Sean Price Explains Unhappiness w/ Duck Down

It should go without saying that I was happier than a pig in shit when I heard the Nah Right shout on the latest Sean P freestyle, but at the same time I was pretty taken back when I heard him suggest in the preceding line that he might be leaving Duck Down in the near future. In a new interview with the homie Anslem Samuel for XXLMag.com, Kimbo opens up about his label situation.

XXL: What should fan expect from the Kimbo Price mixtape?

Sean Price: I can’t even describe it, man. I’m just rhymin’ and havin’ fun, B. I really have fun in this hip-hop shit, so you know… Actually, I don’t have fun in this hip-hop shit at all besides me going in the studio and putting these words together. So I had fun makin’ it, but after that the fun is over.

XXL: What do you mean by that? You getting ready to retire on us?

Sean Price: No, I’m not retiring—don’t get it twisted like I’m retiring or quitting—it’s just that, me and [Duck Down CEO] Dru Ha have talks and I’ll be like, “What can I do with this, that, and that?” Everything he told me I need to do to improve the Sean Price brand I don’t wanna do, so guess what? That means it’s time to leave.

XXL: What exactly was he telling you to do that you weren’t feeling?

Sean Price: I don’t even want to get into detail and expose my homie like that ’cause besides being my manager and my boss, Dru Ha’s my friend. He didn’t say nothin’ wrong to me I just don’t wanna do [industry] shit. If someone hire me to give them a verse, I’m with it and I’ma still do music but I just don’t wanna play the game. All I wanna do is rap, do a show, come home, smoke my weed, play with my kids, and fuck with my wiz—that’s it, man. I don’t wanna front like I’m somebody’s friend and I don’t wanna hang out at your fuckin’ party. I’ve been in the game too long for that.

So there it is. I definitely feel where he’s coming from, but at the same time I honestly don’t think there’s a label in Hip-Hop that would be a better fit for Ruck. I’m sure there’s more to the story, but from what he said here, it doesn’t seem like this is a problem that can’t be worked out. In any event, it’s his career, and as long as he doesn’t up and quit rapping altogether, I’ll be straight.

Full interview: Sean Price, As Real As It Gets

Previously: Sean Price – Figure Four| Buckshot & Sean Price – The Feeling (Prod. by 9th Wonder & Dan The Man)


AddThis Social Bookmark Button

85 Responses to “Sean Price Explains Unhappiness w/ Duck Down”

  1. Plug Says:

    cOLD Says:

    October 7th, 2009 at 2:49 pm
    cashews >
    ——–
    AYO! AYO! AYO! bend mine, shorty did a tim line…

  2. SDP Says:

    # Jersey*made*me Says:
    October 7th, 2009 at 3:24 pm

    @SDP

    I can’t allow you to pretend you would get over an ass like that after 5 years,in a couple weeks.That’s not an everyday ass.I think they can/will work it out.Shorty just felling herself with her new found fame.

    ^^

    where do you live? because i see ass like that everyday in cali. and it’s not about the ass, if it was about the ass he could go the local strip club he always goes to with his fuckin laptop and get some there

    it’s about a bitch he didn’t show as much affection as he should have (judging from those blogs) who he thought he had dangling from his ropes and wouldn’t go nowhere cuz she was on his leash…

    he was wrong. Money changes everything. If it wasn’t for his dumbass thinking … and puttin her ass for the world to see

    this bitch would be in the kitchen right now cookin platanas or w/e its called

  3. landLORD Says:

    SDP… that was a shot at Common… not Islam, or Allah…

  4. Joe 88 Says:

    I can’t allow you to pretend you would get over an ass like that after 5 years,in a couple weeks.That’s not an everyday ass.I think they can/will work it out.Shorty just felling herself doing what she’s suppose to do with her new found fame.

    *Fixed*

    He introduced her to the world, and now that they’ve broken up he still wants to navigate her movements, like what was so bad about her doing the show if she wasn’t even gonna speak on the break up in a disrespectful way? For real, she should be mad for him putting there business out there when she was crying and saying “stop recording me like i’m some type of animal” She’s not in the wrong, and she should do these interviews to expose herself more, shit he exposed her more than she’s doing right now.

    Also co-sign SDP on budden & tahary

  5. Casey Says:

    Sean keeps it real.

    Now maybe he’ll be free to do the collabo with C-Rayz Walz that C-Rayz told me they were working on like a year ago.

    Or maybe C was just high on coke at the time.

  6. b-ease Says:

    Beezy Says:
    October 7th, 2009 at 3:23 pm
    it came to me like a song i wrote
    i told her “bitch get me a scarf, pillow case and rope”

    ^^
    Story To Tell >>>>

  7. eric mangini Says:

    Joey knew this would happen..he a dumb smart nigga..They need to call up Ice T and COCO for marriage advice and counseling..Ice the last/best nigga doing it.

  8. sean coonery Says:

    sEAN C > Sean p

    BROKE MANS BEANIE SIGEL

  9. sean coonery Says:

    SDP AND LIL WANG > TAHIRY AND JOEY BUNS > COCO AND ICED TEA

  10. cOLD Says:

    this bitch would be in the kitchen right now cookin platanas or w/e its called

    ^ an ass like that can’t be subdued that long. Sooner or later it/she would of saw the light of day. It’s the gift and the curse in having a girl with a reckless disrespectful ass like Tahiry’s

  11. cOLD Says:

    Story To Tell >>>>

    .. that song had b-ball niggas on edge, like when they away on games wifey getting smashed out.

  12. eric mangini Says:

    Beezy Says:
    October 7th, 2009 at 3:23 pm
    it came to me like a song i wrote
    i told her “bitch get me a scarf, pillow case and rope”

    ^^
    Story To Tell >>>>

    ^^BIG had the Knicks players questioning they wives after this one. ill song..I felt like I was hiding under the bed watching the whole shit go down.

  13. sean coonery Says:

    JERSEY MADE ME MUST BE A 40 YEAR OLD VIRGIN…

    YOU CAN GO TO THE HEIGHTS AND SEE ASS LIKE THAT ALL DAY…EVEN BIGGER..

    TAHIRY FARTS SMELL BAD…

    YOU CAN GO TO MIAMI AND SEE BIGGER ASS THAN THAT…GUARANTEED…

    STOP SIMPING NIGGA..

    IF YOU LIVE IN NEWARK, JERSEY CITY OR CAMDEN…THEN YOU DEFINITELY WONT SEE ASS LIKE THAT…

    GET OUTSIDE OF YOUR BLOCK AND HOOD…NIGGA

  14. SDP Says:

    it’s the blatant bufoonery of sean coonery, /

    the nahgger who brags about imaginary LV, gucci, prada and jewelery/

    shown no love as a youth, raped as a child, creamed lame/

    livin his homosexual fantasies when he logs onto his other screen name/

    is it sean coonery or nestle snipes??/

    is it “i get LV” or “would you give head for a mill tonight?”/

  15. b-ease Says:

    Joe lost and Tahirys a fool.

    I gotta cosign SDPs analysis.

  16. Big Homie Says:

    All I wanna do is rap, do a show, come home, smoke my weed, play with my kids, and fuck with my wiz—that’s it, man. I don’t wanna front like I’m somebody’s friend and I don’t wanna hang out at your fuckin’ party.

    ^ WOOO

  17. Jersey*made*me Says:

    Ice the last/best nigga doing it.

    ^^

    Co-sign

  18. Joe 88 Says:

    *In joe budden rabbit ass mind*

    Putting out the audio of her crying while he’s following her around like he’s following a silver back gurilla on animal planet > Her going on a radio show to speak on her future ventures

    This nigga is a herb. I would love for someone to ask her down the line is she happy one of rae’s goons punched that nigga in the face?

    I’d be happy to hear any answer from her reguarding the wu situation

  19. eric mangini Says:

    Niggas talking ass this, ass that..that ass comes with a personality and a mouth on it…sometimes the ass just ain’t worth it.

    Lotta big ass wack broads out here.

  20. SDP Says:

    @ land

    you are still my e-uncle

  21. sean coonery Says:

    IF YOU GOT A BITCH WITH A FAT ASS, BIG TITS, NICE FACE…OR JUST A GORGEOUS BODY..

    YOU GOTTA HAND CUFF…

    AND YOU GOTTA CHECK THAT BITCH FROM THE START..

    BECAUSE ANY LIGHT SKINT NIGGA WITH BRAIDS OR WAVY STRAIGHT HAIR…GONNA COME AND SCOOP YOUR BITCH..

    GTFOH…

  22. b-ease Says:

    Lol @ cOLD and Mancini

  23. Joe 88 Says:

    Why is tahiary a fool b-ease?

  24. NESTLE SNIPES Says:

    sdp go suck dicks patna’

  25. cOLD Says:

    Lotta big ass wack broads out here.

    ^ granted, still harder to walk away from a big ass.

  26. NovemberEnd aka What Do You Mean Teenager What Age Are We Talking About Says:

    P!

  27. sean coonery Says:

    SDP IS A LAMER

    LAMO

    SDP YOU ARE L4M3….

  28. b-ease Says:

    I felt like I was hiding under the bed watching the whole shit go down.

    ^^
    Him actually telling the story in spoken form after just made it all the more iller to me.

  29. NESTLE SNIPES Says:

    you fuck nigga..dick in the butt nigga

  30. sean coonery Says:

    THE FUCK BOIS IN THE BUILDING TONITE…

  31. Joe 88 Says:

    Lotta big ass wack broads out here.

    ^Yep. That’s why I want a bitch from montana, or nebraska, anywhere where there isnt too many hood like niggas going savage life tryna get to these broads, that’s why I always liked county bitches, but now all the city niggas moved to the county, and I hate county bitches that hung around 2 hood niggas and think there hip to the game more than hood bitches with experience and atleast know the ropes of this here pimpin

  32. NESTLE SNIPES Says:

    JOEY > JOE > JO > JOSEPH > JOSEPHINE > JOSIAH

  33. Jersey*made*me Says:

    @SDP

    You hit the nail on the head.We saying the same thing like a synonym.But I know me,I don’t breakup with my wiz that easy,all i’m saying is Joey got the right to be sick for a minute.And that ass don’t help.

  34. Joe 88 Says:

    sean coonery Says:
    October 7th, 2009 at 3:38 pm
    THE FUCK BOIS IN THE BUILDING TONITE…

    ^lol, i’m sorry, this was funny (pause)

  35. eric mangini Says:

    ^ granted, still harder to walk away from a big ass.

    ^^^She was’nt good enough for Fab and at least 3 other niggas(she claim she only had like 3 boyfriends)…just saying.

    Show me a bad ass bitch and I’ll show you at least 10 niggas that don’t want nothing to do with her.

    Disclaimer: To me Tahiry cool though..I love her playful ways..she looks like the type to use her face as a condom.

  36. SDP Says:

    sean coonery Says:
    October 7th, 2009 at 3:35 pm

    IF YOU GOT A BITCH WITH A FAT ASS, BIG TITS, NICE FACE…OR JUST A GORGEOUS BODY..

    YOU GOTTA HAND CUFF…

    AND YOU GOTTA CHECK THAT BITCH FROM THE START..

    BECAUSE ANY LIGHT SKINT NIGGA WITH BRAIDS OR WAVY STRAIGHT HAIR…GONNA COME AND SCOOP YOUR BITCH..

    GTFOH…

    ^^

    I SWEAR SEAN COONERYS A HOMOSEXUAL

    SOMEBODY EXPLAIN TO ME WHY HE’S ALWAYS BRINGIN UP LIGHT SKINNED NIGGAS WITH BRAIDS..???

    then as nestle snipes he always asKs the “would you give head to a dude for a million”

    for a LV Key chain i imagine you would allow yourself to be manhandled you fruit basKet

    you ain’t the only one taKin in payola for the anus…asK esKay

  37. b-ease Says:

    Joe 88 Says:
    October 7th, 2009 at 3:36 pm
    Why is tahiary a fool b-ease?

    ^^
    Seems to me that she doesn’t understand her position. Continually exploiting her real life as if anybody is doing anything other than laughing AT her or staring at pictures of her ass. I just don’t think she realizes that she’s on minute 14 of her “fame”.

  38. ian aka @StellasKid Says:

    In all seriousness, where does Sean Price think he’s gonna go label-wise that’s better for him than Duck Down?? Dude may not be 100% happy with everything with his current situation, but he needs to think straight before he deos something drastic/stupid….

  39. nation Says:

    Sean Price is the greatest rapper of all time

  40. eric mangini Says:

    ^Yep. That’s why I want a bitch from montana, or nebraska, anywhere where there isnt too many hood like niggas going savage life tryna get to these broads, that’s why I always liked county bitches, but now all the city niggas moved to the county, and I hate county bitches that hung around 2 hood niggas and think there hip to the game more than hood bitches with experience and atleast know the ropes of this here pimpin

    ^^You looking for a WHOOTY then….mildly overweight white chick with that fat flabby white ass that only looks great when its bent over.

  41. cOLD Says:

    Disclaimer: To me Tahiry cool though..I love her playful ways..she looks like the type to use her face as a condom.

    ^ bumba Rassss.

  42. Mr. Iceberg Slim Says:

    Ghostface LP, Ghostdini the Wizard of Poetry in Emerald City, debuted at no. 28. The revered Wu-Tang MC sold 19,200 discs in his first week

  43. SDP Says:

    # Jersey*made*me Says:
    October 7th, 2009 at 3:39 pm

    @SDP

    You hit the nail on the head.We saying the same thing like a synonym.But I know me,I don’t breakup with my wiz that easy,all i’m saying is Joey got the right to be sick for a minute.And that ass don’t help.

    ^^

    co-sign..

    this would be a great time to start on mood muziK 4

  44. b-ease Says:

    but now all the city niggas moved to the county, and I hate county bitches that hung around 2 hood niggas and think there hip to the game more than hood bitches with experience and atleast know the ropes of this here pimpin

    ^^
    Hilarious.

  45. Rey Says:

    Someone pay attention to Coonery before he cries. (no)

  46. cOLD Says:

    In all seriousness, where does Sean Price think he’s gonna go label-wise that’s better for him than Duck Down?? Dude may not be 100% happy with everything with his current situation, but he needs to think straight before he deos something drastic/stupid….

    ^ Rae did his thing indepdently.

  47. Jersey*made*me Says:

    Sean Price is the greatest Heltah Skeltah rapper of all time

    *fixed*

  48. eric mangini Says:

    # ian aka @StellasKid Says:
    October 7th, 2009 at 3:41 pm

    In all seriousness, where does Sean Price think he’s gonna go label-wise that’s better for him than Duck Down?? Dude may not be 100% happy with everything with his current situation, but he needs to think straight before he deos something drastic/stupid….

    ^^He basically built that label..every artist leaves their label at some point in time..I imagine after a while its only natural to feel like Dru aint really doing as much for you as maybe someone else or yourself.

    Life is all about taking chances…not being comfortable…the good life anyway.

  49. cOLD Says:

    … i onno one of them 6-5 niggas *dead*

  50. Joe 88 Says:

    Seems to me that she doesn’t understand her position. Continually exploiting her real life as if anybody is doing anything other than laughing AT her or staring at pictures of her ass. I just don’t think she realizes that she’s on minute 14 of her “fame”.

    ^Niggas was laughing at her when budden put her out there, and I think she does realize she’s on 14 cause she’s doing every interview she can. Exactly, what is her position again?

    She has no talent, she can’t sing, she can’t even clean up, so this is more like a plus rather than a minus, atleast she’s getting paid for niggas to wack off to her big ass now.

  51. NESTLE SNIPES Says:

    anybody seen the rap battle turn into a fight outside of the club on wshh..

    niggas really going to have to battle over the phone..

    because niggas can’t take the l or embarrassment…and they either fuck you up, cut you or shoot you..

    rap battling 2009…is serious business…

    it wasn’t like this in the 80s or 90s…you got ate…you walked away and kept it moving..

  52. b-ease Says:

    But I know me,I don’t breakup with my wiz that easy,all i’m saying is Joey got the right to be sick for a minute.

    ^^
    word. Knowing or even imagining that somebody is piping ur ex-wifey can make u sick to ur fucking stomach. Even if u really don’t want her anymore, it’s just man principle, I don’t want anybody else to have you.

  53. Marcus Robinson Says:

    Sean Pricw done turnt Ol Tahiry ass nigga

  54. SDP Says:

    *expects for sean coonery to rant about the sean price picture posted claiming that sean price looKs liKe one of his security guards on a sunday evening*

  55. Jersey*made*me Says:

    I’ve heard two joints off Ghost’s project and liked them both.Ghost always delivers good albums,it’s a shame he’ll never crack 100,000 again.

  56. Marcus Robinson Says:

    Sean Price = Shuckin and Duckin

  57. NESTLE SNIPES Says:

    I done had plenty of rap battles in my lifetime..

    I never killed a nigga over a punchline…or shot him..

    Niggas get really tight and sweaty…when they hear the crowd laughing and saying “AHHHHHH….OOOOOOOOUUUUUU“`

    gtfoh…;

  58. SDP Says:

    the greatest talent tahiry has is walKing.

  59. Mr. Iceberg Slim Says:

    Jersey*made*me Says:

    October 7th, 2009 at 3:46 pm
    I’ve heard two joints off Ghost’s project and liked them both.Ghost always delivers good albums,it’s a shame he’ll never crack 100,000 again.
    ^^^

    he wont even crack 50k
    Ghost face – 19,200 discs in his first week

  60. eric mangini Says:

    word. Knowing or even imagining that somebody is piping ur ex-wifey can make u sick to ur fucking stomach. Even if u really don’t want her anymore, it’s just man principle, I don’t want anybody else to have you.

    ^^I mean seriously…nigga taped her crying and shit and showed the world..how much love was there really? Joe shouldnt even be entertaining us with her as much as he does..Ice T does it and wins..Joe let Tahiry talk too much.

    I don’t think I’ve ever heard Coco speak..and definitely not without Ice their or without his permission.

  61. b-ease Says:

    She has no talent, she can’t sing, she can’t even clean up, so this is more like a plus rather than a minus, atleast she’s getting paid for niggas to wack off to her big ass now.

    ^^
    I can agree with this…as long as she really does know it’s almost a wrap. I mean, remember Angel Lola, the turnaround time for video hoes and Smooth models is quick, Joe budden tv is/was the only reason she’s made it this long…

  62. cOLD Says:

    damn Big L ate Jay-z on that freestyle… not really ate, but he got the best of that.

  63. Joe 88 Says:

    word. Knowing or even imagining that somebody is piping ur ex-wifey can make u sick to ur fucking stomach. Even if u really don’t want her anymore, it’s just man principle, I don’t want anybody else to have you.

    ^This. Women are the same too, but they get over it a lil faster cause dick comes to them, niggas gotta find pussy, don’t matter who you are, you gotta put in some type of work to get pussy, even if you just flash cash and the bitch get naked, chicks can do less than that and get some dizzle (n)

  64. Remixznflow Says:

    # sean coonery Says:
    October 7th, 2009 at 3:25 pm

    YOU SOMALI BUTT PIRATE…

    BOOTY BANDIT…DICK SUCKER..

    GO STICK A DILDO IN YOUR BUTT….NIGGA

    FUCK YOU SDP…SUCKING DICKS PROUDLY…

    ^
    ROFFLE

    *hopes this nigga NEVER gets a job and continues to comment on Nah all day*

    yo this nigga is easily the funniest fool on this website..

  65. sean coonery Says:

    Niggas is simps and sucker for loves..

    listen man…plenty of my ex’s…whom i dogged the fuck out…i had these bitches licking my kids off the fucking rug and carpet…like a vaccuum..

    i see these bitches at the mall…i always run into these bitches…

    they got kids in the stroller now…with their hubby..

    they married and shit…they man be handcuffin..

    i be laughing my ass off….cuz im like…if they only knew what i did to the bitch they cherish..

    a lot of you fuck niggas…wifing jump offs, slores and hood rats..

    then you get mad when you see her come thru the block nigga or hood thugs?

    gtfoh….stop being emotional bitch boy

  66. cOLD Says:

    I could play wii and watch Tahiry past by the screen every now and then for an eternaty.

  67. Mr. Damn, He Ain't Coppin' That, Is He? Says:

    sean P needs to man the fuck up

    as a lawyer i can’t say “waaah, i don’t want to mingle, i don’t want to go to events, i just want to draft my contracts and go home and make salat and make a baby and sleep”

    fuck no

    every job involves a hustling aspect

    you need connections, leads, a network, etc.

    dru ha probably said “look nicca, get a haircut, get your beard lined up, get some clothes that were bought after 2001, and go to a fucking party and grab the mic and spit a freestyle”

    and this nicca want to just spit a verse and expect nah right to give him all his shine

    shit’s ridiculous

    you have to update your image – everybody updates their image! this dude is just stuck in the wrong mindset, hence he’s only a thousandaire despite being one of the nicest lyricists

  68. eric mangini Says:

    I’m gonna write a book:

    How To Quit the Relationship but Keep the Pussy

  69. Joe 88 Says:

    Co-sign b-ease

    And speaking of angel lola, i’d let that bitch sit in my face, I don’t give a fuck if her whole exsistance on this planet is fake, she is one very bad bitch. I’d even listen to her spit acapella just to get a crack at that

  70. cOLD Says:

    I’m gonna write a book:

    How To Quit the Relationship but Keep the Pussy

    ^ ha!

  71. sean coonery Says:

    Many of my jumpoffs…done got married with white rich dudes…and they been married for years…them bitches is raising kids in the suburbs…being a stay at home mom…

    I mean….You expect me to feel some type away about that Simp trick ass nigga nah?

    You can have her homey….I replace bitches…not chase bitches..

    I don’t care if I was in 10 year relationship with a bitch…if i see her with the next nigga….so fucking what..

    do what makes you happy bitch…i dont care..

    as soon as you leave the team…i got about 5-10 bitches sitting on the bench…ready to come in the game…

    real talk….bitches is disposable…i will get rid of bitch conveniently…

  72. eric mangini Says:

    New Book:

    How to Get Milk from A Tittyless Cow

    Now available on Nahright Books

  73. Jersey*made*me Says:

    Joe budden tv is/was the only reason she’s made it this long…
    ^^
    Shorty ain’t crazy.You heard her saying “call me”.For one Joey is the last relevant nigga that can get a pass for being in public with mami.Nobody important can stand the L of being serious with her ,so she’s either a jumpoff,get back with Joe and keep her fame,or fade into black with a regular nigga.Joe’s her best option going forward.

  74. Marcus Robinson Says:

    Sean Price is Pretty Lou’s Son from the Lost Boyz

  75. eric mangini Says:

    Co-sign b-ease

    And speaking of angel lola, i’d let that bitch sit in my face, I don’t give a fuck if her whole exsistance on this planet is fake, she is one very bad bitch. I’d even listen to her spit acapella just to get a crack at that

    ^^her ass looks “squishy” though. Her ass filled with styling gel.

  76. sean coonery Says:

    These bitches is Braylon Edwards status in Cleveland…

    You fuck with the king…you get sent the fuck out…you gets deported bitch word to Shyne…

    It’s nothing…I got another Latina Mami or Snowflake…waiting to take your place…

    Bitches are replaceable…you niggas listening to Beyonce and got the game all fucked up…

  77. NovemberEnd aka What Do You Mean Teenager What Age Are We Talking About Says:

    # nation Says:
    October 7th, 2009 at 3:41 pm

    Sean Price is the greatest rapper of all time
    ^^^^^^
    P!

  78. cOLD Says:

    fuck around and find my silk boxers in your mothers hamper!?!

    da fuck big L.

  79. sean coonery Says:

    My name is Sean, not Paul McCartney/

  80. Joe 88 Says:

    >Nobody important can stand the L of being serious with her ,so she’s either a jumpoff,get back with Joe and keep her fame,or fade into black with a regular nigga.Joe’s her best option going forward.

    ^Ha, that’s funny, bill maher cuffed superhead. Anything is possible

    Trust me, it’s a nigga that’s important, that’s not a rapper, that doesn’t listen to rap that would prolly build with shorty. Let’s not look at it from a hip hop stand point, cause big asses as pussy is universal, it’s deeper than depression

  81. eric mangini Says:

    Shorty ain’t crazy.You heard her saying “call me”.For one Joey is the last relevant nigga that can get a pass for being in public with mami.Nobody important can stand the L of being serious with her ,so she’s either a jumpoff,get back with Joe and keep her fame,or fade into black with a regular nigga.Joe’s her best option going forward.

    ^^I agree with you to an extent..the fact that she never danced(stripped) but works there shows me that maybe she does have some esteem issues that Joey helped her get over..I don’t think that she was ready for stardom but now that its here I think she thinks “fuck it”

  82. Fresco Says:

    P Body…yessss.
    Four eyes, two arms and three shotties/
    Got shit on lock like Irv and Gene Gotti

  83. Nah Right » Sean Price - Kimbo Price Press Release & Skit Says:

    [...] Previously: Sean Price Explains Unhappiness w/ Duck Down [...]

  84. derek Says:

    yea thanks to that pyrex pot shawn line I started going to nahright.com

  85. Nah Right » Video: Sean Price at his Daughter’s Baby Shower Says:

    [...] get the record straight, I’m Duck Down for [...]

Leave a Reply