Video: Tone Trump Brings Out Freeway & Beanie Sigel In Virgina

During his show in Virgina, Tone Trump brings out Freeway & Beanie Sigel to perform.

Previously: Young Chris, Tone Trump & Fred The Godson – Live In New York (Video)


AddThis Social Bookmark Button

8 Responses to “Video: Tone Trump Brings Out Freeway & Beanie Sigel In Virgina”

  1. cOLD Says:

    u gotta chop that up to the past, u gotta be a man to handle something like that, a lil boy prob run away and lock himself in the room and cry for days….a man will accept it as is, chop it up to the past, tell the bitch she gettin choked while takin the dick tonight….

    if the puss is bomb, yall are in a committed relationship with seeds….why let the pass change shit?jus use it as an excuse to make that when u can admit u slept with her bestfriend when u first met lmao

    ^ this is about right

  2. Troubleshooter1900 Says:

    Man cOLD,

    How do you come up with these plots bro?

    I be crying laughing every time I read a life question posed by you.

    That Nah script needs to happen.

  3. JDS of the Cobra Kai Dojo Says:

    What you don’t know won’t hurt you. And I mean that perspectively. If you don’t know these mogs she boggled down, why is it an issue if she’s now yours and wholly yours?

    ^^

    i can agree, but…

    i think because on some level it represents a degree of naivety and lack of scruples on her part.

    i mean, dozens of niggas? some of them were at the same time whether it be she was playing dudes or she got sandwiched.

  4. tHe kiD fRanKiE Says:

    From videos to gem city

    Gold in these posts

    Danny O slow down son u killin em

  5. Casket Face Says:

    like i said if a hoe is bad enough id wife…if she had 10-50 dicks and a clean bill of health but if you LIE to trap a nigga and ommit that valuable information then you alter a mans reality….not only his but the public’s

    if everybody knows she’s a hoe and you save her…you pussy stock goes up cause hoes knkw you capable of love and niggas respect your frame of thought

    but if she’s a runner and told you she’s only been with 1-2 niggas the jokes on you like fat joe said “money looking happy with his wife but we trizzed that”…you lose respect as a man and from her cause shell hate herself for lying and do fucked up shit to deducted her worth oht of guilt.

  6. Hashim Warren Says:

    I need another Beans album. STAT

  7. Troubleshooter1900 Says:

    Most of the time, to be quite frank, niggas don’t really give a shit. She ain’t become a freak just by dreaming this shit up.

    As long as she appropriates her sexual energy responsibly, there should be no issues.

    She’s human b.

  8. cOLD Says:

    Troubleshooter1900 Says:
    January 31st, 2012 at 4:38 pm
    Man cOLD,

    How do you come up with these plots bro?

    I be crying laughing every time I read a life question posed by you.

    That Nah script needs to happen.

    ^ it’s the dynamics of nah. We building grown man steez with a lil comedy intermixed. With you and Danny’s gem count we knocking balls out the park. Pause yo life

Leave a Reply