Chase N. Cashe – S.S.D (Prod. by MegaMan)

Chase N. Cashe will be opening for J. Cole at the Club Nokia in L.A. on 9/22. CNC’s The Heir Up There with DJ Drama drops in October.

Download: Link

Smoking blunt after blunt

True.

Bonus: Chase N. Cashe – PC 187 (Prod. by Tha Bizness)

Previously: Trouble ft. Alley Boy – I Gotta Make A Move (Prod. by Chase N. Cashe)


AddThis Social Bookmark Button

24 Responses to “Chase N. Cashe – S.S.D (Prod. by MegaMan)”

  1. sarjo1988 Says:

    someone get rid of this nigga…he be waitin for the convo to peak and then rapid posting and fuckin up the flow of things

  2. Jackson7 Says:

    i dont think im reaching by saying the Naturi Naughton ad is the GOAT nahright ad of all times…

    FACT

  3. cOLD Says:

    nahright doesnt care about commentors.

  4. sarjo1988 Says:

    nahright stafff<<<<<<<<<<

  5. Eastern_Digital Says:

    nahright doesnt care about commentors.

    ^^^
    cBc

  6. nation Says:

    listen to the first song

  7. nation Says:

    this >>> Mickey Factz lololol

  8. cOLD Says:

    someone get rid of this nigga…he be waitin for the convo to peak and then rapid posting and fuckin up the flow of things

    ^ but you know what. End of the day it aint like we gotta move onto the next post. Lets show eskay who’s really running this blog shit. I suggest we lamp on an agreed post. What say youse?

  9. Beezy Says:

    Jesse Holley >>>

    that nigga made the most out of his opportunity like whoa

  10. cOLD Says:

    pause for lamping on an agreed post tho. Word.

  11. Jackson7 Says:

    nation Says:

    September 19th, 2011 at 11:21 am
    listen to the first song

    —————–

    oh you Bossy, huh?

    *listens to song while making CamTrueMagazineCover face*

  12. Jackson7 Says:

    this is mad boring and bamma sounding… yo Nate what is we suppose to be listening for?… am i missing something?

  13. cOLD Says:

    the nigga chris abs is stunting on the jumbotron… just saying…

  14. cOLD Says:

    dont act like yall aint notice the abs.

  15. A Chick Says:

    Chase N. Cashe will be opening for J. Cole at the Club Nokia in L.A. on 9/22.
    ——————
    So J Cole got acts opening for him now?

    hehehehe

    WE MAJOR HATERZ!!!

  16. nation Says:

    >> this is mad boring and bamma sounding… yo Nate what is we suppose to be listening for?… am i missing something?

    lol. how’d i know you’d say that

    all good. i fuck with it

  17. Jackson7 Says:

    nation, you like bamma music now b?

    sayword you changed dog…

    back in the weoponsofmassdestruction days you knew good hiphop…

    RIP Nate’s ears

  18. Beezy Says:

    Word … SMH @ being an opening act for an opening act.

  19. sarjo1988 Says:

    but you know what. End of the day it aint like we gotta move onto the next post. Lets show eskay who’s really running this blog shit. I suggest we lamp on an agreed post. What say youse?
    ^
    i agree…but i tottally see niggas not runnin wit this

  20. cOLD Says:

    back in the weoponsofmassdestruction days you knew good hiphop…

    RIP Nate’s ears

    ^ true… two words. Jay Elec.

  21. cOLD Says:

    i agree…but i tottally see niggas not runnin wit this

    ^ we need a board.

  22. Jackson7 Says:

    nation Says:

    September 19th, 2011 at 11:26 am
    >> this is mad boring and bamma sounding… yo Nate what is we suppose to be listening for?… am i missing something?

    lol. how’d i know you’d say that

    all good. i fuck with it

    ———

    i listened tho, at your requestdemand..

    and i kept waiting, like maybe he gonna say our names or shout us out or something… but it never happened..

    thanks dude…

  23. cOLD Says:

    Does Manny Pacquiao drink his own urine?

  24. sarjo1988 Says:

    wut post we lampin in today cold, cuz niggas already commentin on the next one

Leave a Reply