Random Axe – The Hex

“Rich Porter, Maserati rich shit, pitch quarters in the lobby with the piff lit…”

FINALLY, we get a motherfucking Random Axe single. This Sean P verse makes me wanna throttle somebody.

This is stream only, but you can come up off $1.29 and cop it on iTunes.


AddThis Social Bookmark Button

18 Responses to “Random Axe – The Hex”

  1. hl Says:

    Casket Face Says:

    LOL 9th look like the snitch nigga from Belly in that screen shot

    ^lmao at the accuracy of this statement.

  2. LeRoy Green Says:

    b Says:

    April 20th, 2011 at 1:00 pm
    Nah’sOnlyWhiteBoy Says:
    April 20th, 2011 at 12:55 pm
    Oh and I went ahead and purchased a subscription to Netflix last night.

    The fuck was I thinking sleeping on this shit?

    ^that currensy will have u sleeping on everything

    ^^^^^6

    LOL this nigga

    i won’t hear the tape till i’m off work but i’m expectin crack

  3. mcb Says:

    Duck Down>>>
    Random Axe>>>

  4. DJ Chase Says:

    This shit right here…

    youtube.com/watch?v=YaM6_yiUchw

  5. Nah'sOnlyWhiteBoy Says:

    # DJ Chase Says:
    April 20th, 2011 at 1:13 pm

    This shit right here…

    youtube.com/watch?v=YaM6_yiUchw

    ^^^

    I’m a fan of this song as well.

  6. JALbert Says:

    STS’ voice is annoying as hell, but damn if December 4th and some of his other joints don’t go.

  7. Troubleshooter1900 Says:

    Prodigy >>>

    His new EP >>>

    The title tho <<<

  8. hl Says:

    DJ Chase Says:

    This shit right here…

    youtube.com/watch?v=YaM6_yiUchw

    ^Yeah, that one is silly,

  9. Troubleshooter1900 Says:

    JALbert
    0 mins ago
    STS’ voice is annoying as hell, but damn if December 4th and some of his other joints don’t go.

    ^Word. Rising Down got me looking into this cat.

  10. why? Says:

    Warren Buffett >>>>

  11. b Says:

    what happened to rey?

  12. Remixznflow Says:

    b Says:
    April 20th, 2011 at 1:18 pm

    what happened to rey?

    ^
    got a new job… started losing weight.. said FUCK nahright lol..

    nah he cool though…

  13. DJ Chase Says:

    This shit right here…

    youtube.com/watch?v=YaM6_yiUchw

    ^Yeah, that one is silly,

    ^This kid is garbage, but I’ll be damned if he can’t craft a hit on a Lex Luger Beat

  14. E aka Mac with the Cheese Says:

    what happened to rey?

    ^
    he went out Big Pun style

    r.i.p

    *pours out a little crisco*

  15. hl Says:

    Flockaveli >>>

  16. vhingrhamesonyo'momma Says:

    yeah this was random.

  17. Nah Right » Video: The Black Milk Live Experience Says:

    [...] Previously: Random Axe – The Hex [...]

  18. Nah Right » Complex Previews The Random Axe LP Says:

    [...] Previously: Random Axe – The Hex [...]

Leave a Reply