Video: Bun B ft. Truck Buck – Gladiators

Bun drops a visual for a Trill O.G. bonus cut.

Spotted: RR


AddThis Social Bookmark Button

170 Responses to “Video: Bun B ft. Truck Buck – Gladiators”

  1. Jersey*made*me Says:

    The hotness of what Ghost spits is apparent on first listen.

    ^^

    Yeah,through a sudoku hearing aid.

  2. hl Says:

    Jersey*made*me Says:

    The Phantom(Styles P)>>>>>Ghost

    ^lol

  3. Jersey*made*me Says:

    O.K. eskay,I see you in that still shot…….wait……..that’s….nevermind.

  4. Harlem World Says:

    diamonds ass on wshh >>>

    im sorry..

  5. E aka Mac with the Cheese Says:

    The Phantom(Styles P)>>>>>Ghost

    ^lol

    ^
    co-lol

  6. E aka Mac with the Cheese Says:

    Ghost does spit gibberish sometimes though

  7. hl Says:

    Truck Buck

    ^Niggas is silly.

  8. why? Says:

    Nas > Rae > Prodigy > Ghost

  9. kevfrescura de talco Says:

    The hotness of what Ghost spits is apparent on first listen.

    ^^ Yeah,through a sudoku hearing aid.

    >lol

  10. JihaD Says:

    Jersey*made*me Says:
    February 28th, 2011 at 3:58 pm
    The Phantom(Styles P)>>>>>Ghost

    *straight fuckin face*

    ^

    Lol

    SN: The Phantom is such a stupid alias. This nigga styles may have had the perfect combination of Alias for a rap nigga-

    Style Pinero The Ghost

    Then he went and fucked it up by getting hood educated, reading books and shit.

    FOH Phantom.

    Al Queda Jada >>>> Sheik Louch Da Silverback >>> Styles P. The Phantom

    JihaD

  11. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    Time has made me forget about this, but Chris Brown really put the beats on Rhianna…

    cdn.mediatakeout.com/46943/mto_world_exclusive_we_got_the_uncensored_rihanna-chris_brown_abuse_pics_warning_-_very_graphic_images.html

    If that was my sister, that blonde haired nigga would be dead.

  12. Mindy Marin Says:

    Jersey*made*me Says:

    February 28th, 2011 at 4:00 pm
    The hotness of what Ghost spits is apparent on first listen.

    ^^

    Yeah,through a sudoku hearing aid.

    ^^^

    L-M-A-OOOOOOO…..haha

  13. Harlem World Says:

    Tyco nightglow velvet pose, special effects
    High-tech armors merc you at the shows
    Supercalifragalisticexpialidocious
    Dociousaliexpifragalisticcalisuper
    Cancun, catch me in the room, eatin grouper.

    #ghostherronblunt gems

    im not making this shit up

  14. Mindy Marin Says:

    E aka Mac with the Cheese Says:

    February 28th, 2011 at 4:02 pm
    The Phantom(Styles P)>>>>>Ghost

    ^lol

    ^
    co-lol

    ^

    assholes.

    :-(

  15. Remixznflow Says:

    # Harlem World Says:
    February 28th, 2011 at 4:01 pm

    diamonds ass on wshh >>>

    im sorry..

    ^
    sorry for what?

    shit… i cosign this statement…

  16. JihaD Says:

    Harlem World Says:
    February 28th, 2011 at 4:05 pm
    Tyco nightglow velvet pose, special effects
    High-tech armors merc you at the shows
    Supercalifragalisticexpialidocious
    Dociousaliexpifragalisticcalisuper
    Cancun, catch me in the room, eatin grouper.

    #ghostherronblunt gems

    im not making this shit up

    ^

    Supreme Clintele >>>>>

    ROFLS.

    JihaD

  17. Harlem World Says:

    the ghost/the phantom

    because he says that shit..that touches your spirit and central nervous system

  18. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    Alot of shit Ghost says is just nonsensical babble.

    But it sounds cool & it’s Ghost, so people ride with it.

    That’s how you know you’re that nigga. When you can say shit that makes no sense & niggas call you a genius for it.

  19. hl Says:

    AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    Alot of shit Ghost says is just nonsensical babble.

    But it sounds cool & it’s Ghost, so people ride with it.

    ^It also doesn’t hurt that he’s one of the greatest storytellers ever.

  20. KzA Says:

    did that shit just say that Chris Brown almost split Rihannas lip ‘to the bone’?

    We got lip bones now?

  21. hl Says:

    KzA Says:

    did that shit just say that Chris Brown almost split Rihannas lip ‘to the bone’?

    We got lip bones now?

    ^Gotta go.

  22. E aka Mac with the Cheese Says:

    did that shit just say that Chris Brown almost split Rihannas lip ‘to the bone’?

    We got lip bones now?

    ^
    lol

  23. JihaD Says:

    AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:
    February 28th, 2011 at 4:07 pm
    Alot of shit Ghost says is just nonsensical babble.

    But it sounds cool & it’s Ghost, so people ride with it.

    That’s how you know you’re that nigga. When you can say shit that makes no sense & niggas call you a genius for it.

    ^

    “Nigga, I was high! I knew what it meant when I Wrote it!”

    #DennisColesExplanations

    JihaD

  24. Mindy Marin Says:

    AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    February 28th, 2011 at 4:07 pm

    That’s how you know you’re that nigga. When you can say shit that makes no sense & niggas call you a genius for it.

    ^^^
    reluctant co-sign. lol

  25. why? Says:

    youtube.com/watch?v=mIQOy8f_TUI

    ^

    This beat >>>

  26. KzA Says:

    gossip sites<<<<<<

    I never look at them.. cuz this shit doesnt really interest me, outside of the once in a blue moon story that effects someone I might actually wanna read about

    But just reading one article gets me annoyed as hell. They can make the stupidest things sound so sensational.

  27. Mindy Marin Says:

    JihaD Says:

    February 28th, 2011 at 4:10 pm
    AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:
    February 28th, 2011 at 4:07 pm
    Alot of shit Ghost says is just nonsensical babble.

    But it sounds cool & it’s Ghost, so people ride with it.

    That’s how you know you’re that nigga. When you can say shit that makes no sense & niggas call you a genius for it.

    ^

    “Nigga, I was high! I knew what it meant when I Wrote it!”

    #DennisColesExplanations

    JihaD

    ^^

    Lol….exactly.

  28. E aka Mac with the Cheese Says:

    Ghost’s posts on nah are the only ones where the c-section acts civil too

    everyone else gets shots fired at them Hov, Dre, Nas, Em, etc.

  29. Troubleshooter1900 Says:

    It also doesn’t hurt that he’s one of the greatest storytellers ever.

    ^Alex (Stolen Script) >>>

  30. Mindy Marin Says:

    youtube.com/watch?v=mIQOy8f_TUI

    ^^^

    eh

  31. NovemberEnd Says:

    Slang Rap Democracy

  32. kevfrescura de talco Says:

    loool @ “lip bones”!

    forreal thas hilarious

  33. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    It also doesn’t hurt that he’s one of the greatest storytellers ever.
    ^^^

    better then Nas or Eminem or Slick Rick?

  34. Mindy Marin Says:

    Fave beat right now

    http ://www.youtube.com/watch?v=WplPJ03kyJ8&feature=fvsr

    also used here

    http: //www.youtube.com/user/MindyMarin?feature=mhum

  35. KzA Says:

    Rock you in the face, stab ya brain wit ya lip bone

  36. Troubleshooter1900 Says:

    It also doesn’t hurt that he’s one of the greatest storytellers ever.

    ^Ghost in rare form though.

  37. Harlem World Says:

    Chris Brown looking mad fruity as of late – is he ok?

  38. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    I was born without a lip bone…don’t judge me.

  39. NovemberEnd Says:

    loool @ “lip bones”!

    forreal thas hilarious
    ^^^
    this

  40. Troubleshooter1900 Says:

    better then Nas or Eminem or Slick Rick?

    ^Nope.

  41. hl Says:

    AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    It also doesn’t hurt that he’s one of the greatest storytellers ever.
    ^^^

    better then Nas or Eminem or Slick Rick?

    ^It’s debatable, but I said ONE of the greatest. He’s in good company though.

  42. kevfrescura de talco Says:

    Mindy Marin

    >yo you’re the same mindy that told jus blaze that you’re not stalking saigon.

    lol. why you carry it like that fam?

  43. Mindy Marin Says:

    Ghost is the greatest story teller.

    And then Nas.

    And then Tupac.

    And then…Biggie. And then Jay-Z (in my opinion_)

  44. hl Says:

    Eminem <<< tho

    He ain't in the running.

  45. JihaD Says:

    64gigs on the Ipodtouch <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

    That shit is fail. I gotta keep deleting shit outta my itunes whenever I wanna add something.

    Smarten up Apple. The fuck is the 120+ ipod touch?

    JihaD

  46. Troubleshooter1900 Says:

    EDIT:

    youtube.com/watch?v=rpDWWro8o_g

    ^Ghost in rare form on this one.

  47. Mindy Marin Says:

    kevfrescura de talco Says:

    February 28th, 2011 at 4:15 pm
    Mindy Marin

    >yo you’re the same mindy that told jus blaze that you’re not stalking saigon.

    lol. why you carry it like that fam?

    ^^
    I see nothing gets by you. lol

    Yes, I am the very one.

  48. Harlem World Says:

    KzA Says:
    February 28th, 2011 at 4:10 pm

    gossip sites<<<<<<

    I never look at black women.

    ^^
    fixed

  49. Mindy Marin Says:

    Troubleshooter1900 Says:

    February 28th, 2011 at 4:15 pm
    better then Nas or Eminem or Slick Rick?

    ^Nope.

    ^
    yesh

  50. KzA Says:

    Harlem World Says:

    February 28th, 2011 at 4:17 pm
    KzA Says:
    February 28th, 2011 at 4:10 pm

    gossip sites<<<<<<

    I never look at black women.

    ^^
    fixed

    ^

    LMAO yo wtf?

  51. kevfrescura de talco Says:

    Chris Brown looking mad fruity as of late –is he ok?

    > yo a nigga on twitter made sisqo a trending topic by tweeting:

    chris brown + sisqo = Crisqo

    due to his hair bleaching.

    i *died* yo.

  52. Jersey*made*me Says:

    Mindy Marin Says:

    February 28th, 2011 at 4:15 pm
    Ghost is the greatest story teller.

    ^^

    Somebody get her a Slick Rick tape ……..PLEASE!!

  53. Harlem World Says:

    Biggie is GOAT storyteller

    cBc

    *plays Story To Tell*
    *cues up Somebody’s Gotta Die*

  54. JihaD Says:

    AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:
    February 28th, 2011 at 4:13 pm
    It also doesn’t hurt that he’s one of the greatest storytellers ever.
    ^^^

    better then Nas or Eminem or Slick Rick?

    ^

    Nas? Nah.

    Slick Rick? Debatable.

    Em? Not even in the conversation.

    Ghost IS top 5 storytellers of all time, tho. His verse on Impossible >>>>>

    Christ.

    JihaD

  55. Jersey*made*me Says:

    chris brown + sisqo = Crisqo

  56. Jersey*made*me Says:

    chris brown + sisqo = Crisqo

    ^^

    this cheesy shit is kinda funny

  57. Harlem World Says:

    Crisqo

    damn son…he does kinda look like Sisqo with the fruit influence in his hair tho

  58. JihaD Says:

    Harlem World Says:
    February 28th, 2011 at 4:19 pm
    Biggie is GOAT storyteller

    cBc

    *plays Story To Tell*
    *cues up Somebody’s Gotta Die*

    ^

    co-cBc.

    *plays Gimme Da Loot*
    *plays Warning*
    *plays Me and my Bitch*
    *plays Suicidal thoughts*

    JihaD

  59. Troubleshooter1900 Says:

    # Mindy Marin Says:
    February 28th, 2011 at 4:17 pm

    Troubleshooter1900 Says:

    February 28th, 2011 at 4:15 pm
    better then Nas or Eminem or Slick Rick?

    ^Nope.

    ^
    yesh

    ^SHUT IT!!!

    This is why God wanted you all barefoot and knocked up.

    *Ice Grills*

    *Smiles*

    J/K. I won’t knock you up, but no. Ghost not seeing Nas Em or Slick in a storytelling face off.

  60. koa29 Says:

    Alot of shit Ghost says is just nonsensical babble.

    But it sounds cool & it’s Ghost, so people ride with it.

    ^Word to Jay Electronica.

  61. why? Says:

    Jimmy Iovine won. He got Lady Gaga and Marshall making him millions. They got kizzas buying albums for everybody in their family and merchandise.

  62. NovemberEnd Says:

    Nas
    BIG
    Ghost
    Slick Rick
    Pac
    Rae
    Genius

  63. Troubleshooter1900 Says:

    *plays Gimme Da Loot*
    *plays Warning*
    *plays Me and my Bitch*
    *plays Suicidal thoughts*

    ^
    *Thugs Mansion*
    *NY State of Mind 2.0*
    *I Gave You Power*
    *Rewind*
    *Shootouts*

  64. why? Says:

    One of the best Biggie tracks IMO Suicidal Thoughts >>>>

  65. koa29 Says:

    LASERS >>>>

  66. Jersey*made*me Says:

    LOL @ Iceberg bragging about 75% off vacations.

    *dead* @ his illiterate ass postcards he must’ve sent.

    “Deer mom,

    We maid it hear find. We road on a plain. Ms. you gies vary mutch.

    Love Cleo jr aka Iceberg”far from” Slim

  67. b Says:

    RENEGADE RON WAS MY ALIAS, EVEN WHEN I WAS WYLDIN THE GON WAS A DON LIKE CORNELIUS

  68. Troubleshooter1900 Says:

    # why? Says:
    February 28th, 2011 at 4:25 pm

    One of the best Biggie tracks IMO Suicidal Thoughts >>>>

    ^Unbelievable was dope as hell to me.

  69. kevfrescura de talco Says:

    wait…

    hov has dope story telling tracks?

    what those be mindy?

  70. Mindy Marin Says:

    Ghost
    Nas
    Tupac
    Biggie
    Jay-Z
    Rakim
    Mos Def
    Slick rick
    Lupe Fiasco
    Black Thought
    Andre 3000
    Q-Tip
    Eminem
    Raekwon

  71. SPITGAME Says:

    AriiPrice PriceIsRight
    by shadcraft21
    Some of you rappers have music all the way backwards. All knowledge, no enjoyment
    ^^^
    True Stillls…

  72. big545 Says:

    Niggas talkin great story tellers but not mentioning Kool G. Rap?

    SMH

  73. Mindy Marin Says:

    and new blog post.

  74. Troyvul Says:

    Ms. you gies vary mutch.
    ^
    flatline

  75. Harlem World Says:

    Big Boi makes no sense in most of his verses post Atliens.

  76. b Says:

    MINDY WHY IS Q TIP EVEN IN THAT LIST?WILL U MARRY ME?

  77. Troubleshooter1900 Says:

    # Jersey*made*me Says:
    February 28th, 2011 at 4:26 pm

    LOL @ Iceberg bragging about 75% off vacations.

    *dead* @ his illiterate ass postcards he must’ve sent.

    “Deer mom,

    We maid it hear find. We road on a plain. Ms. you gies vary mutch.

    Love Cleo jr aka Iceberg”far from” Slim

    ^
    *Sends CYCGIC to Kimbo*

  78. JihaD Says:

    Troubleshooter1900 Says:
    February 28th, 2011 at 4:25 pm
    *plays Gimme Da Loot*
    *plays Warning*
    *plays Me and my Bitch*
    *plays Suicidal thoughts*

    ^
    *Thugs Mansion*
    *NY State of Mind 2.0*
    *I Gave You Power*
    *Rewind*
    *Shootouts*

    ^

    *Niggas Bleed*
    *Road To the Riches (freestyle)*
    *Everyday Struggle*
    *Ready to Die*

    JihaD

  79. kevfrescura de talco Says:

    Love Cleo jr aka Iceberg”far from” Slim

    >loooooool!

    quality idiocy.

  80. Mindy Marin Says:

    kevfrescura de talco Says:

    February 28th, 2011 at 4:27 pm
    wait…

    hov has dope story telling tracks?

    what those be mindy?

    ^^

    “You must Love me” is my favorite
    “Allure”
    “Lucifer”
    “Regrets”

    there are more

  81. b Says:

    rawse is by far the GREATEST STORY TELLER EVAR

  82. Mindy Marin Says:

    *Niggas Bleed*
    ^^^^

    I Love this song soooo much!

  83. Mindy Marin Says:

    b Says:

    February 28th, 2011 at 4:29 pm
    rawse is by far the GREATEST STORY TELLER EVAR

    ^^
    not quite champ

  84. JihaD Says:

    Jersey*made*me Says:
    February 28th, 2011 at 4:26 pm
    LOL @ Iceberg bragging about 75% off vacations.

    *dead* @ his illiterate ass postcards he must’ve sent.

    “Deer mom,

    We maid it hear find. We road on a plain. Ms. you gies vary mutch.

    Love Cleo jr aka Iceberg”far from” Slim

    ^

    *lives out DMX’s verse on 24 Hours to Live*

    JihaD

  85. big545 Says:

    “Deer mom,

    We maid it hear find. We road on a plain. Ms. you gies vary mutch.

    Love Cleo jr aka Iceberg”far from” Slim
    ===
    Peace

  86. kevfrescura de talco Says:

    rewind & story to tell…

    which one wins?

  87. why? Says:

    Ghost
    Nas
    Biggie
    Jay-Z
    Rakim
    Mos Def
    Slick rick
    Raekwon

    ^

    fixed for nahcurracy

  88. Harlem World Says:

    Some of you rappers have music all the way backwards. All knowledge, no enjoyment

    ^^
    i interpret lyrics if they have useful knowledge in them

    but i never seen anybody harlem shake to The World Is Yours

    #catch22

  89. JihaD Says:

    Harlem World Says:
    February 28th, 2011 at 4:28 pm
    Big Boi makes no sense in most of his verses post Atliens.

    ^

    Maybe post Aquemini… and thats debatable, too.

    JihaD

  90. Troubleshooter1900 Says:

    JihaD Says:
    February 28th, 2011 at 4:29 pm

    Troubleshooter1900 Says:
    February 28th, 2011 at 4:25 pm
    *plays Gimme Da Loot*
    *plays Warning*
    *plays Me and my Bitch*
    *plays Suicidal thoughts*

    ^
    *Thugs Mansion*
    *NY State of Mind 2.0*
    *I Gave You Power*
    *Rewind*
    *Shootouts*

    ^

    *Niggas Bleed*
    *Road To the Riches (freestyle)*
    *Everyday Struggle*
    *Ready to Die*

    ^
    *Street Dreams (remix)*
    *Blaze The 50*
    *Blunt Ashes*
    *Undying Love*

  91. big_seth Says:

    LMAO>

    Speaking of ghost, I just got my copy of the world according to pretty tony in the mail today.

    *daps DBlock though*

  92. kevfrescura de talco Says:

    “Allure” “Lucifer”

    > say word these are story telling tracks.

    nah fam

  93. b Says:

    saigon my dude, but a major pause on that had a nigga ass up in the penitentiary line.

  94. JihaD Says:

    kevfrescura de talco Says:
    February 28th, 2011 at 4:30 pm
    rewind & story to tell…

    which one wins?

    ^

    A Tie.

    Rewind because it was creative as fuck.

    Story to Tell was simply an iller story, tho, made even more potent by Big telling the story to Junior Mafia later– made that shit seem like it MAY have actually happened.

    JihaD

  95. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    Eminem <<< tho

    He ain't in the running.
    ==============================
    Stan, Lose Yourself, Supreman, etc…

    I'd say Marshall is underrated as a storyteller.

  96. KzA Says:

    koa29 Says:

    February 28th, 2011 at 4:22 pm
    Alot of shit Ghost says is just nonsensical babble.

    But it sounds cool & it’s Ghost, so people ride with it.

    ^Word to Jay Electronica.
    ^

    word.. someone finally said it

  97. b Says:

    kevfrescura de talco Says:
    February 28th, 2011 at 4:30 pm
    rewind & story to tell…

    which one wins?

    ^^story to tell easy, better beat, concept,storyteller.

  98. Mindy Marin Says:

    why? Says:

    February 28th, 2011 at 4:31 pm
    Ghost
    Nas
    Biggie
    Jay-Z
    Rakim
    Mos Def
    Slick rick
    Raekwon

    ^

    fixed for nahcurracy

    ^^
    “I see”, I said

  99. Harlem World Says:

    my downfall >>>>

  100. Hopp Says:

    ” Snoop Dogg ft. Wiz Khalifa – Young, Wild & Free ”

    This that “Make ur ears bleed” music.

  101. big545 Says:

    youtube.com/watch?v=_5Ek5trFhgk&feature=player_embedded
    _________________

    Lebron “Crabwalk” James

  102. Remixznflow Says:

    # KzA Says:
    February 28th, 2011 at 4:34 pm

    koa29 Says:

    February 28th, 2011 at 4:22 pm
    Alot of shit Ghost says is just nonsensical babble.

    But it sounds cool & it’s Ghost, so people ride with it.

    ^Word to Jay Electronica.
    ^

    word.. someone finally said it

    ^
    careful…

  103. Troubleshooter1900 Says:

    # kevfrescura de talco Says:
    February 28th, 2011 at 4:30 pm

    rewind & story to tell…

    which one wins?

    ^Awe damn man… Too close to call. Rewind was on some fucking mind numbing shit and Story to Tell was effortless genius on Biggie’s part. Plus the beat…… Shit. I don’t even know.

  104. JihaD Says:

    Troubleshooter1900 Says:
    February 28th, 2011 at 4:32 pm
    JihaD Says:
    February 28th, 2011 at 4:29 pm

    Troubleshooter1900 Says:
    February 28th, 2011 at 4:25 pm
    *plays Gimme Da Loot*
    *plays Warning*
    *plays Me and my Bitch*
    *plays Suicidal thoughts*

    ^
    *Thugs Mansion*
    *NY State of Mind 2.0*
    *I Gave You Power*
    *Rewind*
    *Shootouts*

    ^

    *Niggas Bleed*
    *Road To the Riches (freestyle)*
    *Everyday Struggle*
    *Ready to Die*

    ^
    *Street Dreams (remix)*
    *Blaze The 50*
    *Blunt Ashes*
    *Undying Love*

    ^

    *Respect*
    *Things Done Changed*
    *Dreams (of fucking an RnB Bitch)*
    *What’s Beef?*

    JihaD

  105. Mindy Marin Says:

    b Says:

    February 28th, 2011 at 4:34 pm
    kevfrescura de talco Says:
    February 28th, 2011 at 4:30 pm
    rewind & story to tell…

    which one wins?

    ^^story to tell easy, better beat, concept,storyteller.
    ^^
    “Rewind” was smoother to me. More interesting subject matter and word usage.

  106. kevfrescura de talco Says:

    made even more potent by Big telling the story to Junior Mafia later–made that shit seem like it MAY have actually happened

    > THIS…is why i think it wins.

  107. NovemberEnd Says:

    *Poppa was a Playa*
    *Holding Down The Block*
    *Nothing Last Forever*
    *Small World*

  108. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    Story to Tell was simply an iller story, tho, made even more potent by Big telling the story to Junior Mafia later– made that shit seem like it MAY have actually happened.
    ======================================
    The retelling of the story is what really solidified that shit.

    That was some straight corner bodega storytelling.

  109. b Says:

    @mindy, r&b or hiphop?

  110. Remixznflow Says:

    Story to Tell > Rewind

    and its not even close… please stopit

    #BigStan

  111. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    Alot of shit Ghost says is just nonsensical babble.

    But it sounds cool & it’s Ghost, so people ride with it.

    ^Word to Jay Electronica.
    ^

    word.. someone finally said it
    =================================
    But JE be dropping gems.

  112. Troubleshooter1900 Says:

    ^Word to Jay Electronica.
    ^

    word.. someone finally said it

    ^
    careful…

    ^WoW………… You fucking serious with Jay E talking gibberish?

  113. JihaD Says:

    AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:
    February 28th, 2011 at 4:33 pm
    Eminem <<< tho

    He ain't in the running.
    ==============================
    Stan, Lose Yourself, Supreman, etc…

    I'd say Marshall is underrated as a storyteller.

    ^

    He's not underrated, but he's not better than-

    Ghost
    Big
    Nas
    Slick Rick
    Prodigy
    Kool G. Rap
    Big Daddy Kane
    Scarface
    Redman
    Scorcese & BSG

    JihaD

  114. KzA Says:

    Damn.. A Greatest Stories Ever Told mixtape would be ill

  115. Mel Kiper III Says:

    NYK>

  116. Mel Kiper III Says:

    Story to Tell > Rewind

    and its not even close… please stopit

    ^
    Factz

  117. JihaD Says:

    AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:
    February 28th, 2011 at 4:36 pm
    Story to Tell was simply an iller story, tho, made even more potent by Big telling the story to Junior Mafia later– made that shit seem like it MAY have actually happened.
    ======================================
    The retelling of the story is what really solidified that shit.

    That was some straight corner bodega storytelling.

    ^

    Fam, this nigga Big had me and my homies looking at the Knicks roster for 6’5 niggas, lol.

    Thats what made it so Ill- that shit was visual it was crazy.

    JihaD

  118. Danny Ocean Says:

    I don’t sleep, bro. I don’t sleep.

    I wait.

    (c) Charlie Sheen

  119. Troubleshooter1900 Says:

    JihaD Says:
    February 28th, 2011 at 4:35 pm

    Troubleshooter1900 Says:
    February 28th, 2011 at 4:32 pm
    JihaD Says:
    February 28th, 2011 at 4:29 pm

    Troubleshooter1900 Says:
    February 28th, 2011 at 4:25 pm
    *plays Gimme Da Loot*
    *plays Warning*
    *plays Me and my Bitch*
    *plays Suicidal thoughts*

    ^
    *Thugs Mansion*
    *NY State of Mind 2.0*
    *I Gave You Power*
    *Rewind*
    *Shootouts*

    ^

    *Niggas Bleed*
    *Road To the Riches (freestyle)*
    *Everyday Struggle*
    *Ready to Die*

    ^
    *Street Dreams (remix)*
    *Blaze The 50*
    *Blunt Ashes*
    *Undying Love*

    ^

    *Respect*
    *Things Done Changed*
    *Dreams (of fucking an RnB Bitch)*
    *What’s Beef?*

    ^
    *Hold Down The Bloc*
    *Black Girl Lost*
    Poppa was a Playa*
    *Drunk by Myself*

  120. Hopp Says:

    #BigSean

    ^ smh.

  121. kevfrescura de talco Says:

    Damn.. A Greatest Stories Ever Told mixtape would be ill

    > being that you mentioned it here look for the idea to be swacked in a month or so.

    watch.

  122. why? Says:

    *Can I Live*
    *Coming of Age*
    *Never Change*
    *A Million and one questions*

  123. Harlem World Says:

    Sometimes I think Big, sometimes I think Nas

    Street Dreams is so vivid – but the video certainly helped with that

  124. JihaD Says:

    Troubleshooter1900 Says:
    February 28th, 2011 at 4:37 pm
    ^Word to Jay Electronica.
    ^

    word.. someone finally said it

    ^
    careful…

    ^WoW………… You fucking serious with Jay E talking gibberish?

    ^

    I’m an MC Killer, Milk and Cereal/
    Get It? Forget It/

    Or

    I’ll Nahright 2dopeboyz, rapradar you…

    The fuck? and those are from the SAME song.

    JihaD

  125. KzA Says:

    AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    February 28th, 2011 at 4:37 pm
    Alot of shit Ghost says is just nonsensical babble.

    But it sounds cool & it’s Ghost, so people ride with it.

    ^Word to Jay Electronica.
    ^

    word.. someone finally said it
    =================================
    But JE be dropping gems.

    ^

    of course he does..

    however some of the smart dumb cats stay over analyzing his rhymes though.. like every word out of his mouth is some masterful genius shit, and its not..

  126. Troubleshooter1900 Says:

    # Mel Kiper III Says:
    February 28th, 2011 at 4:39 pm

    Story to Tell > Rewind

    and its not even close… please stopit

    ^
    Factz

    ^Very close indeed.

  127. Harlem World Says:

    Black Rob stories >>> Big/Nas/Pac/Slick Rick/Ghost/Jay et al

  128. big545 Says:

    *Cues his Nas playlist*

  129. Remixznflow Says:

    # Hopp Says:
    February 28th, 2011 at 4:40 pm

    #BigSean

    ^ smh.

    ^ so … i tried to send you a DM… and you know what i found out hopp?

  130. Mindy Marin Says:

    lost…

    CeCe where you at?

  131. JihaD Says:

    Troubleshooter1900 Says:
    February 28th, 2011 at 4:39 pm
    JihaD Says:
    February 28th, 2011 at 4:35 pm

    Troubleshooter1900 Says:
    February 28th, 2011 at 4:32 pm
    JihaD Says:
    February 28th, 2011 at 4:29 pm

    Troubleshooter1900 Says:
    February 28th, 2011 at 4:25 pm
    *plays Gimme Da Loot*
    *plays Warning*
    *plays Me and my Bitch*
    *plays Suicidal thoughts*

    ^
    *Thugs Mansion*
    *NY State of Mind 2.0*
    *I Gave You Power*
    *Rewind*
    *Shootouts*

    ^

    *Niggas Bleed*
    *Road To the Riches (freestyle)*
    *Everyday Struggle*
    *Ready to Die*

    ^
    *Street Dreams (remix)*
    *Blaze The 50*
    *Blunt Ashes*
    *Undying Love*

    ^

    *Respect*
    *Things Done Changed*
    *Dreams (of fucking an RnB Bitch)*
    *What’s Beef?*

    ^
    *Hold Down The Bloc*
    *Black Girl Lost*
    Poppa was a Playa*
    *Drunk by Myself*

    ^

    *Miss U*
    *Your Nobody (Til Somebody Kils You)*
    *Nasty Boy*
    *Skys the Limit*

    SN- Your gonna win this, but only because my nigga BIG is RIP.

    JihaD

  132. Remixznflow Says:

    no faggy for the weirdos (c) BSG

  133. NovemberEnd Says:

    *Sekou Story*
    *Get Down*
    *No Idea Original*
    *Mo Money Mo Homicide*

  134. Mindy Marin Says:

    big545 Says:

    February 28th, 2011 at 4:42 pm
    *Cues his Nas playlist*

    ^^^

    What’s in yours?

  135. Troubleshooter1900 Says:

    I’m an MC Killer, Milk and Cereal/
    Get It? Forget It/

    Or

    I’ll Nahright 2dopeboyz, rapradar you…

    The fuck? and those are from the SAME song.

    ^Almost gibberish. You can actually see where he was trying to go with those jawns tough. Shout outs and “Serial, cereal………… MC serial killer.”

  136. Harlem World Says:

    Jasmine >>>>
    I Love You Baby >>
    Muscle Game >>

    shit…even Whoa

    “had me fucked up in the head like Whoa
    bought this bitch diamonds & pearls like Whoa”

    real niggas can relate..

  137. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    The joint where Eminem kills his kid’s mom ain’t an ill story rap?

    3 AM ain’t ill?

  138. Hopp Says:

    ” you know what i found out hopp? ”

    That u don’t kno’ how to do it ?

  139. JihaD Says:

    Remixznflow Says:
    February 28th, 2011 at 4:42 pm
    no faggy for the weirdos (c) BSG

    ^

    Just this black Semi Automatti with the Air holes ?

    JihaD

  140. why? Says:

    Illmatic > Ready To Die
    Life After Death > It Was Written

  141. Remixznflow Says:

    # Hopp Says:
    February 28th, 2011 at 4:44 pm

    ” you know what i found out hopp? ”

    That u don’t kno’ how to do it ?

    ^
    that i CANT… smh… i see tho…

  142. kevfrescura de talco Says:

    *Sekou Story* *Get Down*

    ^
    these two! skr8 dope.

  143. Remixznflow Says:

    Jackie Brown >>>>>>>>>

  144. Danny Ocean Says:

    That was some straight corner bodega storytelling.

    ^^
    Word…

    I used to fuck with her cousin but you didn’t know that though!

  145. JihaD Says:

    Harlem World Says:
    February 28th, 2011 at 4:43 pm
    Jasmine >>>>
    I Love You Baby >>
    Muscle Game >>

    shit…even Whoa

    “had me fucked up in the head like Whoa
    bought this bitch diamonds & pearls like Whoa”

    real niggas can relate..

    ^

    I don’t know about whoa, but how you forgot this gem:

    I Love You Baby

    ” I ran outta ammo and started throwing bottles”

    This was the jawn that made me #teamBlackRob

    FACT.

    JihaD

  146. Mel Kiper III Says:

    “had me fucked up in the head like Whoa
    bought this bitch diamonds & pearls like Whoa”

    real niggas can relate..

    ^
    no
    a
    i aint never bought no bitch diamonds nor pearls

    if by real you mean sucker niggas, then maybe

  147. Harlem World Says:

    ” I ran outta ammo and started throwing bottles”

    ^^
    yeah – thats the one -thats the one

    you couldnt make that shit up – and if you did, you should be writing screenplays

  148. Hopp Says:

    ” that i CANT… smh… i see tho… ”

    lol …

    U should’ve known, the only reason I can’t even see when u mention me, let alone receive a DM, is because ur account is blocked.

    cBc.

  149. Troubleshooter1900 Says:

    JihaD Says:
    February 28th, 2011 at 4:42 pm

    Troubleshooter1900 Says:
    February 28th, 2011 at 4:39 pm
    JihaD Says:
    February 28th, 2011 at 4:35 pm

    Troubleshooter1900 Says:
    February 28th, 2011 at 4:32 pm
    JihaD Says:
    February 28th, 2011 at 4:29 pm

    Troubleshooter1900 Says:
    February 28th, 2011 at 4:25 pm
    *plays Gimme Da Loot*
    *plays Warning*
    *plays Me and my Bitch*
    *plays Suicidal thoughts*

    ^
    *Thugs Mansion*
    *NY State of Mind 2.0*
    *I Gave You Power*
    *Rewind*
    *Shootouts*

    ^

    *Niggas Bleed*
    *Road To the Riches (freestyle)*
    *Everyday Struggle*
    *Ready to Die*

    ^
    *Street Dreams (remix)*
    *Blaze The 50*
    *Blunt Ashes*
    *Undying Love*

    ^

    *Respect*
    *Things Done Changed*
    *Dreams (of fucking an RnB Bitch)*
    *What’s Beef?*

    ^
    *Hold Down The Bloc*
    *Black Girl Lost*
    Poppa was a Playa*
    *Drunk by Myself*

    ^

    *Miss U*
    *Your Nobody (Til Somebody Kils You)*
    *Nasty Boy*
    *Skys the Limit*

    ^
    *Poison*
    *You’re The Man*
    *Last Real Nigga Alive*
    *the Message*

    Man, Big was ready. I don’t give a damn what he said. I don’t even think he reached his prime either. Imagine him spitting with that world knowledge he could have gotten……. smh……. Shit is sad to think about really.

  150. JihaD Says:

    why? Says:
    February 28th, 2011 at 4:45 pm
    Illmatic > Ready To Die
    Life After Death > It Was Written

    ^

    Personal Preference

    Illmatic= Ready To Die
    Life After Death > It Was Written

    Mainly because RTD still has a sonic replay quality that Illmatic lacks. RTD doesn’t sound stuck in the 90s, while Illmatic… not so much.

    JihaD

  151. Remixznflow Says:

    *Sekou Story* *Get Down*

    ^
    Get down = story to tell…

    thats a better comparison…

  152. Troubleshooter1900 Says:

    wasnt’>was

  153. &What?! Says:

    Nicki Minaj should named her album

    ‘Cheeks; The Definitive Collection’

  154. Remixznflow Says:

    # Hopp Says:
    February 28th, 2011 at 4:47 pm

    ” that i CANT… smh… i see tho… ”

    lol …

    U should’ve known, the only reason I can’t even see when u mention me, let alone receive a DM, is because ur account is blocked.

    cBc.

    ^
    nah… its not…

  155. Harlem World Says:

    no
    a
    i aint never bought no bitch diamonds nor pearls

    if by real you mean sucker niggas, then maybe

    ^^
    you never bought your wife a fur or nothing for xmas or her birthday????

    she gave birth to my seed – just showing some (material) love

  156. JihaD Says:

    Man, Big was ready. I don’t give a damn what he said. I don’t even think he reached his prime either. Imagine him spitting with that world knowledge he could have gotten……. smh……. Shit is sad to think about really.

    ^

    cBc on ALL of this. Fam, you been grabbing songs for Nasirs over a Decade long catalogue. I been using Bigs two albums!

    JihaD

  157. Hopp Says:

    ” nah… its not… ”

    Sure.

    Because you know.

  158. kevfrescura de talco Says:

    *Poison*

    > i remember mad cats in the hood having a love/hate wave towards this gem.

  159. Smooth Says:

    Not really feelin that new Willow Smith.

    Whip my hair >>>>>>>>>>> tho
    Whip my hair >>>>>>> BMF

    Whatcha kno about driving thru the hood blasting whip my hair?
    Wat you kno bout percolating on low low’s?!

  160. Mel Kiper III Says:

    you never bought your wife a fur or nothing for xmas or her birthday????

    ^
    i aint married so no

    and ive bought chicks stuff before but def not no diamonds or pearls

  161. JihaD Says:

    Remixznflow Says:
    February 28th, 2011 at 4:48 pm
    *Sekou Story* *Get Down*

    ^
    Get down = story to tell…

    thats a better comparison…

    ^

    No sign.

    If anything, thats a WORSE match-up for the Lil Homie.

    Maybe something like I Gave You Power or Blaze a 50 or Poppa Was a Playa or Belly Button Window would be better comparisons.

    Still tho, Story to Tell >>>>>

    JihaD

  162. b Says:

    isouljaboytellem>>>>>>>ready to die

  163. Troubleshooter1900 Says:

    cBc on ALL of this. Fam, you been grabbing songs for Nasirs over a Decade long catalogue. I been using Bigs two albums!

    ^Hhahaha. I know. Over time though, Big prolly would have ditched puff and started getting a Hov swag. Hopefully staying un-Clarence Thomasish.

  164. kevfrescura de talco Says:

    nah… its not…

    > uhm…yeah, it is.

  165. SPITGAME Says:

    SLICK RICK is the dopest story teller… Hands down

    Then BIG…

    Then Nas and them…

    And Jay does tell stories… HIS own… Which are pretty damn dope as well… I mean GOAT material stuff…

  166. Remixznflow Says:

    # kevfrescura de talco Says:
    February 28th, 2011 at 4:53 pm

    nah… its not…

    > uhm…yeah, it is.

    ^
    well damn… how the fuck that happen?

  167. Troubleshooter1900 Says:

    # kevfrescura de talco Says:
    February 28th, 2011 at 4:50 pm

    *Poison*

    > i remember mad cats in the hood having a love/hate wave towards this gem.

    ^Yep. He should made a video for that.

  168. Smooth Says:

    Co – sizzle @ big boi’s verses making no sense.

    He’s still dope, regardless.

  169. KzA Says:

    LOL.. I mean if you think about it..

    wouldnt BAWSE run in the contention for greatest story teller ever?

    I mean.. who told such a grand story, over this length of time, and actually made himself believe it

  170. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    Co – sizzle @ big boi’s verses making no sense
    ======================================
    This occurred to me a while back. I just decided to keep it a secret.

Leave a Reply