Wale ft. KiD CuDi – Focused

Mastered/CDQ version of Wale’s ‘Focused’ featuring KiD CuDi. Off Wale’s ‘Ambition’ album dropping November 1st.

Download: Link

Props: Complex


AddThis Social Bookmark Button

47 Responses to “Wale ft. KiD CuDi – Focused”

  1. mcb Says:

    liquidcocaineandpinkshoesrap

  2. Yasser Pair-a-gats Says:

    @ seth, there’s a Indian dude who owns a “Burrito Beach” downtown, you know how Hindus do, he thugged it out, sells Samosas, chicken makni, tandoori, whatever you want – dude barely even sells burritos lol but who’s gonna say shit, his food is ridick.

    Anyway he bought a gyros spit so he’ll serve a gyros any way you want it – on rice, on pita, in a burrito shell, name it.

    So I get a gyros in on tortilla with onion, tomato and white sauce but then he fucks around and puts the spicy green jalepeno salsa in that bitch…wow…seriously, tears-worthy…I’ve almost cried (no butterfly face tat.)

    Anyway, the only problem is all that onion and gyros meat and jalepeno means no getting within 3 feet of a broad…no amount of listerine…

  3. Yasser Pair-a-gats Says:

    LOL Cudi used to diss the shit outta Wale, now he got 2 joints with the kid…needing coke money will make you do anything…nicca liable to hook up with the Jonas Bros…wait that was Wayne…nvm…

  4. Black Brokaw Says:

    The hook >>>>>>>>>>

  5. Black Brokaw Says:

    This needs to be on the album

  6. Jackson7 Says:

    we never had dem prollems it was just sexual tension rap

  7. mcb Says:

    Jackson7 Says:
    October 14th, 2011 at 11:59 am
    we never had dem prollems it was just sexual tension rap
    ^^^
    akakakakaka

    this

  8. big_seth Says:

    Yasser Pair-a-gats Says:
    October 14th, 2011 at 11:53 am
    @ seth, there’s a Indian dude who owns a “Burrito Beach” downtown, you know how Hindus do, he thugged it out, sells Samosas, chicken makni, tandoori, whatever you want – dude barely even sells burritos lol but who’s gonna say shit, his food is ridick.

    Anyway he bought a gyros spit so he’ll serve a gyros any way you want it – on rice, on pita, in a burrito shell, name it.

    So I get a gyros in on tortilla with onion, tomato and white sauce but then he fucks around and puts the spicy green jalepeno salsa in that bitch…wow…seriously, tears-worthy…I’ve almost cried (no butterfly face tat.)

    Anyway, the only problem is all that onion and gyros meat and jalepeno means no getting within 3 feet of a broad…no amount of listerine…
    ^^

    DEAD.

    good thing you wifed up. She HAS to love you.

    we got like a lil greek district in town. They sell traditional gyros which hit hard.

    but my homie owns a burger jawn and makes this greek burger with lamb meat on a pita like bun. Shit smashes too. Cucumbers and olives and tzatziki sauce….

  9. big_seth Says:

    feta cheese.

  10. Jackson7 Says:

    Wale ft. KiD CuDi – Focused

    ———————–

    the irony..

    ask Beezy…

  11. Yasser Pair-a-gats Says:

    @ seth truth be told a gyros burger gets me every time, with American cheese melted on top.

    I always see hoodrats in Greek Town ordering gyros with cheese and ketchup and I used to laugh but them bitches is on to something.

  12. big_seth Says:

    LOL.

    I start salivating whenever I see a lamb too.

    thinking of all the delicious meat it will one day become

  13. DJ Chase Says:

    Hell yeah., I aint make some lamb chops in a long time.

    I also need to get a rotisserie machine

  14. Black Brokaw Says:

    Cudi is a genius

  15. b Says:

    All cheese is disgusting,if it ain’t pizza I don’t respect it .

  16. donkey punch Says:

    google.com/search?q=ankle+tattoo

  17. big_seth Says:

    donkey punch cutting niggas achilles tendon right there.

  18. DJ Chase Says:

    De La Soul – Oohh

    youtu.be/avIqTrX2eac

  19. big_seth Says:

    I fux with cheese.

    all kinds.

    the more stank the better.

    gorgonzola >>>>>>>>>>>>>

  20. DJ Chase Says:

    I think i’m gonna do a redman set tomorrow. Its been long enough. Yo if you in the DC area, I’ll be at Lounge of Three tomorrow on U street. come through and rock out with the kid

  21. Beezy Says:

    word, who don’t like cheese …

  22. Jersey*made*me Says:

    De La Soul – Oohh

    ^^

    Dope shit Chase…

    “to my women that’ll throw they hands against they punk ass man”

  23. Bricktop Says:

    might be making some pad thai next week… or at least some thai dishwith chicken and shrimp ahaha
    ^
    Sounds great, buy why the devious laugh?

  24. b Says:

    I swear I hate a Nigga even eating cheese around me,niggas stay putting cheese in my fucking big mac smh

  25. big_seth Says:

    dope shit Chase.

  26. mcb Says:

    DJ Chase Says:
    October 14th, 2011 at 12:16 pm
    I think i’m gonna do a redman set tomorrow. Its been long enough. Yo if you in the DC area, I’ll be at Lounge of Three tomorrow on U street. come through and rock out with the kid
    ^^^
    if i wasnt hundreds fo miles away, id be there for that

    underrated like a mofucka

  27. mcb Says:

    Bricktop Says:
    October 14th, 2011 at 12:22 pm
    might be making some pad thai next week… or at least some thai dishwith chicken and shrimp ahaha
    ^
    Sounds great, buy why the devious laugh?
    ^^^
    cuz real pad thai is hard to make, at least for me

    last time i didnt get hte tamyrind (most important ingredient) but did some substituting and it wasnt pad thai, but it was close and tasted pretty good.

  28. The Cool Says:

    All cheese is disgusting,if it ain’t pizza I don’t respect it .

    ^

    This. And the pizza still has to be loaded with BBQ sauce, extra chicken/ spicy beef/ turkey ham/ anchovies and pineapples.

    I hate how if you ask for the big mac or whatever without cheese it always takes longer to make.

  29. Black Brokaw Says:

    Cheese should only be on pizza.

  30. Beezy Says:

    niggas is lactose intolerant

    cheese >>>

  31. Black Brokaw Says:

    Parmesean <<<<<<<<<<<

    That shit smells like ass and BO

  32. Bricktop Says:

    cuz real pad thai is hard to make, at least for me
    ^
    Word.

  33. mcb Says:

    Beezy Says:
    October 14th, 2011 at 12:30 pm
    niggas is lactose intolerant

    cheese >>>

    ^^^
    this

    what, you aint like chicken parm people?
    cmon now… cheese is alrighhhhhhhhhhhht

  34. E aka Mac with the Cheese Says:

    twitter.com/#!/definitely_nah/status/124874391447273472

    Bun B’s going to be a movie star

  35. DJ Chase Says:

    niggas is lactose intolerant

    cheese >>>

    THIS

    Kraft singles, cracker barrell, the fancy shit in whole foods, gouda, smoked gouda, goat milk cheese, cream cheese, swiss, provalone, meunster, whatever. Cheese is great

  36. Jackson7 Says:

    And the pizza still has to be loaded with BBQ sauce, extra chicken/ spicy beef/ turkey ham/ anchovies and pineapples.

    —————

    niggas is chris farley b

  37. Jackson7 Says:

    Black Brokaw Says:

    October 14th, 2011 at 12:32 pm
    Parmesean <<<<<<<<<<<

    That shit smells like ass and BO

    ————–

    FACTS ON FACTS ON FACTS

  38. mcb Says:

    or the fresh motzerella, just that with tomato, spinach and chicken ina roll up with some balsamic oil or something on it

    FOH , thats delicious

  39. E aka Mac with the Cheese Says:

    you could get Gabriel Iglesias to play Dre in the nahright movie

    Mac Miller could be Mr. X

  40. sealsaa Says:

    Rapper Joe Budden shut it down as he performed for at the BET Hip Hop Cypher. Joe made a punchline reffering to Max B which got Max offended. In the cypher Joe Budden says:

    “She so bad I make her hit the telly from a taxi…Then dead her in that holiday inn…Learnt that from Max B”
    =============================

    ^Lol.

  41. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    >>> Kraft singles

  42. Jackson7 Says:

    GOAT cheese (no pun intended) = Mozzarella cheese

    best american cheese brand at the Deli counter = Prima Della

  43. Jackson7 Says:

    >>> Kraft singles

    ———————–

    word… all them pre-sliced, pre-wrapped processed cheese products are foul… they not even hardly cheese forreal

  44. Black Brokaw Says:

    *plays Focused for the 20th time*

  45. Yasser Pair-a-gats Says:

    Nah cheese is dope. I always get the cheese plate…just cheese on a french roll, maybe a little preserves…yall niccas need to step your fucking pallette up, yall be some fucking heathens…cave aged-cheese with a lil’ mold in the middle…WASSUP…

  46. mcb Says:

    relevant
    videosift.com/video/Mmmmmm-64-slices-of-American-cheese

    skip to 30 seconds in

  47. Hoskins Says:

    alot of black people are lactose intolerant tho

Leave a Reply