Red Cafe – Heart & Soul (prod. Pete Rock)

redcafe

Red Cafe – Heart & Soul (prod. Pete Rock) | Mediafire

Audio clip: Adobe Flash Player (version 9 or above) is required to play this audio clip. Download the latest version here. You also need to have JavaScript enabled in your browser.

Splash


AddThis Social Bookmark Button

28 Responses to “Red Cafe – Heart & Soul (prod. Pete Rock)”

  1. Farouq (ya thats my government) aka Nah’s Ving Rames in Baby Boy Says:

    Jews Least racist???

  2. November End Says:

    Public Service Anouncement to NMC

    FUCK SHAREBEE!!

  3. Farouq (ya thats my government) aka Nah’s Ving Rames in Baby Boy Says:

    you mothefucker are letting them dictate who is more racist or falling into the same shit the hispanics fall into when fighting against the blacks and vice versa….. sooo damn dumb

  4. R.J.Orion Says:

    WTF is Red Cafe wearing around his neck ?… and whats up with the crucifix hat?…

    “get ya’ kirk franklin on… ” (c) KILLa

  5. Brooklyn Strong Says:

    speaking of blind men why wont anybody tell Stevie wonder that his braid hairline is damn near on the back of his head now

  6. kevfresco Says:

    Kev, is that you rapping on your Myspace page? if so you’re garbage.

    ^^^

    nah it aint me rappin but thanks for clickin the screen name. garbage is a 30 yr. old man inviting another to his nuts. also its whats described as your so called ether game. FOH blogger.

  7. Harlem World Says:

    I will even go as far as saying that Brazil has more levels of institutional racism and overt racism then the U.S.

    The white middle class in Brazil (mostly derived from German, Japanese and Portugese) will never allow a person even remotely black to take control of their country.

    So, please do not refer to Brazil as a place of ‘racial harmony’ because it is almost the exact opposite.

  8. R.J.Orion Says:

    nigga chain look like it was made of Coke can pull tabs …

  9. AmpGeez a.k.a. Dro Jackson Says:

    I live on 98th & Amsterdam, holler at me, nigga. I’m not tracking you down, fuck nigga. I got better shit to do with my time, but if you wanna get stomped out, come to my hood nigga.

    You may play these faggot games with other ma’fuckers, but I’m calling your bluff nigga.

    I’ll have you bleedin all over Amsterdam Ave., fucka.

  10. FaMs! Says:

    AmpGeez a.k.a. Dro Jackson Says:

    July 7th, 2009 at 6:38 pm
    This niigga’s a fucking slob.

    Look at his face…niggas shit looks like an english muffin, mad nooks and crannies.

    You look like the black Shrek nigga.

    __________________________________

    ^^^^ youtube.com/watch?v=Cgyp0hWUqUk

  11. AmpGeez a.k.a. Dro Jackson Says:

    R.J.Orion Says:

    July 7th, 2009 at 6:47 pm
    nigga chain look like it was made of Coke can pull tabs …
    ====================================
    That shit bang bang (c) Ruger Rell

  12. FaMs! Says:

    Fux all jokes aside…you cool peoples son..for real

  13. R.J.Orion Says:

    Brooklyn Strong Says:

    July 7th, 2009 at 6:47 pm
    speaking of blind men why wont anybody tell Stevie wonder that his braid hairline is damn near on the back of his head now

    ————-

    word… it reminds me of Jerry Rice before that nigga shaved his head… he only could make like 4 braids, and them shits started behind his ears …

  14. November End Says:

    AmpGeez a.k.a. Dro Jackson Says:

    July 7th, 2009 at 6:49 pm
    R.J.Orion Says:

    July 7th, 2009 at 6:47 pm
    nigga chain look like it was made of Coke can pull tabs …
    ====================================
    That shit bang bang (c) Ruger Rell
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    i was just about to say that

  15. AmpGeez a.k.a. Dro Jackson Says:

    “How you walkin’ round with Pharrell chain and you ain’t got Pharrell money?

    He’s a waste of a stick-up kid’s time.” (c) Ruger

  16. Brooklyn Strong Says:

    AmpGeez a.k.a. Dro Jackson Says:

    July 7th, 2009 at 6:48 pm
    I live on 98th & Amsterdam, holler at me, nigga. I’m not tracking you down, fuck nigga. I got better shit to do with my time, but if you wanna get stomped out, come to my hood nigga.

    You may play these faggot games with other ma’fuckers, but I’m calling your bluff nigga.

    I’ll have you bleedin all over Amsterdam Ave., fucka.
    ====================================
    I thought Amp lived in Brooklyn
    This explains the Cam love and Jay hate
    no shots i’m peaceful today

  17. Farouq (ya thats my government) aka Nah’s Ving Rames in Baby Boy Says:

    david b. thorpe Michael Sweetney is out today, tweaked his hamstring. Being wildly out of shape can not have helped.

  18. FaMs! Says:

    Rachel’s death in the Dark Knight

    ^^^GATTT! ROFL PRICELESS

  19. AmpGeez a.k.a. Dro Jackson Says:

    Nigga buying a bike to lose weight.

    Make sure you cop one that gets rid of ugly too.

  20. Harlem World Says:

    Farouq (ya thats my government) aka Nah’s Ving Rames in Baby Boy Says:
    July 7th, 2009 at 6:46 pm

    you mothefucker are letting them dictate who is more racist or falling into the same shit the hispanics fall into when fighting against the blacks and vice versa….. sooo damn dumb

    ^^^
    You tryna be all righteous and shit Farouq but aint no Black vs Brown down here. Black and Brown get along just fine…word to Tru Life. Maybe in L.A through the prison system, street gangs, cultural differences and immigration but no down here b. Brown is fine by me.

  21. Farouq (ya thats my government) aka Nah’s Ving Rames in Baby Boy Says:

    Harlem I think it was Fams that was going hard

  22. Jimmy Valentime Says:

    ;;Changes subject;;

    I am puting the village voice cover of mj on a black T-shirt

  23. Ryan Says:

    I dont give a fuck about Red Cafe just the Pete Rock track but I respect Red Cafe a little more now that he fucks with Pete Rock but then again who doesn’t

  24. Chris Charles Says:

    Pete Rock and Red cafe are thieves they bit this from my man Charlemagne check Maino album track 17 floating..

  25. NYC Assasin Says:

    Track was Produced by Charlemagne & Trackmasters. Charlemagne used a sample that couldnt get cleared 3 years ago for red and then trackmasters replayed the sample. Charlemagne got paid and double dipped on the beat with 2 artists

  26. mike jones Says:

    what song are they sampling? i was thinking in the air tonight phil collins but i sped it up and i just cant hear it…please help

  27. Nah Right » Video: Red Cafe - Heart & Soul Of New York City (prod. Pete Rock) Says:

    [...] visual for Red Cafe’s slept-on Pete Rock [...]

  28. chuks Says:

    this shit knocks.

    music is soooooooooo wack right now thank god for this shit

Leave a Reply