Video: Busta Rhymes ft. Ron Browz, Rick Ross, Spliff Star, N.O.R.E. & Red Cafe – Arab Money (RMX Pt. 2)

If the money doesn’t slow down, why should the remixes?

Previously: Busta Rhymes ft. Diddy, Ron Browz, Swizz Beatz, Akon, & Lil Wayne – Arab Money (Remix) (Video)


AddThis Social Bookmark Button

133 Responses to “Video: Busta Rhymes ft. Ron Browz, Rick Ross, Spliff Star, N.O.R.E. & Red Cafe – Arab Money (RMX Pt. 2)”

  1. Beezy Says:

    This may be self ether & I may be giving my “enemies” ammo, but fuck it.
    I won her on The Howard Stern show. No BS.

    ^LOL, this will def come back to haunt you…but if you got great stories you gotta share. Why coment all day on here and then hold back when its time to shine, ROFL.

  2. Beezy Says:

    oh its a new post?

    I meant….KILLA!

  3. Mag Says:

    If the money doesn’t slow down, why should the remixes?
    ^^^^

    Golf clap*

  4. A tribe called quest Says:

    Im glad they are getting their money but…

    *Continues ‘Ron Browz Boycott’ to avoid his coonery*

  5. Beezy Says:

    Amp…didnt Howard give her to some dude to take to the prom?

    Lemme find out you took Houston to your prom!

  6. k1ng Says:

    KILLA!!!!!!

  7. silas Says:

    that vid in big boys neighborhood is the best one

  8. b-ease Says:

    I won her on The Howard Stern show. No BS.

    ^^
    Holy shit. No shots, but everytime a dude wins pussy on Howard, it’s usually because he has trouble getting laid in real life. What were the circumstances? Once again, no shots.

  9. Beezy Says:

    Holy shit. No shots, but everytime a dude wins pussy on Howard, it’s usually because he has trouble getting laid in real life. What were the circumstances? Once again, no shots.

    ^Yeah, we need a full, detailed accounting immediately.

    *waits*

  10. Beezy Says:

    that vid in big boys neighborhood is the best one

    ^co-sign

  11. R.J.Orion Says:

    as a young youth, i used to want relations with Louise Jefferson … sweartogod … her titties and raspy voice used to fuck me up bad …

  12. The Shooter Says:

    Beezy Says:

    February 27th, 2009 at 4:49 pm
    Amp…didnt Howard give her to some dude to take to the prom?

    Lemme find out you took Houston to your prom!

    ^
    LMAO

  13. rex hussla Says:

    *FUCKING DYING OVER HERE*

  14. k1ng Says:

    is it wrong that i meet my girl thru my boi whom she was dating at time and she came to me cuz homie wasn’t treating her right?

  15. AmpGeez a.k.a. Hate Is The New Love Says:

    kevfresco Says:

    February 27th, 2009 at 4:50 pm
    AmpGeez a.k.a. Hate Is The New Love Says:

    February 27th, 2009 at 4:47 pm
    If you watched the Stern show on E! back in the day, you prolly saw my episode
    ^^^
    cmon nigga you know you got a copy…..upload and share b.
    =======================================
    Now you’re buggin’ LOL!!

  16. A tribe called quest Says:

    as a young youth, i used to want relations with Louise Jefferson … sweartogod … her titties and raspy voice used to fuck me up bad …

    –I Just lost all types of respect for you lol

  17. Beezy Says:

    Now you’re buggin’ LOL!!

    ^Yo, I dont need a vid…I just want to hear all the fuckery behind this.

  18. old.sole Says:

    Amp…didnt Howard give her to some dude to take to the prom?

    Lemme find out you took Houston to your prom!

    ^lol…i wuz bout to ask if he ever moved to cali

    rofl @ amps story

  19. AmpGeez a.k.a. Hate Is The New Love Says:

    Bananas the Ape Says:

    February 27th, 2009 at 4:48 pm
    LOL@ Amp,

    Sheit was it official?
    ===========================
    That’s the fucked up shit. I was supposed to smash but she (convienently) was on the rag so I settled for dome & I’m not even a head nigga. Bitch was braggin about bein a pro, took me 45 minutes. The day after the show airs, my boss, my co-workers, my friends, everyone has seen it.

  20. Aight Says:

    TOP TEN RAP MOGUL DIRECTOR INDUSTRY OR WHATEVER U WANNACALL
    RUSSEL SIMMONS
    DIDDY
    JAY-Z
    MASTER P
    BABY AKA BIRDMAN
    50 CENT
    DAME DASH
    KAREEM BIGGS
    DR DRE
    EMINEM cuz fuck jimmy iovine!
    Lil Mogul Mention : JERMAINE DUPRI

  21. b-ease Says:

    ease, eskay…ya’ll would accept head from a real heffa? A one-armed bitch? Like where is the line drawn here?

    ^^
    That is actuallly a very good question my friend. Every situation is different. Like, if I was at a normal bar chilling, and a one armed chick randomly offered me oral, I’d probably be freaked the fuck out.

    But say I’m out of town, completely shit faced, and on something besides weed and alcohol (no specifics). I can’t call it.

  22. Beezy Says:

    That’s the fucked up shit. I was supposed to smash but she (convienently) was on the rag so I settled for dome & I’m not even a head nigga. Bitch was braggin about bein a pro, took me 45 minutes. The day after the show airs, my boss, my co-workers, my friends, everyone has seen it.

    ^Wow damn I def seen this. Did you take her to the prom or not though? Im bein dead ass.

  23. Beezy Says:

    I settled for dome & I’m not even a head nigga

    ^No homo but this is classic.

  24. b-ease Says:

    is it wrong that i meet my girl thru my boi whom she was dating at time and she came to me cuz homie wasn’t treating her right?

    ^^
    It isnt wrong. But it kinda makes you a lame tho, no shots.

  25. Big_Seth Says:

    LMAO @ Amp’s story.

  26. AmpGeez a.k.a. Hate Is The New Love Says:

    Okay, so I’m a hardcore Howard stern fan, been listening since I was 15. One day, I’m up early, burning a blunt listening to the show & Howard puts out an open call for cats to come to the station & fuck a porn star. I’m thinking, this is my opportunity to meet Howard, Robin Ba Ba Booey, get to see the studio, etc.

  27. Bananas the Ape Says:

    Word up, Shooter bout to get it in OHIO (n/h)

    “get to the chopper now!!!”

    i43.tinypic.com/bec9sg.gif

  28. A tribe called quest Says:

    Yo wtf has this day turned too

    rappers wifin pornstars, delusional sucker for love ass niggas wifing pornstars with beef jerky pussies, harlemite’s going on howard stern and getting head from conan o’brians brothe.. err.. look alike.

    Wow

  29. kevfresco Says:

    Bananas the Ape Says:

    February 27th, 2009 at 4:55 pm
    Honestly I wouldn’t fuck a porn star, I’d be too scared.

    ^^^

    some of these average chics out here worst than porn stars. you should be vagina vigilant regardless. (no BH ‘whats a condom?’)

  30. k1ng Says:

    It isnt wrong. But it kinda makes you a lame tho, no shots.

    ^^

    how so?

  31. AmpGeez a.k.a. Hate Is The New Love Says:

    Wow damn I def seen this. Did you take her to the prom or not though? Im bein dead ass.
    ===========================
    nah, that was the white kid. Her manager gave me his card, like
    “Hey, you should do films!”.

    Nah bruh. Nah.

  32. b-ease Says:

    as a young youth, i used to want relations with Louise Jefferson …

    ^^
    That’s disturbing. With that said, the maid (who was on 227, can’t remember her name) had an as ass phat as all outdoors. No bullshit.

  33. b-ease Says:

    Wow damn I def seen this. Did you take her to the prom or not though? Im bein dead ass.
    ===========================
    nah, that was the white kid. Her manager gave me his card, like
    “Hey, you should do films!”.

    ^^
    So what was your angle then? Just a random dude that got to smash/get head from a pornstar? Gotta be more to the story than that…

  34. AmpGeez a.k.a. Hate Is The New Love Says:

    So I call my best friend & tell him I’m going down there. He listens to the radio & tapes it. I get there & I’m drowning in a sea of losers. Guys with small dicks, amputees, 40 year old virgins, etc. I quickly realize I need a gimmick.

  35. Big_Seth Says:

    # AmpGeez a.k.a. Hate Is The New Love Says:
    nah, that was the white kid. Her manager gave me his card, like
    “Hey, you should do films!”.

    Nah bruh. Nah.
    ^^

    *death*

  36. kevfresco Says:

    harlemite’s going on howard stern and getting head from conan o’brians brothe.. err.. look alike.

    ^^^
    *floor*

    she look like ‘hahck tu, spit’ w/titties.

  37. Beezy Says:

    This. Story. is. Classic.

  38. Bananas the Ape Says:

    k1ng Says:

    February 27th, 2009 at 4:59 pm
    It isnt wrong. But it kinda makes you a lame tho, no shots.

    ^^

    how so?
    ______________

    You a snake, you put pussy before brotherhood.
    I stopped dating this BITCH and my nigga pulled the same thing
    he asked me how I would feel if she saw someone else…. and I replied I could care less (out of anger)

    But this nigga took it literally and went exclusive with it, then got mad when I still got a beat pass….I almost fucked him up for stepping to me like he wanted to tie laces over some puss he sniped from me anyway.

    it’s too many out here to date in your nigga’s stable

  39. b-ease Says:

    It isnt wrong. But it kinda makes you a lame tho, no shots.

    ^^

    how so?

    ^^
    I’m fundamentally against seriously dating a female one of my good friends has smashed.

    And “he wastn treating her right”? As immature as this may sound, it really isnt. That’s Cap’N Save Em type shit. Don’t be a simp dude. And no shots, but were you the cat that was on here last week saying you were talking to a chick you wanted to wife but she didnt want a relationship. But you were gonna keep asking her anyway?

    If it was, you need to switch up your perspective on dealing with the fairer sex. There’s a serious disconnect somewhere. Once again, no shots.

  40. Beezy Says:

    it’s too many out here to date in your nigga’s stable

    ^Definitely. Plus by doing that you immediately lose for following your friends into a broad.

  41. kevfresco Says:

    Video: Busta Rhymes ft. Ron Browz, Rick Ross, Spliff Star, N.O.R.E. & Red Cafe – Arab Money (RMX Pt. 2)

    ^^^
    “these record executives keep tellin me yall stoopid!”-kweli

  42. AmpGeez a.k.a. Hate Is The New Love Says:

    So we go in ithe studio in groups of four & they go down the line & everyone says why they should win the “date”. they get to me & I say…

    “I get women, but I can’t finish.”

    Howard: can’t finish?

    “I can’t reach…”

    Howard: Ohh, I get it!

    So I make it to the contest round. Me, an asian guy who hadn’t been laid in 7 yers & a 40 year old virgin. I’m Hornyguy #3.

  43. D_Block_4_Life Says:

    I’m thinking, this is my opportunity to meet Howard
    ^
    ROFL

  44. b-ease Says:

    I quickly realize I need a gimmick.

    ^^
    And here comes (ll) the punchline…

  45. Beezy Says:

    Bernard the relationship counselor

  46. eskay Says:

    >>houston? … astrodome?

    i still don’t get it. you saying the bitch looks like Conan?

  47. Beezy Says:

    I’m Hornyguy #3.

    ^No words. HILARIOUS.

  48. D_Block_4_Life Says:

    So I make it to the contest round. Me, an asian guy who hadn’t been laid in 7 yers & a 40 year old virgin. I’m Hornyguy #3.
    ^^^
    lmao NH

  49. kevfresco Says:

    Plus by doing that you immediately lose for following your friends into a broad.

    ^^^
    a non trizz broad at that. you shouldve neva posted that. thas stand up guy frowned upon.

  50. Beezy Says:

    yo I def remember this episode…and I sorta remember you Amp. I am fucking dying over here.

  51. eskay Says:

    anyway, like I was saying, niggas is lying if they say they never got dome from a chick uglier than Houston. quiet as kept, ugly broads give the best dome.

  52. Beezy Says:

    ugly broads give the best dome.

    ^They aims to please.

    I aims for they eyes.

  53. kevfresco Says:

    eskay Says:

    February 27th, 2009 at 5:06 pm
    >>houston? … astrodome?

    i still don’t get it. you saying the bitch looks like Conan?

    ^^^
    it cuz it was an actual houston the city link esk.

  54. D_Block_4_Life Says:

    yo I def remember this episode…and I sorta remember you Amp. I am fucking dying over here.
    ^^^
    This really happened? You serious?

  55. AmpGeez a.k.a. Hate Is The New Love Says:

    That same day, all of us *& the two alternates go & get tested. The next day I go back to the studio for the contest. So it’s like the dating game. We can’t see her, she can’t see us. She asks questions & each of answer accordingly. 1st prize was Houston, 2nd Prize was a PS2, 3rd prize was $100 gift certificate @ Tower Records. I’m hoping for 2nd or 3rd prize

  56. b-ease Says:

    This really happened? You serious?

    ^^
    If it means anything, I definetly believe him, LMAO.

  57. Danielson Says:

    Beezy Says:

    February 27th, 2009 at 5:08 pm
    ugly broads give the best dome.

    ^They aims to please.

    I aims for they eyes.

    ^
    lol. especially if they got glasses… hypothetically of course, ahem.

  58. A tribe called quest Says:

    I’m Hornyguy #3.

    ^No words. HILARIOUS.

    –ROFL

  59. Aight Says:

    HA! RAB MONEY !

  60. AmpGeez a.k.a. Hate Is The New Love Says:

    yo I def remember this episode…and I sorta remember you Amp. I am fucking dying over here.
    ^^^
    This really happened? You serious?
    ==================================
    I told you, no bullshit, honest to god truth.

  61. Beezy Says:

    This really happened? You serious?

    ^I mean its possible that Amp is inserting himself [||] into the story as this guy, but why would he do that?

    But I def remember the ep where Houston was being “auctioned” off to a listener (c) his story above.

  62. streetz Says:

    # R.J.Orion Says:
    February 27th, 2009 at 4:53 pm

    as a young youth, i used to want relations with Louise Jefferson … sweartogod … her titties and raspy voice used to fuck me up bad …

    ^^^ Hilarious

    and LMAO @ “No Shots”

    B-Ease, fcuk that no shot ish fam. lol. Dude is lame and a whack homie if hes callin next on pussy on his peoples wifies. K1ng, was dude a real friend to you or it was on some wassup tip?

  63. b-ease Says:

    quiet as kept, ugly broads give the best dome.

    ^^
    I don’t know about that. I give the edge to fat girls in that race.

  64. Big_Seth Says:

    this nigga Amp buildin up story suspence.
    LMAO though. This shit is comical. I don’t think I could do that shit. Go up there & lie. props for that.

  65. kevfresco Says:

    quiet as kept, ugly broads give the best dome.

    ^^^
    thas up for debate….to me if a bitch ugly i have no sexual motivation. if she mildly un attractive but has some obscure sex appeal then yea….

    chi-town wind me.

  66. silas Says:

    k1ng Says:
    February 27th, 2009 at 4:54 pm
    is it wrong that i meet my girl thru my boi whom she was dating at time and she came to me cuz homie wasn’t treating her right?
    —————————-

    to many females around to fck with your boys girl past or present same with married chicks but thats me

  67. Big_Seth Says:

    *suspense. correction

  68. Beezy Says:

    Amp, KEEP GOING (c) Jay-Z, 2001

  69. eskay Says:

    >>I don’t know about that. I give the edge to fat girls in that race.

    ugly, fat same difference.

  70. Beezy Says:

    damn I gotta go meet ppl for happy hour…I definitely lost not hearing the end of this.

    I’ll have to catch up later.

    100 ya’ll.

  71. b-ease Says:

    Amp, KEEP GOING (c) Jay-Z, 2001

    ^^
    No flag issued. Warning. Resume.

  72. kevfresco Says:

    ugly, fat same difference.

    ^^^
    negative.

  73. k1ng Says:

    If it was, you need to switch up your perspective on dealing with the fairer sex. There’s a serious disconnect somewhere. Once again, no shots.

    ^^

    na na that wasn’t me, but i see wat ur sayin..this was a bit diff then the usual bros over hoes type of shit. i knew the girl before and so did ma boi he made the move before i did and i said coo…but when he fuked up i figured i give it a shot since i still had feelings for her…it was nothin like i did the nigga wrong or did somethin behind his back.

  74. AmpGeez a.k.a. Hate Is The New Love Says:

    The two guys I was up against were complete lames. I was feeling confident but @ the same time, I didn’t want to win. i wanted a PS2.
    The moment of truth comes & she picks me. i come out, we hug, Howard tells her to get nekkid & let me see what i’ve won. i grab her fake fun bags & such but it’s mad awkward. I’m in a room full of people & cameras. the “Date” is set up for that weekend @ her hotel.

  75. Aight Says:

    ron browz made classics,
    ron browz makes classics !
    he will make again

  76. b-ease Says:

    ugly, fat same difference.

    ^^
    LOL, so it’s actually “wack broads” give the best head. I am in complete agreement.

  77. steven biko Says:

    Red Cafe sucks bozaks

  78. A tribe called quest Says:

    It safe to say that amp ‘Used to get in Houston’

  79. Big_Seth Says:

    Peace Beezy

  80. eskay Says:

    >>it cuz it was an actual houston the city link esk.

    ok, but where’s Conan fit into that.

  81. b-ease Says:

    …but when he fuked up i figured i give it a shot since i still had feelings for her…

    ^^
    SMH.

  82. Danielson Says:

    eskay Says:

    February 27th, 2009 at 5:12 pm
    >>I don’t know about that. I give the edge to fat girls in that race.

    ugly, fat same difference.

    ^
    hmm, u do get some fat chicks with pretty faces, and if its head your getting then i don’t see where the problem comes in lol

  83. AmpGeez a.k.a. Hate Is The New Love Says:

    Beezy Says:

    February 27th, 2009 at 5:10 pm
    This really happened? You serious?

    ^I mean its possible that Amp is inserting himself [||] into the story as this guy, but why would he do that?
    ==================================
    If you had the video I’d describe exactly what i was wearing & what happened. Why would I make it up?

  84. b-ease Says:

    *daps Beezy*

    *dips out as well*

    *dead @ Amp*

  85. Big_Seth Says:

    i grab her fake fun bags & such but it’s mad awkward. I’m in a room full of people & cameras.

    ^^
    I just picture reaching out, one handed, holding, and pausing for the pics. LMAO

  86. kevfresco Says:

    i grab her fake fun bags & such but it’s mad awkward. I’m in a room full of people & cameras. the “Date” is set up for that weekend @ her hotel.

    ^^^
    HO-LEE SHIT! i remember you!

    wow.

  87. AmpGeez a.k.a. Hate Is The New Love Says:

    So for a whole week I’m sick to my stomach. I mean literally sick, throwing up, etc. I’m dumb nervous. i was like 22, my girl doesn’t know, my mom’s doesn’t know. Nobody knows but my best friend & he’s like
    “Dude, you gotta go through with it!!”

  88. A tribe called quest Says:

    ok, but where’s Conan fit into that.

    –She looks like conan…

  89. eskay Says:

    we used to have 2 ‘Superheads’ on the block. I never partook of either because I just never happened to be around when they were going on their rampages. so anyway, my boy used to have a running appointment with one of them like every other day. and that bitch was slayed, worse than Houston. and this dude was mad particular about the broads he fucked with otherwise. to this day, that nigga raves about that chick’s head skills. so does everybody else who she topped.

    the moral of the story is…

  90. sean coonery Says:

    She fucked 620 niggas?

    Damn…

    Amp you kissed her homey?

  91. kevfresco Says:

    eskay Says:

    February 27th, 2009 at 5:14 pm
    >>it cuz it was an actual houston the city link esk.

    ok, but where’s Conan fit into that.

    ^^^
    i guess he thought you were being comical….i did too til you tried to post another link.

  92. b-ease Says:

    So for a whole week I’m sick to my stomach. I mean literally sick, throwing up, etc. I’m dumb nervous. i was like 22, my girl doesn’t know, my mom’s doesn’t know. Nobody knows but my best friend & he’s like
    “Dude, you gotta go through with it!!”

    ^^
    I know, LEAVE FAIL, on my part, but yo, *DEATH*.

  93. Mac Brown Says:

    I would luv to smash a bitch with no legs……just once.

    think of the access………

  94. sean coonery Says:

    # eskay Says:
    February 27th, 2009 at 5:18 pm

    we used to have 2 ‘Superheads’ on the block. I never partook of either because I just never happened to be around when they were going on their rampages. so anyway, my boy used to have a running appointment with one of them like every other day. and that bitch was slayed, worse than Houston. and this dude was mad particular about the broads he fucked with otherwise. to this day, that nigga raves about that chick’s head skills. so does everybody else who she topped.

    the moral of the story is…

    ^And you know some nigga is going to end up of wifin’ that…

    word to Kellz….

  95. A tribe called quest Says:

    Yo i need video. all of this seems wild

  96. Bananas the Ape Says:

    Man I wold take so dome and ass from Neicey Nash, real talk that shit looks potent.

  97. kevfresco Says:

    If you had the video I’d describe exactly what i was wearing & what happened. Why would I make it up?

    ^^^
    you got a copy amp…on some zapruda film shit.

  98. Big_Seth Says:

    # A tribe called quest Says:
    February 27th, 2009 at 5:19 pm

    Yo i need video. all of this seems wild

    ^^

    I mean it happened to someone. May as well be Amp right?
    I don’t know why I believe it. lol

  99. AmpGeez a.k.a. Hate Is The New Love Says:

    I barely make it to the studio where I meet the camera man & we take a cab out to Kennedy Airport, where her hotel is. I’m still mad nervous. Not cause of the slut but bercause I know this is gonna be on E! & CBS (this is right when Stern got the CBS show on Saturdays). I go into the room & she’s wearing a robe & nothing else. She was mad cool though. She asks if I wanna shower but I’m like, Nah. I just wanna get to the pussy. Then she says…
    “We have a little problem. I got my period”.
    My jaw hits the floor.

  100. sean coonery Says:

    # AmpGeez a.k.a. Hate Is The New Love Says:
    February 27th, 2009 at 5:13 pm

    The two guys I was up against were complete lames. I was feeling confident but @ the same time, I didn’t want to win. i wanted a PS2.
    The moment of truth comes & she picks me. i come out, we hug, Howard tells her to get nekkid & let me see what i’ve won. i grab her fake fun bags & such but it’s mad awkward. I’m in a room full of people & cameras. the “Date” is set up for that weekend @ her hotel.

    ^LOL at a nigga wanting a PS2….

  101. kevfresco Says:

    sean coonery Says:

    February 27th, 2009 at 5:18 pm
    She fucked 620 niggas?

    Damn…

    Amp you kissed her homey?

    ^^^
    @ amp

    yo didn’t you come back sittin w/that ho on a recap appearance shit?

  102. A tribe called quest Says:

    LOL@ Jr and hell rell trying to reach out to cam. Of course they are, their careers are in no mans land. No one is looking for their bum ass’s

  103. AmpGeez a.k.a. Hate Is The New Love Says:

    sean coonery Says:

    February 27th, 2009 at 5:18 pm
    She fucked 620 niggas?

    Damn…

    Amp you kissed her homey?
    =====================
    How you sound?
    I don’t even kiss the regular bitches I’ve fucked, why would I kiss a certified slut on tape?

  104. sean coonery Says:

    # AmpGeez a.k.a. Hate Is The New Love Says:
    February 27th, 2009 at 5:21 pm

    I barely make it to the studio where I meet the camera man & we take a cab out to Kennedy Airport, where her hotel is. I’m still mad nervous. Not cause of the slut but bercause I know this is gonna be on E! & CBS (this is right when Stern got the CBS show on Saturdays). I go into the room & she’s wearing a robe & nothing else. She was mad cool though. She asks if I wanna shower but I’m like, Nah. I just wanna get to the pussy. Then she says…
    “We have a little problem. I got my period”.
    My jaw hits the floor.

    ^ROFLMFAO!!!!!

  105. silas Says:

    fat white girls with a cute face and asian chicks whos first language isnt english have consistently give me the best head

  106. eskay Says:

    yo..this Amp story >>>>

  107. AmpGeez a.k.a. Hate Is The New Love Says:

    @ amp

    yo didn’t you come back sittin w/that ho on a recap appearance shit?
    =======================================
    Nah. Howard called me an ingrate LOL!

  108. A tribe called quest Says:

    Nah. I just wanna get to the pussy. Then she says…
    “We have a little problem. I got my period”.
    My jaw hits the floor.

    –Yo son why…

  109. kevfresco Says:

    eskay Says:

    February 27th, 2009 at 5:23 pm
    yo..this Amp story >>>>

    ^^^
    no bullshit….and that ho did look betta back then. i think howie put it on blast that she had an issue that lead to it just being some typical sexual shit.

  110. D_Block_4_Life Says:

    lmao

  111. sean coonery Says:

    # AmpGeez a.k.a. Hate Is The New Love Says:
    February 27th, 2009 at 5:22 pm

    sean coonery Says:

    February 27th, 2009 at 5:18 pm
    She fucked 620 niggas?

    Damn…

    Amp you kissed her homey?
    =====================
    How you sound?
    I don’t even kiss the regular bitches I’ve fucked, why would I kiss a certified slut on tape?

    ^Calm down nigga….just jokes…

    I mean I aint the nigga that lost my virginity to a tranny-looking smut bag at 22 years old.

    Nah’mean….but don’t mind me…Continue on….Shit is comedy…

    You should be a writer…

  112. AmpGeez a.k.a. Hate Is The New Love Says:

    She’s like…
    “We can still do a little oral. Is that okay?”
    I’m still kinda bummed & disgusted but I’m like fuckit. I’m here, she’s gonna have to do something. So the cameraman steps out & she disrobes. Her face is kinda “Meh” but her body is smoking. She asks me if I ever had head before. I lie & say no. She says she’ll be gentle with me. I LOL in my head.

  113. A tribe called quest Says:

    I know amp still feels a little queezy inside when he see’s those 5 dollar royalty checks from Howard for those reruns out in Germany or some shit.

  114. Aight Says:

    fo sure a classic track without a doubt the album will be great and coming soon dailymotion.com/fr/featured/channel/music/video/x8i4bh_oxmo-puccino-365-jours_music maybe greatest rapper alive, classic by the way

  115. kendoll Says:

    I think I saw that episode amp is talking about. He was donald faison looking type cat. He was that black dude that was up against amputees and the white hoe chose him.

    I think they tried to call that nigga the next day or something and he wouldn’t answer the phone or some shit like that.

  116. kevfresco Says:

    AmpGeez a.k.a. Hate Is The New Love Says:

    February 27th, 2009 at 5:26 pm
    She’s like…
    “We can still do a little oral. Is that okay?”
    I’m still kinda bummed & disgusted but I’m like fuckit. I’m here, she’s gonna have to do something. So the cameraman steps out & she disrobes.

    ^^^
    yo i swear to allah i seen this dude…i seen it latenight too on a regular network channel. yo son was nervous as shit when the camera was on him in the telly. this is just…wow.

  117. streetz Says:

    Amp >>>

  118. AmpGeez a.k.a. Hate Is The New Love Says:

    So we grope around on the bed a lil bit, she’s stroking me, I’m playing with the tits, carefull not to go anywhere near the puss. Then she starts knobbin me off. Like I said, I’m not a brain nigga. It’s =cool for foreplay but as the main course, it doesn’t do it for me. My stomachs jumping & all but ain’t shit poppin. She’s surprised I’m lasting. She prolly thought i was a premi. She’s like…
    “Fuck my mouth baby, fuck my mouth”.
    So that’s what I start doing.

  119. R.J.Orion Says:

    kevfresco Says:

    February 27th, 2009 at 5:08 pm
    eskay Says:

    February 27th, 2009 at 5:06 pm
    >>houston? … astrodome?

    i still don’t get it. you saying the bitch looks like Conan?

    ^^^
    it cuz it was an actual houston the city link esk.

    —————-

    nevermind Sir … apparently the bloghost aint the brightest star in the sky … and it was his link in the first place … WTF?

  120. sean coonery Says:

    AMP won by default…..because if he was up against amputees….LMFAO….

  121. kevfresco Says:

    He was donald faison looking type cat.

    *dead*

  122. Big_Seth Says:

    # streetz Says:
    February 27th, 2009 at 5:31 pm

    Amp >>>

    ^^

    I hope you mean the story…

    cuz sayin another nigga >>>
    is suspect.

  123. kevfresco Says:

    nevermind Sir … apparently the bloghost aint the brightest star in the sky … and it was his link in the first place … WTF?

    ^^^
    it was?

    *backtracks* (none)

  124. Bananas the Ape Says:

    brawl-hall.com/pages/linkdump/hosted/3549/infamous-houston-500-gangbang-video.html

  125. AmpGeez a.k.a. Hate Is The New Love Says:

    So we’re going at it for what seems like forever. I gotta give it to her, she was committed to getting me to nut. She’s like when you’re about to come, let me know. I say sure, I’m a gentleman, the hoe is sucking me off, least I can do is let her know when it’s coming. So now she starts doing the corkscrew motion. I grab her head & start pumping like my life depended on it. I’m about to nut nut as I try to open my mouth to warn her, I lose the ability to speak. She yanks her mouth away & the shit just goes all over her face. For a porn star, she kinda turned me off. She acted like the shit was lava or some shit.

  126. sean coonery Says:

    Bananas you wylin’…posting those porn links…

    you got kids on here….man…

  127. D_Block_4_Life Says:

    I’m about to nut nut as I try to open my mouth
    ^
    This just reads horribly.

  128. AmpGeez a.k.a. Hate Is The New Love Says:

    She cleans up & asks me if I smoke weed. I’m like “sure’. She gives me the plastic wrapper off a paxck of Marlboro lights full of the stickiest weed I’ve ever seen.

    “It’s from Cali. I don’t really smoke but I use it to give me an appetite”

    Yeah, right. Whatever. I take the weed & spark up a Marlboro Light & the cameraman comes back in. I’m mad relaxed & the cameraman mentions it. I looked like such a douche on the tape. Blowing smoke & cheesing it up.

  129. Geronimo P aka Chase Says:

    WTF did i come back to. Yo Amp. That story is fucking hilarious.

  130. AmpGeez a.k.a. Hate Is The New Love Says:

    D_Block_4_Life Says:

    February 27th, 2009 at 5:41 pm
    I’m about to nut nut as I try to open my mouth
    ^
    This just reads horribly.
    ====================
    It’s a typo, but yeah, when I read it back I had to (Ayo!) myself lol.

  131. Big_Seth Says:

    Hilarious story Amp. Although I don’t think I needed to know the part when you nutted. lol.

    LMAO @ you bossin it up. Smokin Weed & chillin after the dome.

  132. k1ng Says:

    Then she says…
    “We have a little problem. I got my period”.
    My jaw hits the floor.

    ^^^

    lol i almost fell of ma chair at this part.

  133. streetz Says:

    # Big_Seth Says:
    February 27th, 2009 at 5:35 pm

    # streetz Says:
    February 27th, 2009 at 5:31 pm

    Amp >>>

    ^^

    I hope you mean the story…

    cuz sayin another nigga >>>
    is suspect.

    nigg u reachin, lol…

Leave a Reply