Video: Cormega Introduces The Revelations

Mega introduces us to his band The Revelations. His upcoming sixth studio album, Cormega Raw Forever, will be a two disc set, one of which will be a greatest hits compilation, and the other will feature all new tracks recorded with the band.

Previously: Cormega & The Revelations – Live & Learn (Remix)


AddThis Social Bookmark Button

39 Responses to “Video: Cormega Introduces The Revelations”

  1. mcb Says:

    his live show i saw was ok.

    too much of him letting the kids in the front row say the lyrics and it was like
    Mega :1 line
    crowd 1 line
    for half a song.

    for more than 1 song. he probably rapped over beats under 40% of the time, which is fine, but….

    regardlesss, obv a great rapper

    AZ live show tho>>>

  2. mcb Says:

    he was prob just cheesed that so many kids knew it word for word tho

    he was biggin up Boston a lot, shouting out Ed OG and thebulldogs

  3. E aka Mac with the Cheese Says:

    que?

  4. mcb Says:

    *daps Joe*

    word ive jsut kinda starting coming back on regularly the last month or so

  5. mcb Says:

    thas a lotta kizza

  6. Joe 88 Says:

    spent a yard on the jeans, rock a O’s hat like im starting for the team

  7. Harlem World Says:

    Singer Teyana Taylor Sought By Cops After Stomping Out Female Over Remarks About Chris Brown

    ^^
    smh

  8. Remixznflow Says:

    Man i dont even know…

    i my heart would be with the Bulls… i’ve been a bulls fan since i was 10…

    no way imma root against em.. it would be a painful finals to watch though..

    Bulls > Thunder…

    and dont act like the Thunder couldnt make it to the finals.. especially with the “veteran” teams flagging at the end of the season…

  9. GMLLZ Says:

    fuck it tho, work=more experience
    more experience=more knowledge

    more knowledge=a better life

    ^^^^^^
    “There is no knowledge that is not power.” – R.W. Emerson…dude dropped a lot of jewels

  10. Joe 88 Says:

    Please dont get ya hopes up, be prepaired for a Celtics/Lakers finals.

    If boston doesnt make it out the east the bulls will

    If the lakers dont make it out the west the spurs or mavs will

    P.S: Click my name, new shit

  11. GMLLZ Says:

    AZ live show tho>>>

    ^^^^^^

    Really? I’m surprised.

  12. LeRoy Green Says:

    dont act like the Thunder couldnt make it to the finals.. especially with the “veteran” teams flagging at the end of the season…

    ^^^^^6

    if Bynums knee is finished, its a toss up btwn Spurs/Thunder.

    and please GOD don’t let the Spurs in the finals smh

  13. mcb Says:

    good shit Gmillz, I like that

    and yeah Emerson a figure in MA. ima remember that one

  14. E aka Mac with the Cheese Says:

    Karina Smirnoff >>>

  15. mcb Says:

    GMLLZ Says:

    April 13th, 2011 at 12:01 pm
    AZ live show tho>>>

    ^^^^^^

    Really? I’m surprised.

    ^^^
    it was one of my friends first few rap shows too, he really liked AZ.

  16. GMLLZ Says:

    P.S: Click my name, new shit

    ^^^^

    This shit is aiight Joe…where you from? B-more?

  17. Joe 88 Says:

    This shit is aiight Joe…where you from? B-more?

    ^Yea. You can hear the accent?

  18. LeRoy Green Says:

    Bulls vs Pacers = Chi town sweep

    Magic vs Hawks = Magic in 5, maybe 6

    Heat vs 76ers = Heat in 5

    Celtics vs Knicks = C’s in 5, maybe 6

    Boston was 41-14. Why the FUCK would u tamper wit that roster smh That starting 5 had never lost a playoff series when healthy. Danny Ainge should be beaten and lynched.

  19. GMLLZ Says:

    it was one of my friends first few rap shows too, he really liked AZ.

    ^^^

    Yea I’m an AZ fan myself…I just can’t picture him gettin hype at a show. But I thought the same about Nas and his live show surprised me too. A live crowd always helps though.

  20. mcb Says:

    LeRoy Green Says:

    April 13th, 2011 at 12:05 pm
    Bulls vs Pacers = Chi town sweep

    Magic vs Hawks = Magic in 5, maybe 6

    Heat vs 76ers = Heat in 5

    Celtics vs Knicks = C’s in 5, maybe 6

    Boston was 41-14. Why the FUCK would u tamper wit that roster smh That starting 5 had never lost a playoff series when healthy. Danny Ainge should be beaten and lynched.

    ^^^
    nah but he got some splainin to do…

    they prob hurting is all. its tough to watch as a fan, but playoffs are all that mattter.

    playoffs>

  21. GMLLZ Says:

    ^Yea. You can hear the accent?

    ^^^^^^^

    Yea…one of my mans is from B-more. I can’t miss that accent.

  22. Remixznflow Says:

    Boston was 41-14. Why the FUCK would u tamper wit that roster smh That starting 5 had never lost a playoff series when healthy. Danny Ainge should be beaten and lynched.

    ^
    i swear my *blank stare* was on a hundred thousand trillion…

    like… really? Green for Perkins? C’s aint been the same ever since… they lost their tough guy mentality and now the thunder have it…

    i remember a report on that trade and how the starting 4 that were left cried real tears… and for good fuckin reason…

  23. Remixznflow Says:

    So now they gotta bank on the O’Neals…

    great idea Ainge… (sarcasm)

    them niggas wont make it to the finals… im willing to put some money in the paypal on that…

  24. GMLLZ Says:

    Danny Ainge should be beaten and lynched.

    ^^^^^^^^

    It’s a wrap for those guys.

  25. Joe 88 Says:

    >Boston was 41-14. Why the FUCK would u tamper wit that roster smh

    ^And w/o Perkins. Honestly they have the same line up just w/o shaq which will be returning for the playoffs

    >That starting 5 had never lost a playoff series when healthy.

    ^True, but came damn sure close, dont forget the 08′ playoff series with the alanta hawks, went 7 games. That stat is flawed, but holds alot of honestly as well, cause that lineup only went thru one whole playoff series, which was 08′ last year they lost perkins at the beginning of game 6, and last year no KG, ESPN isnt for everyone.

  26. Joe 88 Says:

    The year before that no kg > last year no kg

  27. mcb Says:

    that year we lost A TON OF the away games.

    perk was not a mistake, too much $$ to keep. obv greatly missed but for hte future of the team it didnt make sense. we couldnt pay what he was gonna ask

    and yeah shaq being out really sucks, esp since he has been trying and making contributions

  28. flinttown Says:

    Miami Heat >>>>>

    My nigga Wade is ready for championship #2

  29. mcb Says:

    Cs need to fix some shit though..

    still believe, but def not as happy as a fan as i was before

  30. Cashmere Cavalli aka Snowbunny Sampson Says:

    My nigga Wade is ready for championship #2
    =======================
    Wade too beat up…..he wont make it out of the 1st round injury free

  31. mcb Says:

    ALC twitter>>>
    dudes funny
    and indirectly informative

    Diamond collab ts for sale, when the album drop for free

  32. flinttown Says:

    Wade too beat up…..he wont make it out of the 1st round injury free

    ^^^

    Thats my main concern. The heat arent winning if Wade is 100%…BUT, if he is good to go through the playoffs, I think we have it under wraps especially since the celtics traded Perkins. They were the only team I was worried about in the East.

  33. mcb Says:

    see its much ebtter when you’re underfeared, rather than over….

    thats the ticket

  34. ilovemia305 Says:

    $WonDough$ is HardCorMegaSuberb

  35. Harlem World Says:

    joe 88 you nothing about nba

  36. Harlem World Says:

    joe 88 you know nothing about nba

  37. Albert Findsdimes Says:

    Airborne Aquarium beat>>>

  38. LeRoy Green Says:

    Remixznflow Says:

    April 13th, 2011 at 12:09 pm
    So now they gotta bank on the O’Neals…

    great idea Ainge… (sarcasm)

    them niggas wont make it to the finals… im willing to put some money in the paypal on that…

    ^^^^^^

    LOL @ relying on Shaq/Jermaine’s battered knees to hold down the defensive front.

    Boston prob still has the best homecourt advantage, but they gotta win the close games at home or they could face defeat sooner than ppl think

  39. Nah Right » Video: Cormega Debuts New Single “I Made A Difference” Says:

    [...] Mega offers a quick preview of his new single “I Made A Difference” which is dedicated to the people of Haiti and will feature Redman, Lil Fame, stic man, Steele of Smif & Wesson, Maya Azucena and The Revelations. [...]

Leave a Reply