PICS: DJ Khaled feat. Rick Ross, Busta Rhymes, Diddy, Nicki Minaj, Fabolous, Jadakiss & Fat Joe – All I Do Is Win (Remix)

all-i-do-is-win-remix-video-shoot-3-nicki-minaj-cassie

If you can get past Khaled’s opening rap, the “scenery” in this video looks amazing.

Directed by Gil Green. Photos courtesy of Derick G.

Related: Diddy, Nobody Does It Better [XXL June Cover Story Excerpt]


AddThis Social Bookmark Button

92 Responses to “PICS: DJ Khaled feat. Rick Ross, Busta Rhymes, Diddy, Nicki Minaj, Fabolous, Jadakiss & Fat Joe – All I Do Is Win (Remix)”

  1. The Shot Clock Says:

    no

  2. b-ease Says:

    Shorty with the frizzy hair and the white body suit is essentially my ideal woman.

  3. D_Block_4_Life Says:

    Since hearing that Albert Anastatia Ep I’ve been randomly blurting out, “I’m MC Hammer & I’m Big Meech Larry Hoover”
    ^
    Me too my friend, me too.

  4. Hopp Says:

    They got Cassie on the shoot ? Now that was a great choice.

  5. vcsom Says:

    D_Block_4_Life Says:

    June 1st, 2010 at 11:07 am
    Since hearing that Albert Anastatia Ep I’ve been randomly blurting out, “I’m MC Hammer & I’m Big Meech Larry Hoover”
    ^
    Me too my friend, me too.

    ^ I think everyone… esp that big meech line.. BAWSE.

  6. DC (District of Chase) Says:

    I’m claiming my fame in the #teamricky movement yall got going on twitter.

    I’m MC Hammer, I’m Big Meech

  7. b-ease Says:

    I’m claiming my fame in the #teamricky movement yall got going on twitter.

    ^^
    It’s a not so secret society. All we ask is stanning.

  8. R.J.Orion Says:

    b-ease Says:

    June 1st, 2010 at 11:06 am
    Shorty with the frizzy hair and the white body suit is essentially my ideal woman.

    ———

    cool… ill take her homie in the black dress and zebra print shoes…

  9. Shooter Says:

    Cassie puts Nikki to shame

  10. b-ease Says:

    LF: Anybody ever seen After Armaegeddon on the History Channel? My type of show.

  11. R.J.Orion Says:

    why nicki minaj got them weird looking panty hose under her shorts?… is that where the butt pads go? …

  12. The Shot Clock Says:

    Cassie puts Nikki to shame

    ^

    and u know diddy got her on some anti-aging illuminati potions. bitch gon stay 19 forever

  13. R.J.Orion Says:

    Shooter Says:

    June 1st, 2010 at 11:12 am
    Cassie puts Nikki to shame

    —-

    word… and i didnt even know who she was….

  14. b-ease Says:

    Shooter Says:

    June 1st, 2010 at 11:12 am
    Cassie puts Nikki to shame

    ^^
    Cassie’s face is almost too flawless. I like Nicki’s Chiclet teeth and exaggerated nose. Not to mention that Cassie is built like 10 year old boy.

  15. b-ease Says:

    is that where the butt pads go? …

    ^^
    Yep.

  16. DC (District of Chase) Says:

    and u know diddy got her on some anti-aging illuminati potions. bitch gon stay 19 forever

    ^Hahahaha

  17. R.J.Orion Says:

    Diddy need to buy Cassie some titty balls though…

    you can see her rib cage in her nipples

  18. D_Block_4_Life Says:

    It’s a not so secret society. All we ask is stanning
    ^
    LMAO…stanning ain’t never been so fun, i swear. Then, out the fucking blue, Rick ross gets a twitter and starts dropping gems like “Lavender chronic buds, chicken satays left overs and doing 115 in the lambo”…oh and telling niggas to live fast and die young and asking them if they accept….roffle

  19. sleep Says:

    Late pass: hell no wu can’t sell out a stadium right now. Cause you have a cult following that don’t mean shit. Wu fans are underground head who sell chew stick and incense nigga don’t have money or buy records. Just like my second favorite rapper nas, he has a cult following but couldn’t sell out the garden if his life depended on it and that shit is sad.

  20. D_Block_4_Life Says:

    Cassie’s face is almost too flawless
    ^
    Word. Make a tiger purr kind of flawless.

  21. Troyvul Says:

    So I watached that Unthinkable movie, on the strength of Nah’s recomendations……….wtf??? The movie was just getting good when they decided to roll the credits

  22. R.J.Orion Says:

    b-ease Says:

    June 1st, 2010 at 11:15 am
    is that where the butt pads go? …

    ^^
    Yep.

    ——–

    SMH

    that bitch is a hotmess… i know im always championing my black/brown sisters, but i cant go to bat for that clown …

  23. Hopp Says:

    Then, out the fucking blue, Rick ross gets a twitter and starts dropping gems like “Lavender chronic buds, chicken satays left overs and doing 115 in the lambo”

    ^^

    lol Word …

  24. Troyvul Says:

    *Daps all*

  25. D_Block_4_Life Says:

    but i cant go to bat for that clown …
    ^
    Daps flipper

  26. R.J.Orion Says:

    i wanna kiss all around Cassie’s eyes and suck on her lips and nose too …

  27. D_Block_4_Life Says:

    i wanna kiss all around Cassie’s eyes and suck on her lips and nose too
    ^
    Mr. Me too.

  28. Dewill Says:

    This #TeamRicky shit is on an unheard of plateau of ridiculousness… and has got to be stopped…

    *daps*

  29. NovemberEnd Says:

    Cassie is built like 10 year old boy.
    ^^^^^^^
    lmao

  30. vcsom Says:

    D_Block_4_Life Says:

    June 1st, 2010 at 11:16 am
    It’s a not so secret society. All we ask is stanning
    ^
    LMAO…stanning ain’t never been so fun, i swear. Then, out the fucking blue, Rick ross gets a twitter and starts dropping gems like “Lavender chronic buds, chicken satays left overs and doing 115 in the lambo”…oh and telling niggas to live fast and die young and asking them if they accept….roffle

    ^
    rozay’s hit a certain threshold of flow, consistency and entertainment that can’t be denied… i’m just glad i’m not the only one stanning………….

  31. R.J.Orion Says:

    Daps flipper

    —-

    LOL nah.. Nicki is on her own…

    i got the rest covered… just not her… or Rihanna …

  32. Shooter Says:

    I like Nicki’s Chiclet teeth and exaggerated nose. Not to mention that Cassie is built like 10 year old boy.
    ^^^^

    The wig and nose are instant losses in my book

  33. b-ease Says:

    ”…oh and telling niggas to live fast and die young and asking them if they accept….

    ^^
    ROFFLE!

    And attaching a picture of two 3 foot higt stacks of cash to the tweet! What did that have to do with anything?!?

    Rick Ross >>

  34. D_Block_4_Life Says:

    What did that have to do with anything?!?

    Rick Ross >>
    ^
    Lmao! and word

  35. mcb Says:

    Cool Kids mixtape
    download
    yay or nay???

  36. DC (District of Chase) Says:

    Cassie is cute. and if you ever meet her in person, she’s a lot cuter and super fucking cool. But she is somewhat of an airhead, not a total blonde-type airhead, but definitely not the sharpest knife in the drawer

  37. Remixznflow Says:

    5′ll get you 10 that cassie cant give good dome though…

  38. Troyvul Says:

    Okay Ross has convinced me to activate my twitter account

  39. sleep Says:

    Cassie looks just like this chick at my gym but the chick and my gym has a better body. Don’t ask a nigga to spot u if she’s in the gym.

  40. R.J.Orion Says:

    NIcki Minaj got the cute teenage Chaka Khan facial features… but after that, she starts piling up Ls… she’s the worst dressed female entertainer of all time …

  41. Remixznflow Says:

    # R.J.Orion Says:
    June 1st, 2010 at 11:19 am

    Daps flipper

    —-

    LOL nah.. Nicki is on her own…

    i got the rest covered… just not her… or Rihanna …

    ^
    yep im off that bandwagon… bitches are disgusting in SO many ways.. too many to speak on…

  42. Jersey*made*me Says:

    Shorty with the frizzy hair and the white body suit is essentially my ideal woman.

    ^^

    She’s gorgeous. If she was about 15% darker,i’d go out looking for her right the fuck now,drop everything i’m doing type shit.

  43. DC (District of Chase) Says:

    Cassie looks just like this chick at my gym but the chick and my gym has a better body. Don’t ask a nigga to spot u if she’s in the gym.

    ^Hahaha, she must have been in the USC gym when that cat dropped the bar on his neck

  44. D_Block_4_Life Says:

    Nikki looks like a Keebler Elf and Alice the Goon had a baby.

  45. The Shot Clock Says:

    Cassie is cute. and if you ever meet her in person, she’s a lot cuter and super fucking cool. But she is somewhat of an airhead, not a total blonde-type airhead, but definitely not the sharpest knife in the drawer

    ^

    shes a trophy, every man needs one.

  46. Hopp Says:

    she’s the worst dressed female entertainer of all time …

    ^^

    Of all time.

  47. Brooklyn Strong Says:

    Why is Nikki always doing crazy sh*t with her Eyes?

  48. Jersey*made*me Says:

    Don’t ask a nigga to spot u if she’s in the gym.

    ^^
    lol

  49. R.J.Orion Says:

    Cassie got shoulders like Jamal Crawford

  50. D_Block_4_Life Says:

    Cassie has an ugly pussy though…that shit looks malnourished.

  51. D_Block_4_Life Says:

    Cassie got shoulders like Jamal Crawford
    ^
    Omfg

  52. mcb Says:

    Nikki=kinda ugly
    bodys ok, but seriously that face alone is woooah

  53. Dewill Says:

    This fat cop Ross thinks he’s everybody but himself… William Leonard Roberts… This nigga been fakin the funk so long… I don’t even think he knows who he is anymore…SMH

  54. b-ease Says:

    she’s the worst dressed female entertainer of all time …

    ^^
    Word. And what’s worse is that its clearly not sincere expression, just her handlers telliing her to be the hiphop Lady Gaga. Nicki’s career is in serious trouble if she cant get a core prodution team and A&R that knows what the fuck they’re doing. Cause her current crew does not.

  55. R.J.Orion Says:

    whoever did the clothes for this photoshoot should be fired… everybody got on stupid lookin shit …

  56. Jersey*made*me Says:

    Cassie got shoulders like Jamal Crawford
    ^
    Omfg

    ^^

    co-Omfg

  57. Shooter Says:

    Can anybody verify that Nikki actually has hair though? I suspect shes hiding a Constanza-esque hairline

  58. vcsom Says:

    damn, soon enough, somewhere in the blogosphere…

    commenters are going to randomly break into chains of ricky ross verses, flooding a blog post with luxuriously articulated talk of crustasians, gran cru, hoes, ki’s and stamps…..

    i swear..

  59. D_Block_4_Life Says:

    This fat cop Ross thinks he’s everybody but himself… William Leonard Roberts… This nigga been fakin the funk so long… I don’t even think he knows who he is anymore…SMH
    ^
    Live fast, die young, DO YOU ACCEPT?

  60. Remixznflow Says:

    # R.J.Orion Says:
    June 1st, 2010 at 11:25 am

    Cassie got shoulders like Jamal Crawford

    ^
    smh… this nigga… lol

    where do you come up with this stuff…

  61. D_Block_4_Life Says:

    Can anybody verify that Nikki actually has hair though
    ^
    I’m out.

  62. b-ease Says:

    This fat cop Ross thinks he’s everybody but himself…

    ^^
    Al Pacino
    Scarface
    Big Meech
    MC Hammer
    Larry Hoover

    I mean, how funny is that list? Did I miss anyone?

  63. Jersey*made*me Says:

    whoever did the clothes for this photoshoot should be fired… everybody got on stupid lookin shit …

    ^^

    He’s heating up,lol.

    Time to go make the donuts

    1

  64. FRN Says:

    Homeboy Sandman – The Good Sun >>>>>>>>

  65. Remixznflow Says:

    This fat cop Ross thinks he’s everybody but himself… William Leonard Roberts… This nigga been fakin the funk so long… I don’t even think he knows who he is anymore…SMH

    ^
    if niggas think you snitchin they aint tryin t’listen…

    they be sittin in your kitchen.. waiting to start hittin…

  66. Brooklyn Strong Says:

    Nikki rolls her Eyes like this. ferris.edu/jimcrow/mammies/

  67. D_Block_4_Life Says:

    Nikki’ face > Kat stacks face

  68. R.J.Orion Says:

    William Leonard Roberts

    —————-

    SMH

  69. DC (District of Chase) Says:

    FTR: FIre Hazzard is a problem. A real problem

  70. The Shot Clock Says:

    if niggas think you snitchin they aint tryin t’listen…

    they be sittin in your kitchen.. waiting to start hittin…

    ^

    this made me lol for some reason….such a clear visual.

    ross is so outlandish that niggas is just embracing it now (n). he’s totally accepted the absurdity of mainstream hip hop and his place in it, and thats why he’s so ill right now.

  71. Brooklyn Strong Says:

    The Ole 50 wouldve dissed everyone at thi sphoto shoot. Acting 50 doesnt have time between takes.

  72. R.J.Orion Says:

    D_Block_4_Life Says:

    June 1st, 2010 at 11:31 am
    Nikki’ face > Kat stacks face

    ————–

    tough call…

    both need hella makeup …

    Kat Stacks got more natural sex appeal, though .. Nikki tries too hard… it could be her natural lesbianism thats holding her back …

  73. D_Block_4_Life Says:

    I think I’m the only nigga to think All I Need Feat. Trey is fucking retarded and borderline epic.

  74. R.J.Orion Says:

    FRN Says:

    June 1st, 2010 at 11:29 am
    Homeboy Sandman – The Good Sun >>>>>>>>

    ——-

    i BEEN trying to tell niggas..

    Homeboy Sandman is ill forreal…

  75. Hopp Says:

    I bet Drake is gon’ appear outta nowhere in this video.

    Probably holding a bottle of one of those rappers new liquors …

  76. b-ease Says:

    ross is so outlandish that niggas is just embracing it now (n). he’s totally accepted the absurdity of mainstream hip hop and his place in it, and thats why he’s so ill right now.

    ^^
    This guy gets it (ll). *applauds*

  77. Brooklyn Strong Says:

    New Teeth Estelle >> New Ass Nikki

  78. Dewill Says:

    Look at that nigga in the background in that pic… Who he think he is right there??? Biggie?? I wouldn’t be surprised if that nigga got surgery to get himself a fuked up eye like Big had within the next couple of years… If Puff keep feedin him this bullshit…SMH

  79. NovemberEnd Says:

    Nikki’ face > Kat stacks face
    ^^^^^^^^^
    i don’t know

    tinyurl.com/y4bhltc

  80. R.J.Orion Says:

    ross is so outlandish that niggas is just embracing it now

    ————-

    fuck that..

    i dont embrace rapping pigs … he’s like them 2 C.O. niggas that was trying to give Terrance Howard their demo at the end of Hustle & Flow…

  81. b-ease Says:

    Dewill’s Ricky hate is unconvincing. I’d bet dollars to dogshit you’re listening to Mafia Music right now, lol.

  82. Dewill Says:

    But I aint never the one to hate a nigga gettin money… So get moneyWilliam Leonard Roberts.. but don’t forget that’s who u are nigga…

    aaaaaannnd I’m done.. lol

  83. R.J.Orion Says:

    i wouldn’t be surprised if that nigga got surgery to get himself a fuked up eye like Big had within the next couple of years…

    ———–

    seriously… dont that fat nigga already got a lazy eye?… i thought thats why he got kicked off the force and took up rapping and ghostwriting …

  84. Brooklyn Strong Says:

    Dewill Says:

    June 1st, 2010 at 11:36 am
    Look at that nigga in the background in that pic… Who he think he is right there??? Biggie?? I wouldn’t be surprised if that nigga got surgery to get himself a fuked up eye like Big had within the next couple of years… If Puff keep feedin him this bullshit…SMH
    ==================================
    Ya Dead Wrong (c) B.I.G lol

  85. D_Block_4_Life Says:

    Dewill’s Ricky hate is unconvincing
    ^
    Word…somethings up…your disdain is mad halfhearted and lacks potency.

  86. R.J.Orion Says:

    Brooklyn Strong Says:

    June 1st, 2010 at 11:36 am
    New Teeth Estelle >> New Ass Nikki

    —–

    true..

    but Estelle is finer than 98% of these broads… even with the Kentucky Derby sugar cube teeth …

  87. Dewill Says:

    Dewill’s Ricky hate is unconvincing. I’d bet dollars to dogshit you’re listening to Mafia Music right now, lol.

    ^^^^
    I swear on errthang that I haven’t heard the whole album Deeper Than Rap… I actually downloaded that Albert Anastasia shit, but I have not listened to it yet, but I’m willing to bet that Rea mixtape is better…

  88. Hi Hater! Says:

    corny

  89. k-rob Says:

    ross looks like police security in the back,lol

  90. Macson Escobar Says:

    A la régulière !

  91. loop' Says:

    cassie makes that other one look very ugly.

  92. Nah Right » Video: DJ Khaled feat. Rick Ross, Busta Rhymes, Diddy, Nicki Minaj, Fabolous, Jadakiss & Fat Joe - All I Do Is Win (Remix) (Behind The Scenes) Says:

    [...] case the pictures piqued your interest about what sorta scenery they were going with for this video. Props to Derick [...]

Leave a Reply