsz.gif

  81. Highsaiah Thomas Says:

    lives w a female who she mess wit

    ^
    media.tumblr.com/tumblr_llabd174sS1qg2zsz.gif

  82. Highsaiah Thomas Says:

    Tellin me how she got a man who away at college

    ^
    media.tumblr.com/tumblr_llaz5faybA1qg2zsz.gif

  83. Troubleshooter1900 Says:

    Frankie, you should NOT be hittin Kev’s leftovers my G.

    Just NO fam.

  84. Troubleshooter1900 Says:

    YO!!

    EFL, you…. you….

    *COLLAPSES*

  85. big545 Says:

    Delonte West out with a broken finger…. Fuck.

  86. Das racist Says:

    *dead*

  87. EnglandRepresent Says:

    Frankie, you should NOT be hittin Kev’s leftovers my G.

    Just NO fam.

    ^^*death*

  88. EnglandRepresent Says:

    Nothing worse than a man claimin he a pimp cos he be smashing multiple munters. You could smash 15 munters and they still wouldn’t add up to one 7 or 8.

  89. tHe kiD fRanKiE Says:

    /p.twimg.com/Alvy_YPCMAA_Jnj.jpg:large

    ^is that you x wifey?!?

    Yeaint no boss! And don’t start me on your bitch

  90. tHe kiD fRanKiE Says:

    Pic.twitter. Com/bwZOGsw

    ^Rip Nicholas your swag on 🚗

    U look like a mini driver fag

  91. Troubleshooter1900 Says:

    /p.twimg.com/Alvy_YPCMAA_Jnj.jpg:large

    ^won’t load.

    Pause.

  92. tHe kiD fRanKiE Says:

    Ts go check it on twitter I can’t up it for some reason

  93. Das racist Says:

    p.twimg.com/Alvy_YPCMAA_Jnj.jpg:large
    ^^^^^^

    Works now, all u had to do was remove the /

    Fuckery >>>

  94. tHe kiD fRanKiE Says:

    Please tell me that’s not you nick….

    Please

  95. Shooter Says:

    if that is Eng Reps woman, shes far better looking than whatever that other thing was

  96. tHe kiD fRanKiE Says:

    That’s definitely you!!!!!!

    What a douchebag

  97. jderrida Says:

    p.twimg.com/Alvy_YPCMAA_Jnj.jpg:large

    ^^^

    DONE!!!

    *Rings the bell*

    ugh…Whats wrong with red head’s face?

    >>>The bitch on the bottom left of the photo

  98. tHe kiD fRanKiE Says:

    “I’m surgical wit this bitch jake”

  99. EnglandRepresent Says:

    Who the fuck is that son???!!!!!!!!! lmfao!!!!

    Getting your ether right < _________

  100. Troubleshooter1900 Says:

    That’s Eng Rep? That’s not the pic I got from his portfolio I pulled offline.

  101. tHe kiD fRanKiE Says:

    EnglandRepresent
    1 min ago
    Who the fuck is that son???!!!!!!!!! lmfao!!!!

    Getting your ether right < _________

    ^thats you son don't try to deflect

  102. jderrida Says:

    >>> Nahggas’ taste in women tho

    I’ve yet to see a “wow” pic uploaded yet…

    I’ve read way more co-signs of Gianna Michaels-ish chicks on these boards than I’ve heard offline…

    But *daps* those who show & prove…not much to prove but I guess that better than nothing…

  103. EnglandRepresent Says:

    Let me clear this up right quick. That ain’t me. I’ll post a pic of me and the bitch and when I do and you all concur that EngRep does pull exactly what he says he does. James I’ll accept your resignation.

  104. jderrida Says:

    Shooter Says:
    February 15th, 2012 at 11:22 pm
    if that is Eng Reps woman, shes far better looking than whatever that other thing was

    ^^^

    Translation: I’m a white guy. I find fat, weird face white chicks more attractive than a typical black broad. I’m not racist.

    No shots…

  105. Shooter Says:

    Translation: I’m a white guy. I find fat, weird face white chicks more attractive than a typical black broad. I’m not racist.

    No shots
    ^^^

    im not saying either were attractive, im just saying at least the latter looked like a female

  106. Troubleshooter1900 Says:

    Jderrida
    -1 mos, 4 wks ago

    Translation:

    ^Lost in translation.

  107. EnglandRepresent Says:

    i44.tinypic.com/2cirv8.jpg

    ^^Just me and my bitch.

  108. jderrida Says:

    Only government names and google searches can squash this…

    Its gone to far…

  109. tHe kiD fRanKiE Says:

    Let me clear this up right quick. That ain’t me. I’ll post a pic of me and the bitch and when I do and you all concur that EngRep does pull exactly what he says he does. James I’ll accept your resignation.

    ^Zzzzzz well wait…

    Further more you posted the worst look I sent. To wit i admitted hittin and the circumstance. You kno my rezzy isnofficial i staf by that. Thats prolly my lowest hit wasnt no braggin On that just a simple show m prove. Met her smashed her on to next.

    Don’t front like all of em were wack
    Stop it Spice

  110. jderrida Says:

    Shooter Says:
    February 15th, 2012 at 11:31 pm
    Translation: I’m a white guy. I find fat, weird face white chicks more attractive than a typical black broad. I’m not racist.

    No shots
    ^^^

    im not saying either were attractive, im just saying at least the latter looked like a female

    ^^^

    Black women look like animals to you?

    hm…

  111. JihaD Says:

    New #ZMG artist Thraxx Da General dropping his first single “Mind Gone”

    spitgame-shells.bandcamp.com/track/mind-gone

    Check it out, DL if you fuck with it, and look for the MVP mixtape featuring Lil Wayne, Young Jeezy, and Chic Raw dropping next Tues!

    And if you haven’t, don’t forget to grab #HATE and Us & Da Guns available now!

    Look for the third New Zip Artists, the Hendo Villianz, dropping their first leak off their mixtape, “Pregame” tommorow with “Tonight” !!! Their album (Self Titled) will feature Killer Mike, Boobie from the Oy Boyz, and two more special guests!

    #ZMG >>>>>>

    JihaD

  112. Das racist Says:

    Engrep look like a skinnier Clark Duke

    Pause

  113. EnglandRepresent Says:

    Frankie don’t make me up the pic of that giraffe bitch.

  114. tHe kiD fRanKiE Says:

    Dat look like the same guy you just cut your hair….
    And that just a friend the Facebook is your real girl

    Stop it nicky

  115. Shooter Says:

    Black women look like animals to you?
    ^^

    the fuck? nah she looked like a dude

    and im not caucasian…

  116. jderrida Says:

    i44.tinypic.com/2cirv8.jpg

    ^^^

    Looks like she has an adams apple…

    Also this could be your friend and his “girl”…

  117. Das racist Says:

    * in the pic Frankie upped

  118. EnglandRepresent Says:

    Looks like she has an adams apple…

    Also this could be your friend and his “girl”…

    ^^lmao. That is definitively me son. You want me to lose so bad you losing your grip on reality.

  119. tHe kiD fRanKiE Says:

    We.dont.believe.u

  120. Troubleshooter1900 Says:

    i44.tinypic.com/2cirv8.jpg

    ^That’s the EngRep from his portfolioi. From Melbourne.

    It’s legit.

  121. EnglandRepresent Says:

    i44.tinypic.com/kdwolv.jpg

    ^^Me and my bitch in Coogee Beach, Sydney. Do the background checks son. I’m cleared on all levels.

    i39.tinypic.com/foums.jpg

    ^^Me and my bitch at the Movember Ball. How much proof do you need? lmao.

  122. jderrida Says:

    Looks like she has an adams apple…

    Also this could be your friend and his “girl”…

    ^^lmao. That is definitively me son. You want me to lose so bad you losing your grip on reality.

    ^^^

    Could be how her neck is turn…

    but a little bum/hill protrudes from her neck…

    But come on son? You trying to win a text battle? This is ether; no one wins…Ask Nas he wrote the track and he owes uncle sam a quarter mill

  123. EnglandRepresent Says:

    Nah shun I am what I says I am. You want me to boss up and get you a job? I can do that. Ask London Bloke (n). You want me to prove I fuck 7′s and above I can do that. You want me to admit that I copped a wack car for said 7+…I did that lol! But James sayin he a baller, he a CEO of Show’n'Prove, Team Deviant etc. Where’s the proof of him slaying fine bitches??? My e-mail is my name, it’s in the public domain. I’m not hard to find.

  124. tHe kiD fRanKiE Says:

    Lmao

  125. Troubleshooter1900 Says:

    Eng, your girl is cool and all, congrats on that, but, stop kissing at cameras b.

    You a grown ass man.

    Chill.

  126. tHe kiD fRanKiE Says:

    You said I’m a ballet not I
    I do quite well for myself this is all documented
    Gov name out there career and companies I’ve worked at out there
    Salary out there
    Colleges attended out there
    We ain’t hidin from nothin on this side
    You upped one bitch I fucked and you think that’s some kinna win?
    When you was the one askin me to add you to the email list?!?
    Stop it Coated

  127. Troubleshooter1900 Says:

    Only thing men should be kissing is they newborn babies and that pink pink.

    The rest is for the gays.

  128. tHe kiD fRanKiE Says:

    Eng, your girl is cool and all, congrats on that, but, stop kissing at cameras b.

    ^i wasn’t gonna go in on the breezy she’s just collateral damage n doesn’t deserve it. I personally want impressed. But you 30+ makin kissy faces lookin sweet dats dat mini cooper in u

  129. hood trill stunting aka trap day man Says:

    cosign engreps bitch!

    why she fuck with this goofy duck face making mahfucka for?

    i’d plant seeds on her face you know, pearl necklace her.

  130. jderrida Says:

    Eng, your girl is cool and all, congrats on that, but, stop kissing at cameras b.

    You a grown ass man.

    Chill.

    ^^^

    *Dead*

  131. EnglandRepresent Says:

    Eng, your girl is cool and all, congrats on that, but, stop kissing at cameras b.

    You a grown ass man.

    Chill.

    ^^This a man who’s done his background checks (n) lol. Wanker.

  132. tHe kiD fRanKiE Says:

    Now I been baited into uppin pix of yaself lookin sweet

    And yet…another L

    I.own.your.soul

  133. Troubleshooter1900 Says:

    This a man who’s done his background checks (n) lol. Wanker.

    ^LOL. I really does it.

    *Daps*

  134. EnglandRepresent Says:

    Yeah well all the stupid faces on camera aside, alls I’m sayin is you trying to ether me when my hoe game is known for being top draw. Yours is well……the proof is in the pudding.

  135. jderrida Says:

    Just not the face I attacked to EnglandRepresent the screen name…

    Dudes looks like a host from a child programing show..

    Type of cat you see dancing with blue clues or punching barney…

  136. EnglandRepresent Says:

    One thing I know as fact is the first people to throw darts when someone makes their features known or their girls known on Nah is normally the ugliest motherfuckers with nay bitches.

  137. TruthSerum Says:

    DickSquad_Phisod n’ PigShitBrain the new $WonDough$ 2.0, yo! Keep up them spammwiches, loser! Nigga went from crapping as a hobby to full-time Troll status….. Nigga NOBODY GIVES A FUCK ABOUT YO RECYCLE BIN MUSIC, GTFOH! We wanna hear the nigga at the TOP of the post….Not the BOTTOM, homie. Grade sum papers, coordinate a Parents/Teachers conference or sum thing….. Just stop spamming!!!! S/O to Jimmy Valentime I respect the grind, you should help these ZitSquad boyz out, niggaz probably aint even copyright the name! Yo, WTF!? Nigga think a sampled voice on a hook qualifies as a feature…. Oh & Somaya Reece….Woooorrrrddd, how much she charge yo’ broke ass? Nigga choose a better platform to promote your frisbees, nigga. Nigga you should add 2JJJOOOBBBZZZ to the crew y’all could be the L7 Squarez….Get it? Chump ass treasure troll muthafucka, quit looking for niggaz to rub on yo belly for sum good luck, u daffy duck ass nigga…..This nigga, Melting Shelton…..SMH.

    #TruthHurtsBitch!!!!

  138. tHe kiD fRanKiE Says:

    Yours is well……the proof is in the pudding.

    ^ya girl is aight not my swag personally. In my defense you goin pick the worst one n up. I ain’t mad but c’mon son. Wasn’t no one braggin on it I explained the sittuation. But I c u lol

  139. tHe kiD fRanKiE Says:

    Whaaaayytttt?!?

  140. hood trill stunting aka trap day man Says:

    that pic with engrep puckering was because he jus remembered he snuck the minicooper up his ass outside the bar right before he sat down to flick up.

  141. Troubleshooter1900 Says:

    Dudes looks like a host from a child programing show..

    Type of cat you see dancing with blue clues or punching barney…

    ^I said the same thing when I ran his creds last year. I was expecting some ruff looking, buck toothed, unshaven, portly kizza. Not a posh upperclass looking kizza in a trench coat and an old school fedora. I read his comments with the voice of an english brat now instead of some ruffneck aussie.

  142. jderrida Says:

    that pic with engrep puckering was because he jus remembered he snuck the minicooper up his ass outside the bar right before he sat down to flick up.

    ^^^

    *Dead*

  143. hood trill stunting aka trap day man Says:

    yo….

    i’m over here CRYING going over some of el feces loco gifs to dubbs comments!

    wow.

  144. EnglandRepresent Says:

    that pic with engrep puckering was because he jus remembered he snuck the minicooper up his ass outside the bar right before he sat down to flick up.

    ^^Murdered. I see you Kevin. Inshallah you gonna stop being a cunt since you returned from Mecca. And trust God does definitely will that.

  145. EnglandRepresent Says:

    I said the same thing when I ran his creds last year. I was expecting some ruff looking, buck toothed, unshaven, portly kizza. Not a posh upperclass looking kizza in a trench coat and an old school fedora. I read his comments with the voice of an english brat now instead of some ruffneck aussie.

    ^^In all seriousness don’t let my features fool you, I could still put your teeth down your neck. Born and raised in Brixton son.

  146. hood trill stunting aka trap day man Says:

    *REAL TEARS!*

    yo feces is a commenting goon, yo.

    i’m dead.

  147. jderrida Says:

    I was expecting some ruff looking, buck toothed, unshaven, portly kizza. Not a posh upperclass looking kizza in a trench coat and an old school fedora.

    ^^^

    Yo!

    Exactly. I thought ER was gruff looking rugby kizza. Some dude on the other side of the world lurking on nah from an acer computer. Reading all these comments on nah while his bloods boiling. Thinking to himself how’d fight all of us if he got the bloody chance…

  148. tHe kiD fRanKiE Says:

    Thinking to himself how’d fight all of us if he got the bloody chance…

    ^Spot on bloke

  149. Troubleshooter1900 Says:

    you gonna stop being a cunt since you returned from Mecca.

    ^Got back!?!?!?! LMAO!!!! The nigga never went. LOOOLOLOL. MCB said he talked to that fool last week and he still haven’t left. All of a sudden, homie is back to the insults.

    Niggas is lying on God. AGAIN.

  150. jderrida Says:

    Still…lol at 2jobz…

    Fuckery >>> (c) Entertained nahgga

  151. jderrida Says:

    Born and raised in Brixton son.

    ^^^

    This means what exactly?

  152. Troubleshooter1900 Says:

    Exactly. I thought ER was gruff looking rugby kizza. Some dude on the other side of the world lurking on nah from an acer computer. Reading all these comments on nah while his bloods boiling. Thinking to himself how’d fight all of us if he got the bloody chance…

    ^LMAO. That one.

  153. jderrida Says:

    Kev don’t mess with those Muslims…

    Christians treat you with smiles if you come to Church on easter and christmas only…

    Except the moderate muslims, they don’t take kindly to “possible” trips to Mecca…

  154. hood trill stunting aka trap day man Says:

    smfh.

    hop off my dick, tips. my trip to mecca is during hajj…you pro-wack activist.

    fuck i gotta lie to a square ass, emo, dry snitching mahfucka from the chi that be talking beef on the net?

    lol. nigga, you foolin.

  155. tHe kiD fRanKiE Says:

    Uh oh

  156. Troubleshooter1900 Says:

    Anyhow, I’m out.

    Y’all brother’s be easy. And once again, pretty woman you got there Eng. If I ever come to Melbourne and she looking tipsy…. She coming home with one contact in her eye, no drawls, and some monster morning breathe. J/k. But really tho. Keep shorty tight.

    (((((1)))))

  157. jderrida Says:

    Still don’t know what to think…

    EnglishPreppy tricked a Mini Cooper on an average white chick…

    TKF is a damn good with photo shop while he’s smashing sunday school teachers…

    You people…

  158. tHe kiD fRanKiE Says:

    TKF is a damn good with photo shop while he’s smashing sunday school teachers…

    ^chiiillllll gawd

  159. jderrida Says:

    SMH @ the Warriors

    Trying to win games from the 3 point line…

    Warriors need some size with a mean attitude (II)…

  160. Troubleshooter1900 Says:

    hop off my dick, tips. my trip to mecca is during hajj…you pro-wack activist.

    fuck i gotta lie to a square ass, emo, dry snitching mahfucka from the chi that be talking beef on the net?

    ^Back to that jail talk though. You fucking rape victum. Mecca ain’t gonna purge that. Like, at all. god burns fags b. Remember that.

    And ain’t you supposed to be here in Chicago right about now? Or is that Next month? You “Next month” ass nigga. I’mma stop calling you Rape Victum and start calling you Next Month.

    Bitch.

    (((((1)))))

  161. Troubleshooter1900 Says:

    but to him he’s good with Allah…

    ^Your uncle is Kevin Waldron?

  162. jderrida Says:

    Had an uncle who drank his wife, family and house away…

    but when the time came he put that bottle down, sobered up and took the trip to Mecca…

    Came back…Still drunks but to him he’s good with Allah…

  163. hood trill stunting aka trap day man Says:

    yeah but engs breeze can definitely get some nappy pubes caught up in her twat.

    don’t bring her to boston!

  164. hood trill stunting aka trap day man Says:

    lol!

    ain’t nothing like an immediate meltdown to remind one how ill he is.

  165. tHe kiD fRanKiE Says:

    Late nite ether>>>>>>>>

  166. jderrida Says:

    For a Mini Cooper that head must be good…

    Fellatio is an art form to white bitches…Those european broads be neck-fu cock samurais too….

    I guess…

  167. EnglandRepresent Says:

    Nah but who the fuck is you jderrida??? No one gives a fuck.

  168. jderrida Says:

    ^Back to that jail talk though. You fucking rape victum. Mecca ain’t gonna purge that. Like, at all. god burns fags b. Remember that.

    And ain’t you supposed to be here in Chicago right about now? Or is that Next month? You “Next month” ass nigga. I’mma stop calling you Rape Victum and start calling you Next Month.

    ^^^

    *Blinks eyes*

    *Blank Stare*

    Who are you and why’d TS leave his laptop on nah?

    TS got his neerdowell brother to post for him?

    I hear of niggas who do well academically/career wise but got that goon brother who been in and out of prison but will come threw for the fam…

  169. tHe kiD fRanKiE Says:

    Dueces

  170. EnglandRepresent Says:

    I mean you trippin if you think my girl (white bikini) ain’t all manner of mint. But I’ll let you tell it. Nahright where average Joe motherfuckers be earning 6 figures, smashing 10′s and whippin German made automobiles. smh.

    i39.tinypic.com/211p9ab.jpg

  171. jderrida Says:

    Nah but who the fuck is you jderrida??? No one gives a fuck.

    ^^^

    But enough “fucks” to post a comment at me?

    hm?

  172. EnglandRepresent Says:

    But enough “fucks” to post a comment at me?

    ^^lol. True. I see you though. You one of these sideline Nahggers, instigating Nahgger.

  173. jderrida Says:

    *Applauds David Stern*

    Master plan game is on 100…

    Lin storyline is oddly similar to that of Tim Tebows…

    Jew strategies >>>

  174. jderrida Says:

    ^^lol. True. I see you though. You one of these sideline Nahggers, instigating Nahgger.

    ^^^

    Chill…

    You keep parting the red seas to get at nahggas…why?

    Yeah I’m not an ether-ologist…Which isn’t the point…

    Why keep e-stunting? You own a mini cooper, posing with 6s and make sure everyday that niggas across the ocean know it…

    hm?

  175. EnglandRepresent Says:

    Why keep e-stunting? You own a mini cooper, posing with 6s and make sure everyday that niggas across the ocean know it…

    ^^Posing with 6s??? I’ll let you tell it. E-stunting has never been my steelo, I live a good life, in real life, enough so that I don’t need to throw it in other people’s faces. But when forced to prove otherwise I’ll display whats mine. I got nothing to hide.

Leave a Reply