DJ Khaled feat. Lil Wayne, Usher, Drake, Young Jeezy & Rick Ross – Fed Up (prod. The Runners)

fedup

DJ Khaled gets Wayne to add a verse to the first single from his 4th LP, Victory.

I guess this beef was squashed.

DJ Khaled feat. Lil Wayne, Usher, Drake, Young Jeezy & Rick Ross – Fed Up (prod. The Runners)

Audio clip: Adobe Flash Player (version 9 or above) is required to play this audio clip. Download the latest version here. You also need to have JavaScript enabled in your browser.


AddThis Social Bookmark Button

43 Responses to “DJ Khaled feat. Lil Wayne, Usher, Drake, Young Jeezy & Rick Ross – Fed Up (prod. The Runners)”

  1. Beezy Says:

    too many innocent people have been executed for me to believe the death penalty is a good idea

    that shit is a remnant of barbarism and monarchical beheadings

  2. Beezy Says:

    I wouldn’t mind if Khaled was put to death tho

    real talk

  3. BabyDoll Says:

    Beezy Says:

    November 10th, 2009 at 2:58 pm
    too many innocent people have been executed for me to believe the death penalty is a good idea

    that shit is a remnant of barbarism and monarchical beheadings

    ^TRUE…but when someone is guilty without a shadow of a doubt for such a horrific crime as this, I have absolutely no problem with it.

  4. Smoke Greene Says:

    Death doesn’t rehabilitate but neither does prison.

    Which one is cheaper?

  5. Beezy Says:

    executions cost more than having someone live out their days in jail

  6. BabyDoll Says:

    A History Of Celebrities Throwing Up The Roc-A-Fella Diamond

    ^LMAO!

  7. J Dela Says:

    limelinx is good too

  8. Beezy Says:

    i don’t have a problem with the sniper being killed per se, but what is the goal?

    he’d be more punished having to live in a cage for all his days

    plus, odds are he’d probably get shanked up anyway

  9. b-ease Says:

    I wouldn’t mind if Khaled was put to death tho

    real talk

    ^^
    Have we forgotten the beginning of the “Boss” video already? No man that provides that type of (unintentional) hilarity should have anything other than the finest things in life.

  10. Smoke Greene Says:

    How do The Runners manage to place these generic fucking beats?

  11. land Says:

    Beezy Says:

    that shit is a remnant of barbarism and monarchical be-headings

    ——

    and lynchings

  12. Brooklyn Strong aka The Elder Says:

    BabyDoll Says:

    November 10th, 2009 at 3:01 pm
    A History Of Celebrities Throwing Up The Roc-A-Fella Diamond

    ^LMAO!
    ==================================
    lmao @ 50 throwing it up

  13. Troyvul Says:

    Chris Bosh putting up some MVP numbers so far this year

  14. Belize Says:

    we da best nigga

    WHO?

    WEEEEE NIGGGGGAAAA

  15. Plug Says:

    yo. who’s older. pusha T or Malice?

  16. land Says:

    malice…

  17. Hiphopeartive Says:

    Chris Bosh gonna end up on the Knicks kid!

  18. Smoke Greene Says:

    But I bet if they murked more of these cats out here shooting up shit they would think twice before they pull out.

    and that DC Sniper shoulda been dead even though he deserves slow painful torture for his crimes.

  19. Plug Says:

    malice…
    —-
    thats what I thought. cats was sayin it was pusha. Malice looks and raps older.

    FTR:

    malice > pusha

  20. Beezy Says:

    Smoke Greene Says:

    November 10th, 2009 at 3:08 pm
    But I bet if they murked more of these cats out here shooting up shit they would think twice before they pull out.

    ^must of them murk themselves

  21. Smoke Greene Says:

    Malice is Jay-Z’s age.

  22. BabyDoll Says:

    Brooklyn Strong aka The Elder Says:

    November 10th, 2009 at 3:05 pm
    BabyDoll Says:

    November 10th, 2009 at 3:01 pm
    A History Of Celebrities Throwing Up The Roc-A-Fella Diamond

    ^LMAO!
    ==================================
    lmao @ 50 throwing it up

    ^Friend or Foe. LMAO!

  23. b-ease Says:

    But I bet if they murked more of these cats out here shooting up shit they would think twice before they pull out.

    ^^
    Not at all. Statistics prove without a doubt that the death penalty (and pretty much all penalties) is not a true detterant. If a nigga’s crazy enough to shoot you for nothing, the time he may receive is the last thing on his mind.

  24. Smoke Greene Says:

    But what about the innocents who get caught in the crossfire. The guy who gets clipped by a stray?

  25. Troyvul Says:

    Who’s gonna play for the Knicks…..Who the point Duhon??? Not getting curry hindered their chances. If they can pull a deal with Minnesota to get Rubio then maybe they can land some big names, but pffft the knicks?

  26. Lanvin Socks Says:

    If you kill you get killed, are niggas getting like white liberals?

    Death penalty is good. what the fuck is so ancient about it? Like niggas aint killing in the street over hot cheetos and a Arizona.

  27. Joe 88 Says:

    Is usher saying “nigga” on the hook? *dead*

  28. KzA Says:

    DRE with the Streams!

    good looks!

    *applauds Dre*

  29. Smoke Greene Says:

    And I’m not talking about psychopaths who kill cause they are crazy, i’m talking about sane people who kill someone over dumb shit. If there was a mandatory death penalty for murder, people would think twice.

  30. Lanvin Socks Says:

    Jail isn’t a deterrent either…Large recidivism rate plus its for the families to be at peace with knowing that the man is put away.

    If you kill you get killed

  31. Chief Ali aka The One Who Stay Building Says:

    *daps all in the building*

    LF: they shouldn’t even release sales figures

    that shit ruins the game

    i constantly fight the urge to slap niggas when they make the sales argument and get carried away, as if they’re seeing some of that cake themselves

  32. BabyDoll Says:

    KzA Says:

    November 10th, 2009 at 3:13 pm
    DRE with the Streams!

    good looks!

    *applauds Dre*

    ^co-sign because they blocked usershare/zshare at the j-o

    *wonders if it was because of me*

    LMAO

  33. b-ease Says:

    *wonders if it was because of me*

    ^^
    No need to wonder, it was. lmao

  34. Gunplay Dat Goon of CCC Says:

    WHERE MY CRIB GONE

  35. Dat Goon of CCC Says:

    AYO

  36. dondadda Says:

    OH HERE WE GO THE SAME CORNY SHIT WIT THESE WAK FEATURES…WAYNE, DRAKE, BABY, OFFICER WILLIAM..CMON B SHITS PLAYED OUT…N JEEZY MA NIGGA I KNO THEY PAYIN U A GOOD CHECK BUT STOP FUKIN WIT THESE LAMES B…SHITS OLD…

  37. lea Says:

    Khaled’s run has to be over, he never does any outstanding numbers someone explain that to me please. Lil Wayne and Khaled beef, yeah right, Khaled is a GREAT ass kisser if hes not part of payola i still wouldnt believe it. i dont even listen to his show anymore, i shouldve known there was a Trick Daddy CD released like a month just by listening to him and i didnt hear a DAMN thing. hes a Dick rider and he only pushes the new south artists and his own wack ass ACE Hood whom i still never heard of before his album

  38. clocksuckaz Says:

    dj khaled pays people to step on his toes when he records.

  39. Daddy-Bariqua Says:

    Seriously…How many times can you do the same song?

  40. Im The Decider Here Says:

    is it me or does this sound just like the 1st single from we global? Miss.

  41. Nah Right » Video: DJ Khaled feat. Usher, Drake, Rick Ross & Young Jeezy - Fed Up (Behind The Scenes) Says:

    [...] if I this understood correctly, Wayne has a verse on the song but no cameo in the video. Makes [...]

  42. Nah Right » DJ Khaled’s Victory New Tracklist; Kanye West, Jadakiss & Shyne No Longer Appear Says:

    [...] Dogg & Rick Ross) 3. Put Your Hands Up (feat. Young Jeezy, Rick Ross, Plies & Schife) 4. Fed Up (feat. Lil Wayne, Usher, Drake, Young Jeezy & Rick Ross) 5. Victory (feat. Nas & John Legend) 6. Ball (feat. Jim Jones & Schife) 7. Rockin All My [...]

  43. Nah Right » Rick Ross - Timeless Audemars Piguet Collection Mixtape (Cover + Track List) Says:

    [...] 21. Mafia Music 2 w/ Chrisette Michelle (Prod by The Olympicks) 22. Cocaine Music w/ Yo Gotti 23. Fed Up w/ DJ Khaled, Usher, Young Jeezy, Drake & Lil Wayne (Prod by The Runners) 24. The More I Get 25. Rick Ross Signing Out 26. Angels remix w/ P Diddy & Dirty Money 27. [...]

Leave a Reply