Yo Gotti ft. Gucci Mane & Juelz Santana – Colors

Yo Gotti is back with the first leak off his upcoming mixtape dropping in December. This one features Gucci Mane and Juelz Santana.

Download: Link

Previously: DJ Scream ft. 2 Chainz, Stuey Rock, Yo Gotti & Future – Shinin (Remix) (Video)


AddThis Social Bookmark Button

26 Responses to “Yo Gotti ft. Gucci Mane & Juelz Santana – Colors”

  1. hl Says:

    hl u trippin mayne…..

    Not trippy, trippin

    ^roff

  2. ilovemia305 Says:

    I thought Ice T beat be on….

    I had homies who died for this shit No glorifying it just tell it like it is

    it aint peaches and cream

  3. ilovemia305 Says:

    red….

    white and blue

  4. charles oakley Says:

    At least we can all agree…..

    Uncle Juice >>>>

  5. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    Kid Daytona is cut from that Skyzoo/Mickey Factz cloth. No thanks.
    ^^^

    False.

    Dude is sick and has range as well as focus…something Willie loses from time to time.

    youtube.com/watch?v=hmTXslhv4RE&feature=related

  6. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    Every 3-4 months Yo Gotti drops a tape. It’s like clock work.

  7. Casket Face Says:

    watching columbiana …smh, don’t make no fucking sense how pretty my wife zoe is

  8. Casket Face Says:

    AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:
    November 29th, 2011 at 9:49 pm

    Every 3-4 months Yo Gotti drops a tape. It’s like clock work.

    ^^^^

    no hate but i yet to meet a person that avidly listens to to gotti by choice.

  9. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    no hate but i yet to meet a person that avidly listens to to gotti by choice.
    ^^^

    Me either.

    I’ll fuck with a song here & there but his bamma accent gets wild annoying.

    I feel like he’s spitting on me as he raps.

  10. charles oakley Says:

    cosine amp

    Id rather hear a new 12 track album from kid daytona than willie the squid…..

    Don’t let that brazilian stan fool you, don’t get gassed off the hype, cuz u can get smashed wit the pipe…..

  11. ilovemia305 Says:

    no walk in the park but I scratch yours…fuck the other candidates

  12. tHe KiD fRanKiE Says:

    no hate but i yet to meet a person that avidly listens to to gotti by choice.
    ^^^

    Me either.

    I’ll fuck with a song here & there but his bamma accent gets wild annoying.

    I feel like he’s spitting on me as he raps.

    ^niggas down here bump Gotti trap niggas
    Same niggas that bump boosie/gucci/waka/jeezy/oj/soulja

  13. Casket Face Says:

    dude just be yelling with random pauses, even on love songs lol

    yaaaa gahteee, muhfuh wah ugh dew, ya gahteee fruh menfis tenasee

  14. Troubleshooter1900 Says:

    Hl
    27 mins ago
    Kid Daytona is cut from that Skyzoo/Mickey Factz cloth. No thanks.

    ^yep.

    Amp be gassin up alla these artists. I check them out on his co-sign, listen, and be ready to meet that nigga at Mommas Fried.

  15. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    Amp be gassin up alla these artists. I check them out on his co-sign, listen, and be ready to meet that nigga at Mommas Fried.
    ^^^

    LOL

    Nah, this kid Daytona is the truth. I don’t know why the blogs haven’t really picked up on him. Son be spittin’, mad clever & conceited like. Reminds me of Reasonable Doubt Jay. But he’s not a thug poser. Not too emo either. Alot of colorful words & dope punches. He & WTK are quite similar in that respect but ‘Tona’s flow is more effortless.

    And he’s a Harlem (via The Bronx) nigga. His swag is on a trillion at all times. Slick Rick/Dana Dane type shit.

  16. JJ Evans Says:

    is it me or is nahright site really slow right now.

  17. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    @TS1900

    When you hit Harlem it’s two thighs & fries on me nigga. You can even get an apple pie/banana pudding too lol.

  18. charles oakley Says:

    The movie “the fly” >>>> the mixtape “the fly 2″

  19. charles oakley Says:

    David Lynch >>>>>

  20. Troubleshooter1900 Says:

    AmpGeez A.k.a. Amphernee Hardaway
    2 mins ago
    @TS1900

    When you hit Harlem it’s two thighs & fries on me nigga. You can even get an apple pie/banana pudding too lol.

    ^LOL

    *Daps Amp*

    Already my dude.

  21. LeRoy Green Says:

    I feel like he’s spitting on me as he raps.

    ^^^^^6

    LOL

  22. P.W. Says:

    yaaaa gahteee, muhfuh wah ugh dew, ya gahteee fruh menfis tenasee

    ^ I fucking spilled my shit right now!!! LMAOOOOOOOOO

    ya gahteee fruh menfis tenasee

    ^ Yoooooooo!!!

  23. charles oakley Says:

    I meant…..

    David Cronenberg >>>>>

    We give lynch his props, but that’s where it stops…..

  24. Troubleshooter1900 Says:

    *gives in*

    Getting ready to download some Kid Daytona right now.

    This better be good.

  25. Troubleshooter1900 Says:

    Yeah, Casket was a fool for that one. I literally laughed out loud.

  26. Cashmere Cavalli aka Snowbunny Sampson Says:

    Every 3-4 months Yo Gotti drops a tape. It’s like clock work.
    ===============
    becuz the album is NEVER coming out

Leave a Reply