Underground Kingz – UGK 4 Life Cover + Track List

ugk-4-life

R.I.P. Pimp C

1. Intro
2. Still On The Grind featuring Raheem DeVaughn
3. Everybody Wanna Ball
4. Feelin’You
5. The Pimp & The Bun Featuring Ron Isley
6. She Luv
7. It
8. 7th Street
9. Interlude
10. Swishas & Erb featuring Sleepy Brown
11. Purse Come First featuring Big Gipp
12. Harry Asshole featuring Lil Boosie and Webbie
13. Used To Be featuring B. Legit, E40 and 8Ball &MJG
14. Steel Your Mind featuring Too Short
15. Texas Ave Interlude
16. Hard As Hell featuring Akon
17. Da Game Been Good To Me
18. Outro

UGK 4 Life!!


AddThis Social Bookmark Button

22 Responses to “Underground Kingz – UGK 4 Life Cover + Track List”

  1. Yung S.T.Dee Says:

    she isnt going to be able to resist the young bull when she sees my chest pubes go down to my ball fro

  2. Aight Says:

    UGK4LIFE
    WORDUP
    RIPPIMPC
    FOREVER
    BIGUPBUNB
    TRILL O.G.

  3. Big_Seth Says:

    # D_Block_4_Life Says:
    February 25th, 2009 at 3:24 pm

    Yo every single time niggas post dialogue of Step Bros literally start tearing, i just vividly picture the movie.

    ^^

    And if he gets in my face…

    I WILL DROP THAT MOTHER FUCKER.

    LMAO

  4. Yung S.T.Dee Says:

    Shawty Lo > Joe Buddens

  5. Yung S.T.Dee Says:

    Pimp C navigating the gates in Heaven now

  6. herbal kint Says:

    D_Block_4_Life Says:
    February 25th, 2009 at 3:24 pm
    Yo every single time niggas post dialogue of Step Bros literally start tearing, i just vividly picture the movie.

    … word I stay quoting that movie and every time me or someone else does we go off on like an hour long tangent of quoting different shit from it … all while laughing in hysterics ….

  7. kevfresco Says:

    yo fux give ya ball fro a taper my dude.

  8. Huh? U Gay 2.0 Says:

    Get down on your knees like a Top Notch hoe!

  9. Beezy Says:

    The Prestige Worldwide presentation is the funniest 2min in the history of cinema.

    “Research and Development….putting in the man-hours…”

    LMFAO

  10. Beezy Says:

    UGK 4 Life!!

    ^co-sign

  11. D. Billz Says:

    # Yung S.T.Dee Says:
    February 25th, 2009 at 3:27 pm

    Shawty Lo > Joe Buddens

    ^Party songs? Hellz yeah. But that’s where it stops. *dapz*

    I see Raheem DeVaughn on that tracklist. MD stand up.

  12. Bananas the Ape Says:

    See, now I know I’m dealing with BUMS…Ed Hardy is to Jumpmans what Chistian Augier is to REAL JORDANS….($250 Price difference)
    and it’s called Laser Foil…and you’re not gonna see it a some Check Cashing place in Vegas faggot.

    stylerocket.com/Christian-Audigier-clothing.html?size=&show=999

    And Furious I now realized that you’re the type of peon that if you mistakenly bumped me on the humble I would still push you in a puddle of water just cause I know you got that Mickey Factz opinionated raccon kufi swag that needs to be bombed on so you can’t go the rest of the day thinking your way of life is correct

    and don’t bother replying because you’ve already recieved and hour of my day.

    ….ROFL Bitch

  13. old.sole Says:

    my nuts got a myspace page…

  14. Big_Seth Says:

    Why are you so sweaty

    I was watching COPS.

  15. Aight Says:

    Yung S.T.Dee Says:

    February 25th, 2009 at 3:27 pm
    Shawty Lo > Joe Buddens

    ^
    DEY KNOW !

  16. Joey Profit$ Says:

    and don’t bother replying because you’ve already recieved and hour of my day.

    ^^^^^^^

    Suicide you killed yourself – SMH.
    Please provide a link.

  17. Huh? U Gay 2.0 Says:

    told niggas from the getup, we three the hard way
    and Broadways the only place u ever through a set up

  18. Nah Right » Blog Archive » UGK feat. Raheem Devaughn - Still On Da Grind Says:

    [...] the next single from the final UGK album 4 Life, in stores March [...]

  19. Nah Right » Blog Archive » UGK feat. Ron Isley - The Pimp & The Bun (Tags) Says:

    [...] the final UGK album 4 Life, in stores March [...]

  20. drezwan Says:

    RIP PIMP C

  21. If Says:

    Pimp C is going to hell………….probably

  22. Ace the Bass Says:

    The Pimp and the Bun. Illest niggaz.

Leave a Reply