Video: Smoke DZA & ASAP Rocky Talk “4 Loko”

On the set of Smoke DZA’s new video, the two Harlemites talk about the song and how they hooked up.

iHopHop has pics from the “4 Loko” shoot here.

DZA’s #RollingStoned drops August 30th. Pre-order it here.

Previously: ASAP Rocky – Purple Swag (Live @ ALIFE) (Video)


AddThis Social Bookmark Button

90 Responses to “Video: Smoke DZA & ASAP Rocky Talk “4 Loko””

  1. Deen Says:

    Harlem World Says:
    August 16th, 2011 at 12:03 pm

    *records fabregas diss record*

    you claim to be a gooner but you aint won shit
    go run to barcelona you lil catalan bitch
    plus…pep tryna see me, weak hearts i rip
    leo messi and barcelona are some mark ass bitches

    ^^^

    ROFL.

    No. Sign.

  2. Mini Daddy Says:

    broward > harlem > philly

  3. Harlem World Says:

    Mini Daddy Says:
    August 16th, 2011 at 12:16 pm

    Fab will never be booed
    ===
    its too hard to be mad at cescy

    Beard – RAWR HOT! Clean shaven – adorable to take home to meet mom and dad & hes got a good pass completion too

    no homo
    ======================
    no amount of no homos can save this!!

    that was a love letter!

  4. AmpGeez a.k.a. Smoke Greene Says:

    The Future Of Harlem (c) Some nigga from Philly

  5. Big_seth Says:

    songs i hated at first on WTT sounded much iller after i herbed up and drove around by myself with the shit blasting..

    Camel aint rapped like this since Black Album… he was almost BP2 level Hov… and Kanye West bodied damn near everything..

    even Lift Off sounds better now
    ^^

    Pharrell’s part of that beat is great.

    the last part of niggas in paris is great too.

  6. Harlem World Says:

    this ASAP dude is hella suspect imo

  7. &What?! Says:

    its too hard to be mad at cescy

    Beard – RAWR HOT! Clean shaven – adorable to take home to meet mom and dad & hes got a good pass completion too

    no homo

    ^

    Yo? Wha–? WTF was that?!

  8. Harlem World Says:

    Pharrell’s part of that beat is great.

    =====================
    Pharrell Williams >>>

    our dear leader…

  9. &What?! Says:

    Asap Rocky’s favourite movie is Kids no doubt.

  10. AmpGeez a.k.a. Smoke Greene Says:

    even Lift Off sounds better now
    ^^^

    That’s really Kanye’s chance to do a duet with Beyonce. She had to return the favor, he was riding for her when that Talor Swift shit went down.

    It’s almost a solo Ye track just like I Love You So & Welcome To The jungle are Jay-Z showcases.

  11. Harlem World Says:

    rip cesc

    you were like…the cool white dude…who niccas gave the pass to…

    *wipes gangsta tears*

  12. AmpGeez a.k.a. Smoke Greene Says:

    RAWR
    ==========
    Human beings don’t make these kinda noises.

  13. &What?! Says:

    rip cesc

    you were like…the cool white dude…who niccas gave the pass to…

    *wipes gangsta tears*

    ^

    Naw man, you thinking of stot.

  14. Troyvul Says:

    Asap Rocky’s favourite movie is Kids no doubt.
    ^
    Smh.

  15. &What?! Says:

    No Church in The Wild’s ending is the same as the beginning on Illest Motherfucker Alive?

  16. &What?! Says:

    Wilshere and Ramsey gotta step up and become leaders now. They gotta fill the void.

  17. Mini Daddy Says:

    kickette.com/files/2010/12/shoes.jpg

    look at carla fabregas doe

    beautiful

  18. AmpGeez a.k.a. Smoke Greene Says:

    Asap Rocky’s favourite movie is Kids no doubt.
    ^^^

    KIDS was ill tho.

  19. &What?! Says:

    kickette.com/files/2010/12/shoes.jpg

    look at carla fabregas doe

    beautiful

    ^

    He dumped her I think.. Fab bangs the birds.

  20. &What?! Says:

    KIDS was ill tho.

    ^

    Yeah haha I watched not too long ago. Reminds me of being young, minus the virgin surgeon tactics and the STD’s.

  21. Harlem World Says:

    Mini Daddy Says:
    August 16th, 2011 at 12:27 pm

    kickette.com/files/2010/12/shoes.jpg

    look at carla fabregas doe

    beautiful

    =========================
    is that her on the far right?

    if so….shes swaggin hard thru my screen

  22. Troyvul Says:

    KIDS was ill tho.
    ^
    You wanna make sure your sons/daughters grow up on the straight and narrow make them watch that flick

  23. AmpGeez a.k.a. Smoke Greene Says:

    Danny Brown – Monopoly >>>

    I’m a smart nigga that do dumb shit….

  24. Harlem World Says:

    *pops e pills around men*
    *is shirtless around men*
    *ties bandana around neck like Big Gay Al*
    *rocks Ugg boots*
    *is ASAP Rocky*

  25. mel kiper III Says:

    *watches video on the strenf*

  26. Zee! Says:

    Generation RX….illy

  27. &What?! Says:

    *pops e pills around men*
    *is shirtless around men*
    *ties bandana around neck like Big Gay Al*
    *rocks Ugg boots*
    *is ASAP Rocky*

    ^

    LOLOL, where was he popping e pills? That shit leads to nasty comedowns, and a sore jaw (nh)

  28. Harlem World Says:

    “Because I’m the future. I’m like the Harlem Renaissance. I’m bringing Harlem and hip-hop back. You know, all these old n*ggas is just…you know all f*cking washed up, talking about their Maybachs and sh*t. We ain’t got that sh*t. I got some good weed, some nice a$$ clothes, some gold teeth, and some good b*tches around me. So that’s what I rap about. You know? We live in the streets…this is where we’re from. Everyday sh*t.“

    ============
    k

  29. hl Says:

    Danny Brown – 30 >>>

  30. AmpGeez a.k.a. Smoke Greene Says:

    The OG version of Blunt After Blunt >>>>

    Brown actually sounded high as fuck on that jawn.

    I’m swapping out the XXX version for the OG.

  31. hl Says:

    “30″ >>> “30 Something”

  32. AmpGeez a.k.a. Smoke Greene Says:

    You know, all these old n*ggas is just…you know all f*cking washed up, talking about their Maybachs and sh*t. We ain’t got that sh*t. I got some good weed, some nice a$$ clothes, some gold teeth, and some good b*tches around me. So that’s what I rap about. You know? We live in the streets…
    ^^^

    I think I co-sign this.

  33. THE-XFACTA Says:

    There needs to be a new rule that rappers can’t take their shirts off.. Niggas look retarded

  34. Remixznflow Says:

    songs i hated at first on WTT sounded much iller after i herbed up and drove around by myself with the shit blasting..

    Camel aint rapped like this since Black Album… he was almost BP2 level Hov… and Kanye West bodied damn near everything..

    even Lift Off sounds better now

    ^
    *reluctant cosignature*

  35. AmpGeez a.k.a. Smoke Greene Says:

    Fuck a bitch mouth until her fuckin face cave in
    ^^^

    Danny Brown >>>>>>>

  36. hl Says:

    AmpGeez a.k.a. Smoke Greene Says:

    The OG version of Blunt After Blunt >>>>

    ^Nah. The one that leaked before isn’t mixed with as much bass. Are the lyrics were different? I didn’t notice.

  37. Remixznflow Says:

    AmpGeez a.k.a. Smoke Greene Says:
    August 16th, 2011 at 12:39 pm

    You know, all these old n*ggas is just…you know all f*cking washed up, talking about their Maybachs and sh*t. We ain’t got that sh*t. I got some good weed, some nice a$$ clothes, some gold teeth, and some good b*tches around me. So that’s what I rap about. You know? We live in the streets…
    ^^^

    I think I co-sign this.

    ^
    you cosign the fact that you live in these conditions? or you cosign dudes perspective…

    either way i dont wanna go sign NONE of that… gold teeth nigga? K.

    you aint ballin or tryin to ball? K.

    i dont wanna hear shit im already living…

  38. THE-XFACTA Says:

    I got some good weed, some nice a$$ clothes, some gold teeth, and some good b*tches

    —-

    That’s just what we need. More Gold Tooth Rap.

  39. LeRoy Green Says:

    hl Says:

    August 16th, 2011 at 12:36 pm
    Danny Brown – 30 >>>

    ^^^^^6

    he kept it all the way real on that shit didnt’ he

  40. hl Says:

    i dont wanna hear shit im already living…

    ^Escapism is dope too, but music you can relate to has it’s place. ASAP Rocky is trash though.

  41. AmpGeez a.k.a. Smoke Greene Says:

    ^Nah. The one that leaked before isn’t mixed with as much bass. Are the lyrics were different? I didn’t notice.
    ^^^

    Lyrics aren’t different, but the delivery is. He’s more loose & high pitched on the OG.

  42. THE-XFACTA Says:

    You know, all these old n*ggas is just…you know all f*cking washed up, talking about their Maybachs and sh*t. We ain’t got that sh*t. I got some good weed, some nice a$$ clothes, some gold teeth, and some good b*tches around me. So that’s what I rap about. You know? We live in the streets

    —-

    This dumb nigga.. Old niggas done rapped about all this already long ago..

  43. hl Says:

    Lyrics aren’t different, but the delivery is. He’s more loose & high pitched on the OG.

    ^I used to hate when DOOM did this. Once you get used to the original delivery, the new version always sounds off.

  44. Troyvul Says:

    *pops e pills around men*
    ^
    smfh

  45. AmpGeez a.k.a. Smoke Greene Says:

    you cosign the fact that you live in these conditions? or you cosign dudes perspective…
    ^^^
    The perspective, even though the conditions are very familiar. I’m still in the hood b. Ain’t no Maybachs driving through here.

    ASAP makes vibe music. You better not be looking for gems, cause you won’t find any. But if you want some shit to turn your brain off to…

    “Peso” >>>>

  46. THE-XFACTA Says:

    I wanna hear some Gold Tooth Rap… “My Molars Bling” and shit like that

  47. Harlem World Says:

    LOLOL, where was he popping e pills? That shit leads to nasty comedowns, and a sore jaw (nh)
    =======================================================

    “poppin E’s, i dont give an F , told you im a G
    inhale , exhale, cocaine, x pills”

    no thanks…im not about that life…

  48. jderrida Says:

    NY flow with a southern hue?

    Not feeling it…..

    I like my south ignorant

  49. why? Says:

    D. Brown Die Like a Rockstar and Monopoly are>>>>>>

  50. THE-XFACTA Says:

    “Lift Off” is horrible. Who wrote that hook for Bey a 7 year old?

    “We gonna take it to the moon, to the stars……….. to Mars”… Wow lyrical

  51. Harlem World Says:

    THE-XFACTA Says:
    August 16th, 2011 at 12:50 pm

    “Lift Off” is horrible. Who wrote that hook for Bey a 7 year old?

    “We gonna take it to the moon, to the stars……….. to Mars”… Wow lyrical

    ===========================================
    lemme find out it was The Dream…

    wack ass songwriter….

  52. AmpGeez a.k.a. Smoke Greene Says:

    “Lift Off” is horrible. Who wrote that hook for Bey a 7 year old?
    ^^^

    I fux with it. Not my favorite track but Beyonce can make a nursery rhyme sound hot.

    Which is kinda what she did there.

  53. London Bloke Says:

    Where Beezy at?

    Man Utd IPO

    Put ya money where ya fake heart is

  54. London Bloke Says:

    Beyonce’s Lift Off part was written for Alicia Keys

    Next time you listen to that you’ll agree

  55. Eastern_Digital Says:

    LF: Planet Asia & Evidence – Gold Chain Music >>>>>>>>>>>>>>

    youtube.com/watch?v=4YbBQAhr_1Q

    That beat is fuckin ridiculous.

  56. jderrida Says:

    The Kurt Cobain of the rap game needs to rear his head and usher in a new reign of music

    Hip hop is old……

    Drake is hip hops Coldplay (good in fixed doses)

    Wayne is the old rocker who keeps dropping dope/legit music (but you like his older stuff better)

    Ross is that industry band that you know you despise but can’t deny the good music

    Ye wants to be rockstar and honestly is the black bono

    Hov is Bob Dylan, people still ride for him no matter what

  57. THE-XFACTA Says:

    AmpGeez a.k.a. Smoke Greene Says:

    August 16th, 2011 at 12:52 pm
    “Lift Off” is horrible. Who wrote that hook for Bey a 7 year old?
    ^^^

    I fux with it. Not my favorite track but Beyonce can make a nursery rhyme sound hot.

    Which is kinda what she did there.

    —-

    I could live with the hook if Yeezy and Hov didn’t drop 6 bars apiece

  58. Eastern_Digital Says:

    lemme find out it was The Dream…

    wack ass songwriter….

    ^^^^
    Co-sign. He caked up tho.

  59. why? Says:

    Drake is hip hops Coldplay (good in fixed doses)

    ^

    Lol. This is accurate. Nosign on Ye being Bono though. Kanye is Kanye.

  60. AmpGeez a.k.a. Smoke Greene Says:

    Beyonce’s Lift Off part was written for Alicia Keys

    Next time you listen to that you’ll agree
    ^^^

    Mz. Beatz woulda bodied that.

  61. jderrida Says:

    Lol. This is accurate. Nosign on Ye being Bono though. Kanye is Kanye.

    ^^^

    They both are gifted musicians that work tirelessly to advance their respective art forms

    Incorporate a lot of political issues in their music

    They both tend to say a lot of wack stuff in interviews, a lot

    And have a weird fixation with fashion…….

  62. AmpGeez a.k.a. Smoke Greene Says:

    Ye is too self serving to be compared to Bono.

  63. The Shot Clock Says:

    “so you brought my man his benz huh?”

    “brought him his jew wagon”

  64. NovemberEnd Says:

    “Lift Off” is horrible. Who wrote that hook for Bey a 7 year old?
    ^^^
    It was either The Dream or Bruno Mars

  65. AmpGeez a.k.a. Smoke Greene Says:

    McKenzie Eddy & GLC – Young Platinum (Album)
    ^^^

    Oddball collabo of the day.

    Ms. Eddy must have a helluva bankroll.

  66. London Bloke Says:

    Two men jailed for four years each for inciting violence after posting messages on Facebook during riots

  67. The Shot Clock Says:

    doesn’t dame own/run creativecontrol.tv?

  68. NovemberEnd Says:

    I didn’t mind the “Lift Off” hook…Yeah the lyrics are really corny when you read them out, when the beat is playing it makes the record sound big.

    *shrugs*

  69. Rajon Trondo Says:

    what up

    *daps lunch shift*

  70. AmpGeez a.k.a. Smoke Greene Says:

    doesn’t dame own/run creativecontrol.tv?
    ^^^

    Nah. He’s partnered with them & Ms. Eddy.

    But Coodie & Chike run CC.

  71. &What?! Says:

    Ms Dynamite’s new track gonna have the clubs going HAM.

  72. d_block_4_life Says:

    That RED album link @ Rapgodfathers wasn’t working for me. Anyone have a diff link that Wu upload?

  73. d_block_4_life Says:

    WTT is great.

  74. Tron Stockton Says:

    rip cesc

    you were like…the cool white dude…who niccas gave the pass to…

    *wipes gangsta tears*

    ^
    O_o

  75. &What?! Says:

    Asap Rocky’s Peso beat is dope!

  76. &What?! Says:

    The bassline in the Gucci Gucci song is dope also.

    ‘Wob wob wob wob’

  77. AmpGeez a.k.a. Smoke Greene Says:

    Yo D-Block, check ur twitter

  78. d_block_4_life Says:

    Good looks, holmes.

  79. THE-XFACTA Says:

    d_block_4_life Says:

    August 16th, 2011 at 1:14 pm
    That RED album link @ Rapgodfathers wasn’t working for me. Anyone have a diff link that Wu upload?

    I still dont know how RGF got shut down and then in like 2 days came right back with .info

  80. mel kiper III Says:

    rap god fathers lives?

  81. THE-XFACTA Says:

    mel kiper III Says:

    August 16th, 2011 at 1:25 pm
    rap god fathers lives?

    Yeah it’s .info instead of .com

  82. mel kiper III Says:

    nvm

    *daps niggas*

  83. mel kiper III Says:

    >> datpiff tags on your music

  84. AmpGeez a.k.a. Smoke Greene Says:

    The niggas who came up with DatPiff >>>

    Why didn’t I think of that shit?

    Cuz I got high (c) The Man with the Afro

  85. Nah'sOnlyWhiteBoy Says:

    For all those looking for it, I have a copy of the Red Album downloading now. Says it will be done in 20. AQ = 320 kb/s

  86. London Bloke Says:

    yo wavy some dude on twitter was throwing a link for the most complete collection of max b songs i ever seen

    I aint know you, beezy and the others Charly fans emails tho hombre

  87. London Bloke Says:

    1

  88. vhingrhamesonyo'momma Says:

    ummmm no.

    fan of hip-hop: (on new i-whatever phone) *ring, ring*

    Hip-hop: whaddup doe!!

    fan of hip-hop: fuck you mean?

    Hip-hop : my bad bro…I been chillin in paris listening to lady gaga albums sniffin these overrated niggas…man my bad…let’s chalk it up to artistically expanding ya’ dig?

    fan of hip-hop: don’t fuckin call me no more.

  89. Jewtino Says:

    Pesos to dollars…

  90. Nah Right » Video: Smoke DZA x ASAP Rocky – 4 Loko (Behind The Scenes Pt 2) Says:

    [...] Related: Pt 1 [...]

Leave a Reply