Raekwon – Cocainism Vol. 2 (Mixtape)

raekwon-brink-boyz-vol-2-cocainism

Right on time.

Track list and download like after the jump.

raekwon-cocainism-back

1. Searchin’ For
2. Alphabet Soup
3. Ms. Sincere
4. Big Beat
5. Wallys & Pringles (prod. The Alchemist)
6. Lizz
7. Traphouse
8. City Of God
9. Shake
10. Keep On (feat. Selasi)
11. Slow Down (feat. N.O.R.E.)
12. Just 4 Laughs
13. Disposable Gunz
14. Calligraphy
15. Pullin’ Teeth (feat. Tommy Nova)
16. Road To The Riches (feat. Mobb Deep) (prod. The Alchemist)
17. Dragon Style
18. Do It In The Park’
19. Piss In The Shark Tank
20. Sunset Strip (feat. Mean Doe Green)

Download: Raekwon – Cocainism Vol. 2 (Mixtape) [Direct link via XXL]


AddThis Social Bookmark Button

48 Responses to “Raekwon – Cocainism Vol. 2 (Mixtape)”

  1. DC (District of Chase) Says:

    Bong Bong

  2. landlord Says:

    wtf Son?… nah right administration is hella slow, now …

    its like they wait to see what we talkin bout, so they can go post it…

    aint that a bitch?…

  3. D_Block_4_Life Says:

    Ok, ok, after i DL this tape, i should have ample music to bang out some work.

  4. vcsom Says:

    ^ lol that’s hurtin’

  5. vcsom Says:

    ^ lol that’s hurtin’

  6. Joe 88 Says:

    I don’t how it’s debatable. Jeezy raps the same on every song, if you listen to gucci (which most of you don’t) you’d understand what i’m saying.

    Could Jezzy ride the lemonade beat like gucci did? Hell fucking no. I don’t see what’s so silly about it. I never said he was better, but it’s the truth.

    Gucci’s flow on bingo >

    Gucci’s flow on stupid wild >

    Gucci’s flow on “put on” >

  7. landlord Says:

    Remixznflow Says:

    May 28th, 2010 at 11:03 am
    # PLUG Says:
    May 28th, 2010 at 11:01 am

    Kanye’s last cd was so trash tho. Kanye hasnt made a good song in like 3 years. lets be clear

    ^
    word… and niggas wanna say jay fell off? but there are those that think 808’s was wonderful… ionno… and this song is not makin believe that hes got it back yet…

    ———

    shhh… be careful…

    the stans will scratch yall eyes out if they see these truths in print …

  8. Darth Cipher Says:

    Could Jezzy ride the lemonade beat like gucci did? Hell fucking no. I don’t see what’s so silly about it. I never said he was better, but it’s the truth.

    Gucci’s flow on bingo >

    Gucci’s flow on stupid wild >

    Gucci’s flow on “put on” >
    ^^^

    Trap Or Die 2 remix where some dj jsut through Gucci’s verse on it without Jeezy’s permission… Gucci killed that track real talk, his flow was dirty

  9. D_Block_4_Life Says:

    Graduation was excellent and i fucked wit 808′s. Sue me.

  10. Remixznflow Says:

    celtics are done… the magic are makin niggas knees buckle and shit…

    howard got the scowl on full blast…

  11. landlord Says:

    this Raekwon mixtape sounding ill so far… he dont sound all tired and sleepy like he been sounding the last few years…

    “Wally’s & Pringles” >

  12. vcsom Says:

    love summer… the music come out.

    winter/spring was such a drought.

    btw… gucci’s writing on the wall mixtape >>>>

  13. Rey Says:

    Raekwon doesn’t include the “The Chef” part of his name anymore?

  14. hl Says:

    youtube.com/watch?v=SrHKlZhQZus&feature=related

    ^Gucci mudered this…

    *straight face*

  15. No_neva-eva Says:

    I don’t how it’s debatable. Jeezy raps the same on every song, if you listen to gucci (which most of you don’t) you’d understand what i’m saying.

    Could Jezzy ride the lemonade beat like gucci did? Hell fucking no. I don’t see what’s so silly about it. I never said he was better, but it’s the truth.

    Gucci’s flow on bingo >

    Gucci’s flow on stupid wild >

    Gucci’s flow on “put on” >

    ^^^^^

    I’m with you Joe.

    Gucci is a good rapper on a technical level. You can tell he enjoys coming up with new flows. Jeezy hasn’t changed much since his first album which is still his best whereas Gucci gets better all the time.

    I wonder why NY biased dudes ride for Jeezy over Gucci – is it the Jay Z cosign? The fact that Gucci did joints with Soulja Boy?

  16. landlord Says:

    Graduation is 3 years old though b… he aint done shit since…

  17. Shooter Says:

    celtics are done… the magic are makin niggas knees buckle and shit…

    howard got the scowl on full blast…
    ^^^

    I dont know, if it wasnt the Celtics I’d be inclined to agree, but yeh

  18. The Shot Clock Says:

    Kanye’s last cd was so trash tho. Kanye hasnt made a good song in like 3 years. lets be clear

    ^

    Ye is the most fearless nigga in hip hop. you gotta follow the evolution.

    the rest of these niggas is selling you a product so they have to adhere to a certain continuity.

  19. Remixznflow Says:

    # D_Block_4_Life Says:
    May 28th, 2010 at 11:08 am

    Graduation was excellent and i fucked wit 808’s. Sue me.

    ^
    Graduation was cool

    but there arent more than 3 songs on 808′s i can hear again…

  20. D_Block_4_Life Says:

    celtics are done… the magic are makin niggas knees buckle and shit…
    ^
    No sign.

  21. hl Says:

    Rae got the Wu on his back right now (n)…

  22. landlord Says:

    Rey Says:

    May 28th, 2010 at 11:08 am
    Raekwon doesn’t include the “The Chef” part of his name anymore?

    ——–

    Rey STAY thinking ’bout eatin

  23. Darth Cipher Says:

    btw… gucci’s writing on the wall mixtape >>>>
    ^^

    Word to my ringtone being “Gorgeous” for more then half a year

  24. DC (District of Chase) Says:

    Damn it. If i see one more comment about how tough Rae’s mixtape is without being able to hear it, i’m gonna shoot somebody.

    Someone put that shit up on datpiff

    Please and Thank you

  25. Remixznflow Says:

    i dont know HOW you can be a ref and see niggas stumbling up the court from an elbow to the dome.. AND NOT CALL A FOUL?

    LOL… sure you right…

  26. landlord Says:

    Ye is the most fearless nigga in hip hop.

    ——–

    LMAO… stop lying…

    that nigga shit his pants when Sigel called him out…

  27. oh4werd Says:

    Jeezy is actually slowly becoming a decent rapper.
    ^^^
    based on ur thesis he will be an average rapper in 3 decades lol

  28. landlord Says:

    DC (District of Chase) Says:

    May 28th, 2010 at 11:11 am
    Damn it. If i see one more comment about how tough Rae’s mixtape is without being able to hear it, i’m gonna shoot somebody.

    Someone put that shit up on datpiff

    Please and Thank you

    ———-

    ???

    im really at a loss here

  29. Slumbilical Says:

    OMFG this kanye shit is the greatest shit i ever heard…FIYARVURKS! FIYARVURKS! FIYARVURKS! between drake and kanye it’s over – MC’s, go back to the fucking lab…your album sucks…your album is done…you’re done…your career is done…get a new sound…new clothes…everything…you’re done…

  30. oh4werd Says:

    LMAO… stop lying…

    that nigga shit his pants when Sigel called him out…
    ^^^

    didnt he throw a tantrum when he wasnt headlinin summer jam and got scared when he found out Jim Jones was still in the buildin, lmao

  31. The Shot Clock Says:

    LMAO… stop lying…

    that nigga shit his pants when Sigel called him out…

    ^

    smh….artistically speaking, land

  32. DC (District of Chase) Says:

    i dont know HOW you can be a ref and see niggas stumbling up the court from an elbow to the dome.. AND NOT CALL A FOUL?

    LOL… sure you right…

    ^Cuz he didn’t get fouled. He caught the bow to the dome, yes, but that was just unlucky positioning by him. No foul on that play

  33. D_Block_4_Life Says:

    Someone put that shit up on datpiff

    Please and Thank you
    ^
    Why can’t you DL from here?

  34. vcsom Says:

    Darth Cipher Says:

    May 28th, 2010 at 11:11 am
    btw… gucci’s writing on the wall mixtape >>>>
    ^^

    Word to my ringtone being “Gorgeous” for more then half a year

    ^ shit went under the radar considering the piece that it was..

  35. mcb Says:

    link right here, and its prob on there by noon.

    i hate DL’ing at work, i really never do, but for RaeI might.

    He’s been putting in work huh. damn, so good for the game.

  36. oh4werd Says:

    OMFG this kanye shit is the greatest shit i ever heard…FIYARVURKS! FIYARVURKS! FIYARVURKS! between drake and kanye it’s over – MC’s, go back to the fucking lab…your album sucks…your album is done…you’re done…your career is done…get a new sound…new clothes…everything…you’re done…

    ^^^

    stannery to the max….this song is not THAT good, its cool but jus a buzz single really

  37. DC (District of Chase) Says:

    ???

    im really at a loss here

    ^I can’t download shit at work. So the only way i can hear the mixtape, without having to deal with youtube’s fuckery is by listening to it on Datpiff.com

  38. landlord Says:

    smh….artistically speaking, land

    ——–

    LOL…

    well you gotta be clear when you calling niggas “the most fearless”, you was sounding all-inclusive and whatnot …

  39. D_Block_4_Life Says:

    I can’t download shit at work. So the only way i can hear the mixtape, without having to deal with youtube’s fuckery is by listening to it on Datpiff.com
    ^
    I see, i said.

  40. 456 Says:

    celtics are done…

    ^you keep believing that.

  41. DC (District of Chase) Says:

    celtics are done…

    ^you keep believing that.

    ^If the celtics don’t close it out tonight, then they’re done.

  42. Harlem Says:

    Joe 88…..You need to hang yourself

  43. Splinter In My Mind: Reakwon's "Lizz" Sample | NODFACTOR.COM Says:

    [...] head on over to XXLmag.com or Nahright and download a copy of Cocainism. It’s worth the [...]

  44. MillerTime Says:

    Can you fools go to a fuckin basketball website to talk about this shit? Talk about the fuckin music

  45. Bicro Says:

    Awesome shit. Rae is king.

  46. Suvio-Blue Says:

    WOW great mixtape, shit damn near sounded like a album! the Have Mercy remix bonus cut is raw!!! quality work Chef!

  47. Nah Right » Raekwon, Cappadonna & Method Man - Made Men (Tags) Says:

    [...] Previously: Raekwon – Cocainism Vol. 2 (Mixtape) [...]

  48. Nah Right » Raekwon – Calligraphy & Piss In The Shark Tank (No Tags) Says:

    [...] tagless versions of a couple of Scram Jones produced cuts that originally appeard on Rae’s Cocainism Vol. 2 [...]

Leave a Reply