El Debarge ft. Curtis – Switch Up The Format

Another mandatory Interscope collab per Jimmy Iovine’s orders. When Jimmy says jump, Boo Boo says “how high?”

El Debarge ft. Curtis – Switch Up The Format | Mediafire

Audio clip: Adobe Flash Player (version 9 or above) is required to play this audio clip. Download the latest version here. You also need to have JavaScript enabled in your browser.

Props: UHTN


AddThis Social Bookmark Button

33 Responses to “El Debarge ft. Curtis – Switch Up The Format”

  1. JihaD Says:

    Another mandatory Interscope collab per Jimmy Iovine’s orders. When Jimmy says jump, Boo Boo says “how high?”

    ^^

    And you actually believe this, don’t you pussy?

    JihaD

  2. fuck boy music Says:

    # !Ven-Tech? Says:
    December 3rd, 2007 at 11:24 am

    landLORD Says:

    December 3rd, 2007 at 11:20 am
    … December 1 6 = The day the landLORD landed Venomous Technique was invented ….

  3. Remixznflow Says:

    Another mandatory Interscope collab per Jimmy Iovine’s orders. When Jimmy says jump, Boo Boo says “how high?”

    ^
    GATT!

  4. Marv Says:

    Eskay just straight shits on 50 Cent huh?…

    What’s he’s beef?….

    Did 50 Cent feed his children?….

  5. Jersey*made*me Says:

    When Jimmy says jump, Boo Boo says “how high?”

    ^^

    I doubt that eskay,you must not remember him cussing Jimmy out on the end of that South Side record. “Fuck Jimmy Iovine,I ain’t got no boss. I’m from 134th St nigga.”

  6. Cypher Says:

    Has 50 cent done something to Eskay?… What’s with the consistent hate?

  7. big_seth Says:

    @JihaD,

    whats up.

  8. eskay Says:

    Curtis fucked Jihad’s mother so i’m riding for my nigga.

  9. fuck boy music Says:

    Ty Biggums/Kenard/Herbal Kint is white

    who doesnt know this?

  10. JihaD Says:

    big_seth Says:
    November 2nd, 2010 at 11:24 am
    @JihaD,

    whats up.

    ^^

    I got your e-mail. been trying to get in touch with speez so we can get a concensus. Just haven’t heard from him.

    JihaD

  11. Remixznflow Says:

    # eskay Says:
    November 2nd, 2010 at 11:25 am

    Curtis fucked Jihad’s mother so i’m riding for my nigga.

    ^
    oh shit

    *dawns vest*
    *stays low*

  12. Jersey*made*me Says:

    Peep the end of this,no way this nigga listens to Jimmy Iovine,LOL.

    youtube.com/watch?v=xJLfHeUdFt0

  13. Dewill Says:

    Curtis fucked Jihad’s mother so i’m riding for my nigga.

    ^^^^
    and so it ensues

  14. JihaD Says:

    eskay Says:
    November 2nd, 2010 at 11:25 am
    Curtis fucked Jihad’s mother so i’m riding for my nigga.

    ^^

    Curtis woulda took the flight instead of lying to his daughter, pussy.

    JihaD

  15. Remixznflow Says:

    why today though…

    tuesdays are supposed to be calm… chill…

    why the lists.. why the errant shots…

    why? because this is nahright…

  16. Dewill Says:

    This song smooth tho…

  17. kevfresco Says:

    Curtis fucked Jihad’s mother so i’m riding for my nigga

    > smh. use to be a general, but stay losing his stripes.

  18. Randall Skeffington Says:

    50 is gettin desperate

  19. big_seth Says:

    Remixznflow Says:
    November 2nd, 2010 at 11:27 am
    why today though…

    tuesdays are supposed to be calm… chill…

    why the lists.. why the errant shots…

    why? because this is nahright…
    ^^

    hell yea,

    I’m beefin with Beezy now. since he left me off his 08 all star list. (||)

    LOL

  20. Cypher Says:

    Eskay
    0 mins ago
    Curtis fucked Jihad’s mother so i’m riding for my nigga.

    ^
    *buys 4loko 6pack*
    This should be funny…

  21. Randall Skeffington Says:

    wtf why cant i comment

  22. Remixznflow Says:

    # big_seth Says:
    November 2nd, 2010 at 11:29 am

    Remixznflow Says:
    November 2nd, 2010 at 11:27 am
    why today though…

    tuesdays are supposed to be calm… chill…

    why the lists.. why the errant shots…

    why? because this is nahright…
    ^^

    hell yea,

    I’m beefin with Beezy now. since he left me off his 08 all star list. (||)

    LOL

    ^
    LOL.. fuck lists…

    i been here.. and ill be here until i feel like movin on…

    however you’re the number one nerd… so that should count for something… right?

  23. histay Says:

    eskay loves 50 thats why hes always talking shit. faggot ass nigga, catching feelings like a female.

  24. 007 Says:

    Dam I stepped in @ da right time I see

    Daps @ll

  25. flatbush ave Says:

    the funny shit is i kno if he seen booboo anywhere he would keep it movin.then go home and blog about it.

  26. beer Says:

    Shots being fired today..

  27. J Says:

    booboo > eskay

  28. ABC123 Says:

    Why not assign 50 Cent stories to another nahright poster?

  29. Jiovanni Johnson Says:

    Any posts on 50′s 200 million dollar deal?? not even…
    why would jimmy iovine make 50 do a song with el debarge, thats a move 50 would come up with you fuckin goof

  30. Slim Says:

    The hate on this site is fucking comedy. 50 losing his stripes? The guy has more money that all of this sites fucking posters together, and you still hate. Like you fucking clowns wouldn’t jump if your boss told you too. GTFO.

  31. Slim Says:

    Eskay, BTW you sure are a fucking crab sometimes.

  32. Dante Says:

    I love how eskay shits on 50 for being “corny,” yet he rides for Cam’ron. smh

  33. Nah Right » Video: The Chelsea Lately Book Club w/ Curtis Says:

    [...] Previously: El Debarge ft. Curtis – Switch Up The Format [...]

Leave a Reply