Ace Hood ft. Rick Ross – Hustle Hard (Remix)

Rick Ross hops on Ace Hood’s Lex Luger banger just as DJ Khaled had promised. H.A.M. might possibly be next.

Ace Hood ft. Rick Ross – Hustle Hard (Remix) (Prod. by Lex Luger)

Props to Splash

Previously: DJ Khaled ft. Rick Ross, Plies, Lil Wayne & T-Pain – Welcome To My Hood | Rick Ross – The Transporter


AddThis Social Bookmark Button

25 Responses to “Ace Hood ft. Rick Ross – Hustle Hard (Remix)”

  1. Mr. Iceberg Slim Says:

    wow

  2. KzA Says:

    transporter>>>

  3. Slumbilical Says:

    Shyne Petitions Israel Government For Permanent Citizenship

    ^

    *waits to see Jay Elec and Mos Def go all jihadist on this bummy nicca’s ass*

  4. tHe kiD fRanKiE Says:

    Ace Hood<<<<<<<

  5. KzA Says:

    the iPad marketing is insane..

    Motorola needs to step up the hype if they plan on selling any Xooms.. I bet they gonna try to leave it all up to Verizon

  6. big_seth Says:

    Niggas lustin after Snooki?

    You talkin shit about remix likin mexican girls, but you talkin bout snooki?

    I see at least 6 of those walk by my office window downtown a week.

    Snooki is run of the mill chubby slut with hella tan.

    and these mexican girls naturally that color.

    I’m appalled.

  7. big_seth Says:

    Snooki is a trapezoid

    FACT

  8. KzA Says:

    Snooki ‘exercised’ at my gym for a few months this summer.. Shes such a little meatball its hilarious.

  9. 456 Says:

    this bangs

  10. KzA Says:

    big_seth Says:

    January 18th, 2011 at 11:20 am
    Snooki is a trapezoid

    FACT
    ^
    shes a bit more spherical IMO. rawlins and spaldin

  11. jamie. j Says:

    was there actually once a legit Sigel group named ‘The Fat Boys’, or, is he just tossing conjecture about because the three of them are… you know…

    rotund?

  12. E aka Mac with the Cheese Says:

    #teamSnooki

  13. KzA Says:

    Deep layoffs take effect in Camden
    ^

    oh, well that should help out the area.

  14. E aka Mac with the Cheese Says:

    she’s more bean bag shaped than trapezoid shaped though

  15. 456 Says:

    the iPad marketing is insane..

    Motorola needs to step up the hype if they plan on selling any Xooms.. I bet they gonna try to leave it all up to Verizon

    ^ipad>>>>>>>>>>>>>>

  16. tHe kiD fRanKiE Says:

    Snooki is run of the mill chubby slut with hella
    tan.

    ^thought this cBc’d? I don’t see the appeal there?

  17. KzA Says:

    456 Says:

    January 18th, 2011 at 11:24 am
    the iPad marketing is insane..

    Motorola needs to step up the hype if they plan on selling any Xooms.. I bet they gonna try to leave it all up to Verizon

    ^ipad>>>>>>>>>>>>>>
    ^
    word.. Im kinda waitin on a droid tablet but if the xoom isnt that good, iPad 2 itll be

  18. Rajon Trondo Says:

    I like the fact that snook is like 4’9″

    It’s all the fun of a midget, without the social stigma that comes with fucking a midget

  19. Jackson7 Says:

    #teamSnooki

    i never said the broad was a dime..

    i just said she could get it… early…

  20. SPITGAME Says:

    Rick Ross been MAD average his last couple features…

    Well he always been extra average….

    But even more average the last few joints I heard….

    Including The Transporter…. Swizz made that song…

    LF: Jenny Mcarthy might be GOAT white bitch…

  21. SPITGAME Says:

    *Salutes the entire room*

    Whats up wit yall niggas… What it look like (n)

  22. Mr. Iceberg Slim Says:

    Rozay!!!!

  23. big_seth Says:

    tHe kiD fRanKiE Says:
    January 18th, 2011 at 11:24 am
    Snooki is run of the mill chubby slut with hella
    tan.

    ^thought this cBc’d? I don’t see the appeal there?
    ^^

    niggas actin like she hella bad though.

    I promise if you like snooki you need more bordertown in your life.

  24. AFGun Says:

    snooki is dutty.. and ace hood, give it up already. ull never sell over 10k in ur life

  25. Nah Right » Ace Hood feat. Lil Wayne & Rick Ross – Hustle Hard (Official Remix) Says:

    [...] Rozay’s verse leaked this morning, here’s the full remix with Funk Flex tags for now. [...]

Leave a Reply