Video: J. Capri ft. King Mez – Place In The Game

King Mez hooks up with fellow North Carolinian up-and-comer J. Capri for this joint off Capri’s Face In The Crowd mixtape.

Download: Link | Mirror

Previously: King Mez – MTV2 Sucker Freestyle


AddThis Social Bookmark Button

12 Responses to “Video: J. Capri ft. King Mez – Place In The Game”

  1. Hoskins Says:

    courtside.tumblr.com/post/5177938127/pablog-hakim-warrick-discovering-imdb-in

  2. Captain Planet Says:

    Seems like it was mostly the citizens of NYC treating the news like a NYE celebration BUT they suffered the most so #fuckit. Can they live??

    And since when have “Terrorists” decided NOT to launch an attack based on how well behaved the citizens were, oh they rational now?

    >>>> LOL

    Wifey has a good point.

    Khalid: You know Ali? Americans celebrated appropriately after Osama’s death. We leave suicide bombing off till next summer, eh?

  3. Harlem World Says:

    Remixznflow Says:
    May 3rd, 2011 at 9:56 pm

    How many of you took to he streets when you heard the news then…

    Exactly…

    ^^
    i took to the bars

    i was not risking a retaliation attack from some crazed jihadist in times square

  4. Tong Po Flo Says:

    This beat >>>>

  5. Captain Planet Says:

    Behaving in accordance to terrorists emotions

    WHAT PART OF THE GAME

  6. Skinny Says:

    Ok yall are right. The US GOVT is absolutely devoid of corruption and has NEVER done ANYTHING wrong. Also believing anything even remotely close to that is “nigga logic”

    Seriously tho, I’d probably be cool as hell wit some of ya’ll off-line but I see this is a sensitive topic we won’t agree on.

    *agrees to disagree*

  7. Remixznflow Says:

    Lol! *daps Harlem*

    I’m just saying though.. Shit aint over… Act accordingly… Keep your head up and eyes open…

  8. Harlem World Says:

    people celebrate even in tough times – because they NEED a reason to celebrate

    doesnt mean theyre oblivious to the fact that our economy is on life support and unemployment is at an all time high

    new york >>>____

    #teamdeathtomyenemies
    #teamblacknavyseals

  9. 50 Says:

    you ppl act like you know about politics. you guys dont know shit. Am watchin MSNBC right now you unintelligent fuckers keep the politics too the big boys. you guys worry about LIl new album title smh

  10. stot Says:

    captain planet = george bush jr?

  11. Nah Right » Video: King Mez – Something’s Missing Says:

    [...] Previously: J. Capri ft. King Mez – Place In The Game (Video) [...]

  12. Nah Right » 8ounz ft. Kendrick Lamar – College Girls Says:

    [...] Previously: J. Capri ft. King Mez – Place In The Game (Video) [...]

Leave a Reply