Wale – Attention Deficit Tracklist

In stores November 10th.

01. Triumph (prod. by Dave Sitek)
02. Mamma Told Me
03. Mirrors (feat. Bun B) (prod. by Mark Ronson)
04. Pretty Girls (feat. Gucci Mane & Weensey of Backyard Band) (prod. by Best Kept Secret)
05. World Tour (feat. Jazmine Sullivan) (prod. by Cool & Dre)
06. Let It Loose (Inhibitions) (feat. Pharrell Williams) (prod. by The Neptunes)
07. 90210 (prod. by Mark Ronson)
08. Shades (feat. Chrisette Michele) (prod. by 9th Wonder)
09. Chillin’ (feat. Lady Gaga) (prod. by Cool & Dre)
10. TV In The Radio (feat. K’Naan) (prod. by Dave Sitek)
11. Contemplate (prod. by Syience)
12. Diary (feat. Marsha Ambrosius)
13. Beautiful Bliss (feat. Melanie Fiona & J.Cole) (prod. by DJ Green Lantern & Mark Ronson)
14. Prescription

iTunes Bonus Tracks
15. Center of Attention (Artistic Integrity 2)
16. My Sweety
17. Be Right

Previously: Wale ft. John Mayer – Letter


AddThis Social Bookmark Button

51 Responses to “Wale – Attention Deficit Tracklist”

  1. Remixznflow Says:

    anyone gonna pick this up?

  2. b-ease Says:

    Word.

  3. Leekss Says:

    Its sad it really is.

  4. b-ease Says:

    anyone gonna pick this up?

    ^^
    Yep.

    TV on the Radio >>>>

  5. Harlem World Says:

    *Sees Wale post*
    *Listens to track 6, due to Neptunes stannery*

  6. D_Block_4_Life Says:

    Ease, get a grib.

  7. D_Block_4_Life Says:

    Never was a Wale fan but that features mixtape was cool. It served as a reminder as to how dope 9th Wonder can be.

  8. Mr. Iceberg Slim Says:

    Damn listening to Jay Electronica “Exhibit C” i got that jayz look when he hears a bangin beat

  9. Premier Says:

    Dj Green lantern is an underrated producer

  10. a tribe called quest Says:

    heres someone lacking attention yet going forward with his album. This shit is gonna tank so hard…

    Thats when Joe88 should diss him

  11. gman Says:

    Yesssss

  12. &What?! Says:

    I’ll download this. Wale ain’t getting a penny from me!

  13. Remixznflow Says:

    @iceberg

    i believe hes signed to erika badu’s label?… or bad boy… i keep hereing different things…

    im leaning more diddy because he says some shit in one of his songs about how diddys pushing him to release more material…

  14. Rey Says:

    @ D_Block– I meant J. Cole, but thanks for the bio on J. Electronica.

    @ Remix– Thanks, I promise I’ll get around to it, lol.

  15. D_Block_4_Life Says:

    Dope album cover tho and i know it’s been said before. Just saying. Fuck all you hoes.

  16. D_Block_4_Life Says:

    but thanks for the bio on J. Electronica.
    ^
    Fuck you.

  17. Remixznflow Says:

    And like i said before.. exhibit b>a>c only on the strength of the beat breakdown with the piano and mos goin IN on the track..

  18. Rey Says:

    I think this album might be harmless enough. If the production is skraight it might be a good Hip-Pop album. (Wale’s album)

  19. Rey Says:

    # D_Block_4_Life Says:
    October 29th, 2009 at 3:50 pm

    but thanks for the bio on J. Electronica.
    ^
    Fuck you.

    ^^^^

    Pfff… I meant that sincerely, Cap’n Sad.

  20. D_Block_4_Life Says:

    This shit will leak by Wed.

  21. Wale Says:

    I’m buying 10 of this

  22. Wale – Attention: Deficit (Tracklist) | 2dopeboyz Says:

    [...] at NR. Spread the [...]

  23. Rey Says:

    Oooh, K’Naan is on this? Nice.

  24. &What?! Says:

    JJ Redick releasing a rap album. smh.

  25. D_Block_4_Life Says:

    JJ Redick is a saint.

  26. a tribe called quest Says:

    Wait so you dont listen to JE but you listen to K’Naan… well

  27. 456 Says:

    Wait so you dont listen to JE but you listen to K’Naan… well

    ^i think JE intimidates him. the big words n’shit

  28. Rey Says:

    lol.. JE can rap. If he was good at other stuff, he’d be doing it. Quit sweatin’ the guy.

    And yes, I’ve heard quite a bit of K’Naan, I dug it. (nh)

  29. Rey Says:

    And it’s not that I “don’t listen” to JE.. I’ve never heard his songs.. I’m not avoiding him the way I avoid Capo, Gucci, or Drake.

  30. obi Says:

    it’s been a loooooooong, a long time coming and i knooooooow i’m getting one, i’m getting one, i’m getting one

  31. Bill Hu$tle Says:

    I think i will pick this up. I fuck with Wale, i dont think he is as bad as some of yall say. Yea he is lightweight sensitive, and says his name in his raps entirely too much, but he has some spit to him [II]

  32. Harlem World Says:

    # Wale Says:
    October 29th, 2009 at 3:53 pm

    I’m buying 10 of this

    ^^
    Roffle

  33. a tribe called quest Says:

    Only person you should avoid is Jim Jones.

  34. Remixznflow Says:

    Only person you should avoid is Jim Jones.

    ^
    this.. and OJTJM

  35. Rey Says:

    @ Tribe– True. Hey, so, my team auto-drafted because I’m really only on the compy at work.. I think I figured it out, but I have 7 players to pick, then 5 get benched or some such? And then the points get added? And if somebody’s basura, I can switch him up for other guys? And if someone wants to trade, I can do that, and if I wanna drop a guy and add someone undrafted, that’s okay too?

    I’m new at this Fantasy sports stuff, but mostly because I have friends and like girls.

  36. TheCo!!inB Says:

    this album is going to be good. even if you don’t fuck with Wale as a person.

  37. Wale Says:

    i can’t believe i had to pay an extra $50 to get my album cover that big

    eskay you a thief nigga

  38. a tribe called quest Says:

    @ Tribe– True. Hey, so, my team auto-drafted because I’m really only on the compy at work.. I think I figured it out, but I have 7 players to pick, then 5 get benched or some such? And then the points get added? And if somebody’s basura, I can switch him up for other guys? And if someone wants to trade, I can do that, and if I wanna drop a guy and add someone undrafted, that’s okay too?

    I’m new at this Fantasy sports stuff, but mostly because I have friends and like girls.

    –Yea but i extended it to 9 spots so more players can be used.

  39. b-ease Says:

    TheCo!!inB Says:

    October 29th, 2009 at 4:05 pm
    this album is going to be good. even if you don’t fuck with Wale as a person.

    ^^
    Yea, I mean, just based on the thought he puts into the mixtapes, and the production lineup on this, I’d be shocked if it was anything less than dope.

  40. D_Block_4_Life Says:

    I will smack the shit out of TheCo!!nB word life.

  41. AmpGeez a.k.a Get Rich Or Blog Tryin' Says:

    Only person you should avoid is Jim Jones.

    ^
    this.. and OJTJM
    =================
    LOL

    Sometimes I just lurk & quietly bask in the hate lol.

  42. AmpGeez a.k.a Get Rich Or Blog Tryin' Says:

    this album is going to be good. even if you don’t fuck with Wale as a person.
    ===============================================
    But if he sells a few copies he’ll become an even greater dickhead then he is now.

    He needs to be humbled (c) The Iron Shiek

  43. Remixznflow Says:

    LOL

    Sometimes I just lurk & quietly bask in the hate lol.

    ^
    was wondering if you saw what i did there…

  44. steven biko Says:

    you niccas stay drinking the iovine kool aid. Wale Sucks. there, I said it.

  45. DJ Semtex » WALE | ATTENTION DEFICIT TRACKLISTING Says:

    [...] Spotted : Nah [...]

  46. Tong Po Flo Says:

    13. Beautiful Bliss (feat. Melanie Fiona & J.Cole) (prod. by DJ Green Lantern & Mark Ronson)

    ^ This should be hot fiya, my baby Melanie on the hook, J with a ill verse……don’t mess this one up Whale

  47. Zina Says:

    I can’t wait. November 10th…he’s gonna show all the doubters wass really good.!

  48. Zina Says:

    I can’t wait. November 10th…he’s gonna show all the doubters wass really good.!

  49. AJ Says:

    why the fuck did add GUCCI to pretty girls why fuck up a good track thsat shit is gonna piss me off.. but Im still coppin should be one of the better albums this year

  50. uncommonsense Says:

    thought Justice and Just Blaze were supposed to have tracks? :-/

    best kept secret is only on one joint too?

    anyway, been avoiding everything since i want this to be fresh when i cop it.

  51. Nah Right » Wale ft. Bun B - Mirrors (prod. Mark Ronson) Says:

    [...] Previously: Wale – Attention Deficit Tracklist [...]

Leave a Reply