Snoop Dogg ft. Rick Ross, Yo Gotti, Maino, Rosco Dash & OJ Da Juiceman – I Wanna Rock (Interstate Trafficking Remix) (prod. DJ Green Lantern)

snoop-dogg-i-wanna-rock-interstate-trafficking-remix

Here’s the Snoop remix in CDQ quality. NMC Premiere, thanks to Miss Info.

Snoop Dogg feat. Rick Ross, Yo Gotti, Maino, Rosco Dash & OJ Da Juiceman – I Wanna Rock (Interstate Trafficking Remix) | Mediafire

Audio clip: Adobe Flash Player (version 9 or above) is required to play this audio clip. Download the latest version here. You also need to have JavaScript enabled in your browser.

Related: As you could have foreseen, Evil Empire feels a certain way about them using his Interstate Trafficking trademark.

Previously: Radio Rip

After the jump, DJ Green Lantern (the producer of the song) speaks to Sean C & LV about producing on Grind Music Radio.


AddThis Social Bookmark Button

47 Responses to “Snoop Dogg ft. Rick Ross, Yo Gotti, Maino, Rosco Dash & OJ Da Juiceman – I Wanna Rock (Interstate Trafficking Remix) (prod. DJ Green Lantern)”

  1. BroliC FontS Says:

    Once

  2. iKeepsIt100.com Says:

    P!
    lol

  3. why? Says:

    _________________ > Em as a producer

  4. a tribe called quest Says:

    # why? Says:
    February 16th, 2010 at 3:21 pm

    _________________ > Em as a producer

    –fail

  5. b-ease Says:

    why? Says:

    February 16th, 2010 at 3:21 pm
    _________________ > Em as a producer

    ^^
    Word. Selling Jay and Nas the same beat was one thing. But ruining some of the last unheard Tupac vocals on that horrible “soundtrack” was the final straw.

  6. cOLD Says:

    that was real of P to drop by the threads tho,… more rappers should do that.. 99% would get aired tho.

  7. a tribe called quest Says:

    # b-ease Says:
    February 16th, 2010 at 3:22 pm

    why? Says:

    February 16th, 2010 at 3:21 pm
    _________________ > Em as a producer

    ^^
    Word. Selling Jay and Nas the same beat was one thing. But ruining some of the last unheard Tupac vocals on that horrible “soundtrack” was the final straw.

    –and it continues

  8. kevfrescura de talco Says:

    i have a song wit the cool kids
    it will be out soon

    ^

    thas whasup. tell starang wondah i said peace.

  9. RIGZ Says:

    # cOLD Says:
    February 16th, 2010 at 3:23 pm

    that was real of P to drop by the threads tho,… more rappers should do that.. 99% would get aired tho.

    ^^^

    actually, 99.89% lol

  10. nation Says:

    >> 99% would get aired tho.

    99% are scared

    dude who interviewed J. Cole for Complex said they were all looking at Nah Right, but Wale would read HipHopDX because he was scared of the comments

  11. Wesley Pipes @ BlackPipeLayers.com Says:

    Caron Butler 2 the Mavs hell yea thats what the fuck im talkin bout. Good riddens to Josh Coward

  12. RIGZ Says:

    *imagines piping Sade with Broken Safety playing in the background*

  13. BroliC FontS Says:

    _________________ > Em as a producer

    ^Cant knock the niggs hustle, but havent heard one worth Em beat imo

  14. b-ease Says:

    but Wale would read HipHopDX because he was scared of the comments

    ^^
    *fucking dead*

  15. why? Says:

    The electric guitar sounds on Em beats get annoying.

  16. KzA Says:

    99% are scared

    dude who interviewed J. Cole for Complex said they were all looking at Nah Right, but Wale would read HipHopDX because he was scared of the comments

    ^

    *watches Nate fill comment section with 100 octane*

  17. RIGZ Says:

    dude who interviewed J. Cole for Complex said they were all looking at Nah Right, but Wale would read HipHopDX because he was scared of the comments

    ^^^

    Say word Nate lol

  18. Troyvul Says:

    Sean P is trapped in the last thread (c) Shooter

  19. a tribe called quest Says:

    I bet Sade only listens to half of OB4CL2. the only part thats listenable

  20. cOLD Says:

    but Wale would read HipHopDX because he was scared of the comments

    ^Beezy got that nigga shook.

  21. D_Block_4_Life Says:

    No but if people evolve from animals Sade would be from a Salamander…seriously

  22. cOLD Says:

    *watches Nate fill comment section with 100 octane*

    ^ word, gotta respect that.

  23. Wale Says:

    cOLD Says:
    February 16th, 2010 at 3:27 pm

    but Wale would read HipHopDX because he was scared of the comments

    ^Beezy got that nigga shook.

    >>first time I came on here Beezy insulted me until I cried

    I don’t like Nah Right

  24. RIGZ Says:

    # D_Block_4_Life Says:
    February 16th, 2010 at 3:27 pm

    No but if people evolve from animals Sade would be from a Salamander…seriously

    ^^^

    Stop it

    Sade got that Egyptian Statue / Heiro swagger…she just looks like royalty…

    If you dont know, you dont know lol

  25. RIGZ Says:

    # a tribe called quest Says:
    February 16th, 2010 at 3:27 pm

    I bet Sade only listens to half of OB4CL2. the only part thats listenable

    ^^^

    Ask her how much Eminem LPs she owns…

  26. BroliC FontS Says:

    Wale Says:

    February 16th, 2010 at 3:29 pm
    cOLD Says:
    February 16th, 2010 at 3:27 pm

    but Wale would read HipHopDX because he was scared of the comments

    ^Beezy got that nigga shook.

    >>first time I came on here Beezy insulted me until I cried

    I don’t like Nah Right

    ^LMLOLROFFLJKMAO

  27. a tribe called quest Says:

    Sade being 51 is bullshit, shes 29 MAX

  28. BabyDoll Says:

    Thanks for the stream! (ll)

  29. nation Says:

    >> first time I came on here Beezy insulted me until I cried

    *dead*

    I feel like I shouldn’t let that name be used on here…

  30. Remixznflow Says:

    *unlurks*

    *blinks*

    what is this shit?…

    *daps people not present this morning*

  31. BroliC FontS Says:

    BabyDoll Says:

    February 16th, 2010 at 3:31 pm
    Thanks for the stream! (ll)

    ^*obliges with extra stream*

  32. Troyvul Says:

    I feel like I shouldn’t let that name be used on here…
    ^
    why?

  33. Harlem World Says:

    OJ DA JOO MAYNE? YOU SERIOUS?

  34. Crooked I Says:

    I was just in the Stu an niggas said Sean P graced the comments, so I felt it only right to comment.

    from one lyricist to the next, I respect your craft homie… P!

  35. a tribe called quest Says:

    I bet Sade only listens to half of OB4CL2. the only part thats listenable

    ^^^

    Ask her how much Eminem LPs she owns…

    –Stop it Rigz, if she has a Rae album then she DEF has an em/Hov album

  36. Lex! Says:

    oj da joo mayne lmao*

    i for one am tired of these remixes
    a good songs only needs but 1

  37. BroliC FontS Says:

    Crooked I Says:

    February 16th, 2010 at 3:32 pm
    I was just in the Stu an niggas said Sean P graced the comments, so I felt it only right to comment.

    from one lyricist to the next, I respect your craft homie… P!

    ^yo son, you gayed it up with that Fireflies shit….pause that shit

  38. Remixznflow Says:

    oj da joo mayne lmao*

    i for one am tired of these remixes
    a good songs only needs but 1

    ^indeed… how many did this one have? 6?.. seven?

    and i honestly dont think the beat or song was that great… although the one with ludacris wasnt bad….

  39. kevfrescura de talco Says:

    dude who interviewed J. Cole for Complex said they were all looking at Nah Right, but Wale would read HipHopDX because he was scared of the comments

    ^

    GTFOH!

    LMMFAO!

    smh @ some of these rappers talking reckless @ shows and on records. they know exactly who their payin audience is.

    smh

  40. Despo Rutti Says:

    sade on rae’s 0B4CL 3

    sad on drake’s Thank me later

    that’s it, 3000 on the album for drizzy drake will be great already

    drake got the money n buzz,
    but sade will prefer the artistic n legacy ish of raekwon the chef
    i’m sure she knows the wu tang clan and the history behind OB4CL 1

    sade is the female version of maxwell

    u must to be a genuine talented artist to get his guest

    or u must to be an Original SoundTrack’s director for a good movie lol

  41. Mr. Papagiorgio Says:

    And her album is fossilized lava from mt killamanjaro.

    ^^

    preach.

  42. Snoop Dogg ft. Rick Ross, Yo Gotti, Maino, Rosco Dash & OJ Da Juiceman – I Wanna Rock (Interstate Trafficking Remix) (prod. DJ Green Lantern) · The Real Wave Says:

    [...] Download: Snoop Dogg ft. Rick Ross, Yo Gotti, Maino, Rosco Dash & OJ Da Juiceman – I Wanna Rock (Int… [...]

  43. Nah Right » Snoop Dogg feat. Daz, Kurupt, Crooked I, Ras Kass, Mr. Silky Slim, Nipsey Hussle & 211 - I Wanna Rock (Westcoast Remix) Says:

    [...] I’m not sure if this is an official remix, but it’ll serve it’s [...]

  44. Nah Right » Video: DJ Green Lantern Interview w/ Sean C & LV Part 2 Says:

    [...] Previously: Part 1 [...]

  45. StandOut FT Says:

    Dope post Green is the truth that I wanna rock rmx is incredible.

  46. Nah Right » Rick Ross - Timeless Audemars Piguet Collection Mixtape (Cover + Track List) Says:

    [...] Pray For Me w/ Birdman 10. Rick Ross “Success Interlude” 11. Big Money 12. Do This Shit Again 13. I Wana Rock Dirty South Remix w/ Snoop Dogg, Yo Gotti, OJ Da Juiceman & Roscoe Dash(Prod by… 14. O Lets Do It (Remix) w/ Wacka Flocka Flame, P Diddy & Gucci Mane (Prod by Tay Beats) 15. [...]

  47. 381BleeckerStreet Says:

    Dope post Green is the truth that I wanna rock rmx is incredible.

    ^
    yep. ross’ verse >

Leave a Reply