Video: Memphis Bleek Says Jay-Z Will Never Respond To Beanie Sigel

“My thing is, what’s the purpose? You said all you had to say. You said you wasn’t gonna say no more until Jay called you. He ain’t call. Everything you said ain’t adding up. It becomes a point, what are you doing it for? Are you doing it to get you a deal? Are you doing it to get you hot, doing it to get you back on the radio? That’s all I wanna know. Anybody knows if you come at Hov, you’re not stopping his movement. C’mon, it’s stupid. We been there before. We seen this movie. I hate to elaborate on it, because it’s like I’m breathing life on a situation that really don’t need no life to it.”

Bleek stopped by 1515 to plug his upcoming album on E1 Music: The Process (due March 23rd,) but mostly he had some words for Beans.

He also mentions that Just Blaze will have 2 records on Process, he had a mutual agreement with Jay about not signing to Roc Nation, and says the footage that recently surfaced of him and Dame Dash exchanging daps is from 2006.

Full Story: MTV Mixtape Daily – Memphis Bleek


AddThis Social Bookmark Button

118 Responses to “Video: Memphis Bleek Says Jay-Z Will Never Respond To Beanie Sigel”

  1. Beezy Says:

    Memph stopped by 1515 to plug his upcoming album on E1:

    ^damn, even your best friend won’t put your albums out no more

    Jay prob called E1 like “c’mon, do this for me…put Bleek’s album out…give the kid a break”

  2. illuminati by nature Says:

    missing important calls, cuz u still rely on a pager and a payphone>>>listening to awful songs, because you’re a major fan of Fashawn

  3. D_Block_4_Life Says:

    Yoo

    Jay-z’ “Only A Customer” & “This Life Forever” off S. Carter Collection mixtape Vol. 1, were those originals songs made for that mixtape or???

    Anyone know?

  4. London Bloke Says:

    * shampoo’s durag*

  5. Shooter Says:

    no knee caps > bleek raps

  6. Eastern_Digital aka Nahright's Fantasy Football champ Says:

    missing important calls, cuz u still rely on a pager and a payphone>>>listening to awful songs, because you’re a major fan of Fashawn

    ^^^
    so being Joe 88 >>> listening to Fashawn ??

    no shots

  7. illuminati by nature Says:

    trying to breathe with emphysema>>>Memph Bleek speaking on Sigel

  8. AmpGeez a.k.a. Smoke Greene Says:

    “My thing is, what’s the purpose? You said all you had to say. You said you wasn’t gonna say no more until Jay called you. He ain’t call.”

    Exactly. He never called cause he klnows he’s guilty of all the shit Beanie said about him.

    And on a side note, Yo Bleek, STFU, B.

    Using this shit to have something to talk about cause nobody gives a fuck about your album, career or life except how it relates to Jay-Z.

  9. The center of attention, this is clever, I’m Pau Gasol Says:

    What happened to Iceberg Slim?

  10. D_Block_4_Life Says:

    Beezy

    What’s that Jay song you posted weeks ago that wasn’t on any album, that made you want to wild out…i think it had the words “hustle” or “hustler” in it but i could be wrong…

  11. illuminati by nature Says:

    The center of attention, this is clever, I’m Pau Gasol Says:

    February 18th, 2010 at 10:13 am
    What happened to Iceberg Slim?

    ***He got fat, and fell thru the ice

  12. landlord Says:

    amp you STAY using my literary nuances… why would you copy the incorrect practice of starting a sentence with “I Mean” or “Seriously”?… shit i do stylistically on purpose, knowing that its structurally incorrect…

    you a certified herb …

    and a proven retard groupie …

    not to mention you shadowing peoples IP addresses for god know what reasons …

    faggot …

    keep going… you exposed now …

  13. Beezy Says:

    D_Block_4_Life Says:
    February 18th, 2010 at 10:13 am

    Beezy

    What’s that Jay song you posted weeks ago that wasn’t on any album, that made you want to wild out…i think it had the words “hustle” or “hustler” in it but i could be wrong…

    ^Early this Morning?

  14. Beezy Says:

    or maybe “If I Can’t Do It” freestyle

  15. D_Block_4_Life Says:

    Using this shit to have something to talk about cause nobody gives a fuck about your album, career or life except how it relates to Jay-Z.
    ^
    The irony regarding Sigel. lol

  16. London Bloke Says:

    He also talks about the mutual agreement with Jay about not signing to Roc Nation,

    ^

    Bleek: can I sign to Roc?

    Jay-z: no *jay-z laugh*

    Bleek: Ahhh maayne

  17. hl Says:

    Nas dissing prodigy, nature, and cormega > Jay ignoring Beans

  18. Remixznflow Says:

    Jay Electronica…

  19. D_Block_4_Life Says:

    Early this Morning?
    ^
    That’s it. Good looks….now the hunt for the MP3

  20. Harlem World Says:

    Dont let this nigga near:

    a) a microphone
    b) a studio
    c) a video phone
    d) a camera

  21. landlord Says:

    Eastern_Digital aka Nahright’s Fantasy Football champ Says:

    February 18th, 2010 at 10:12 am
    missing important calls, cuz u still rely on a pager and a payphone>>>listening to awful songs, because you’re a major fan of Fashawn

    ^^^
    so being Joe 88 >>> listening to Fashawn ??

    no shots

    —–

    nah, b-ease is the one thats still using a “beeper “…

  22. illuminati by nature Says:

    memphis bleek is “a new, improved jay-z”, lol

  23. Remixznflow Says:

    # D_Block_4_Life Says:
    February 18th, 2010 at 10:15 am

    Early this Morning?
    ^
    That’s it. Good looks….now the hunt for the MP3

    ^if you find it D_Block.. please send that this way…

  24. London Bloke Says:

    Remixznflow Says:

    February 18th, 2010 at 10:15 am
    Jay Electronica…

    ^

    who?

  25. yvesaintlaurentdon Says:

    Getting stuck between lesbian sexual intercourse with Precious and Susan Boyle >> Fashawn freestlye

  26. Beezy Says:

    an hour ago I paged b-ease with a 911 at the end…that nigga aint call back yet

  27. illuminati by nature Says:

    New Jersey Nets’ winning streak>>>New Music by Memphis Bleek

  28. LaneKiffin*CainSniffin*LaneSwitchin* Says:

    playing dante’s inferno until dawn>>>>>>>>>>> listening to fashawn

  29. Troyvul Says:

    Cleveland would of been better of getting Amare, Antawn is getting old, but they SHOULD win a championship

  30. Johnathan Osterman Says:

    # illuminati by nature Says:
    February 18th, 2010 at 10:17 am

    memphis bleek is “a new, improved jay-z”, lol

    ^^^

    That Intro verse almost had me semi believing that dumb shit lol

  31. Remixznflow Says:

    # London Bloke Says:
    February 18th, 2010 at 10:17 am

    Remixznflow Says:

    February 18th, 2010 at 10:15 am
    Jay Electronica…

    ^

    who?

    ^
    LOL…

  32. London Bloke Says:

    an hour ago I paged b-ease with a 911 at the end…that nigga aint call back yet

    ^

    he still busking for the change for the payphone

    Unfortunately his raps don’t garnish much charity

  33. Shooter Says:

    Bleek: can I sign to Roc?

    Jay-z: no *jay-z laugh*

    Bleek: Ahhh maayne
    ^^^

    lol

  34. LaneKiffin*CainSniffin*LaneSwitchin* Says:

    New Jersey Nets’ winning streak>>>New Music by Memphis Bleek

    ^^^^^^^^
    LOL
    grand prize winner

  35. Johnathan Osterman Says:

    “…I go to sleep with a picture of a Porsche on my wall…”

  36. Beezy Says:

    2 weeks of this hustlin’ bought a living room set

  37. D_Block_4_Life Says:

    mediafire.com/?sharekey=3548f6b477436bbd8c9e7c56ba37815f6c356d137259e625

    Stumbled upon this.

  38. illuminati by nature Says:

    Troyvul Says:

    February 18th, 2010 at 10:19 am
    Cleveland would of been better of getting Amare, Antawn is getting old, but they SHOULD win a championship

    ***Don’t even wanna talk about it (still bitter)***
    ***Stomps away from computer, with a mad face and arms folded****

  39. Remixznflow Says:

    # Troyvul Says:
    February 18th, 2010 at 10:19 am

    Cleveland would of been better of getting Amare, Antawn is getting old, but they SHOULD win a championship

    ^i dont know…

    3 stars on one team is a bit much… i think antwan will fit well (disclaimer) with the team… shouldnt be nothin but a straight shot to the trophy now… no way in hell orlando can handle cleveland.. the lakers might put up a decent fight but the signs all say lebron will get his first trophy.

  40. London Bloke Says:

    LaneKiffin*CainSniffin*LaneSwitchin* Says:
    February 18th, 2010 at 10:18 am
    playing dante’s inferno until dawn>>>>>>>>>>> listening to fashawn
    ^

    #hands late pass

    Stop commenting here. Thanks in advance.

  41. PastorKerneyThomas Miwacles Says:

    Cleveland would of been better of getting Amare, Antawn is getting old, but they SHOULD win a championship

    ^^^^^^^^^^^^^^^^
    co-sign cleveland is deep as fuck now (||). And Amare aint goin 2 no Miami Heat, GTFOH

  42. Shooter Says:

    Id rather see Kobe win another championship than Lebron this year, I cant stand that dudes game (n)

  43. 911 Says:

    harlemworld said:
    Dont let this nigga near:

    a) a microphone
    b) a studio
    c) a video phone
    d) a camera

    ^> oh gawd!

  44. Harlem World Says:

    You know my lady go
    That silky smooooth

    You know just how I do
    I can run my fingers through

  45. Beezy Says:

    Peep the steez
    I represent for all those with 28 grams tryn’a creep to keys

    Bleek on Hand it Down >>>

  46. illuminati by nature Says:

    it’s even worse that Antawn (not ‘twan, lol) is gonna help out with the Cavs making it to the promised land, because ninjas in DC hate the Cavs- it’s a one sided rivalry, though…cuz i don’t think they even acknowledge us, lol…

  47. landlord Says:

    NBA season is over…

    they should just give LeBron, Shaq and Beyonce Varejao their rings now

  48. LaneKiffin*CainSniffin*LaneSwitchin* Says:

    livin life bum and broke>>>>>>>>>London Bloke

    fuck is a bloke anygoddamway

  49. illuminati by nature Says:

    3 stars on one team is a bit much

    ***ummm- Celtics, anyone? LOL

  50. Beezy Says:

    I split dutchies with my ring finger…

  51. landlord Says:

    Bleek on “Just Fire(the Roc)” >

  52. AmpGeez a.k.a. Smoke Greene Says:

    Just said that version of Early This Morning wasn’t finished.

    That’s what should’ve been on the Black Album instead of Justify My Thug.

    I blame that song on yes men.

  53. Harlem World Says:

    got > go

  54. Beezy Says:

    nosy bitch from the 3rd floor like “Why, lil nigga?”

  55. D_Block_4_Life Says:

    Remix

    Early This Morning is in that Mediafire link with all thsoe other songs…

  56. knc Says:

    Jay is a snake if bleek was his boy then why woulden’t he look out and sign him to roc nation!?!?!?I know if one of my boys did that i would be heated, how you gunna do that too your man this is why i dont really f with jay He’s a punk!!!Im riding with beans on this one

  57. Beezy Says:

    that’s my answer
    life’s like cancer

    …and I’m serious

  58. Digital Scales Says:

    Shorty is wack but her backyard is banging like a Benzy

  59. kalikush Says:

    Seeing wtf could be possibly wrong with the Houston Rockets Admin. for trading T-Mac >> Seeing wtf is wrong with bleek for riding on the back of jay’s coat tail

  60. Harlem World Says:

    Bleek on Holla > any Bleek solo track

    He should still be banned from all recording devices though.

  61. Johnathan Osterman Says:

    Justify My Thug.

    ^^

    I always thought that song was garbage…The DangerMouse version was dope tho

  62. hl Says:

    3 stars on one team is a bit much… i think antwan will fit well (disclaimer) with the team… shouldnt be nothin but a straight shot to the trophy now… no way in hell orlando can handle cleveland.. the lakers might put up a decent fight but the signs all say lebron will get his first trophy.

    I agree accept for the trophy part. In a playoff series I’d still bet on a healthy Orlando or Boston beating Lebron and company

  63. D_Block_4_Life Says:

    Just said that version of Early This Morning wasn’t finished.

    That’s what should’ve been on the Black Album instead of Justify My Thug.

    I blame that song on yes men.
    ^
    So that’s a Just production?

  64. Beezy Says:

    screw Gooden, I pitch in the PJs…lit off the EJ

  65. g7 Says:

    * double time daps* dblock, b-z, j.o., lane kiff, land, shooter, land, icon, harlem, pastor, l.bloke, amp, remix, 911, troyv, d.scales

  66. illuminati by nature Says:

    LOL @ this e-mail- wizards know their season is through…

    Don’t miss Friday night at Verizon Center when the Washington Wizards take on the New York Knicks!

    Upper Level Tickets: $10.00 (Reg. Up to $48 – VW Penthaus)
    Lower/Club Level Tickets: $50.00 (Reg. Up to $75)

  67. D_Block_4_Life Says:

    anyone have Early This Morning without tags?

    Amp?

  68. Digital Scales Says:

    I finally listened to bp3 my favorite song is So Ambitious

  69. Dewill Says:

    Lakers will reapeat… Thatisall

    Gooday Mates[||]

    *high-fives all on site*

  70. Troyvul Says:

    I think they would of made it work with 3 stars and Big Z is gonna re-sign with them. Like the amount of pressure Cleveland has on them to win a championship is beyond basketball, a whole citys economic development is dependant on this season.

    @ icon

    Ya DC lost….they gonna be worse that the T-Wolves

  71. Joe 88 Says:

    Yoo

    Jay-z’ “Only A Customer” & “This Life Forever” off S. Carter Collection mixtape Vol. 1, were those originals songs made for that mixtape or???

    Anyone know?

    ^Your joking right? Only a customer was on “streets is watching” and “this life forever” was on the black gangster soundtrack, some straight to home movie bullshit. I’d thought you would have known that D_Block

    *daps the morning click* (n)

  72. Beezy Says:

    at 9 I used to geese hoes for Easter Clothes

  73. Dewill Says:

    repeat > reapeat

  74. Shooter Says:

    Nate Robinson to the Celtics? Knicks traded pretty much the only player anybody gives a shit about on that roster

  75. illuminati by nature Says:

    daps g-sev price superstar…

  76. Charles Oakley Says:

    i got it

  77. g7 Says:

    @ dblock

    no luck with “the World” track. couldn’t remove the dj off it. nh.

  78. Troyvul Says:

    g7….whats goodie good? (nil)

  79. Shooter Says:

    *daps G7*

  80. Harlem World Says:

    All my broads look like Mya in the waist
    All over the country, like Shania in the face

    *giggles*

  81. Digital Scales Says:

    Daps G7 Dbrow

  82. Charles Oakley Says:

    jay-z – early this morning (prod. by just blaze)
    usershare.net/y46q5c351aub

  83. g7 Says:

    D_Block_4_Life Says:

    February 18th, 2010 at 10:27 am
    anyone have Early This Morning without tags?

    ^ i know 100% there’s a no dj of that out there.

  84. illuminati by nature Says:

    Nate Robinson to the Celtics? Knicks traded pretty much the only player anybody gives a shit about on that roster

    ***knicks have been clearing cap space, and making moves for years- they’ll be a contender in 5 yrs or so, earlier if they can somehow snag (none) Bron and/or Wade…plus, what does dude offer- 9 pts a game, or some shit? Winner of the worst dunk competition, ever? Y’alls best player right now is David Lee, anyway…At least y’all aren’t clearing out your entire roster overnight, like a crackhead selling his mother’s furniture (see: Wizards)

  85. landlord Says:

    *daps g7*

    and NateRob is an idiot and mad immature… he needed to go …

    DAntoni hates him… Walsh hates him … and Dolan hates him …

    now he’s Doc River’s problem …

    5’6 point guards who cant guard anybody and refuse to pass, are a liability, not an asset

  86. D_Block_4_Life Says:

    @ Joe

    Yeah, i slacked on those…lol

    Daps Oak.

  87. landlord Says:

    *daps Jorge*

    *daps pitchers and catchers*

  88. g7 Says:

    Troyvul Says:

    February 18th, 2010 at 10:29 am
    g7….whats goodie good? (nil)

    ^chillin. any good shows coming up in the T.dot. i heard Mos Def and Doom are supposed to be there on the 26th. no luck with tix though.

  89. illuminati by nature Says:

    @ icon

    Ya DC lost….they gonna be worse that the T-Wolves

    ***they’re already one up from being the worst team in the east, last time I checked…i’m really not as mad that they moved players, as I am that they got even worse players in the trade- and what are we gonna do with Cleveland’s 30th pick, lol?

  90. rex hussla Says:

    # Charles Oakley Says:
    February 18th, 2010 at 10:30 am

    jay-z – early this morning (prod. by just blaze)
    usershare.net/y46q5c351aub
    __________________________________________________

    WOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHH!!!!! (c)88

  91. Joe 88 Says:

    And i’m done with the NBA, like seriously, this is some straight bullshit, it’s almost no reason to even watch bball no more, the there’s really no balance now, the great teams are gonna meet in the semi’s & conference finals, the good teams fight for playoff position only to lose to the great teams, and the bad teams tank half the season just to clear salary cap space by giving away players, or in hopes of getting a high draft pick.

    Shits disgusting b

  92. D_Block_4_Life Says:

    Daps all around.

  93. landlord Says:

    both Nate and Eddie House have expiring contracts…

    it wasnt a cap space clearing deal… this deal was made cause Nate and D’Antoni clearly hate each other…

    if you ever watch a Knick game you can clearly see DAntoni rolling his eyes and throwing his arms up in disgust everytime Nate misses a shot or makes a turnover …

    he dont do that to Duhon …

  94. Beezy Says:

    the sun was shinin’…and you were on my minddddd

  95. &What?! Says:

    And i’m done with the NBA, like seriously, this is some straight bullshit, it’s almost no reason to even watch bball no more, the there’s really no balance now, the great teams are gonna meet in the semi’s & conference finals, the good teams fight for playoff position only to lose to the great teams, and the bad teams tank half the season just to clear salary cap space by giving away players, or in hopes of getting a high draft pick.

    ^

    You know it’s gone to shit when arguably the best team in the league, can get BETTER, without losing any major part of the team. Word to the Cavs getting Jamison and also resigning Ilgauskas. Same for the Lakers when they traded for Pau.. and only lost KWAME BROWN!!! That shit has to stop.

  96. Charles Oakley Says:

    holla

    jay-z – calling my name (just blaze?)
    usershare.net/f9znmx6ez9jl

    I remember reading somewhere that this song as well as ‘early this morning’ were meant for the black album, just productions, and never finished

  97. g7 Says:

    that new Reks mixtape is crack!! Statik and Green brought the heat on that. nh.

  98. rex hussla Says:

    Joe 88 Says:
    February 18th, 2010 at 10:33 am

    And i’m done with the NBA, like seriously, this is some straight bullshit, it’s almost no reason to even watch bball no more, the there’s really no balance now, the great teams are gonna meet in the semi’s & conference finals,
    __________________________________________________________________

    I see what you’re saying…but those last couple rounds of the playoffs and the finals are gonna be EPIC this year…how could you front on the possibility of Shaq vs Kobe in the finals?

  99. illuminati by nature Says:

    ***co-signs and daps to Jose Ochenta y Ocho***

    i think that the Wizards are making crackhead moves, because there really isn’t an owner, officially…Abe Pollin’s dead, and i think the franchise is controlled by a trust, until Leonsis buys, if he does…

  100. Charles Oakley Says:

    cosign nate robinson being a moron and shitty ball player. nice skill set, no idea how to play within a team concept

  101. D_Block_4_Life Says:

    Kev Martin might go to Houston of some shit…

  102. 911 Says:

    What up nahggas?

    I thought the cavs would have been better off with amare in terms of future viability. Lebron walks and you can still offer Amare more than any other team, it’d be difficult to envision both of them walking. Jamison has two more years at 11 million plus and he’s 33, but what do I know…

  103. rex hussla Says:

    # g7 Says:
    February 18th, 2010 at 10:36 am

    that new Reks mixtape is crack!! Statik and Green brought the heat on that. nh.
    _____________________________________________________

    you already know I’m gonna co-sign this…I think we’re the only Reks fans though lmao

  104. Joe 88 Says:

    You’d be surprise, the wizards are fucked, but there not THAT bad, and this is comin from a wizards hater. There biggest lost was brendan haywood, with jamison gone you atleast clear some cap space, brendan gave them boards and some type of defense down bottom. And on paper they have a nice array of players

    R. Foye
    M. Miller
    J. Megee (who’s gonna be a stud in the future) (n)
    A. Blatche
    J. Howard
    N. Young

    there not as bad as the nets, lol. Injuries fucked up the nets, but you get what i’m saying

  105. &What?! Says:

    Dallas are gonna be a problem. Teams are about to see how good Butler is, now he’s out of Gil’s shadow. Word to the times in the playoffs Butler will provide 25-8-5.

    Also, Arenas will be the next to go from the Wizards, there is no way they will want to keep him after dumping Butler and Jamison. I think they will try void his contract or some shit, then they can start from scratch. (no game song).

  106. Troyvul Says:

    what are we gonna do with Cleveland’s 30th pick, lol?
    ^
    I’m sayin lol

    >> heard Mos Def and Doom are supposed to be there on the 26th. no luck with tix though.
    ^
    I heard that…havent even looked for tickets…prob wont…*shrugs*

  107. g7 Says:

    >>And i’m done with the NBA, like seriously

    ^yeah. nothing really worth watching anymore. i still check the odd game here and there.

  108. BabyDoll Says:

    7 years later and now it’s a problem? FOH

    *completely co-signs Bleek*

    *dappingtons*

  109. LaneKiffin*CainSniffin*LaneSwitchin* Says:

    the there’s really no balance now, the great teams are gonna meet in the semi’s & conference finals, the good teams fight for playoff position only to lose to the great teams, and the bad teams tank half the season just to clear salary cap space by giving away players, or in hopes of getting a high draft pick.

    Shits disgusting b

    ^^^^^^^^^^^^
    all true but i think now the top teams in the east and west will have much more competitive series going on. Denver will give the Lakers a better series this year and its a toss up btwn Boston, Orlando and Cleveland goin 2 finals. But yea the first 2 rounds will be a joke

  110. hl Says:

    The NBA is great in 2010 IMO. Alot of good teams. Lakers, Cavs, Boston, Orlando, Mavs, Nuggets etc. I really dont know what more fans could ask for. Its a good chance the team you root for sucks, but if you just want to see good basketball, the playoffs will provide that 2nd round and beyond.

  111. Digital Scales Says:

    Daps Landlord

    EXACTLY

  112. herbal kint Says:

    rex hussla Says:
    February 18th, 2010 at 10:38 am
    # g7 Says:
    February 18th, 2010 at 10:36 am

    that new Reks mixtape is crack!! Statik and Green brought the heat on that. nh.
    _____________________________________________________

    you already know I’m gonna co-sign this…I think we’re the only Reks fans though lmao

    ….. naw you damn sure ain’t alone, I can’t stop playing that mixtape, reks is the best never talked about rapper……

    “Who you know fresher than/
    wreck a man/
    none better I’m the greater sign yall lesser than/
    Damn, Vamoose, Scram /
    be gone / pig-eon /
    get lost like r.e.m. in religion”

    *daps nah*

    *off to class*

  113. Despo Rutti Says:

    if beans ain’t rich… watch bleek !

    bleek is a millionaire, no doubt

    …beanie sigel’s more talented

    so how can he be broke!

    damn… it’s the game

    i hope a great lp

    from beanie

    soon btw

    !!!

  114. Chee Says:

    beans will always be more talented/relevant/etc etc then bleek.

  115. http://letyoutellit.com/ Says:

    I FEEL THAT

  116. Truthfully Speaking Says:

    “Jay is a snake if bleek was his boy then why woulden’t he look out and sign him to roc nation!?!?!?I know if one of my boys did that i would be heated, how you gunna do that too your man this is why i dont really f with jay He’s a punk!!!Im riding with beans on this one”

    *Ed Lover* Come on son!!

    Bleek’s been with Jay since like 95 maybe he understands that he gotta prove himself, by himself.

    Big ups to Bleek.

  117. Glock21 Says:

    I have to stand with Beans on the whole beef he has with Jay!!! Jay is all bizness, its not personal with him but he played on the minds of all them Roc cats even Dame & Biggs! Jay knew all along he was going to cash-out on all them! Jay played chess on them, thats shady/dirty but thats Jay! Beans is the realest nigga, just got played by Jay!

  118. Suvio-Blue Says:

    yo i respect beans, but bleek right…business neva personal, i mean how long u gotta nurture a grown man, this nigga has his bread…all them state prop cats, the prob now is beans aint relevant no more, that would be like me bein mad at my dad cuase he aint givin me money…jay gave them a road to walk on…u wanna defer from the path then thats on u, and what he think 50 gone do for him…the same thing! If u know a nigga aint gone sell no records why give him the deal? same reason Em aint signin Slaughter cause them cats aint gone sell…

Leave a Reply