Nottz Raw & Asher Roth – Enforce The Law (CDQ)

Rosenberg played this last night on Real Late. It’s from Nottz & Asher Roth’s forthcoming EP, The Rawth. I guess Rawse wasn’t with it.

UPDATE: Nottz Raw & Asher Roth – Enforce The Law (CDQ) via DDot | Mediafire

Audio clip: Adobe Flash Player (version 9 or above) is required to play this audio clip. Download the latest version here. You also need to have JavaScript enabled in your browser.

Previously: Asher Roth & Nottz In The Studio (Video)


AddThis Social Bookmark Button

62 Responses to “Nottz Raw & Asher Roth – Enforce The Law (CDQ)”

  1. Beezy Says:

    Long Live Poo

  2. Chief Ali Says:

    its deeper than cats (c)cOLD

  3. landlord Says:

    this is kinda ill

  4. Cypher Says:

    See this is why I can’t stand niggas, even on the ‘net they still bully you.

    ——-

    LOL @ Marv..

    that nigga implying he STAY gettin bullied on…
    ^^^^

    LMAO It’s a sad life I tell ya….

    I would never Ether, Funeral Music and Super Ugly myself like TPF did though, that’s for sure….

    ^
    smh @ this entire conversation..

  5. landlord Says:

    i want this instrumental

  6. cOLD Says:

    Long Live Poo

    ^ roffle.

  7. landlord Says:

    Beezy Says:

    August 30th, 2010 at 1:49 pm
    Long Live Poo

    ———

    LMAO

    no disrespect to cOLD & Snow…

    (try not to see what i might have did there)

  8. Harlem World Says:

    Nottz >>

  9. b Says:

    land you sound like last emperor,not bad lyrically tho.

  10. hl Says:

    Samir Says:

    Yeah. He came out during Wu’s set too, for ‘Verbal Intercourse.’

    Dope. Surprised someone hasn’t put up footage of that yet.

  11. landlord Says:

    *googles last emperor*

  12. Cypher Says:

    Didnt know Asher could rap..

  13. Marv Says:

    ^ I guess that was the root of all the pain she was having. This would’ve been her first too right?

    ^yeah… shes really goin through it…

    it makes me angry… i dont know where to direct it though…

    god?

    im just all kinds of messed up…

    ^^^^

    *Daps Remix* Nice to virtually meet you homeboy….

    Can’t help but read your story, I’m sorry bro, my deepest condolences…

    Honestly, I think you should get even closer to “God”, or try to find out more who “God” really is…

    I think it’s a sad day when niggas say the hell with god….

  14. hl Says:

    So all that time Asher Roth could rap, and he was just bullshittin’?

  15. dos equis Says:

    RIP Snow..

    “they killed killer b”

    *lil gremlin’s it up*

    *backs Caroline Wozniacki and Michelle Wie

  16. cOLD Says:

    Honestly, I think you should get even closer to “God”, or try to find out more who “God” really is…

    I think it’s a sad day when niggas say the hell with god

    ^ religous debate in 5,4,3……

  17. Harlem World Says:

    cab allah

  18. landlord Says:

    *plays “Away From The Sun”*

    this nigga?

    ehh…

    to be honest, i dont really sound the way i sounded on that freestyle… i was catering to that beat…

    “Thank You” is NOT an easy beat to flow to… shifting minor keys and soft kick drums aint really my style…

  19. Beezy Says:

    Remix mad women have miscarriages…its natural and for the best.

    Just wasn’t time…

  20. landlord Says:

    but thanks though, “b”

  21. dos equis Says:

    Michelle was looking right in them white jeans Sunday.

    Remix hold ya head homie..I had a still born, would have been 6 a month ago..cant explain the unexplainable.

  22. 007 Says:

    Yo Remix sorry to hear that ro. Real shit. But everything happens for a reason and the way its supposed too.

    Hold ya head fam real talk

  23. D_Block_4_life Says:

    Light Please instrumental >>>>

  24. Remixznflow Says:

    # Beezy Says:
    August 30th, 2010 at 1:58 pm

    Remix mad women have miscarriages…its natural and for the best.

    Just wasn’t time…

    ^
    yeah… i know..

    and in the back of my mind i think i KNEW…

    like i would tell her it would be ok… but… i had a feeling the whole time…

    i appreciate all the condolences though…

  25. Marv Says:

    Yo I honestly thought Asher could rap from long time b….

    You should go listen to his latter mixtapes and shit….

    Even freestyles he does at radio stations are sick….

    He’s a white boy that has flow but niggas disregard him ‘cuz they compare him to Eminem…

    Yo if anything you gotta check out a freestlye he did on soulculturetv over a bet by RZA, it’s called Liquid Swords I think….

    On Youtube…

    BTW Who’s this Nottz guy?…..never heard of him before….

  26. 456 Says:

    @ harlem world

    kabalah is spelled sany number of ways

    kabbalah
    kabala
    kabbala
    cabalah
    qabalah
    qabbalah

    again harlem world stfu. you know not what you speak

  27. hl Says:

    You should go listen to his latter mixtapes and shit….

    ^I did. I didn’t get the hype for that greenhouse whatever mixtape. It was pretty wack IMO. The stuff he’s done after his album dropped seems decent though.

  28. hl Says:

    Land I thought you sounded kinda like Last Emperor too. Not the flow, just the voice kinda.

  29. 456 Says:

    Remix mad women have miscarriages…its natural and for the best.

    ^an old girlfriend once had a miscarriage and she kinda lost it afterward. she cursed God and blamed me. she was devastated. but time heals if you keep your head together and not make it more than it is. like beezy said it’s natural

  30. Big_seth Says:

    I would imagine the reason Remix spoke of the tragic event he just endured was so that no one would make any more jokes about his situation. Since a lot of people were. It would be pretty sad for someone to make a joke (not knowing what happened) months from now and reminding him of an event like this.

    Maybe he was just notifying people so there were no further jokes about everything.

    Which completely justifies him divulging deeply personal info to people “he doesn’t know”… even though we all sit here and talk shit for about 8 hours every weekday.

    but explaining something to FBM is like explaining it to a crack head. They hear you and have the capacity to completely understand you… but they are too busy thinking about the next dick they are gonna suck to comprehend.

  31. Muffler Lungs aka Mr. Freeze Says:

    smh

  32. landlord Says:

    WTF?

    checks watch

  33. fuck boy music Says:

    wtf?

  34. fuck boy music Says:

    Instead of niggas giving condolensces and being sympathetic..

    I think the question that needs to be asked…

    what’s wrong with this nigga’s cum?

    he needs to step his testicles game up.

  35. Cypher Says:

    Lf: anyone else think J. Cole may have better success if produces for a couple different artist first and then revists his solo career

  36. heroin headliner Says:

    Let welfare feed you, stick tudda script….

  37. Cypher Says:

    WTF?

    checks watch

    ^
    smh @ the topics in the comments sycing up perfectly

  38. Big_seth Says:

    fuck boy music Says:
    August 30th, 2010 at 6:22 pm
    Instead of niggas giving condolensces and being sympathetic..

    I think the question that needs to be asked…

    what’s wrong with this nigga’s cum?

    he needs to step his testicles game up.
    ^^

    This nigga worried about another man’s cum…

    What’s next, he gonna want to tastes the specimen… SMFH

    GTFOH B

  39. Hopp Says:

    Shit, people are actually sayin’ the Bieber x Rae song ain’t as bad as it could be.

    I ain’t gonna risk it, tho …

  40. Muffler Lungs aka Mr. Freeze Says:

    I knew I wazn’t trippin’, I looked at the time too

  41. Marv Says:

    Yea, they put this post on top of the others huh?…This ain’t no new post…

    Niggas tryna Trick…

  42. landlord Says:

    Troubleshooter1900 says

    I doubt most of us are just bum ass niggas.

    ————-

    Joe88 is a bum ass nigga… for one

  43. abortatron Says:

    Joe88 is a bum ass nigga… for one

    ^
    absentee ether?

  44. Big_seth Says:

    landlord Says:
    August 30th, 2010 at 6:35 pm
    Troubleshooter1900 says

    I doubt most of us are just bum ass niggas.

    ————-

    Joe88 is a bum ass nigga… for one
    ^^

    yea, and some of these niggas crackers aint bums… they mom’s basement is still a home.

  45. Big_seth Says:

    LMAO @ Joe88 ether.

    all that nigga ever wanted in life was to rap…

  46. landlord Says:

    abortatron Says:

    August 30th, 2010 at 6:37 pm
    Joe88 is a bum ass nigga… for one

    ^
    absentee ether?

    ————

    popeye & bluto, tom & jerry ether

  47. heroin headliner Says:

    All jokes and bull shittin aside….

    You really find enjoyment outta sending shots at a man whose girl just had a miscarriage?

    I guess there really isn’t anything else to say

  48. Muffler Lungs aka Mr. Freeze Says:

    landlord Says:
    August 30th, 2010 at 6:35 pm
    Troubleshooter1900 says

    I doubt most of us are just bum ass niggas.

    ————-

    Joe88 is a bum ass nigga… for one

    ^

    lol

  49. abortatron Says:

    LMAO @ Joe88 ether.

    all that nigga ever wanted in life was to rap…

    ^
    does anyone think joe88 is a decent mc?

    i don’t mean anyone on nah, i mean anyone on earth

  50. landlord Says:

    Big_seth Says:

    August 30th, 2010 at 6:39 pm
    LMAO @ Joe88 ether.

    all that nigga ever wanted in life was to rap…

    ——–

    memo to Broad’s Way Joe…

    Verizon Wireless is hiring…

  51. Muffler Lungs aka Mr. Freeze Says:

    All jokes and bull shittin aside….

    You really find enjoyment outta sending shots at a man whose girl just had a miscarriage?

    I guess there really isn’t anything else to say

    ^^^

    Not kool, at all

  52. Hopp Says:

    I’m disappointed by that last Maino track.

  53. Big_seth Says:

    landlord Says:
    August 30th, 2010 at 6:41 pm
    memo to Broad’s Way Joe…

    Verizon Wireless is hiring…
    ^^

    classic rivalry popeye ether.

  54. Troubleshooter1900 Says:

    Nah got that Illuminati posting going on. I take the trash out, come back, and see the postings all jumbled up.

  55. Mag Says:

    Lil Wayne next mixtape should be called “fall to mediocrity”.

  56. Marv Says:

    all that nigga ever wanted in life was to rap…

    ^^^^

    *Dead*

    Niggas halted his dream like a stop sign.

  57. Mag Says:

    Velicity Von >

  58. Cypher Says:

    I’m disappointed by that last Maino track.

    ^
    I’m dissapointed you actually had high hopes when you listened to a Maino track

  59. Troubleshooter1900 Says:

    A 21-year-old poses as middle school football player

    By Cameron Smith

    We’re just into a new high school sports season and there has already been a troubling impostor found among the scholastic ranks. According to the Associated Press, Tampa Tribune and St. Petersburg Times, a 21-year-old man named Julious Threatts registered to play for the 13-14-year-old Town N’ Country Packers of the Tampa Bay Youth Football League on Aug. 21, and played in a game with the team the same day. Threatts, who had a past burglary conviction on his record, reportedly signed up for a spot on the team under the name “Chad Jordan” with a forged birth certificate. After further investigation, it now appears that Threatts — an avowed Danielle Steele fan who recorded poetry readings on a personal YouTube channel — also played in the TBYFL two years ago and another youth league in the Tampa area last year.

    Make no mistake: This is not a Danny Almonte case of a forged birth certificate or a high school lineman holding a signing ceremony when he wasn’t recruited, this is a 21-year-old criminal taking athletic advantage of competing against 14-year-olds.

    [Video: Worst HS football play ever?]

    “Chad Jordan” might have gotten away with just playing football, but last week he tried to take his middle school imitation act to an actual middle school. Threatts attempted to enroll in Webb Middle School in Hillsborough (Fla.) last Tuesday, but his application was delayed because he lacked the proper paperwork proving his identity. When he was eventually moved to the school social worker’s office — Threatts told school officials he was homeless, so he was waiting with the social worker for the Department of Child and Families to arrive at the school — his cell phone rang with a call from his mother, wondering where he was. School officials answered and learned Threatts’ true identity from his mother, after which the 21-year-old was arrested for trespassing at the school. He has been held in Hillsborough County Jail since last Tuesday.

    “I brought him into this room with seven of our board members and coaches and said, ‘Come on now, tell us the truth, who are you?’ ” [Town N' Country Packers athletic director Ray] McCloud [told the Tampa Tribune.] “He looked me right in the eye and said, ‘I swear I am who I say I am. I’m Chad Jordan.’

    “This guy had us all fooled. I mean this guy acted just like a little kid. Everything about him was a little kid. He’s a total scam artist.”

    McCloud said Threatts’ story was sufficiently elaborate to convince all the volunteers who work with the Town N’ Country Packers. Threatts claimed that both of his parents were dead and that he had moved to the area from Seattle with his brother. On top of that, Threatts provided an email from Yahoo’s own Rivals.com, which, naturally, knew nothing of the existence of any Chad Jordan. This also comes from the Tampa Tribune:

    There also was a lengthy e-mail from an alleged scout at the high school recruiting service Rivals.com analyzing Chad Jordan.

    McCloud said he believed Threatts also forged the e-mail. The e-mail, which circulated heavily among TBYFL coaches, said Chad Jordan was “a very special prospect” who “hasn’t signed” but has “offers from USC (University of Southern California), Texas and Florida.” The email included quotes and lengthy statistics.

    Obviously, the concern isn’t just that a 21-year-old was able to convince overworked and overwhelmed youth football enrollment volunteers that he was a 14-year-old, it’s that he was able to do it repeatedly. He was well on his way to playing a third year against 14-year-olds. And Threatts isn’t just any 21-year-old, he’s a convicted burglar and a convincing con artist.

    [Related: Female HS football coach loses opener]

    Of course, this isn’t the first time that someone well beyond their prep years has posed as a scholastic athlete. Just last year a 22-year-old man in Odessa named Guerdwich Montimere claimed to be a 16-year-old Permian (Texas) High School sophomore named Jerry Joseph before finally revealing his true identity when authorities began closing in on his true identity. Months earlier, a 22-year-old man named Anthony Avalos tried to play basketball for Yuma (Ariz.) Kofa High School. Avalos was already attending the school and had played basketball for Kofa High School in the 2008-09 season before he was finally caught. Avalos was charged with forgery and sexual conduct with a minor.

    In both those other cases, the 22-year-olds were attempting to play high school basketball. The age difference between 18-year-old seniors and those imposters was only four years, and with basketball players, either 22-year-old could have had a body type that made for a believable high school basketball star. Threatts was trying to play football against kids that were seven and eight years younger. It’s remarkable he was able to convince anyone he was that young, even if he stands 5-foot-11 and 160 pounds as reported, a believable stature for a big 14-year-old.

    [Related: Michael Jordan saves middle school sports]

    Clearly, the Tampa Bay Youth Football League needs much higher admission standards, but the same can probably be said for youth football leagues across the country. At least the TBYFL reaction has been suitably furious.

    “I was angry,” TBYFL president Scott Levinson told the Tampa Tribune. “My goal is to protect kids, to make sure they’re all safe and taken care of. We’re going to investigate this to the full extent.”

    This has Fuck Boy Music written all over it.

  60. Big_seth Says:

    Joe21 to mom: Mom I want to be a rapper when I grow up.

    Mom to Joe21: You can be whatever you want dear.

    LandDuke: FALSE. you gonna grow up to be a mockery with a coonskin cap & capri pants. Case BEEN closed (c) future Land.

  61. Nah Right » PICS: Asher Roth x Nottz Raw – My Neighbor Says:

    [...] Earlier: Nottz Raw & Asher Roth – Enforce The Law (CDQ) [...]

  62. Nah Right » Video: Asher Roth – G.R.I.N.D. (Get Ready It’s A New Day) Says:

    [...] Asher Roth & Nottz – Enforce The Law | Asher Roth – G.R.I.N.D. (Get Ready It’s A New Day) [prod. 1500 Or Nothin'] | Video: Asher [...]

Leave a Reply