Video: Skyzoo vs. Jay-Z (VERSES)

Skyzoo quotes Jay for the latest installment of Court Dunn and 2DopeBoyz VERSES series.

Previously: Rhymefest vs. Biz Markie (VERSES)


AddThis Social Bookmark Button

78 Responses to “Video: Skyzoo vs. Jay-Z (VERSES)”

  1. DGtheEnigma Says:

    I’m confused…so everyone’s up-in-arms about Em doing big numbers, then say it’s “white” people who bought it? While there’s some truth to this, shouldn’t the bigger convo be about why we don’t support our artists who we think makes great music?

    Isn’t it OUR fault that no one will BUY Distant Relatives or any other “real hip-hop” release? Isn’t it our fault that we only support artists for one song (i.e. ringtones, etc.) instead of insisting that they make great albums?

    Lastly, shouldn’t it say something about Em — who like it or not — doesn’t pander with club anthems, summer anthems, etc. is the biggest selling act in hip-hop?

    The reason he sells this much is cause he’s one of the few who open up about his current life state (also, this is why Jay-Z has such loyal fans), and doesn’t yap all day about things the public KNOWS he doesn’t have like most rappers do?

  2. mcb Says:

    cue the next topic, starting now….

  3. E AKA THE REAL NORIEAGA Says:

    I heard the p90x ab workout really works

  4. DGtheEnigma Says:

    I bet…and my guess is you’re probably one of the people who pop shit about “real” hip-hop/better music, but haven’t bought an album in 2000…

  5. g7 Says:

    >>I heard the p90x ab workout really works

    ^yeah, that shit hurts. n/h

  6. Big_seth Says:

    if you want p90x email me

    goten5151@yahoo.com

    cuz I’m not gonna remember all this for when I get home.

    and I’m not gonna send it to everyone who asks, just some people who I know (as well as you can actually know on the net). so no lurkers.

  7. mcb Says:

    RANDOM AS FUCK:

    in Sean P. Like you… is he saying
    Even PRACTICE givin dap to the music, they like “Ruckus you’re rad”
    My son like “They can’t fuck wit’chu dad~!” True
    or
    Even CRACKERS givin dap to the music, they like “Ruckus you’re rad”
    My son like “They can’t fuck wit’chu dad~!” True

    i swore it was crackers, but lyrics online say practice

  8. kevfrescura de talco Says:

    Skyzoo quotes Jay for the latest installment of Court Dunn and 2DopeBoyz VERSES series.

    ^

    wtf for doh? spittin someone elses shit gets you promo now? smh@ these baseless ideas.

  9. Brooklyn Strong Says:

    @Big Seth
    brooklynstrong@yahoo.com

  10. Beezy Says:

    skyzoo v jay-z aka david verse goliath

  11. mcb Says:

    DGtheEnigma Says:

    June 30th, 2010 at 1:53 pm
    I’m confused…so everyone’s up-in-arms about Em doing big numbers, then say it’s “white” people who bought it? While there’s some truth to this, shouldn’t the bigger convo be about why we don’t support our artists who we think makes great music?

    Isn’t it OUR fault that no one will BUY Distant Relatives or any other “real hip-hop” release? Isn’t it our fault that we only support artists for one song (i.e. ringtones, etc.) instead of insisting that they make great albums?

    Lastly, shouldn’t it say something about Em — who like it or not — doesn’t pander with club anthems, summer anthems, etc. is the biggest selling act in hip-hop?

    The reason he sells this much is cause he’s one of the few who open up about his current life state (also, this is why Jay-Z has such loyal fans), and doesn’t yap all day about things the public KNOWS he doesn’t have like most rappers do?
    ^^^
    confused over the OUR there, but damn son. thats some good shit
    For the record, i buy albums, like DR, RPM, OJ Simpson (madlixXGuilty) etc…

    i got the roots “for free” but legally through my Zune subscriptio
    so instead, I might buy the vinyl to support them.

  12. JihaD Says:

    JihaD Says:
    June 30th, 2010 at 1:56 pm
    i guess im bias to lifting because my intro to working out was mainly bodyweight exercises.ive seen some brolic dudes who cant do a pullup tho.i have two 30 lbs dumbells that i might hit once in a blue but i just feel stupid doing them for some reason.i do know that weights will bulk you up faster than anything tho.what is the reason for you running and lifting at such an intense level?

    ^^^

    Well, I run and lift crazy to lose weight and get back my strength and shape after getting shot. At my heaviest, I was at 303lbs, then I dropped to around 260 for a while (2009), lost my job, house burnt down, etc, and stopped working out. Started back up in March after seeing pics of myself. I keep those pics around the house and in the car as reminders to keep working and getting strong again.

    30lb DBs can give you all the workout you need, FYI.

    JihaD

  13. mcb Says:

    Skyzoo Extreme Measures>

  14. Tong Po Flo Says:

    Ain`t shit wrong with phonebonin.It usually sets up the pussy.

    ^ Word, to my two “conquests” in Korea

    *hand fives self*

  15. oh4werd Says:

    >Ain`t shit wrong with phonebonin

    ^not this.

    Y`all niggas never masturbated with/in front your girl?

    ^^^

    lmao…y not jus fuck her…noshots do u( no pun intended) jus sayin…

  16. Joe 88 Says:

    mcb Says:
    June 30th, 2010 at 2:02 pm
    Skyzoo Extreme Measures>

    (In Riley Freeman’s voice) ^Pause!!!!

  17. Carlos Voltron AKA NYJ SB 45 Winners Says:

    This Big Boi album >>>

    A little long, but it’s got heaters. In a proper world, it would be in contentions for album of the year.

  18. b Says:

    Well, I run and lift crazy to lose weight and get back my strength and shape after getting shot. At my heaviest, I was at 303lbs, then I dropped to around 260 for a while (2009), lost my job, house burnt down, etc, and stopped working out. Started back up in March after seeing pics of myself. I keep those pics around the house and in the car as reminders to keep working and getting strong again.

    30lb DBs can give you all the workout you need, FYI.

    JihaD

    Damn homie i salute u (nh)if i wanted to get on somme ll cool j shit ,i would probably need weights huh?

  19. Bigspitgame Says:

    Even CRACKERS givin dap to the music, they like “Ruckus you’re rad”
    ^
    Correct lyric

  20. mcb Says:

    Joe 88 Says:

    June 30th, 2010 at 2:03 pm
    mcb Says:
    June 30th, 2010 at 2:02 pm
    Skyzoo Extreme Measures>

    (In Riley Freeman’s voice) ^Pause!!!!
    ^^^
    hahaha, even I just laughed at that.

    good call… shhhheeeeeeeeeeett

  21. Tong Po Flo Says:

    30lb DBs can give you all the workout you need, FYI.

    ^ Word, my goal for my body was to gain some muscle but mostly focusing on definition and gain some strength and I have done that with not going pass 5-55 lb dbs. I need to step it up with the abs/lower back area tho, first step is to lay off the littel debbies (no eskay)

  22. kevfrescura de talco Says:

    Isn’t it OUR fault that no one will BUY Distant Relatives or any other “real hip-hop” release? Isn’t it our fault that we only support artists for one song (i.e. ringtones, etc.) instead of insisting that they make great albums?

    ^

    yep. it is. instead of financial support, mahfukas wanna talk about these same artist/albums like they have some exclusive connections to them and their careers. smh. if you like an artist, and wanna get an opportunity to see them in ya hood, buy their shit, period.

    hatin on em cause he white and sells records is unbridled playa hatin racism. period.

  23. 45% Says:

    -PIERCE OPTS OUT. restructure his shit so its smaller.
    -let jesus shuttlesworth (ray) go in free agency
    -talk doc rivers into staying.
    -make sure sheed retires so salary comes off
    -tell espn to talk about boston new cap room
    -fly lebron to boston…show him the rafters let him know rondo is a beast
    -sign bron

    if lebron signs

    -then get jj reddick to replace j. shuttlesworth

    1rondo
    2 reddick
    3 lbj
    4 kg/big baby
    5 perk = champioship

    6 pierce off bench for scoring

  24. mcb Says:

    Bigspitgame Says:

    June 30th, 2010 at 2:06 pm
    Even CRACKERS givin dap to the music, they like “Ruckus you’re rad”
    ^
    Correct lyric
    ^^
    I fucking knew it
    FOH lyrics sites.

    *daps Bigspitgame*

    nh?

  25. Troyvul Says:

    Yes on Torrents

  26. Bigspitgame Says:

    @ Tong Po Flo
    I can understand people not liking hov (No I don’t really but that’s another 400 thread post)
    But how u don’t like Face mob tho? You must be strictly conscious, hipster, backpack rap (no shots)

  27. Dewill Says:

    Well, I run and lift crazy to lose weight and get back my strength and shape after getting shot. At my heaviest, I was at 303lbs, then I dropped to around 260 for a while (2009), lost my job, house burnt down, etc, and stopped working out. Started back up in March after seeing pics of myself. I keep those pics around the house and in the car as reminders to keep working and getting strong again.

    30lb DBs can give you all the workout you need, FYI.

    JihaD

    ^^^^
    Word… Homie.. Hope all is well for u now… I noticed during the melee of u and Eskay that u lived in Norcross… I reside in Alpharetta cuz.. waddup tho…lol

  28. mcb Says:

    45% Says:

    June 30th, 2010 at 2:08 pm
    -PIERCE OPTS OUT. restructure his shit so its smaller.
    -let jesus shuttlesworth (ray) go in free agency
    -talk doc rivers into staying.
    -make sure sheed retires so salary comes off
    -tell espn to talk about boston new cap room
    -fly lebron to boston…show him the rafters let him know rondo is a beast
    -sign bron

    if lebron signs

    -then get jj reddick to replace j. shuttlesworth

    1rondo
    2 reddick
    3 lbj
    4 kg/big baby
    5 perk = champioship

    6 pierce off bench for scoring
    ^^^
    I been waiting on a comment like this.

    word. DOc staying=maybe not as restrucuring as previously thought tho.

    stille xcited tho

  29. g7 Says:

    How I Got Over- 51,000

    someone predicted 120,000-180,000 the other day

  30. Bigspitgame Says:

    Nh?
    ^
    No Homo at all brother…
    *Daps Back*

  31. Tong Po Flo Says:

    if you like an artist, and wanna get an opportunity to see them in ya hood, buy their shit, period.

    hatin on em cause he white and sells records is unbridled playa hatin racism. period.

    ^ THIS x100

  32. Joe 88 Says:

    okay, what happen to the last thread? Too much fuckery going on in there anyway.

  33. Beezy Says:

    eskay just got the cease & desist on the last post

  34. Beezy Says:

    now niggas will never have a record of Joe’s obscene comment

  35. kevfrescura de talco Says:

    ashley kinda sensitive about open ass ha? lol

  36. Remixznflow Says:

    # Beezy Says:
    June 30th, 2010 at 3:07 pm

    now niggas will never have a record of Joe’s obscene comment

    ^
    we know.. thats all that matters…

  37. KzA Says:

    LOL

  38. Chief Ali Says:

    first of all, you lost if you have to reach back and open your asscheeks [ll],?b> to take a shit.

  39. Chief Ali Says:

    html FAIL

  40. Beezy Says:

    Happy 4th of Jew-lie KzA

  41. Bigspitgame Says:

    Beezy
    0 mins ago
    now niggas will never have a record of Joe’s obscene comment
    ^
    LMAO

    that hit too close to home for Ash

  42. kevfrescura de talco Says:

    first of all, you lost if you have to reach back and open your asscheeks

    ^

    why is this even being explained? lol/smh

  43. Remixznflow Says:

    back to my movies…

  44. KzA Says:

    lmao@ Joe for inadvertently exposing his elasticity issues to the internet

  45. Joe 88 Says:

    SMH @ niggas talking bout going to sleep with open ass cheeks. (n)

    Now it’s flipped on me? LMAO

    How you shit doesn’t make me gay.

  46. Bigspitgame Says:

    That’s fucked up I was ready for a why Fab ain’t in the top 5 debate

  47. Remixznflow Says:

    lmao@ Joe for inadvertently exposing his elasticity issues to the internet

    ^word.. sounds like he had a bad experience…

    never in my life have i been in a crowded restroom…

  48. KzA Says:

    Beezy Says:

    June 30th, 2010 at 3:08 pm
    Happy 4th of Jew-lie KzA
    ^

    lol..

    4th of July at the shore… oh shit…
    I need to go get more hair gel

  49. mcb Says:

    Joe 88 Says:

    June 30th, 2010 at 3:07 pm
    okay, what happen to the last thread? Too much fuckery going on in there anyway.

    ^^^
    I felt like I tooka nap (no toilet asscheeks) but time went backwards.
    nh.

  50. Chief Ali Says:

    shoutouts to faggots niggas who open their asscheeks [ll] just to take a shit

  51. KzA Says:

    How you shit doesn’t make me gay.

    ^

    ASd/knasjdlsa;iudasliudidyuasd LMAO

  52. Remixznflow Says:

    SMH @ niggas talking bout going to sleep with open ass cheeks. (n)

    ^nigga you actin like niggas go to take a shit doggy style with pink boa’s and glitter on they chest…

    dude fell asleep shitting.. not fuckin…

  53. Chief Ali Says:

    lmao@ Joe for inadvertently exposing his elasticity issues to the internet

    ^word.. sounds like he had a bad experience…

    never in my life have i been in a crowded restroom…

    —-

    LMAO

    This is sounding more and more like the last boondocks episode

  54. Joe 88 Says:

    >lmao@ Joe for inadvertently exposing his elasticity issues to the internet

    ^Nigga you just had you’re ass cheeks hanging over cold water filled with feces (no commentor) for over a hour, then felt the need to share with us.

    Who exposed themselves again?

    Sounds pretty gay to me.

  55. Beezy Says:

    on Sunday july KzA won’t be the only flaming cracker

  56. Chief Ali Says:

    on Sunday july KzA won’t be the only flaming cracker

    ——-

    lmao

  57. kevfrescura de talco Says:

    shoutouts to faggots niggas who open their asscheeks [ll] just to take a shit

    ^

    ok. *crying* now.

  58. KzA Says:

    Beezy Says:

    June 30th, 2010 at 3:12 pm
    on Sunday july KzA won’t be the only flaming cracker
    ^

    ha.. clever

  59. mcb Says:

    Bigspitgame Says:

    June 30th, 2010 at 3:10 pm
    That’s fucked up I was ready for a why Fab ain’t in the top 5 debate

    ^^^
    and i aint typign my answer out again
    but you did cause me to really think

    but he cant be

    Rakim
    Nas
    BIG
    etc…

    if we talking alive, still, hes just that caliber sometimes, not most.

    fab is nice, but its mostly all punchlines, maybe thats why, (i dont care personally, hes obviously skilled with it, dow hat fits you).

    but the flow and lyrical abilityof the top 5 is beyond. its gotta tie in, and at the same time, usually include more topics or ideas and shit.

    still, you got me thinking, i jus tcant puthim there.

  60. KzA Says:

    Beezy flip that to a Haiku and you got something

  61. NovemberEnd Says:

    Bigspitgame Says:
    June 30th, 2010 at 3:10 pm

    That’s fucked up I was ready for a why Fab ain’t in the top 5 debate
    ^^^^^^^^^^
    what has he done to merit Top 5 discussion….

    he doesn’t have one “classic” album…to be the Top 5 you have to have at least a couple….

  62. Joe 88 Says:

    Bad experience? Where would you get that from?

    As much as niggas say “no homo” on this site niggas are questioning me for putting someone who admittingly left there rear end exposed in a mens restroom for over 60 minutes on blast?

    Wow…………

  63. Beezy Says:

    KzA’s July 4th
    bottle rockets in his ass
    white boy holidays

  64. KzA Says:

    As much as niggas say “no homo” on this site niggas are questioning me for putting someone who admittingly left there rear end exposed in a mens restroom for over 60 minutes on blast?

    Wow…………

    ^

    lol Joe what are you even talkin about? I dozed off for like 30 seconds.. sitting on the toilet…

    rear end exposed? da fuck?

  65. Kufi smacks Says:

    Fab top 5… LMAO

  66. Remixznflow Says:

    KzA’s July 4th
    bottle rockets in his ass
    white boy holidays
    ^
    falls asleep exposed
    cold water flushes loudly
    kzA dont play fair

  67. KzA Says:

    ok it was supposed to be a funny short story.. not meant to analyze the anatomy of assholes and shitting..

    end the convo before I fucking vomit on my spacebar

  68. E AKA THE REAL NORIEAGA Says:

    that other post got deaded

  69. kevfrescura de talco Says:

    someone who admittingly left there rear end exposed in a mens restroom for over 60 minutes on blast?

    ^

    sorta double entendre ether. lol

  70. KzA Says:

    lol @ exposed in a solitary confinement shititentiary

  71. mcb Says:

    im fucking dying here mannnnnnnnnnnnnnnnnnn

  72. Beezy Says:

    KzA says:

    I passed out so drunk
    two friends ravaged my asshole
    wake and drink again

  73. Bigspitgame Says:

    ^^^
    and i aint typign my answer out again
    but you did cause me to really think
    ^
    Damn u eskay and ur sensitivity towards comments that bash ur methods of deficating…

    I dig u though bro (pause)… But he is arguably one of the most succesful rappers right now… Behind Ricky prolly but this last album put him in that bracket he had some hits… And I know hits don’t make u top 5 material but it damn sure gives u access to the ladder… Granted his most introspective track was One Day off Ghetto Fab but the guy can put words together… I don’t know u might be right mayne

  74. Chief Ali Says:

    this nigga joe must’ve never been in an office building restroom before

    relax b, most of them have stalls. the kind that can be locked.

  75. Troyvul Says:

    sorta double entendre ether. lol
    ^
    smh/lol

  76. Chief Ali Says:

    niggas really typing haikus

    roffle

  77. Remixznflow Says:

    white boy wasted
    allows for open ass
    KzA has orgy

  78. Kufi smacks Says:

    Did niggaz see that latest Kat stacks incident…

    she better stay out the south them niggas still think it’s legal to beat up and abduct a bitch…

Leave a Reply