Video: Cormega on How to Reach Our Youth

Mega advises against patronizing while preaching to the youth and stresses how important it is for the older guys to guide the younger kids.

Previously: Cormega ft. General Steele, Redman, Lil Fame, stic.man, Maya Azucena & The Revelations – I Made A Difference


AddThis Social Bookmark Button

23 Responses to “Video: Cormega on How to Reach Our Youth”

  1. Cypher Says:

    All jokes aside that 007 ustream was extremely questionable.

    007 was actin like an arm carrier… No sling

  2. ilovemia305 Says:

    Thats wassup…

    $WonDough$ is hardcormegasuperb

    GET LACED

  3. why? Says:

    New generation of Cali rappers > NY rappers in 2011 right now….

    I really didn’t think it would happen, again.

  4. Captain Planet Says:

    You are truly a NIGGER. I look down on you.

    ———————-

    Whoa!

    #stotGems

  5. Harlem World Says:

    just give them some advice, give em a plan..sheesh

    if someone would tell these kids how to get from a to b, it would be a lot easier

    instead of jus saying “dont sell drugs” ” “dont do that etc”

  6. kevfrescura de talco Says:

    kev suffered a much more merciless slaying tho.damn.

    >nah nigga. gettin jokes b/w/o my ex & my features isn’t ether. its a bunch of disgruntled fans grasping at straws.

    fam…ether…that has its lingering effects…is the shit that reminds you why you got poured with it in the first place… like losing ya spine to a white person calling ya integrity into question, BY YOUR OWN ADMISSION!

    so when niggas laugh at ya jokes, its cuz you’re a broken clown & your existence is to uplift others thru the misery worn on ya face.

    in this case, its in your screen name.

    fall back, coffee cake. we know ya soul been ate by ya boss with the java you fetch her.

  7. Captain Planet Says:

    why? Says:
    June 17th, 2011 at 12:57 pm

    New generation of Cali rappers > NY rappers in 2011 right now….

    I really didn’t think it would happen, again.

    —————————–

    CALI WE IN THE BUILDING!!!!!

    THE TAKEOVER!!!!!

    All my demographics winning!

    Captain Planet signs to Based Records.

  8. E aka Mac with the Cheese Says:

    looking like Madonna but flossing like Ivanka

  9. Captain Planet Says:

    Yall down got Frankie all outta character and shit.

    He done turned off the Wiz x Curren$y

    Nigga about to get busy on these boards

  10. Harlem World Says:

    why? Says:
    June 17th, 2011 at 12:57 pm

    New generation of Cali rappers > NY rappers in 2011 right now….

    =================
    whoa ny isnt in its hey day anymore

    but you really telling me kendrick lamar, blu, fashawn etc are poppin?!?

  11. Cypher Says:

    It’s only entertainment…. Lol

  12. Captain Planet Says:

    Harlem World Says:
    June 17th, 2011 at 12:59 pm

    why? Says:
    June 17th, 2011 at 12:57 pm

    New generation of Cali rappers > NY rappers in 2011 right now….

    =================
    whoa ny isnt in its hey day anymore

    but you really telling me kendrick lamar, blu, fashawn etc are poppin?!?

    ————————

    Lil B has the most controversial album of the year hands down

    Odd Future making a lot of noise

    *shrugs* Amp and Deen even enjoy Kreyshawn

  13. E aka Mac with the Cheese Says:

    whoa ny isnt in its hey day anymore

    but you really telling me kendrick lamar, blu, fashawn etc are poppin?!?

    ^
    I don’t see that much hype for those artists but I don’t really run in those circles

    I know Odd Future, Kreayshawn, Lil B are real popular with high school and college kids though because my younger cousins and their friends quote all their stuff

  14. Captain Planet Says:

    I’m sure a lot of NY rappers wouldn’t have minded calling their album ” I’m Gay ” with the buzz the Based God is getting …

  15. Cypher Says:

    The 0 tits 0 chicks 7 dicks ether >>> the arms ether tho

    That shits still funny

  16. E aka Mac with the Cheese Says:

    *shrugs* Amp and Deen even enjoy Kreyshawn

    ^
    I don’t know why but lmao

  17. tHe kiD fRanKiE Says:

    007 was actin like an arm carrier… No sling

    ^”either”
    yawn

    @cp
    Naw I’m just havin fun wit it.

  18. Cypher Says:

    I’m sure a lot of NY rappers wouldn’t have minded calling their album ” I’m Gay ” with the buzz the Based God is getting …

    ^
    NY went from being leaders to followers… The shits sad.

  19. NovemberEnd Says:

    you really telling me kendrick lamar, blu, fashawn etc are poppin?!?
    ^^^^
    there definitely more talented than any of the upcoming NY acts

  20. tHe kiD fRanKiE Says:

    The 0 tits 0 chicks 7 dicks ether >>> the arms
    ether tho
    That shits still funny

    ^Fact!
    Like I sd some of the jokes are funny, but a lot of reachin(pun) I can take a good joke its nothin
    I’ve laughed @ plenty of these but the rate is like 10%

    More “either” than “ether”

  21. Harlem World Says:

    @ captain planet

    odd future are doing well, no doubt – they found a nice lil niche

    lil b is from the bay, they know how to hustle

    but the rest seem kinda generic – internet hype

    west coast has always had a large “underground/grassroots” scene tho – dilated peoples, pharcyde, aceyalone, planet asia etc

  22. b Says:

    im bout to get dressed put the rolex on my watch arm
    frankie get dressed and cruise around just to WATCH ARMS
    for his flagrant acts he should be thrown in the slammer
    thats below the belt, like frankie holding the camera

  23. Deen Says:

    *shrugs* Amp and Deen even enjoy Kreyshawn

    ^^^

    ROFL. Slow down yo…

    but yeah, cali rap in 2011 >>>>>>> NY

Leave a Reply