La Coka Nostra feat. Bun B – Choose Your Side (prod. Alchemist)

la-coka-nostra1
Photo Credit: Alex Richter

Produced by The Alchemist.

La Coka Nostra ft. Bun B – Choose Your Side


AddThis Social Bookmark Button

71 Responses to “La Coka Nostra feat. Bun B – Choose Your Side (prod. Alchemist)”

  1. wavy is a cliche Says:

    MAX B>

  2. Farouq (ya thats my government) aka Nah’s Ving Rames in Baby Boy Says:

    all these niggas is albino black males

  3. D. Billz Says:

    ^That

  4. D. Billz Says:

    “That” was for Max B >

  5. Joe 88 Says:

    Fuck Kobe. (no shots)

    C Anderson should’ve filled the seats behind the lakers goal & behind there bench with nothing but big breast white girls

  6. D. Billz Says:

    First of all, fuck the Lakers as a staff, team, and franchise…

  7. R.J.Orion Says:

    in real life, these La Coka Nostra niggiz work at Lowe’s, and are fulltime members of a bowling league …

  8. Sean Coonery Says:

    Hardcore Gangster Whitebois?

  9. R.J.Orion Says:

    dude with the black & decker drill look like NBA referee Joey Crawford …

  10. Farouq (ya thats my government) aka Nah’s Ving Rames in Baby Boy Says:

    in real life my only real dream is Floor Season tickets or near by, to Laker Games

  11. TheCo!!inB Says:

    I bet one of those white niggas owns a shirt with wolves on it….and one wolf is howling.

  12. Dr Flav Says:

    BARPAN Says:
    June 1st, 2009 at 6:12 pm
    ^^^^^
    word .. i rember when nore was in ‘Cuse… figga caught a fake rape case from the worst chick on campus…..like no exaggeration the actual worst chick on campus… talkin 250lbs 5′2″ dog face …figga toook her back to the hotel for whops…SMH

    Cats be thinking that ugly girls be the easy score, but them broads fuck around and catch feelings after the fact and play the vic role. I seen fools get they ass whooped from fucking a dog face and trying to hardbody diss her, cause she done ran back and told the right family member or friend.

  13. Jersey*made*me Says:

    These niggas look like general contractors.

  14. Mac Brown aka Montgomery Blaine (classy) Says:

    Albino is the new white

  15. D_Block_4_life Says:

    Jankees game @ 7 >

  16. R.J.Orion Says:

    ive noticed Kobe has started doing that annoying KG-esque constipated, mean mug, teeth snarling, german sheperd facial gesture …

    stop that …

  17. Mac Brown aka Montgomery Blaine (classy) Says:

    Never fuck ugly bitches cuz they are more fertile. Even with a condom.

    yup

    Mack ain’t havin no ugly babies. I’m too man-pretty for that shit!

    word

  18. Joe 88 Says:

    I leave for a second, I come back & ya’ll are going in, lol

  19. R.J.Orion Says:

    these niggiz look like they know how to pimp your ride or chopper motorcycle …

  20. wavy is a cliche Says:

    latimes.com/sports/la-sp-random1-2009jun01,0,7864160.story

    ^
    *dead* @ niggas tryna scientifically blame lamar odoms sweet tooth (n) for his incosistant play

  21. Boosie Says:

    Kenyon martin needs to work on his jumpshot….that little one handed floater had me going crazy…like nigga shoot the ball regularly….

    if he develop his post game…nuggets is unstoppable

  22. D. Billz Says:

    Smh @ players who still argue with Joe Crawford. That nigga be having his hands already in the T position just waitin’ to blow the whistle.

  23. Farouq (ya thats my government) aka Nah’s Ving Rames in Baby Boy Says:

    word is bond I like a pretty face and thin, everything else is a plus

  24. R.J.Orion Says:

    D_Block_4_life Says:

    June 1st, 2009 at 6:14 pm
    Jankees game @ 7 >

    ———-

    word to ESPN

  25. Joe 88 Says:

    Smh @ players who still argue with Joe Crawford. That nigga be having his hands already in the T position just waitin’ to blow the whistle.

    ^that nigga sleep in the t position (pause)

  26. Dr Flav Says:

    Jersey*made*me Says:

    June 1st, 2009 at 6:14 pm
    These niggas look like general contractors.

    “Dey took R Jobs!!!” White mob on South Park

  27. Tong Po Flo Says:

    First of all, fuck the Lakers as a staff, team, and franchise…

    ^ Except Phil Jackson of course?

  28. Farouq (ya thats my government) aka Nah’s Ving Rames in Baby Boy Says:

    Dick Bevetta need to go be in a retirement community. THE NBA NEEDS YOUNGER SWIFTER BETTER SEEIN REFS

  29. Boosie Says:

    This will be Kobe’s first ring if he wins it….all them other rings was shaq’s ….and watch Espn try to compare him to Jordan, when last year the were lambasting the theory repeatedly if Kobe is as good as jordan….

    what a difference a year makes

  30. Jersey*made*me Says:

    Smh @ players who still argue with Joe Crawford. That nigga be having his hands already in the T position just waitin’ to blow the whistle.

    ^that nigga sleep in the t position (pause)

    ^^
    That nigga have a T-bone steak before the game.

  31. Mac Brown aka Montgomery Blaine (classy) Says:

    Dick Bevetta need to go be in a retirement community. THE NBA NEEDS YOUNGER SWIFTER BETTER SEEIN REFS

    ^^word up!

  32. R.J.Orion Says:

    these niggiz look like they’ll say “nigger” on a rap song, and then beat the shit out of Benzino and his fucking horse …

  33. Boosie Says:

    Joey crawford got goons on the sidelines and in the seats….It always seem like he bout to pull out a burner in his pocket when niggas walk up to him about the call

  34. Mac Brown aka Montgomery Blaine (classy) Says:

    The lakers gonna take it by game 6

    Although I’m rooting for Orlando.

  35. Jersey*made*me Says:

    “Dey took R Jobs!!!” White mob on South Park

    ^^
    *fucking dead*

  36. Farouq (ya thats my government) aka Nah’s Ving Rames in Baby Boy Says:

    Lakers = best franchise in Sports top to bottom. They do shit all the way Live and 1st class.

    Shaq is a piece of shit trying to bath mouth Jerry Buss. wtf you fat fucker, take a seat and let Kobe Drive. That fat fuck let Wade drive that Miami bandwagon, then Shaq gets traded and talks shit about Miami. What a fat fucking bitch! and I like the dude

  37. Joe 88 Says:

    Kenyon martin needs to work on his jumpshot….that little one handed floater had me going crazy…like nigga shoot the ball regularly….

    if he develop his post game…nuggets is unstoppable

    ^that floater was dropping at first, but you can tell they was too pumped up for game 7, LA’s experience carried them pass the nuggets, & that’s it, the nuggets had it in the bag (no loso song) they was capable of winning in LA, had the more physical team, better bench, & better role players, them being on that stage for the first time ever hurt them alot, but they still played great thru the playoffs, good job guys

  38. Boosie Says:

    who is that big swole black dude with the big ass mustache?…He lets the players play

  39. Farouq (ya thats my government) aka Nah’s Ving Rames in Baby Boy Says:

    That nigga Crawford roll up to the game in a T-Bird

  40. D_Block_4_life Says:

    Hold up…

    Let’s cut it out, SMH @ niggas that think Shaq could of did it by himself. Kobe averaged over 25 for all three rings. When Shaq averaged 29 Kobe averaged 26 etc….

    Them niggas definitely needed each other and that’s the unequivocal truth.

    Carry on..

  41. Farouq (ya thats my government) aka Nah’s Ving Rames in Baby Boy Says:

    Boosie Says:

    June 1st, 2009 at 6:16 pm
    Kenyon martin needs to work on his jumpshot….that little one handed floater had me going crazy
    ^^^^
    lmao I rooted for that shot everytime …cuz its awful

  42. R.J.Orion Says:

    michael jordan and reggie miller used to call Dick Bevetta, “Knick” Bevetta … cause he STAYED letting Ewing, Mason, Starks & Oakley get away with murder

  43. Tong Po Flo Says:

    Cats look like German rappers

    guten tag bitch we’s la coka nostra!

  44. R.J.Orion Says:

    Farouq (ya thats my government) aka Nah’s Ving Rames in Baby Boy Says:

    June 1st, 2009 at 6:22 pm
    That nigga Crawford roll up to the game in a T-Bird

    ——–

    listening to T-Pain …

  45. Boosie Says:

    # D_Block_4_life Says:
    June 1st, 2009 at 6:22 pm

    Hold up…

    Let’s cut it out, SMH @ niggas that think Shaq could of did it by himself. Kobe averaged over 25 for all three rings. When Shaq averaged 29 Kobe averaged 26 etc….

    Them niggas definitely needed each other and that’s the unequivocal truth.

    Carry on..
    ________________________________________________________

    Insert any top five or 10 player with shaq at that time with rick fox, harper, horry and fisher and you got the same rings or possibly more cause shaq would have stayed

  46. herbal kint Says:

    Mac Brown aka Montgomery Blaine (classy) Says:
    June 1st, 2009 at 6:21 pm
    The lakers gonna take it by game 6

    Although I’m rooting for Orlando.

    … Orlando’s got this, the Lakers can’t match up with the Magic. Whose stopping D Howard and rashard lewis, hedo, even pietrus and skip, Kobe can’t do it by himself for entire series just like Lebron couldn’t …

  47. R.J.Orion Says:

    ^^Tonp Po says

    …guten tag bitch

    ———-

    im not sure why…. but im dying over that …

    i might even start saying it …

  48. Jersey*made*me Says:

    listening to T-Pain …

    ^^
    This nigga here.LMAO.

  49. Farouq (ya thats my government) aka Nah’s Ving Rames in Baby Boy Says:

    listening to T-Pain …

    ^^^
    even when waiting for his Tee Time

  50. Farouq (ya thats my government) aka Nah’s Ving Rames in Baby Boy Says:

    I just saw that the albino on the right has a Drill!!!

    Black and decker looking asss

    *dead*

  51. R.J.Orion Says:

    Farouq (ya thats my government) aka Nah’s Ving Rames in Baby Boy Says:

    June 1st, 2009 at 6:26 pm
    listening to T-Pain …

    ^^^
    even when waiting for his Tee Time

    ——-

    drinking Iced T …

    with Ice T …

  52. Boosie Says:

    Every player on cleveland is a 7th man or below for another team besides Mo….

    I cant stand orlando or LA but both will cause matchup problems for either offensive end

  53. Joe 88 Says:

    Joey crawford got goons on the sidelines and in the seats….It always seem like he bout to pull out a burner in his pocket when niggas walk up to him about the call

    ^i’m in tears right now.

    The lakers aren’t that good, i’m letting ya’ll know this now, the magic have a 3 headed monster (nintendo joystick pause) that can snatch a game or 2 on the road easy, alston is playing his best basketball (even after getting his “ass” bust in the bos series) Turk can take it to the rack just as good as he can shoot, lewis has ice water going thru his veins, & no need to talk about superman pt2, while you never know what laker team will show up on any given night, one night odom might drop 17 & grab 14 boards, the next night he’s thinking bout his dead son, fisher is looking like payton when he was with LA, gasol isnt a sure thing, bynum is garbage, the only consistant players on LA is ariza & kobe, kobe on offense, ariza on defense, don’t let me catch ariza doing some shopping or in the market, i’ma goldberg sphere his ass on sight, fucking faggot

  54. herbal kint Says:

    Farouq (ya thats my government) aka Nah’s Ving Rames in Baby Boy Says:
    June 1st, 2009 at 6:21 pm
    Lakers = best franchise in Sports top to bottom. They do shit all the way Live and 1st class.

    Shaq is a piece of shit trying to bath mouth Jerry Buss. wtf you fat fucker, take a seat and let Kobe Drive. That fat fuck let Wade drive that Miami bandwagon, then Shaq gets traded and talks shit about Miami. What a fat fucking bitch! and I like the dude

    … Kobe snitched on him then Shaq continued to play with him without saying a word, why wouldn’t Shaq be pissed, Kobe and Buss ran him out of town, Shaq’s Miami blasting was uncalled for not the Lakers. O and by the way

    Yankees > Lakers

  55. Farouq (ya thats my government) aka Nah’s Ving Rames in Baby Boy Says:

    with Ice T …

    ^^^^
    *stretches it*

    and Pondering CoCo’s T-hong

  56. Hoskins Says:

    KMartin, Dirty Jones, Birrrrdman and Nene only have 1 offensive move DUNK!!!!! That shit wont work against the good teams. Melo was killing himself just to lose by 3 points

  57. Eastern_Digital Says:

    listening to T-Pain …

    ^^^
    even when waiting for his Tee Time

    ^^
    in a white Tee.

  58. Jersey*made*me Says:

    These niggas all got Home Depot cards and pickups with ladder racks on them.

  59. D_Block_4_life Says:

    Yankees > Lakers
    ^
    Word, although i’m routing for the Lakers in the finals.

  60. D_Block_4_life Says:

    Yankees > Lakers
    ^
    Word, although i’m routing for the Lakers in the finals.

  61. Joe 88 Says:

    THE LAKERS LOST TO THE ROCKETS W/O YAO, got blown out actually, them ninjas is soft hush puppy soles

  62. Hoskins Says:

    one night odom might drop 17 & grab 14 boards, the next night he’s thinking bout his dead son

    ^^^ Odom is slumped over right now from the wayward shots. hand stretching out for gummi bears

  63. Mac Brown aka Montgomery Blaine (classy) Says:

    Joe 88 Says:

    June 1st, 2009 at 6:31 pm
    THE LAKERS LOST TO THE ROCKETS W/O YAO, got blown out actually, them ninjas is soft hush puppy soles

    ^^Yeah…..that let me know that T-Mac or Yao is getting traded soon.

    Most likely T-Mac

  64. Boosie Says:

    Co-sign hoskins,

    when the game tightened and progressed in the series nuggets found it hard to get a bucket in the post…Nene birdman or Kenyon gotta get a post move to kick it out to chauncey or Jr.

    Only chauncey and melo is good in the post….nene is getting better though

  65. Farouq (ya thats my government) aka Nah’s Ving Rames in Baby Boy Says:

    the Lakers is mad LONG AND LITHE SONNNNNNNNNNNNNNN

  66. Boosie Says:

    LMAO at that dude with a bit driller as a weapon….these niggas work for HGTV building houses and shit…

  67. Joe 88 Says:

    KMartin, Dirty Jones, Birrrrdman and Nene only have 1 offensive move DUNK!!!!! That shit wont work against the good teams. Melo was killing himself just to lose by 3 points

    ^Kmart mid range jumper is good, Jones is a defensive player, so is birdman, why would the nuggets need them to score alot of points with Melo, Smith, billups, & klezia? Defense is just as important if not more important than offense, & how many moves do bynum have? Fisher, Farmer, & sasha main job is to hit open shots & they didn’t even do that in the playoffs, ariza was more important to the lakers than everyone not named gasol & kobe

  68. R.J.Orion Says:

    Kobe doin jailtime > “Kobe Doin Work”

    Spike Lee takes the L, for that one …

  69. R.J.Orion Says:

    Shannon “Chris” Brown done took Farmar’s gig … he was a stud at Michigan State … its about time he produced …

  70. Mr. Evans Says:

    this song is dope, alchemist always comes correct

  71. Nah Right » Blog Archive » La Coka Nostra feat. Snoop Dogg - Bang Bang Says:

    [...] La Coka Nostra feat. Bun B – Choose Your Side (prod. Alchemist) | Soul Assassins feat. La Coka Nostra – Do [...]

Leave a Reply