Video: Slaughterhouse – Everybody Down (Behind The Scenes)

VIBE was on the set of Slaughterhouse’s Black Milk-produced joint off their new EP that dropped today.

Earlier: Slaughterhouse on the Shade45 Morning Show (2/8)


AddThis Social Bookmark Button

27 Responses to “Video: Slaughterhouse – Everybody Down (Behind The Scenes)”

  1. charles oakley Says:

    <<<< Slaughterhouse

  2. Eastern_Digital Says:

    >>>>> battling imaginary Mcs

  3. charles oakley Says:

    Oh shit

    Had my arrows backwards, no tpf

  4. hl Says:

    charles oakley Says:

    Oh shit

    Had my arrows backwards, no tpf

    ^I figured that.

  5. Hopp Says:

    ” Had my arrows backwards, no tpf ”

    lol …

  6. NovemberEnd Says:

    >>>>> all four members rapping on every single song

  7. JihaD Says:

    Eastern_Digital Says:
    February 8th, 2011 at 5:53 pm
    >>>>> battling imaginary Mcs

    ^

    ROFLS.

    JihaD

  8. Tong Po Flo Says:

    Oh shit

    Had my arrows backwards, no tpf

    ^ that don’t make sense Oak lol but hey ether is ether

    *daps Oak’s wifey*

  9. charles oakley Says:

    Super High Sativa Remix >>>>

    Kick it wit my lil homies, I’m mr miagi

  10. hl Says:

    NovemberEnd Says:

    >>>>> all four members rapping on every single song

    ^I wonder if they’re going to switch it up this on the next album (nhjic).

  11. JihaD Says:

    NovemberEnd Says:
    February 8th, 2011 at 5:56 pm
    >>>>> all four members rapping on every single song

    ^

    Real rap.

    This is when you realize Slaugtherhouse was a bad idea. Crooked is a West Coast Royce, Royce is a Midwest Crooked, Joey is boring, and Joell sounds out of his element trying to out-punchline rap a bunch of punchline rappers.

    JihaD

  12. charles oakley Says:

    *daps tpf*

    *daps tpf’s boyfriend’s girlfriend*

  13. tHe kiD fRanKiE Says:

    *daps tpf*
    *daps tpf’s boyfriend’s girlfriend*

    ^ressurected ether

  14. big545 Says:

    *daps tpf’s boyfriend’s girlfriend*
    ===
    damn… just damn

  15. Tong Po Flo Says:

    *daps tpf*

    *daps tpf’s boyfriend’s girlfriend*

    ^ LOL

  16. d_block_4_life Says:

    Move On >

  17. NovemberEnd Says:

    Joe & Joell – Warfare >>>

  18. JihaD Says:

    tHe kiD fRanKiE Says:
    February 8th, 2011 at 6:03 pm
    *daps tpf*
    *daps tpf’s boyfriend’s girlfriend*

    ^ressurected ether

    ^

    For real.

    That is Pet Cemetery level Ether. It NEVER dies.

    JihaD

  19. Thursday Says:

    OFWGKTA >>>> Slaughterhouse

  20. why? Says:

    Remember the days when people were cosigning budden, cassidy, and papoose?

    SMH…

  21. d_block_4_life Says:

    Joe has really made some quality music in his career, though. Hate him or love him.

  22. JihaD Says:

    why? Says:
    February 8th, 2011 at 6:09 pm
    Remember the days when people were cosigning budden, cassidy, and papoose?

    SMH…

    ^

    I still listen to Barry. Only his Best ofs and my personal best of Cassidy mix, tho.

    JihaD

  23. Charles Oakley Says:

    Move On >
    ^
    cosine

  24. d_block_4_life Says:

    SH definitely needs Dre’s narcissistic, perfectionist input into their next major release. and most importantly they need not to all be all the same song for every single song. There’s too much talent there for them not to be able to put out a very crack LP.

  25. Tron Stockton Says:

    Oak or JihaD I need a link please, nh

    “peace of mind” by Talib kweli

  26. Troubleshooter1900 Says:

    # Tron Stockton Says:
    February 8th, 2011 at 6:17 pm

    Oak or JihaD I need a link please, nh

    “peace of mind” by Talib kweli

    ^and when you find that link, send it my way please.

  27. Troubleshooter1900 Says:

    # Troubleshooter1900 Says:
    February 8th, 2011 at 6:21 pm

    # Tron Stockton Says:
    February 8th, 2011 at 6:17 pm

    Oak or JihaD I need a link please, nh

    “peace of mind” by Talib kweli

    ^and when you find that link, send it my way please.

    DISCLAIMER: NTPFJIC

Leave a Reply