Curren$y x Alchemist – Covert Coup EP

Covert Coup — from the word Coup D’etat, which means to overthrow. Covert meaning underground. So you have an underground nigga overthrowing the mainstream bullshit. -TWV

1. BBS
2. The Type feat. Prodigy
3. Blood, Sweat & Gears feat. Fiend
4. Life Instructions feat. Smoke DZA
5. Smoke Break
6. Scottie Pippen feat. Freddie Gibbs
7. Ventilation
8. Double 07
9. Success Is My Cologne
10. Full Metal

UPDATE: New download links after the jump.

Download: Curren$y x Alchemist – Covert Coup EP | Nukeshare | Mediafire

Presented by Diamond Supply Co.


AddThis Social Bookmark Button

252 Responses to “Curren$y x Alchemist – Covert Coup EP”

  1. driz Says:

    noice

  2. els Says:

    when thousands of people are trying to download something, it ain’t gonna work

  3. Deen Says:

    >>>>> Direct Links.

  4. Gus Says:

    someone…anyone…

  5. why? Says:

    hulkshare.com/bb4dtygube26

    ^

    Should be working.

  6. els Says:

    hulkshare.com/bb4dtygube26

    should work

  7. EnglandRepresent Says:

    Deen you scrotty little ballsack. Refer to GB$.

  8. joeproblems Says:

    nah life

  9. T$ Says:

    hmmm….. its aiight… some of these beats are a lil too slow & curren$y kinda rapping about random shyt. wELL see comesecond listten

  10. driz Says:

    the prodigy jawn is buttery

  11. Troubleshooter1900 Says:

    T$ Says:
    April 20th, 2011 at 1:46 am

    ^Well damn Son.

    *sighs*

  12. tHe kiD fRanKiE Says:

    Who are all these ppl on here? I ain heard of none of youz

  13. EnglandRepresent Says:

    I still ain’t got any inclination to listen to any Wiz or Currensy shit. I ain’t missin out on nuffink. They got the masses fooled.

  14. Troubleshooter1900 Says:

    tHe kiD fRanKiE Says:
    April 20th, 2011 at 1:58 am

    Who are all these ppl on here? I ain heard of none of youz

    ^I ain’t heard of you either Double0. Nigga, who is you?

    *Daps homie*

  15. tHe kiD fRanKiE Says:

    ^I ain’t heard of you either Double0. Nigga, who
    is you?
    *Daps homie*

    ^”I been talkin dat shit my nigga, never been called out, just been called dat nigga!”
    Spitta Gems

    Whatup TS

  16. rex hussla Says:

    Niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiice

  17. rex hussla Says:

    Scoob Lo ft. Spice 1, Daz Dillinger & Knoc-turn’al – Rap Stars
    April 19th, 2011

    This dude Scoob Lo brings in 3 legends for a cut that will appear on the upcoming American Rap Starz 2 documentary and soundtrack. Look out for a remix to this track featuring Snoop Dogg, Three 6 Mafia and Kurupt to drop soon as well.

    ^

    *dead* eskay…Knoc-turn’al’s a legend?

  18. rex hussla Says:

    Daaaamn this second track is crazy…Alchemist >>>>

  19. Troubleshooter1900 Says:

    hoskins said:
    April 19, 2011 at 6:39 pm

    Lil B…I’m Gay

    I am a faggot

    I am homo

    I am transgendered

    I’m Gay

    Hoskins is gay…I came out the closet

    ^Hoskins………….. You’re gonna have to explain this in the morning family.

  20. rex hussla Says:

    Double 07 >>>

  21. Dr Flav Says:

    Sometime I come here because I know what I’m looking for will be here. That’s good business.

  22. lil mane young Says:

    Spitta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  23. driz Says:

    # EnglandRepresent Says:
    April 20th, 2011 at 2:00 am

    I still ain’t got any inclination to listen to any Wiz or Currensy shit. I ain’t missin out on nuffink. They got the masses fooled.

    ^^cosign re: khalifa. nosign re: spitta. upgrade from coach mate

  24. Dr Flav Says:

    Curren$y > Christopher Wallace

  25. lil mane young Says:

    I still ain’t got any inclination to listen to any Wiz or Currensy shit. I ain’t missin out on nuffink. They got the masses fooled.

    ^ alchemist sample selection >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

  26. EnglandRepresent Says:

    nosign re: spitta. upgrade from coach mate

    Curren$y > Christopher Wallace

    ^^This perplexes/disturbs me. Who gave you idiots ears cos you is abusing the privilege.

  27. why? Says:

    Curren$y > Christopher Wallace

    ^

    Probably the dumbest comment I’ve seen on here.

  28. Afrocintricity23 Says:

    Dr Flav Says:
    April 20th, 2011 at 2:37 am

    ^^

    must b high out your natural mind. .

  29. Zee! Says:

    This shit is dope. Imagine Christopher Wallace with a mixtape full of Alchemist production. Damn.

  30. lil mane young Says:

    Happy Holidays! one love ninjas! Best day Evar!

  31. lil mane young Says:

    Zee!
    5 mins ago
    This shit is dope. Imagine Christopher Wallace with a mixtape full of Alchemist production. Damn.

    ^ Gold Star Comment

  32. Dr Flav Says:

    That was for England Represent. Pardon my sarcasm, however its still

    Tupac > Biggie

    What up England? I don’t recognize “them new Nahgers over there.”

  33. D1 Says:

    In honor of 4/20 – hulkshare.com/tk83mz98erou

  34. lil mane young Says:

    How Fly is a modern day Classic..

    this is not debatable.

  35. T$ Says:

    who am i?? Bish… who is you niccas..lmao im a nigga dat listens to music and drops my 2Cents annd i will continue wether i kno u niggas er not… to much discussion, back to chiefn N covertCoupn ..nigga or cracka for dat matter

  36. hl Says:

    2. The Type feat. Prodigy

    ^Whoa!!! Crills.

  37. Shooter Says:

    This Artwork >>>>>>>>

  38. Hoskins Says:

    Yeah that wasnt me… but whatever- its nahright

  39. Hoskins Says:

    Wait where is that comment from TS? GB$? I’ve never commented on there

  40. Shooter Says:

    David Robinson’s, Wallly Moccasins…

  41. Danny Ocean Says:

    David Robinson’s, Wallly Moccasins…

    ^^
    Covert Coupe is sounding quite crackish so far.

    the Alchemist production is >>>>>>>>>>>>>

  42. Danny Ocean Says:

    the production on Covert Coupe > the production on Greatest Story Never Told

  43. Danny Ocean Says:

    Spitta said his independence remains…

    cuz he ain’t working for the radio station like Martin Payne…

  44. Eastern_Digital Says:

    *waits for instrumental version*

  45. Casket Face Says:

    # Danny Ocean Says:
    April 20th, 2011 at 7:07 am

    Spitta said his independence remains…

    cuz he ain’t working for the radio station like Martin Payne…

    ^^^

    that’s why Wayne eatin and he’s not

  46. Eastern_Digital Says:

    Casket Face
    4 mins ago
    # Danny Ocean Says:
    April 20th, 2011 at 7:07 am

    Spitta said his independence remains…

    cuz he ain’t working for the radio station like Martin Payne…

    ^^^

    that’s why Wayne eatin and he’s not
    —-
    Im saying. That’s exactly why I don’t understAnd why he copped a Ferrari.

  47. Casket Face Says:

    Video: L.E.P. Bogus Boys in the Studio w/ Chase N. Cashe & Hit-Boy

    ^^^

    somebody owes me 1:56 seconds of my life back

  48. Camelot Says:

    *chappelle voice*

    MAWNING NIGGAS!!!

  49. Mag Says:

    127 Hours >

  50. JihaD Says:

    T$ Says:
    April 20th, 2011 at 4:30 am
    who am i?? Bish… who is you niccas..lmao im a nigga dat listens to music and drops my 2Cents annd i will continue wether i kno u niggas er not… to much discussion, back to chiefn N covertCoupn ..nigga or cracka for dat matter

    ^

    The fuck?

    JihaD

  51. The Shot Clock Says:

    Wayne is finished. u could see in his last video. he’s a shell of his former self.

    let these artists do they drugs and burn out

  52. Shooter Says:

    Im saying. That’s exactly why I don’t understAnd why he copped a Ferrari.
    ^^^

    Dudes a self confessed car fiend though, that shits probably been a goal of his since he was kid

  53. Black Says:

    Prodigy “Black Devil”>>>>>>>>>>>>

    Thats my shit.

  54. charles oakley Says:

    Smh dre thinks we are morons,

    “From coup de tat which mean..”
    Thanks for the breakdown son

    Nah, where people ain’t can’t read good

  55. Samir Says:

    Eastern_Digital Says:
    April 20th, 2011 at 8:03 am

    Im saying. That’s exactly why I don’t understAnd why he copped a Ferrari.

    ^^^

    Because a lot of Americans aren’t good at managing their money, especially if you earn it rapidly.

  56. Black Says:

    Because a lot of Americans aren’t good at managing their money, especially if you earn it rapidly.

    ^^^^^^^^^^^^^

    Now this is definitely true, at the same time as far as Currensy is concerned none of us really know what that nigga earns

  57. Cashmere Cavalli aka Snowbunny Sampson Says:

    Im saying. That’s exactly why I don’t understAnd why he copped a Ferrari.
    ====================
    He pawned his No Limit, Cash Money/Young Money and Roc-A-Fella Chain

  58. JihaD Says:

    charles oakley Says:
    April 20th, 2011 at 8:43 am
    Smh dre thinks we are morons,

    ^

    I seen that. Nigga broke down some old simple shit.

    Nah- where niggas ain’t never graduated 9th grade.

    JihaD

  59. Mag Says:

    The Shot Clock
    7 mins ago
    Wayne is finished. u could see in his last video. he’s a shell of his former self.

    let these artists do they drugs and burn out
    ^
    bring back cup full o syrup in hand Wayne. Drugs have always inspired some great music

  60. Mag Says:

    Wayne had a different aura when it was thought he wouldn’t make to next year on some pimp c shit. Plus droppin D2 & the drought

    Charlie sheen swag.

  61. Casket Face Says:

    # Mag Says:
    April 20th, 2011 at 8:51 am

    The Shot Clock
    7 mins ago
    Wayne is finished. u could see in his last video. he’s a shell of his former self.

    let these artists do they drugs and burn out
    ^
    bring back cup full o syrup in hand Wayne. Drugs have always inspired some great music

    ^^^

    Out of fear little shorties might read this I’m reluctant to co-sign…but this so TRUE

  62. Jersey*made*me Says:

    LOL @ Dre thinking he was schooling somebody.

    Take that shit to WSHH you condescending fuck face,matter fact…..

    How much is 2+2 smartass?

    Help a nigga out

  63. Cashmere Cavalli aka Snowbunny Sampson Says:

    this tape just proves that Boom Bap >>>> 808′s and hand claps

  64. Jersey*made*me Says:

    All the syrup in the world can’t change that annoying ass voice.

    Wayne’s voice is equivalent to being in the room with a bitch on her period with her jaw wired shut,and your dick harder than a motherfucker….

  65. DJ Chase Says:

    Prodigy’s EP >>>> than everything that came out this year (I haven’t listened to this yet, but I doubt it will be better)

  66. The Shot Clock Says:

    Wayne is finished. u could see in his last video. he’s a shell of his former self.

    let these artists do they drugs and burn out
    ^
    bring back cup full o syrup in hand Wayne. Drugs have always inspired some great music

    ^

    same with Em. except in Em’s case he’s been able to turn a corner and make a different kind of (much shittier bordering on unlistenable but still honest) music.

    Wayne is going through the motions and it’s sad to see.

  67. Jersey*made*me Says:

    (much shittier bordering on unlistenable but still honest)

    ^^

    LOL

  68. cOLD Says:

    I’d rather eat out Precious a day after her rag while she still spotting, than listen to this bull shit.

  69. D_block_4_life Says:

    Prodigy – black devil >

  70. D_block_4_life Says:

    cOLD Says:
    April 20th, 2011 at 9:06 am
    I’d rather eat out Precious a day after her rag while she still spotting, than listen to this bull shit.
    ^
    not even for the beats, tho?

  71. DJ Chase Says:

    Prodigy – black devil >

    THIS!!

  72. D_block_4_life Says:

    I like Currensy. However, I do think these beats are way too ill for him. Granted, I’m only going off the 3 leaks, but still.

  73. JoeyProfit$ Says:

    Morning Nahrighteers

    *daps all*

    *coughs* coughs again* *coughs* *coughs again* *coughs* *coughs again* *almost chokes but ends up just coughing again* *coughs*

    Fucking cold!! not the commenter

  74. cOLD Says:

    as far as Prodigy,… I listened to a few of them joints… something’s missing. Shits not gelling right, could be the beats are kinda lackluster, or the dry monotone rhyming. Or both.

  75. Jersey*made*me Says:

    I’d rather hide D Block’s arroz con pollo after a Knicks loss,knowing he got a knife in his possession,than listen to this bullshit….

  76. JoeyProfit$ Says:

    I wish you could add music from any itunes to your ipod then i wouldn’t have to wait to listen to this and P’s new shit.

  77. b Says:

    just downloaded this covert cop shit in hopes that I WILL SEE what some of you see.I tried last week with pilot talk and pilot talk 2, both sanitation collectibles.At the very least I will be sleeping good off this shit tho.*daps all*

  78. Jersey*made*me Says:

    Mushmouth rap

  79. cOLD Says:

    not even for the beats, tho?

    ^ thats a given… Alchemist >>>

  80. cOLD Says:

    Mushmouth rap

    ^roffington wizards

  81. cOLD Says:

    Prodigy – black devil >

    ^ see now this, I can fuck with.

  82. Cashmere Cavalli aka Snowbunny Sampson Says:

    Twilight > Black Devil

    a motivated Chef, P and Nas have answered my prayers to the Rap Gods

  83. DJ Chase Says:

    cOLD Says:

    as far as Prodigy,… I listened to a few of them joints… something’s missing. Shits not gelling right, could be the beats are kinda lackluster, or the dry monotone rhyming. Or both.

    ^What could be possibly missing? This shit here… is P being P. nothing more, nothing less

  84. Jersey*made*me Says:

    I dare niggas to say Currensy didn’t swagger jack this man right here,flow delivery,and all….

    youtube.com/watch?v=pMADJcimnds

  85. cOLD Says:

    marble mouth rap

  86. cOLD Says:

    What could be possibly missing? This shit here… is P being P. nothing more, nothing less

    ^ Im a strong advocate for P, but I guess I was looking to hear some magic on some “It’s mine ish”. Its far from wack. I’d give it 7 outta 10.

  87. kevfrescura de talco Says:

    who dat saaay they gon beat dem celts!?

    lol.

    sup nahkis.

  88. b Says:

    youtube.com/watch?v=pMADJcimnds

    ^lolol

  89. cOLD Says:

    youtube.com/watch?v=KcMVI_B3OyE&feature=related

    ^ take this song for ex. The beat is yawn worthy. P is just doing P… but together there’s no spark, no oh shit!… no Yo!

  90. b Says:

    It became clear to me last night the celtics aint winning shit.maybe the ecf, but nothing more.

  91. Mag Says:

    Out of fear little shorties might read this I’m reluctant to co-sign…but this so TRUE
    ^
    fuck that. Let shorties listen to the Jonas brother and lupe’s new album

  92. b Says:

    I been tuned prodigy out.If he ios not spitting on the level he was spitting on hell on earth or even the og quiet storm, I dont wanna hear it.p need more syllables or something.yo can u imagine prodigy on autotune?

  93. b Says:

    Out of fear little shorties might read this I’m reluctant to co-sign…but this so TRUE

    ^lol @ casketface thinking anyone would take comments from a guy named casketface seriously.

  94. The Shot Clock Says:

    not even for the beats, tho?

    ^ thats a given… Alchemist >>>

    ^

    this tape was currensy’s last chance for me.

    dope everything + full ALC production and its still zzzzzzzzzzzz

  95. F YOU PAY ME! Says:

    so which artwork is official

    kinda feeling the other one better

    both are dope tho

    spitta is the only artist project i actually anticipate nowadays

    spitta
    hov
    danny brown
    nas

    and who else
    yeah thats pretty much it

  96. b Says:

    I smashed this bitch on sundaY and aint call yet, AM I WRONG FOR THAT?

  97. Cashmere Cavalli aka Snowbunny Sampson Says:

    yo can u imagine prodigy on autotune?
    =====================
    *Dead*

  98. cOLD Says:

    I smashed this bitch on sundaY and aint call yet, AM I WRONG FOR THAT?

    ^ nah, did she call you?

  99. b Says:

    F YOU PAY ME! Says:
    April 20th, 2011 at 9:23 am
    so which artwork is official

    kinda feeling the other one better

    both are dope tho

    spitta is the only artist project i actually anticipate nowadays

    spitta
    hov
    danny brown
    nas

    ^u off that dza bandwagon?

  100. kevfrescura de talco Says:

    4/20!

    #GOGREEN!

  101. b Says:

    cOLD Says:
    April 20th, 2011 at 9:24 am
    I smashed this bitch on sundaY and aint call yet, AM I WRONG FOR THAT?

    ^ nah, did she call you?

    ^no, good point.lol

  102. Cashmere Cavalli aka Snowbunny Sampson Says:

    Black Devil = shots @ Hov

  103. Jersey*made*me Says:

    I smashed this bitch on sundaY and aint call yet, AM I WRONG FOR THAT?

    ^ nah, did she call you?

    ^^

    Word,lol.

    Nigga if the bitch ain’t called you you failed my nigga.

  104. b Says:

    *sings dunny, and kiko in octaves that would make tpains computer jealous*
    *is autotune p*

  105. S.I.C.K Says:

    *daps all*

    *listens*

  106. b Says:

    Nigga if the bitch ain’t called you you failed my nigga.

    ^nah nigga.I layed down the law, conquered the pussy.fucked three times already.she tryna see if ima holla

  107. The Shot Clock Says:

    danny brown

    ^

    talented

  108. F YOU PAY ME! Says:

    # The Shot Clock Says:
    April 20th, 2011 at 9:22 am

    not even for the beats, tho?

    ^ thats a given… Alchemist >>>

    ^

    this tape was currensy’s last chance for me.

    dope everything + full ALC production and its still zzzzzzzzzzzz

    ^^

    You cant relate to Spitta music

    is supposed to be laid back and chill

    if you really are apart of the weed culture (it isnt a bad thing if your not) then you wont like spittas music

    his shit is supposed to make you zzzz

    you want energy and shit

    go turn on some fuckin busta rhymes

    spitta makes music for niggas like me…niggas that can appreciate the subtle things in life like going on 30 45 minute drives with nice scenery smoking good

    or simply falling back in your crib and burnin L after L while watching your favorite movies on repeat

    all while still managing to stay productive

    “DVD Title left on the screen for 4 hours, as a result of falling asleep under the sour”

    some people relate to that shit others dont

    simply as that

    Plus name another artist that killing the fuckin internet consistently for numerous years now

    Spitta for the win

    my rant is done

  109. JoeyProfit$ Says:

    I smashed this bitch on sundaY and aint call yet, AM I WRONG FOR THAT?

    ^^^^

    Just tell her you had to keep your distance she could be very addictive and that’s not a good look so you had to protect yourself – It’s a win win you’re giving her a compliment and giving a bullshit excuse – YOU WELCOME YOU FUCKING WELCOME (c) Frank White

  110. Jersey*made*me Says:

    4/20 just ain’t the same no more…..

    :(

  111. GMLLZ Says:

    got the hunger of a broke rapper,
    kill you while Im rollin up, then smoke after,
    catch you at cha show, snatch ya,
    empty out the dough faster,

  112. b Says:

    *daps sickvet*

  113. F YOU PAY ME! Says:

    F YOU PAY ME! Says:
    April 20th, 2011 at 9:23 am
    so which artwork is official

    kinda feeling the other one better

    both are dope tho

    spitta is the only artist project i actually anticipate nowadays

    spitta
    hov
    danny brown
    nas

    ^u off that dza bandwagon?

    ^ I dont ride bandwagons cuz

    i fuck with DZA’s music .. THC was coool George Kush was twice as good tho honestly

    he just dropped but when he says hes releasing some new shit ill be anticpating that

    i listed artist that have yet to drop something new

  114. Mag Says:

    LOL @ Dre thinking he was schooling somebody.

    Take that shit to WSHH you condescending fuck face,matter fact…..
    ^
    ***hears air raid alarm..And Hides under desk****
    Cold War Nah”

    also I like how wshh acknowledges it’s viewer literacy ignorance.

  115. b Says:

    what the hell did i thought
    turkey bacon or turkey ham its still pork(c)victor santiago

  116. Jersey*made*me Says:

    *dead* @ FUPayMe advocating for Speech Impediment rap…

    whaddup SICK

  117. F YOU PAY ME! Says:

    # b Says:
    April 20th, 2011 at 9:27 am

    Nigga if the bitch ain’t called you you failed my nigga.

    ^nah nigga.I layed down the law, conquered the pussy.fucked three times already.she tryna see if ima holla

    ^

    Depends what type of bitch you fucked

    The only way you could have beat the pussy up and she not call you back is if the bitch was Asian or White

    their to submissive and naive for that shit theyll think theyre bothering you if they call you back

    but best believe if the bitch was black or hispanic and she didnt call you back then theres a good chance your stroke game was wack cuz

    if a black and hispanic chick gets dicked down properly they will CALL YOU if they dont here from you in a few days

    black and hispanic hoes are more territorially than Asian and white hoes

    they wanna stack claim on theyre dick

    #SupremeJediYodaHoeWisdom

  118. The Shot Clock Says:

    You cant relate to Spitta music

    is supposed to be laid back and chill

    if you really are apart of the weed culture (it isnt a bad thing if your not) then you wont like spittas music

    his shit is supposed to make you zzzz

    ^

    i guess. but damn he always ends up sounding like background noise.

    like charlie brown’s teacher.

  119. F YOU PAY ME! Says:

    Bout to roll up and listen to this Covert Coupe shit

    Oh yeah

    like i said

    The Knicks are getting swept

    you cant beat the celtics without a solid bench

    fuck NY and their over rated teams

  120. S.I.C.K Says:

    *daps jerz*
    *daps b*

    Covert Coup>>>>Bumpy P`s Tape

    I get the whole Curren$y vibe and I cosign it as far as PRODUCTION.This P tape is asschunks with brown gravy and sauteed onions.Nigga had the nerve to have 2 minutes of skits before each song like my attention span would appreciate this wackness.Damn P!!! I want this scrawny nigga to win!!

  121. Jersey*made*me Says:

    black and hispanic hoes are more territorially than Asian and white hoes

    they wanna stack claim on theyre dick

    ^^

    Never heard truer words spoken so slow…..

  122. Jersey*made*me Says:

    asschunks with brown gravy and sauteed onions

    ^^

    LOL

  123. Mag Says:

    spitta makes music for niggas like me…niggas that can appreciate the subtle things in life…
    ^
    most likely to be seen qouted on Koch website.

  124. DJ Chase Says:

    Niggas need more hooked on phonics in their lives

  125. Hoskins Says:

    Dre was quoting Curren$y with that sentence at the top

  126. rex hussla Says:

    On 2nd listen…there’s some crazy beats, couple of snoozers and a couple wack tracks. Currensy is zzzzzzzzzzzzz for the most part, I still fuck with him but at times he’s just mumbling on the mic. He can go a whole verse without having one thing stand out.

  127. S.I.C.K Says:

    Props to Tom Thibodeau for reviving the Bulls franchise.Once again the Knicks let someone go only to flourish elsewhere.

  128. Casket Face Says:

    youtube.com/watch?v=HAfFfqiYLp0

    dawg, baddest bitch on the planet right now …possibly forever

  129. K1ng Says:

    Im not like you niggas I will download that 1 or 2 track that stands out from the albums or mixtapes and just stick with that, fuck I look like wasting space and time listening bullshit.

  130. Jersey*made*me Says:

    J Cole is shitting on this nigga.

    I mean runny, gin and prune juice type shit too…

  131. K1ng Says:

    Casket Face Says:

    April 20th, 2011 at 9:55 am
    youtube.com/watch?v=HAfFfqiYLp0

    dawg, baddest bitch on the planet right now …possibly forever

    ^^
    at work b youtube is prohibited any pic?

  132. Jersey*made*me Says:

    Why the fuck did Melo pass the ball to Jared Jeffries in the clutch? Does this nigga think they blessed him with all that $$$ to come distribute the ball to journeyman and benchwarmerswith the game on the line????

    SMFH

  133. E aka Mac with the Cheese Says:

    Lunesta and Ambien cocktail rap

  134. K1ng Says:

    Jersey*made*me Says:

    April 20th, 2011 at 9:59 am
    Why the fuck did Melo pass the ball to Jared Jeffries in the clutch? Does this nigga think they blessed him with all that $$$ to come distribute the ball to journeyman and benchwarmerswith the game on the line????

    SMFH

    ^^

    i was asking the same question…why would you pass the fuckin ball when your on fire from outside??

    and these niggas be playing like they don’t know who the fuck Ray Allen is.

  135. b-ease Says:

    This P tape is asschunks with brown gravy and sauteed onions.

    ^^
    This might be the least truest thing ever typed on Nah. You still e-fam SICK, but you’ve lost you’re mind.

    The One And Only >>>>>>>

    Black Devil >>>>>>>>

  136. b-ease Says:

    *daps all in vicinity*

    What up Jerz?

  137. b Says:

    prodigy been wack,

  138. rex hussla Says:

    It’s that nighttime, sniffling, sneezing, coughing, so you can rest music

  139. K1ng Says:

    the lazy song >>>

  140. S.I.C.K Says:

    @b-ease

    Your opinion is respected,I just could`nt get into this project.Maybe if the skits were removed,it would be a better listen.I sent that EP to the recylables dept.

    Still…P>>>>>>

  141. S.I.C.K Says:

    It’s that nighttime, sniffling, sneezing, coughing, so you can rest music
    ^^^
    HAAAA!!!

  142. Remixznflow Says:

    oh shit!… another EP for me to enjoy…

    this week so far has been wonderful for music.

  143. Remixznflow Says:

    *daps errybody*

    Jerz i thought you were a heat fan.. or is it just lebron fan?

  144. LeRoy Green Says:

    MAVS NIGGA

  145. b Says:

    dj chase >>>>>>>>>>>>>>

  146. E aka Mac with the Cheese Says:

    MAVS NIGGA

    ^
    lol

  147. Jersey*made*me Says:

    Whaddup b-ease,Mex

    @Mex

    I’ve been a Knicks fan since black&white TV’s with the rotary knobs. I used to make a fort (my sheet over the tv)when I was little and watch Bernard King cook niggas.

    I just don’t understand how niggas can form their lips to say Lebron is trash/overrated. As a ball player you HAVE to understand the shit he does is exceptional. I rock with the Heat somewhat though…

  148. big_seth Says:

    THANK YOU #BLAZEDGOD

  149. Remixznflow Says:

    big_seth Says:
    April 20th, 2011 at 10:27 am

    THANK YOU #BLAZEDGOD

    ^
    smh…

    >>>>>>>420 people…

    sheesh yall niggas celebrate that shit ALL YEAR.

  150. DJ Chase Says:

    b Says:

    dj chase >>>>>>>>>>>>>>

    ^SALUTE!

  151. E aka Mac with the Cheese Says:

    >>>>>>>420 people…

    ^
    cBc

  152. Jersey*made*me Says:

    *eats like i’m training for the title*

    cinnamon oatmeal….check

    boiled egg whites….check

    chicken breastisses….check

    *mangles*

    *doesn’t come up for air*

  153. Jersey*made*me Says:

    >>>>>>>420 people…

    sheesh yall niggas celebrate that shit ALL YEAR.

    ^^

    EXACTLY,LOL.

    Niggas act like they gone get higher or some shit,a pothead is a pothead…

  154. Remixznflow Says:

    ill admit Lebron is a dynamic player…

    i just dont think he deserves all the damn attention he gets for NOT winning when it counts…

    If that had been lebron on that court last night instead of melo… TRUST them niggas woulda got BODIED instead of it being a close game.

  155. big_seth Says:

    Remixznflow Says:
    April 20th, 2011 at 10:28 am
    big_seth Says:
    April 20th, 2011 at 10:27 am

    THANK YOU #BLAZEDGOD

    ^
    smh…

    >>>>>>>420 people…

    sheesh yall niggas celebrate that shit ALL YEAR.
    ^^

    I don’t smoke, I was actually referring to Spitta for dropping this dope ass album for free.

  156. big_seth Says:

    Jersey*made*me Says:
    April 20th, 2011 at 10:32 am
    >>>>>>>420 people…

    sheesh yall niggas celebrate that shit ALL YEAR.

    ^^

    EXACTLY,LOL.

    Niggas act like they gone get higher or some shit,a pothead is a pothead…
    ^^

    but yea co-sign.

    LMAO.

  157. Remixznflow Says:

    @Seth

    i know… you dont strike me as the type to smoke weed…

    still… my timelines are all “happy 420 day!”

    i guess i know more potheads than i thought…

    Mcb probably smoked out already.

  158. big_seth Says:

    Don’t get it twisted Remix, I used to smoke heavy, but I stopped.

    I feel like some people can do it & still be productive in life, others cant.

  159. Remixznflow Says:

    Never picked up the herb a day in my life…

    Been around it.. NEVER smoked it… *shrugs*

  160. E aka Mac with the Cheese Says:

    Never picked up the herb a day in my life…

    Been around it.. NEVER smoked it… *shrugs*

    ^
    drugs are overrated

  161. E aka Mac with the Cheese Says:

    slores >>>>

  162. SPITGAME Says:

    Jet Life….

    Jet life, jet life….

    Ya bitch talk restless in my DM’s, Sextin’, tryna see him, smoke a J where he be in…

    But I’ve got no time for company…

    I’m tryna build one a dem honey…

    Jet Life…..

    Jet life, jet life …..

  163. Remixznflow Says:

    E aka Mac with the Cheese Says:
    April 20th, 2011 at 10:42 am

    Never picked up the herb a day in my life…

    Been around it.. NEVER smoked it… *shrugs*

    ^
    drugs are overrated
    E aka Mac with the Cheese Says:
    April 20th, 2011 at 10:42 am

    slores >>>>

    ^
    LOLOL

    you coulda combined these…

  164. b Says:

    lebron be looking shook in the final minutes of some games tho, I dont think he has the self assurance of a KOBE BRYANT

  165. b Says:

    E aka Mac with the Cheese Says:
    April 20th, 2011 at 10:42 am
    Never picked up the herb a day in my life…

    Been around it.. NEVER smoked it… *shrugs*

    ^
    drugs are overrated

    ^WEED AINT THO

  166. tHe kiD fRanKiE Says:

    Weed make a nigga lazy n paranoid

    Ill rather sip some liq n be wavy

  167. big_seth Says:

    Remixznflow Says:
    April 20th, 2011 at 10:44 am
    E aka Mac with the Cheese Says:
    April 20th, 2011 at 10:42 am

    Never picked up the herb a day in my life…

    Been around it.. NEVER smoked it… *shrugs*

    ^
    drugs are overrated
    E aka Mac with the Cheese Says:
    April 20th, 2011 at 10:42 am

    slores >>>>

    ^
    LOLOL

    you coulda combined these…
    ^^

    co-sign & co-sign

  168. big_seth Says:

    tHe kiD fRanKiE Says:
    April 20th, 2011 at 10:46 am
    Weed make a nigga lazy n paranoid

    Ill rather sip some liq n be wavy
    ^^

    some dudes can smoke & be hella productive tho.

    Like Curren$y

    but most aren’t… like my pothead homeboys.

  169. Jackson7 Says:

    smh @ the Knicks…

    cant be mad at them tho… Niggas was playing 1 on 5 and almost won…

    Carmelo trade >>>

    all shots aside, Lebron James probably is the best basketball player in the league… he just gotta win a ring or two first… and its time, right now… with Boston and Orlando looking shaky, he has NO excuse…

    Miami most likely gonna win this shit…

    Lakers cant beat the Heats…

  170. Remixznflow Says:

    so far this EP is exactly what i thought it would be…

    currency makes that cruisin music…

    wiz does too…

    i really like that lane of music… its relaxing and chill… i dont even really care what hes sayin… but every once in awhile ill catch a slick line and be like, “oh”…

  171. DJ Chase Says:

    Lakers cant beat the Heats…

    ^Lakers are not coming out of the west. OKC >>>

  172. Jersey*made*me Says:

    just dont think he deserves all the damn attention he gets

    ^^

    He never asked the media to show up at his high school or ESPN to air his high school games.

    It’s really not his fault they rode his dick and built him up to be the next greatest,he’ just a good player facing high expectations,from day 1.

  173. Jackson7 Says:

    after one of those contested turnaround jumpshot 3s Carmelo hit, with two niggas in his face in the 4th quarter, you could cleary hear Steve Kerr yell out, “MYGOD!… WHATTHEFUCK?!..”

  174. Remixznflow Says:

    Jackson7 Says:
    April 20th, 2011 at 10:48 am

    smh @ the Knicks…

    cant be mad at them tho… Niggas was playing 1 on 5 and almost won…

    Carmelo trade >>>

    all shots aside, Lebron James probably is the best basketball player in the league… he just gotta win a ring or two first… and its time, right now… with Boston and Orlando looking shaky, he has NO excuse…

    Miami most likely gonna win this shit…

    Lakers cant beat the Heats…

    ^
    you probably right.. but with the way the playoffs are goin so far i actually have a glimmer of hope that the bulls and the thunder will see the finals… (let me dream huh?) i’ve never seen such competitive games in the first round before…

    its like march madness with 7 games…

  175. Jackson7 Says:

    but with the way the playoffs are goin so far i actually have a glimmer of hope that the bulls and the thunder will see the finals… (let me dream huh?) i’ve never seen such competitive games in the first round before…

    its like march madness with 7 games…

    —————-

    word… forreal

  176. P.W. Says:

    Cargo shorts rap.

  177. SPITGAME Says:

    420>>>>>>

    Ain’t nuttin like a big zip a LOUD instead of that quarter a Regs you been pinching out all week…

    Grape Swishas>>>>>>

    Exotic Weeds>>>>>>

    Good ass movies>>>>>>

    Bitches>>>>>>

    Snacks>>>>>

    #Team420

  178. Jackson7 Says:

    ^Lakers are not coming out of the west. OKC >>>

    —————

    “…like a 27 inch Zenith… i seen it…” (c) The Chef

  179. b Says:

    LAKER THREEPEAT FUCK WHATCHU HEARD

  180. Remixznflow Says:

    @Jerz

    im more referring to the whole trade to miami debacle…

    i didnt like how that was done…

    but its water under the bridge at this point..

    to me.. when it matters lebron is about the 5th or 6th best player in the NBA…

    im talkin crunch time.. when its on the line.. less than a minute..

  181. b Says:

    I’m on my derrick rose
    u more like eric snow

  182. big_seth Says:

    LOL @ Speez,

    Sounds like a good day fam.

  183. Jersey*made*me Says:

    Grape Swishas>>>>>>

    Exotic Weeds>>>>>>

    Good ass movies>>>>>>

    Bitches>>>>>>

    Snacks>>>>>

    #Team420

    ^^

    Get a job nigga…..

  184. cOLD Says:

    herb and steaming a good bogey some 15 mins after, whilst watching documentaries of Idi Amins tyranny >>>

    ^ goodtimes.

  185. Remixznflow Says:

    i think i got these floor seats to tonites game…

    i dont know how it is across the country but you can get in the building for 12 bucks (nosebleeds)…

    thats hella cheap…

    i bet to get into madison square garden its like a 100…

  186. Jackson7 Says:

    this EP aint bad so far… these beats is hiphop 101 … i never liked Alchemist like some of yall niggas, but this kizza went in…

  187. b Says:

    rihanna in that all of the lights video my god.That is a bad bitch.

    I’d drink her bath water
    go raw and have daughters

  188. E aka Mac with the Cheese Says:

    the NBA playoffs have been getting better the last couple of years

    a few elite teams having superstars >>>> a bunch of mediocre teams having stars

  189. LeRoy Green Says:

    some dudes can smoke & be hella productive tho.

    Like Curren$y

    but most aren’t… like my pothead homeboys.

    ^^^^^^

    word.

  190. Bricktop Says:

    Black Devil = shots @ Hov
    ^
    Damm, I was thinking the same thing.

  191. Jackson7 Says:

    white media niggas (and fans) is always gonna be mad at Lebron James for how he danced on the Cavaliers grave as he left town… no big deal, he plays better as the bad guy anyway… telling you, since the week after that crying game, them niggas look hungry and pissed off… even Crystal Bosh been had his game face on yelln and screamin at niggas after dunks and blocks… Miami is ready …

  192. Troyvul Says:

    Best of 5 first round > Best of 7 first round

  193. SPITGAME Says:

    Get a job nigga…..
    ^^^
    LMAO!

    I’m not celebratin today… But I’m an advocate… Ain’t nuttin wrong wit workin hard all year, partying rarely, and waitin till 4/20 to let yourself chill and have a great time wit some music and food close friends, bad women AND good bud…it came from the Earf… For me…and YOU

  194. LeRoy Green Says:

    Crystal Bosh

    ^^^^^6

    *DEADEADEAD*

  195. Jackson7 Says:

    Alchemist is a bad dude huh?

  196. d_block_4_life Says:

    Best of 5 first round > Best of 7 first round
    ^
    No-sign. The majority of the time, you get a better gauge on who the best team is in 7 games. Can’t really fake the funk.

  197. d_block_4_life Says:

    Alchemist is a bad dude huh?
    ^
    GOAT white producer. He has classics.

  198. Remixznflow Says:

    Bricktop Says:
    April 20th, 2011 at 10:58 am

    Black Devil = shots @ Hov
    ^
    Damm, I was thinking the same thing.

    ^
    smh…

    its always about hov huh?

  199. d_block_4_life Says:

    its always about hov huh?
    ^
    Always.

  200. Jersey*made*me Says:

    to me.. when it matters lebron is about the 5th or 6th best player in the NBA…

    ^^

    This is funny to me,lol.

    The ENTIRE game matters,games aren’t really won or lost in the 4th quarter,you have to position yourself ALL game to be in a situation to win.

    Lebron’s triple double style of play clearly tells you that he’s about the team aspect,not one clutch basket . If he would just penetrate and make a nice pass to a quality big man for a game winning dunk that would be just as good as hitting a clutch shot right? Unfortunately the Heat are hurting in the middle,where Garnett proved last night is where the game is won.

    Most of Kobe and MJ’s game winners were pull up jumpers,that’s not Lebron’s strength right now. Why should it have to be with House,Jones,and Bibby in uniform? Can you say Jordan to Steve Kerr,FTW?

  201. big_seth Says:

    Jackson7 Says:
    April 20th, 2011 at 10:59 am
    white media niggas (and fans) is always gonna be mad at Lebron James for how he danced on the Cavaliers grave as he left town… no big deal, he plays better as the bad guy anyway… telling you, since the week after that crying game, them niggas look hungry and pissed off… even Crystal Bosh been had his game face on yelln and screamin at niggas after dunks and blocks… Miami is ready …
    ^^

    LMAO @ all that

    *daps land*

  202. Remixznflow Says:

    d_block_4_life Says:
    April 20th, 2011 at 11:01 am

    Alchemist is a bad dude huh?
    ^
    GOAT white producer. He has classics.

    ^
    not even white.. just period.. hes in the discussion no?

  203. Bricktop Says:

    P is dope and all, and I realize Nah is enforcing a new No No Homo policy, but. . . Bumpy Johnson?
    As a people, we’ve got to do better.

  204. Jackson7 Says:

    Curren$y is average at best..

    total waste of incredible beats..

    he got a lil flow too him, but he too lazy and bamma with it

  205. E aka Mac with the Cheese Says:

    Alchemist Trent Reznor is a bad dude huh?
    ^
    GOAT white producer. He has classics.

    ^
    fixed

  206. Remixznflow Says:

    Most of Kobe and MJ’s game winners were pull up jumpers,that’s not Lebron’s strength right now. Why should it have to be with House,Jones,and Bibby in uniform? Can you say Jordan to Steve Kerr,FTW?

    ^
    i see what youre saying.. but for every Kerr pass there was a clutch 20 footer…

    you even saw in game 1 how wade took over in the last minute or so… cuz that nigga has a killer instinct…

  207. cOLD Says:

    Remixznflow Says:

    April 20th, 2011 at 11:01 am
    Bricktop Says:
    April 20th, 2011 at 10:58 am

    Black Devil = shots @ Hov
    ^
    Damm, I was thinking the same thing.

    ^
    smh…

    its always about hov huh?

    ^ lol, but no one cant till me Pusha T, wasnt shooting at Hov on the my god shit.

  208. Jackson7 Says:

    he shoulda saved these beats for Prodigy and Havoc…

    instead of this slow ass rappin hog jawled bamma

  209. Jackson7 Says:

    this Scottie Pippen shit is haella nasty

  210. d_block_4_life Says:

    wasnt shooting at Hov on the my god shit.
    ^
    anddd another one

  211. Jackson7 Says:

    Freddie Gibbs STFU b… Curren$y had it…

  212. Jersey*made*me Says:

    Damn i’m late!

    Time to grind. Peace niggas.

    1

  213. Jackson7 Says:

    Freddie Gibbs = BunB Jr..

    i aint with that

  214. SPITGAME Says:

    “I can’t be bothered wit payin homage to fore fathers”

    Judging by that mixtape tho nigga…

    You’d better

  215. Remixznflow Says:

    That ‘Black Devi’ record GOES though… man…

    its like he was shooting at a bunch of evil ass niggas…

    true story.

  216. Remixznflow Says:

    SPITGAME Says:
    April 20th, 2011 at 11:07 am

    “I can’t be bothered wit payin homage to fore fathers”

    Judging by that mixtape tho nigga…

    You’d better

    ^
    HAHHAHAHA.. word!

  217. Remixznflow Says:

    *daps Jerz*

    peace…

  218. 7v5a7 Says:

    Covert Coup >> Bumpy Johnson EP…#Fact

  219. Jackson7 Says:

    whoever gets Dwight Howard after his contract run out, is gonna rule the world …

    Patrick Ewing done taught that nigga things

  220. Jackson7 Says:

    OK… enough of this bamma rappin

    i made it almost to track 8…

    i need some Motrins and a IBC Cream Soda

  221. Black Says:

    Most of Kobe and MJ’s game winners were pull up jumpers,that’s not Lebron’s strength right now.

    ^^^^^^^^^

    I’ve always that Lebron doesnt lack a clutch gene, the nigga just lacks a jumper. If he had a consistent midrange jumper then he would be hands down the best player in the league.

    All those games where he was lights out(49 points ath The Garden) all start with nigga hitting a jumper and the nigga calling the game goin:

    “Well if thats working he’s unstoppable.”

  222. Remixznflow Says:

    Jackson7 Says:
    April 20th, 2011 at 11:08 am

    whoever gets Dwight Howard after his contract run out, is gonna rule the world …

    Patrick Ewing done taught that nigga things

    ^
    if the lakers get him… im not even gonna WATCH the nba season in 2011-12…

  223. Jackson7 Says:

    nigga was hitting lefty hook shots…

    since when?

  224. cOLD Says:

    SPITGAME Says:
    April 20th, 2011 at 11:07 am

    “I can’t be bothered wit payin homage to fore fathers”

    ^ yea that was the obvious one, heres some more.

    Pusha T : “its the new God flow aint it ?”

    Hov: this is God engineering.. and multiple references to his “god given flow”

    Pusha T: “took your position on the chess board and rearraged it”

    Hov: This chess not checkers

  225. Troyvul Says:

    No-sign. The majority of the time, you get a better gauge on who the best team is in 7 games. Can’t really fake the funk.
    ^
    Listening to radio announcer made a great point of. With 5 games, you gotta hard, its like a sprint. Imagine OKC/DEN in 5 games, that goaltending call is hella crucial. Now with 7 games Denver can recover. More chances of an upset, better basketball pretty much.

    With the Best of 5 format this dreadful MIZ/PHI Series would be over in 5 days instead of lagging on, delaying the inevitable

  226. b Says:

    right now> gunplay don logan>>>> prodigy

    FOH with that fake tuff shit and ya simple ass rhymeS.

    YOU ON THAT BUSH
    IM ON THAT KUSH
    IM POPPIN BEANS
    IM SNIFFIN UUUUUUUUHHHH

  227. Remixznflow Says:

    *plays Black Devil again*

  228. LeRoy Green Says:

    whoever gets Dwight Howard after his contract run

    ^^^^^6

    #DALLAS

  229. Troyvul Says:

    MIA > MIZ

  230. hl Says:

    Remixznflow Says:

    That ‘Black Devi’ record GOES though… man…

    its like he was shooting at a bunch of evil ass niggas…

    true story.

    ^Word up. That song is crazy.

  231. Jackson7 Says:

    yo DeeBlock..

    wtf is up with Mo?

    smh

    he does this only like 3 times a year… always from April to June..

    i remember some nigga from the Twins touched him up for a 3 run 9th inning HR last year … some kizza named Kubel…

  232. b Says:

    LEBRON BE KNOCKING DOWN SHIT FROM DAMN NEAR HALF COURT,BUT HE CANT SHOOT.ONLY ON NAH

  233. Nah'sOnlyWhiteBoy Says:

    *Daps All*

    This covert coup shit is a problem. I can’t believe the level of production on this shit.

    Alch will always be the HKIC

    Also, not sure if anyone pointed this out, but Dre just linked what what Spitta said, he wasn’t actually explaining the meaning of a Coup D’etat

  234. b Says:

    CANT PARK MY LANE, I SHOULD HAVE DROVE(C)GDL

  235. Jackson7 Says:

    HKIC

    ———-

    lolsmh

  236. d_block_4_life Says:

    More chances of an upset
    ^
    But this isn’t the NCAA. This is the NBA, where the best teams wins.

  237. hl Says:

    7v5a7 Says:

    Covert Coup >> Bumpy Johnson EP…#Fact

    ^Both crack, but P’s tape has more substance so it’ll probably be better over the long haul.

  238. Jackson7 Says:

    yall niggas that like Curren$y’s rappin…

    what do yall like about it?

  239. Bricktop Says:

    @ Remix:
    Lol, it just makes it more interesting to imagine P going at Jay on that song.

  240. SPITGAME Says:

    Spitta makes music for niggas like me…niggas that can appreciate the subtle things in life like going on 30 45 minute drives with nice scenery smoking good

    or simply falling back in your crib and burnin L after L while watching your favorite movies on repeat

    all while still managing to stay productive

    “DVD Title left on the screen for 4 hours, as a result of falling asleep under the sour”

    some people relate to that shit others dont

    simply as that

    Plus name another artist that killing the fuckin internet consistently for numerous years now

    Spitta for the win
    ^^^

    Co-Sigourney Weaver

  241. Remixznflow Says:

    Jackson7 Says:
    April 20th, 2011 at 11:15 am

    yall niggas that like Curren$y’s rappin…

    what do yall like about it?

    ^
    its just windows down, cruisin to and from the mall on a 75 degree day music…

    its great background and theme music… thats why i like it… cant speak for no one else… currency doesnt really have prolific lines or anything..

  242. Zee! Says:

    All those games where he was lights out(49 points ath The Garden) all start with nigga hitting a jumper and the nigga calling the game goin:

    “Well if thats working he’s unstoppable.”

    ^^^^^

    LMAO, Sad but true

  243. b Says:

    yall niggas that like Curren$y’s rappin…

    ^I aint gon front.He always waits till like the last second of the songs, stops rapping and murders it.My favorite part of any currensy song is when he stops rapping.

  244. 7v5a7 Says:

    yall niggas that like Curren$y’s rappin…

    what do yall like about it?

    ^^^^
    He is a Lyrical throwback type MC from early 90′s. From when rappers used to take the time & effort to construct their lyrics.

  245. tHe kiD fRanKiE Says:

    Lakers cant beat the Heats…
    ^Lakers are not coming out of the west. OKC
    >>>

    ^FOH on BOTH statements

  246. b Says:

    lol @ remix, calling currensy shit background music.That shit is more like back burner music.or back to bed music.

  247. Remixznflow Says:

    b Says:
    April 20th, 2011 at 11:20 am

    lol @ remix, calling currensy shit background music.That shit is more like back burner music.or back to bed music.

    ^
    LMAOOOOOOO

    nah.. chill b… currency makes really chill fall back music…

    he doesnt bore me though…

  248. Nah'sOnlyWhiteBoy Says:

    # b Says:
    April 20th, 2011 at 11:18 am

    yall niggas that like Curren$y’s rappin…

    ^I aint gon front.He always waits till like the last second of the songs, stops rapping and murders it.My favorite part of any currensy song is when he stops rapping.

    ^^^^

    Lol.

    But seriously, I think the reason most people appreciate spitta is he isn’t fake.

    He doesn’t have a fake annoying laugh

    He doesnt throw punchlines

    And as Remix said, its good music to cruise to in the whip. Word to Mark Morrison

  249. Remixznflow Says:

    hl made a good point…

    i think ‘black devil’ is aimed at President Obama…

    think about it.

  250. Nah Right » Curren$y’s Jet Life Tour @ Irving Plaza on 06/6 Says:

    [...] Curren$y’s Jet Life Tour will be touching down in NYC on June 6th at the Irving Plaza and we’re giving away a pair of tickets, courtesy of Live Nation, to celebrate the release of Curren$y’s Covert Coup EP. [...]

  251. Nah Right » Video: Curren$y ft. Fiend – Blood, Sweat & Gears Says:

    [...] by Alchemist off that Covert Coup. Jets [...]

  252. Nah Right » Video: Curren$y – Smoke Break (One Shot) Says:

    [...] Latest one in our One Shot series with Court Dunn and Restless Films, this time with Spitta’s track produced by Alchemist off Covert Coup. [...]

Leave a Reply