Katy Perry feat. Kanye West – E.T. (Remix)

Katy Perry feat. Kanye West – E.T. (Remix)

Audio clip: Adobe Flash Player (version 9 or above) is required to play this audio clip. Download the latest version here. You also need to have JavaScript enabled in your browser.

Previously: Kanye West Covers VMAN 2011 Spring Issue


AddThis Social Bookmark Button

118 Responses to “Katy Perry feat. Kanye West – E.T. (Remix)”

  1. Free J Says:

    hmmm…

  2. E aka Mac with the Cheese Says:

    damn no clevage shots on a Katy Perry post

    :(

  3. Free J Says:

    this is not bad but DEF not good

  4. Remixznflow Says:

    Dre… smh… you know better than that nigga…

    TITS.

    NOW.

    Thanks…

  5. CiCi The Intern Says:

    Wait…so same beat, same Nas verses, new Rae verses ain’t a jux?

  6. London Bloke Says:

    A pic without clear shot of her sweater puppets is borderline homo

  7. G7 Says:

    damn no clevage shots on a Katy Perry post

    :(

    ^seriously. but for every little Wayne or Khalifa pic, them dudes is topless. smh.

  8. hl Says:

    Why y’all post this?

  9. CiCi The Intern Says:

    sweater puppies?!

  10. E aka Mac with the Cheese Says:

    seriously. but for every little Wayne or Khalifa pic, them dudes is topless. smh.

    ^
    word

  11. London Bloke Says:

    Dre gone be posting pics of Amber Rose in a winter jacket and baggy jeans next

    Smhead

  12. CiCi The Intern Says:

    Don’t be mad I get to see mantits on here all the time.

    It’s a healthy balance from what y’all talk about on here.

  13. Nah'sOnlyWhiteBoy Says:

    eskay caked up man. eskay you need to start posting some country, some fukn rock music. all that shit.

    Since you aint bout the music anymore, you might as well get your paper. You a fuckn hustler eskay

  14. Free J Says:

    seriously. but for every little Wayne or Khalifa pic, them dudes is topless. smh.
    ^^^

    lol cosign

    50 cent lyrics fixed for eskay:

    my backshots help ashmi hit them high notes

  15. Jackson7 Says:

    G7 Says:

    February 16th, 2011 at 10:43 am
    damn no clevage shots on a Katy Perry post

    :(

    ^seriously. but for every little Wayne or Khalifa pic, them dudes is topless. smh.

    ——————-

    more proof that Eskay and Dre is some homos

  16. Remixznflow Says:

    # CiCi The Intern Says:
    February 16th, 2011 at 10:45 am

    Don’t be mad I get to see mantits on here all the time.

    It’s a healthy balance from what y’all talk about on here.

    ^
    oh stopit… you be the main one hinting at all KINDS of shit..

    talnbout: Remixz! *hugs* *creams*

    miss me with that shit… you just as bad a we are…

  17. London Bloke Says:

    Russell brand twittered a pic of her without makeup. She a 6 at best. 4 without those breasts. Maybe less

    Lmao at him thinking that would be funny.

  18. Free J Says:

    oh stopit… you be the main one hinting at all KINDS of shit..

    talnbout: Remixz! *hugs* *creams*

    miss me with that shit… you just as bad a we are…

    ^^^

    lol my nigga said oh stopit on some fancy type shit

  19. S.I.C.K Says:

    So what`s the consensus on Professional Bullriding?Is riding on a castrated bull for 6 seconds gay?

    By the way b is a rodeo clown.

    Katy Perry is a pretty chick for the life of me I don`t see what she sees in Russell Brand?Nigga is so unfunny it`s a crime.He brought his ilk to SNL and I did not laugh once.

  20. Free J Says:

    “By the way b is a rodeo clown.”

    lol

  21. E aka Mac with the Cheese Says:

    Russell brand twittered a pic of her without makeup. She a 6 at best. 4 without those breasts. Maybe less

    Lmao at him thinking that would be funny.
    ^
    she looks pretty brutal without the cakeface

    I’d still smash though

  22. hl Says:

    Rigz – High Life

    ^Okay

  23. Free J Says:

    yo where are all these songs from Rigz? im yet to hear one…

    someone send them to my email

    ericjr1@yahoo dot com

  24. Snort_SnortCrazy88since88 Says:

    4 arrested, drugs seized in raid on Hamilton house
    Wednesday, February 16, 2011
    Matt Fair
    STAFF WRITER
    HAMILTON — Authorities seized more than $1,000 worth of cocaine and arrested four people during a raid on a house on South Logan Avenue yesterday morning.

    The raid followed a two-week investigation into drug trafficking by the Special Investigations Unit of the Mercer County Prosecutor’s Office.

    Authorities seized 11 grams of powder cocaine, worth an estimated $1,100, along with $250 in cash, a scale and about 5 grams of marijuana.

    Police also found a loaded Ruger handgun with a serial number scratched off, officials said, along with extra ammunition.

    Arrested were Christopher Wallace, 23,

    and Yvonne Howard, 30, both residents of the house. They were charged with narcotics possession, possession with intent to distribute and several weapons offenses.

    Wallace and Howard are being held at the Mercer County Correction Center in lieu of $200,000 and $50,000 bail, respectively, authorities said.

    Meanwhile, Tyhir Pettaway, 25, another resident at the house, was arrested and charged with possession of marijuana, and a 15-year-old Trenton male was arrested and charged with cocaine possession, authorities said. Both were released on their own recognizance.

    Officers with the Mercer County Prosecutor’s Office were assisted by the Hamilton Township Police Department, the Mercer County Sheriff’s Office, and the U.S. Bureau of Alcohol, Tobacco, Firearms and Explosives.

    ^^^
    Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas!!!

  25. S.I.C.K Says:

    Arrested were Christopher Wallace,

    BIG LIVES!!!!!

  26. London Bloke Says:

    I’d still smash. No hesitation

    Just saying she far from attractive

    Smashing her after a date all caked up = Win

    Waking up seeing her without makeup in morning = astonishing fail

  27. Jackson7 Says:

    Russell Brand is hilarious IMO… and Katy Perry is hella sexy, with or without makeup…

  28. DJ Chase Says:

    damn no clevage shots on a Katy Perry post

    :(

    ^seriously. but for every little Wayne or Khalifa pic, them dudes is topless. smh.

    ^hahaha

  29. Eastern_Digital Says:

    Russell brand twittered a pic of her without makeup. She a 6 at best. 4 without those breasts. Maybe less

    Lmao at him thinking that would be funny.

    ^^^^
    british rude humor >>>

  30. Free J Says:

    Russell Brand is hilarious IMO… and Katy Perry is hella sexy, with or without makeup…

    ^^^

    cosign

  31. big_seth Says:

    with Celeb’s I never really take the images that serious, they are either overly done up, (which is still cool to look at) or they get the worst pic ever. Act like all your pictures are good.

    people just focus on that one bad shot. I just know that she probably don’t look like any of the pics we’ve seen. She ah ight.

    her bust is bad though.

  32. hl Says:

    Cosign Russell Brand being the least funny nigga of all time.

  33. DJ Chase Says:

    Wait wait wait,

    So they ran up on a house and arrested 4 people for a G-pack worth of work…

    SMH

  34. Chief Ali Says:

    but for every little Wayne or Khalifa pic, them dudes is topless. smh.

    —–

    lol

    its true (c)b-ease

  35. Dos Equis Says:

    Wild out Wednesdays..I feel like smashing a half pint of rum for lunch.. that Chavante Mack is a looker, I think I’m in love.

  36. big_seth Says:

    I guarentee if you met her in person she would not look as good as in her promo shots & when you wake up with her the next day, she wouldn’t look as bad as that one shot of her.

    especially if those titty’s still out. LOL.

  37. big_seth Says:

    guarantee

  38. CiCi The Intern Says:

    CRAZY!!!!!! *hugs*

    @ Remix

    Yeah, I say wild shit but I’m me so I can do that. Plus, it’s a sausage fest around here, you should know Mr. Kielbasa.

  39. Jackson7 Says:

    Russell Brand In NewYorkCity DVD >>>

  40. Troubleshooter1900 Says:

    I’d smash Katy on the titty factor. The make up is what celebs do. You’d be a fool to think any of them are that fine in person. They are done all the fuck up to look a certain way.

  41. G7 Says:

    >>Dre gone be posting pics of Amber Rose in a winter jacket and baggy jeans next

    Smhead

    ====
    rof

  42. big_seth Says:

    Russell Brand is funny some of his roles suck & the shows he hosted are terrible, but most of the movies he is in are pretty good.

  43. G7 Says:

    what does Russell Brand do? only time i see him he’s standin’ beside Perry.

  44. Jackson7 Says:

    smh..

    now niggas dont wanna wake up next to Katy Perry..

    maybe CiCii was right about some of yall niggas…

  45. Remixznflow Says:

    Yeah, I say wild shit but I’m me so I can do that.

    ^
    LOL hypocrisy…

  46. S.I.C.K Says:

    @Jackson

    Imma give dude another try(II)I just don`t see the humor.My humor goes from Benny Hill to Chris Farley so it knows no limits.

  47. Dos Equis Says:

    If from a place where
    People who don’t know they place
    get placed here
    bullets ricochet
    niggaz stubble like face hair

  48. Remixznflow Says:

    now niggas dont wanna wake up next to Katy Perry..

    ^
    word… sometimes man… sometimes

    and then niggas wanna smash 3′s and 4′s… AFTER talkin shit on katy…

    i dont have to like her… i just need to put my practice babies on the bridge of her nose…

  49. Jackson7 Says:

    G7 Says:

    February 16th, 2011 at 11:01 am
    what does Russell Brand do? only time i see him he’s standin’ beside Perry.

    —————

    standup comic
    comedy actor
    terribly underrated rock star singer, as well…he actually wrote and sang them songs in “Get Him To The Greek”

    “Get Him To The Greek” Soundtrack >>>

  50. Snort_SnortCrazy88since88 Says:

    CiCi The Intern Says:
    February 16th, 2011 at 10:58 am
    CRAZY!!!!!! *hugs*

    @ Remix

    Yeah, I say wild shit but I’m me so I can do that. Plus, it’s a sausage fest around here, you should know Mr. Kielbasa.

    ^^^
    CiCiBaby! what it do…

    and Katy Perry pussy stink.

  51. Eastern_Digital Says:

    smh..

    now niggas dont wanna wake up next to Katy Perry..

    maybe CiCii was right about some of yall niggas…

    ^^^
    word.

    If you dont wanna smash…thats very ‘mo. Just look at them titties!

  52. Remixznflow Says:

    If you dont wanna smash…thats very ‘mo. Just look at them titties!

    ^
    *scrolls back up*

    *remains disappointed*

    i WOULD but…

  53. Dos Equis Says:

    G packs of purp
    outta state headed to Trenton
    back to back with work
    my niggaz Chris
    got a spot
    him n his bitch
    Mercer County wit that Kate Perry
    duce duce tucked by the Sperry’s
    hooded up
    you can smoke, sniff or shoot it up

  54. Remixznflow Says:

    and Dre USED to be the nigga to put up the best T&A shots…

    now look…

    nation and eskay got to him…

  55. CiCi The Intern Says:

    If I put up a picture of my twins, will y’all stop complaining?

  56. Free J Says:

    and Katy Perry pussy stink.

    ^^^

    u kno this from personal experience? riiiight…..

  57. Troubleshooter1900 Says:

    Katy is very smashable. But honestly, I already fucked enough white women in my life to be content. Reparations so to speak. So, yeah, she’s smashable make up on or off, but I’d still not do it.

    #sorryimjustnotthatintoyouma

  58. Dos Equis Says:

    2 hours to Camden
    in a 76 station wagon
    wood grain wall panel
    smoking cheeba
    recitin ether
    spraying grey flannel

  59. DJ Chase Says:

    SHit today is my Friday. I’m off for the rest of the week. heading up top to NY tomorrow, come back saturday to spin at my spot. All-Star Weekend. THis weekend is gonna spectacular!!

  60. Remixznflow Says:

    # CiCi The Intern Says:
    February 16th, 2011 at 11:07 am

    If I put up a picture of my twins, will y’all stop complaining?

    ^
    *ponders*

    prolly…

    doit.

  61. E aka Mac with the Cheese Says:

    thank you basedgod Dre

  62. London Bloke Says:

    Ok so I would smash and wake up lolol

    I’m just trying to express the opinion that she is no way as attractive as her pics

    Which is the same for every celeb/slut in a nightclub

    Makeup is Trickery

  63. DJ Chase Says:

    CiCi The Intern Says:

    February 16th, 2011 at 11:07 am
    If I put up a picture of my twins, will y’all stop complaining?

    ^PUPPIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  64. Eastern_Digital Says:

    Thank you Dre.

  65. Remixznflow Says:

    twitter.com/#!/50cent/status/37905917651582976

    ^
    for christ sake…

    WILDMO

  66. Troubleshooter1900 Says:

    GREAT switch tho Dre.

    Good Fuckin transition on the Katy avatar bro.

  67. Dos Equis Says:

    I’m on that 9-5
    and I aint talking bout a job homie
    headed to Delaware
    my man’s cousins lil sisters boyfriend
    say he got a job for me
    I got the snub on me
    wipe a nigga nose
    of his face like he gotta cold

  68. Remixznflow Says:

    LOL…

    much better…

    Dre i always knew you was the coolest nigga outta the 3… keep up the good work… and make sure you get them entourage eps this season…

    (nh all that just in case)

    *daps*

  69. London Bloke Says:

    Women >>>

    I don’t see colour, edgar davids

    #fakedrakelyrics

  70. Jackson7 Says:

    but who cares if these celebrity broads wear makeup?…

    most broads wear some kind of makeup… so niggas is mad at makeup now?… im sorry, im not frontin on no woman cause she looks better with makeup or without makeup or weaves or whatever… whats important is titties, ass and coochie… im not fucking no woman’s eyebrows or eyelids or cheekbones or fingernails or scalps…. so who cares how she paints her face or adorns her hair… sexy is sexy, and most women is sexy in some kinda way… sweartogod some niggas be looking for reasons to turn down puss… fuck that… if she got sex appeal and and nice body, she good money… stop nit-picking on these hoes… its driving them crazy…

  71. CiCi The Intern Says:

    Nevermind…y’all got what y’all wanted.

  72. hl Says:

    CiCi The Intern Says:

    If I put up a picture of my twins, will y’all stop complaining?

    ^Why shoot the breeze about it when you can be about it?

  73. Eastern_Digital Says:

    twitter.com/#!/50cent/status/37905917651582976

    ^
    for christ sake…

    WILDMO

    ^^^^
    I think dude is ‘mo for real.

  74. Remixznflow Says:

    or scalps….

    ^
    ….i cant… i cant go on this way… .

    *dies*

  75. CiCi The Intern Says:

    DJ Chase Says:

    February 16th, 2011 at 11:09 am
    CiCi The Intern Says:

    February 16th, 2011 at 11:07 am
    If I put up a picture of my twins, will y’all stop complaining?

    ^PUPPIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ^^^

    You’ve seen them! Kinda…

  76. DJ Chase Says:

    most broads wear some kind of makeup… so niggas is mad at makeup now?… im sorry, im not frontin on no woman cause she looks better with makeup or without makeup or weaves or whatever… whats important is titties, ass and coochie… im not fucking no woman’s eyebrows or eyelids or cheekbones or fingernails or scalps…. so who cares how she paints her face or adorns her hair… sexy is sexy, and most women is sexy in some kinda way… sweartogod some niggas be looking for reasons to turn down puss… fuck that… if she got sex appeal and and nice body, she good money… stop nit-picking on these hoes… its driving them crazy…

    Translation: I don’t get much pussy, so I’ll take what I can get whenever I can get it

  77. Remixznflow Says:

    # CiCi The Intern Says:
    February 16th, 2011 at 11:12 am

    Nevermind…y’all got what y’all wanted.

    ^
    YES. WE. DID.

  78. Jackson7 Says:

    LOL @ Dre succumbing to peer pressure…

    good move tho…

  79. Troubleshooter1900 Says:

    LMAO!!!

    Y’all niggas got to Dre. He went through 3 Katy titty post since to shots were thrown.

  80. Remixznflow Says:

    LOL but he said … or scalps though…

    *real tears*

    how do you even THINK that shit up….

  81. The Regulator Says:

    I left my phone at the store

    Im gonna use it as a free day

    Im plyin in the streets all day

  82. DJ Chase Says:

    If I put up a picture of my twins, will y’all stop complaining?

    ^PUPPIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ^^^

    You’ve seen them! Kinda…

    ^Its funny, when I told my brother that we met, the first thing he asked was, did I get a chance to touch your tig-ol-bitties. Lolol

    I laughed and said that I embraced the hug for all it was worth

  83. Dos Equis Says:

    he gotta go
    the sisters boyfriend said its a lot he owe
    reached in her sweater by the puppets
    took out 60 grand in singles
    I took it and tucked it
    no words but my face said fuck it

  84. CiCi The Intern Says:

    I don’t why Dre caved to you goons.

  85. Jackson7 Says:

    Translation: I don’t get much pussy, so I’ll take what I can get whenever I can get it

    —————

    k

    im happily and healthily married…

    you need more translators

  86. Jackson7 Says:

    fuck that

    CiCi… show them tittyballs

    brown tittyballs >>> pink/peach colored tittyballs

    FACT

  87. Troubleshooter1900 Says:

    # Remixznflow Says:
    February 16th, 2011 at 11:14 am

    # CiCi The Intern Says:
    February 16th, 2011 at 11:12 am

    Nevermind…y’all got what y’all wanted.

    ^
    YES. WE. DID.

    ^Huh? What yall talking bout?

  88. Eastern_Digital Says:

    The fuck is this now?

  89. Dos Equis Says:

    After I took the gloves out
    60k fit nicely in the glove box
    Not a friend in Delaware
    if I get caught thats hella years
    but my dreams are richer
    than the broke thoughts that this fella bears
    if the beat’s strenghth then the accapella’s fear
    took a left at the light
    we here

  90. CiCi The Intern Says:

    What the hell?

  91. Remixznflow Says:

    # Troubleshooter1900 Says:
    February 16th, 2011 at 11:18 am

    # Remixznflow Says:
    February 16th, 2011 at 11:14 am

    # CiCi The Intern Says:
    February 16th, 2011 at 11:12 am

    Nevermind…y’all got what y’all wanted.

    ^
    YES. WE. DID.

    ^Huh? What yall talking bout?

    LOLOL.. the tits up top TS… lol.. she was goin to do us a solid by showing us HER tits but since dre fixed the post.. there is no need…

    however… i would like to have cici’s tits displayed for “archival and comparison” purposes…

    *waits*

  92. CiCi The Intern Says:

    What in the Bronner Bros. hairshow is this shit?!

  93. Remixznflow Says:

    *turns blank stare up to the maximum*

  94. Jackson7 Says:

    LMAO

    Dre been hittin the liquor bottles early in the morning

  95. Remixznflow Says:

    dre think hes funny…

    ill punch you right in the kidney nigga…

  96. Chief Ali Says:

    *refreshes to find lady gaga-ish type pic instead of pale tittyballs*

    *cam true mag face*

  97. Troubleshooter1900 Says:

    # Jackson7 Says:
    February 16th, 2011 at 11:20 am

    LMAO

    Dre been hittin the liquor bottles early in the morning
    # Remixznflow Says:
    February 16th, 2011 at 11:20 am

    dre think hes funny…

    ill punch you right in the kidney nigga…

    ^LLMMAAOOOOOOOOOO

    Y’all niggas wylin.

  98. Remixznflow Says:

    # Chief Ali Says:
    February 16th, 2011 at 11:21 am

    *refreshes to find lady gaga-ish type pic instead of pale tittyballs*

    tinyurl.com/bfc4f9

    ^
    fixed

  99. Carlos Voltron AKA Dixie Normous Says:

    What the hell kinda shit is this?!

  100. Free J Says:

    whoa whoa whoa what the fuck happened…this is a worse picture

  101. big_seth Says:

    stop nit-picking on these hoes… its driving them crazy…
    ^

    THIS

  102. Dos Equis Says:

    crept up the veranda
    masked up
    left footprints in the lavendar
    main mission money
    but if they flinch they getting taken off the calendar

  103. London Bloke Says:

    Booooo

  104. CiCi The Intern Says:

    *phones home*

  105. Remixznflow Says:

    yo Dre:

    youtube.com/watch?v=w9dy3577iHE

  106. big_seth Says:

    the worst part is that I missed that actual good pic. I went away for a minute and returned to this…

    thanks Dre.

  107. Troyvul Says:

    remember when Dre was fat? lmao

  108. Chief Ali Says:

    main mission money
    but if they flinch they getting taken off the calendar

    nice

  109. Free J Says:

    *gets plugged into the matrix*

    *strangles Dre*

  110. Free J Says:

    and on that note im goin to lunch, peace yall

  111. Chief Ali Says:

    tinyurl.com/bfc4f9

    —-

    ha! way more appropriate

    *daps remix*

  112. G7 Says:

    da fuck. this pic is even worse. dre just being an ass now. a mo’ one at that

  113. Dos Equis Says:

    jimmied the doorjam
    dog barked
    fed him some boars ham
    left him outside
    as I slid cross the floor plan
    nice house nice couch
    wedding pictures on the TV stand
    looking happy when they threw the rice out

  114. Remixznflow Says:

    yo… katy’s lyrics on this song are on some other shit…

    WOW…

    those with ears let em hear…

    WOW…

  115. The Regulator Says:

    dre just being an azz now.
    ——

    cosign. the one wit the seseme skreet shirt was a winner

  116. Dos Equis Says:

    faint sounds of music thru the lobby
    what I was hearing
    I moved smooth like Bobby Mc ferrin
    revolver in my right palm
    snub was out
    bullets like night balm
    couldnt wait to rub it in
    rub them out

  117. The Cool Says:

    If from a place where
    People who don’t know they place
    get placed here
    bullets ricochet
    niggaz stubble like face hair

    ^
    I’m from a place where
    Niggas hearts are colder than a glacier

  118. Nah Right » Video: Katy Perry ft. Kanye West – E.T. (Trailer) Says:

    [...] Download: Katy Perry feat. Kanye West – E.T. (Remix) [...]

Leave a Reply