DJ Drama and DJ Sense present B.o.B – May 25th (Mixtape)

d_bob_front-2-300

Here’s Bobby Ray’s new mixtape that sets out to promote the release date of his album, The Adventures of Bobby Ray.

04. B.o.B feat. J. Cole – Gladiators (Produced by Alchemist)

Audio clip: Adobe Flash Player (version 9 or above) is required to play this audio clip. Download the latest version here. You also need to have JavaScript enabled in your browser.

BONUS: Juelz Santana & Lil Wayne – Let Us Pray (prod. by Alchemist)

Hit the jump for the track list and download link.

d_bob_back-300
click to enlarge

Download: DJ Drama and DJ Sense Present B.o.B – May 25th


AddThis Social Bookmark Button

72 Responses to “DJ Drama and DJ Sense present B.o.B – May 25th (Mixtape)”

  1. illuminati by nature Says:

    damn, that’s like 3 posts for the same mixtape in what, 2 days?

  2. illuminati by nature Says:

    Joe 88 Says:

    February 1st, 2010 at 12:03 pm
    *Listens to Mary J Blige “Your Child”*

    And girlfriend, she wasn’t disrespectful, matter fact, she was 100% sure

    ***MJB from “411″ to “No More Drama”>>>>>>MJB since

  3. PW Says:

    damn, that’s like 3 posts for the same mixtape in what, 2 days?
    ^

    I havent seen no shit like that since Charles Hamilton was on mixtape #28395.

  4. landlord Says:

    i never liked maryjblige much, as a singer or a beauty… overrated …

    Brandy > MaryJBlige

    Faith > MaryJBlige

    KoKo (SWV) > MaryJBlige

    Fantasia > everybody

    MJB best LP was Share My World

  5. b-ease Says:

    ***MJB from “411″ to “No More Drama”>>>>>>MJB since

    ^^
    No question.

    And yea Ike, I think she just turned 40 a few weeks ago. No exuse for looking how she looks, but I guess thats what 25 years of sniffing blow and drinking like a fucking fish will do to you.

  6. DOM IZZO Says:

    im really only checkin for the j.cole feature

  7. Shooter Says:

    this dude qualifies for the group of rappers that get posted on Nahright regularly who ive never listened to

    others include

    Guccie Mane and Charles Hamilton

  8. DOM IZZO Says:

    # illuminati by nature Says:
    February 1st, 2010 at 12:00 pm

    speaking of showing your age, MJB looked old as shit in that T. Perry flick…saggy neck, and all…she can’t even be 40 yet, right?

    ^

    I think she is close, like 39. but shit drugs age the shit outta you. I dont even wanna imagine what she looks like without that make up

  9. b-ease Says:

    MJB best LP was Share My World

    ^^
    Nosign.

    My Life > Share My World

  10. Ghost Writer Says:

    shit I got left in the grammy post

  11. NovemberEnd Says:

    « Video: Common: “I’m Going Back To Boom Bap”
    ^^^^^^^^^^^^
    Rashid catalog >>>>>

    Resurrection
    One Day It’ll All Make Sense
    Like Water For Chocolate
    Be
    Finding Forever

    2-3 more Be – Finding Forever quality albums and he’ll be in my Top 10-15

  12. landlord Says:

    Whitley from “Different World” looks 85 years old now … seriously

  13. Joe 88 Says:

    May 25 >>>>>>>>>>>>

    And i’m not talking bout the mixtape *no shots*

    Gemini’s FTW!!!!!!!!!!!

  14. Beezy Says:

    im not downloading this

  15. illuminati by nature Says:

    FTR, I went to a MJB concert, back in the “No More Drama” days…that shit was boring/preachy….Wyclef was her opening act, and for some reason, they didn’t perform “Someone call 911″, which was the hot song @ the time…for some reason, he came on stage and did Ja Rule’s part (n/h) on that “Waterfalls” joint- dafuck?

  16. cOLD Says:

    spirit equality Says:

    February 1st, 2010 at 12:10 pm
    I’m at that fork in the road where the hawk could explode
    potential to heed or default to the ode…

    ^ cOLD, what song is that from?

    ^ cOLD’s book of rhymes.

  17. landlord Says:

    redbones live hard and age fast… word to whitley, Faith evans and moms

  18. illuminati by nature Says:

    landlord Says:

    February 1st, 2010 at 12:11 pm
    Whitley from “Different World” looks 85 years old now … seriously

    **yeah, but she’s suffering from lupus (no fiasco)…shit like that’ll age you dramatically…i caught her big scene in “Harlem Nights”, last week…around that time, you couldn’t tell me she wasn’t the battest broad on the planet….

  19. Joe 88 Says:

    My Life >

    And i’d still cuf mary right now. Experience makes the relationship that much better

  20. Chief Ali AKA The One Who Stay Building Says:

    anyone know of a good site to order laptop accessories (ie batteries, adapters, etc)
    ^^^^^^^
    newegg dot com

    ———–

    good looking [ll] Novend

  21. 456 Says:

    Whitley from “Different World” looks 85 years old now … seriously

    ^jelisa look the same. black dont crack

  22. Chief Ali AKA The One Who Stay Building Says:

    LF: The chick who played Faith in Notorious>>>Faith in real life

  23. 456 Says:

    i hate those fuckin lebron kobe puppet commercials

  24. illuminati by nature Says:

    landlord Says:

    February 1st, 2010 at 12:13 pm
    redbones live hard and age fast… word to whitley, Faith evans and moms

    ***Lol @ “moms”…my moms (mixed race) is in her mid 50s, still has black hair, no wrinkles…looks like she’s in her 40s….then again, she doesn’t drink or smoke (pops was in charge of that type of activity, lol)

  25. b-ease Says:

    LF: Cappadonna “Slang Editorial” >>>

    That joint dropped on my Pandora this morning and I went apeshit.

  26. illuminati by nature Says:

    Chief Ali AKA The One Who Stay Building Says:

    February 1st, 2010 at 12:14 pm
    LF: The chick who played Faith in Notorious>>>Faith in real life

    ***faith was a banger, back in her day, though…don’t sleep…

  27. landlord Says:

    ^jelisa look the same. black dont crack

    ——

    word… jelisa maybe done improved with age …

  28. 456 Says:

    redbones live hard and age fast… word to whitley, Faith evans and moms

    ^sade could still get it tho…chick is fifty

  29. G7 Says:

    >>Rashid catalog >>>>>

    ^co-sign

  30. b-ease Says:

    The chick who played Faith in Notorious>>>

    ^^
    She was def bad. But still, Naturi Naughton >>>>>

  31. landlord Says:

    ***faith was a banger, back in her day, though…don’t sleep…

    —-

    word… i was a Faith Evans stan in the Bad Boy heydays … she been on crack real bad off and on though …

  32. b-ease Says:

    >>Rashid catalog >>>>>

    ^co-sign

    ^^Word. Quiet as kept, Com’s catalog can stand on par with Ghost’s and Nas’s.

  33. illuminati by nature Says:

    She was def bad. But still, Naturi Naughton >>>>>

    ***Naturi naughton’s s-dot (camel toe) was the highlight of the movie

  34. b-ease Says:

    s-dot (camel toe)

    ^^
    *dead*

  35. landlord Says:

    Naturi Naughton >>>>>

    —–

    wordup…

    lil kim can only wish she was ever that fine …

  36. landlord Says:

    Common’s catalog >>>>>>>>>> Nas

    Ghost vs. Common?

    wow… good comparison …

  37. Chief Ali AKA The One Who Stay Building Says:

    ^^Word. Quiet as kept, Com’s catalog can stand on par with Ghost’s and Nas’s.

    ——

    definitely gotta cosign this…Lonnie been putting in work, matter of fact he’s easily top ten

  38. cOLD Says:

    Common’s catalog >>>>>>>>>> Nas

    ^ lol (c) Chi-towns Nas

  39. Joe 88 Says:

    lil kim can only wish she was ever that fine …

    ^lil kim WAS that fine, but the industry and bay watch threw her under the bus.

  40. cOLD Says:

    freedom or Jail, clips inserted > Commons catalog

  41. landlord Says:

    Nas’s reputation > Nas actual work

  42. hl Says:

    >>Rashid catalog >>>>>

    ^co-sign

    ^^Word. Quiet as kept, Com’s catalog can stand on par with Ghost’s and Nas’s.

    —-

    Cosign. Nigga drop one horrible album and fans turned quick. Finding Forever was actually decent IMO. Com was top five IMO from Ressurection up to about Be. I wasn’t the biggest fan of Electric Circus, but he was spitting ridiculous on that one.

  43. NovemberEnd Says:

    # cOLD Says:
    February 1st, 2010 at 12:23 pm

    freedom or Jail, clips inserted > Commons catalog
    ^^^^^^^^^^
    lol….thats not even Nasir greatest line

  44. a tribe called quest Says:

    i need the no Dj of this

  45. DOM IZZO Says:

    # landlord Says:
    February 1st, 2010 at 12:18 pm

    Naturi Naughton >>>>>

    —–

    wordup…

    lil kim can only wish she was ever that fine …

    ^
    I know the plastic surgeon got a standin ovation after he took the gloves off. her titties are perfect

  46. landlord Says:

    naturi naughton’s titties are real… that aint surgery …

  47. Brooklyn Strong aka The Elder Says:

    landlord Says:

    February 1st, 2010 at 12:24 pm
    Nas’s reputation > Nas actual work
    ===========================
    Co sign

  48. hl Says:

    freedom or Jail, clips inserted > Commons catalog

    —–

    Common is actually a Nas stan. When I saw him perform live he did the entire NY State of Mind like it was his song.

  49. DOM IZZO Says:

    # landlord Says:
    February 1st, 2010 at 12:26 pm

    naturi naughton’s titties are real… that aint surgery …

    ^^

    yeaaaaa… there not

  50. cOLD Says:

    lol….thats not even Nasir greatest line

    ^ my point exactly

  51. cOLD Says:

    Common is actually a Nas stan. When I saw him perform live he did the entire NY State of Mind like it was his song.

    ^ im saying

  52. Shooter Says:

    Nas’s reputation > Nas actual work
    ^^^

    his rep’s based on his potential rather than his consistency

    Nas’ pure talent >

  53. The Down-Low’D: DJ Drama and DJ Sense present B.o.B – May 25th (Mixtape) « Supreme Freshness Says:

    [...] via DJ Drama and DJ Sense present B.o.B – May 25th (Mixtape). [...]

  54. cuban b Says:

    cold if those r ya bars i like the unpredictableness of ya rhyme schemes lol .no homo

  55. Dip Says:

    Incredible. Both of these dudes are on a hell of a streak right now.

  56. DJ Drama x DJ Sense Present B.o.B - May 25th [Mixtape] | YOURAUDIOFIX.COM - YOUR DAILY FIX OF URBAN ENTERTAINMENT Says:

    [...] find not only B.o.B, but other producers such as Alchemist, Kanye West & Infinity. Courtesy of Nah Right. Tracklist & Download after the [...]

  57. Don_Garcia Says:

    Got some enjoyable songs on that tape! J.Cole doesn’t fit on that beat, but almost one half of the freshmen is quite a legit line-up for a mixtape! A Cudi/Pharrel or Drake feature would crack me up. I think they fit Bobby’s sense of melodies well!

  58. Just_Shut_Up Says:

    ok, i wasnt a playboy tre fan before, thought he sounded like a typical south rapper, but was it just me or did he come hard on #3

    on another note this mixtape is not what I thought it was going to be, 50% of the songs are just garbage (IMO)

  59. Carnage816 Says:

    THANK YOU!!! I can’t wait to listen to it. I’ve been waiting on a new B.o.B/ Bobby Ray mixtape. He never disappoints.

  60. Nah Right » DJ Drama & OJ Da Juiceman - O.R.A.N.G.E. (Mixtape) Says:

    [...] other mixtape that DJ Drama dropped today. I’ve never really listened to the Juiceman but this cover + intro are extra [...]

  61. DJ Drama, DJ Sense & B.o.B. – May 25th (mixtape) · The Real Wave Says:

    [...] [download] B.o.B. – May 25th (MIXTAPE) [...]

  62. Quit This Crazy Place « Bang More Flavor Says:

    [...] Download this PRONTO. Snag it here. [...]

  63. Nah Right » Video: A Day In The Life Of Bobby Ray aka B.o.B (Day 1) Says:

    [...] also dropped the LRG-sponsored May 25th mixtape [...]

  64. B.o.B. – May 25th Mixtape « The Mojo Militia Says:

    [...] download may 25th [...]

  65. Nah Right » Video: A Day In The Life of B.o.B (Day 3) Says:

    [...] Previously: B.o.B ft. Asher Roth – Fuck The Money [NoDJ] | May 25th [...]

  66. Hooked on any songs? Says:

    [...] Posted by Bannak And I shit on my hand and fling it at people. promis me you will dl this Nah Right DJ Drama and DJ Sense present B.o.B – May 25th (Mixtape) Reply With Quote   + Reply to Thread « Previous Thread | [...]

  67. DJ Drama Presents: B.O.B-May 25th (Mixtape) | DrJays.com Live | Fashion. Music. Lifestyle Says:

    [...] What did you think? If you liked the songs the download link is featured below courtesy of Nah Right. [...]

  68. Nah Right » B.o.B - Down For Y’all Says:

    [...] Previously: DJ Drama & DJ Sense present B.o.B – May 25th (Mixtape) [...]

  69. It’s May 25th…..The Mixtape : The Eargasm Says:

    [...] Download DJ Drama and DJ Sense present B.o.B – May 25th (Mixtape) here: [...]

  70. Nah Right » Video: J. Cole x B.o.B - Gladiators (Live in ATL) Says:

    [...] after the jump,) he brought out surprise guest B.o.B to perform their cut off Bobby Ray’s May 25th [...]

  71. Nah Right » B.o.B feat. T.I. & Playboy Tre - Bet I Bust Says:

    [...] T.I. hops on Bobby Ray & Playboy Tre’s track off the May 25th mixtape. [...]

  72. Rapevolusom.com » Blog Archive » B.o.B feat. T.I. & Playboy Tre – Bet I Bust Says:

    [...] T.I. aparece junto com  Bobby Ray & Playboy nesta faixa que faixa que faz parte da Mixtape The May 25th . [...]

Leave a Reply