Lil Wayne – Around The Way Girl

wayne-catherine-brewton

What is this guy doing with his life.

Lil Wayne – Around The Way Girl

Lil Wayne ft. Mack Maine & T-Streets – Road Block

Lil Wayne – Not Love

Previously: Lil Wayne feat. Young Money – Every Girl


AddThis Social Bookmark Button

42 Responses to “Lil Wayne – Around The Way Girl”

  1. TWC Says:

    Lil’ Wayne’s Career Choices

    My Anti-drug

  2. KiLLer Q-Kumber Says:

    uhhh, and another one. (c) biggie

  3. Sam Says:

    What is this guy doing with his life.
    ^^
    dying slowly

  4. goldenntouch Says:

    God damn muthufuckin lil wayne dont even know how to fucking play this guitar and now its is fucking trademark stupid ass mofo

  5. Beezy Says:

    I couldnt get 20 seconds into any of them.

  6. the real truth Says:

    What is this guy doing with his life.

    ^
    U swear he must have bought a studio and a bed….and thts it

  7. TWC Says:

    Lupe got deaded by his label. LupEND cancelled. Replaced wit “The Great American Rap Album”

    credit: lupend blog

  8. the real truth Says:

    Lupe got deaded by his label. LupEND cancelled. Replaced wit “The Great American Rap Album”

    credit: lupend blog

    ^
    *Hands Late Pass*

  9. Victory Says:

    # TWC Says:
    January 30th, 2009 at 7:04 pm

    Lupe got deaded by his label. LupEND cancelled. Replaced wit “The Great American Rap Album”

    credit: lupend blog

    ^
    link?

  10. TWC Says:

    http://lupefiasco-lupend.blogspot.com/

  11. Victory Says:

    “Due to circumstances beyond my control…the album roll out has changed radically…LUPE.N.D. has been postponed indefinitely!!!

    As a matter of fact consider it cancelled until further notice!!!

    Sorry Guys & Gals!!!!…the rumor mill and bitch ass cowards are going to have a field day with this one!!!…I’ll just keep quiet about the actual reasoning so everybody can put their very special two cents in…

    OK..so what now???

    Actually an album is still coming in June…Thats Right!!!…Drum Roll Please…

    “THE GREAT AMERICAN RAP ALBUM”

    Yeah thats the new title…

    want the tracklist?

    ok…

    1. Song #1
    2. Song #2
    3. Song #3
    4. Song #4
    5. Song #5
    6. Song #6
    7. Song #7
    8. Song #8
    9. Song #9
    10. Song #10
    11. The Greatest Rap Song Ever Made

    No B.S.

    See ya’ll in June and again in December and again next June…

    LupE.N.D. right after that…when the liberation comes!!!…

    also JAPANESE CARTOON “IN THE JAWS OF THE LORDS OF DEATH” drops the same day as “THE GREAT AMERICAN RAP ALBUM”…Matthew Santos this spring…oh yeah…FNF UP!!!”

  12. SeeAmI? Says:

    YO WHATS GOING ON WITH LUPE!?

    and i never liked gucci mane. im more of a rich boy fan. but in my effort to scare the white folks during the summer, which gucci mane mixtapes or albums should i check out?

  13. JDS Says:

    lol @ Lupe being steamed that his plan to gank niggas for 3 albums worth of money for whats supposed to be one album got deaded.

    i wonder if he’s about to drop 3 ‘Tru3 Magics’ to hop off Atlantic

  14. SeeAmI? Says:

    @victory

    link!?

  15. Sam Says:

    SeeAmI? Says:
    January 30th, 2009 at 7:08 pm

    and i never liked gucci mane. im more of a rich boy fan. but in my effort to scare the white folks during the summer, which gucci mane mixtapes or albums should i check out?

    *dies*

  16. realtalk Says:

    i know that 3 way lupe disc wasnt happening. business wise it just didnt make sense it in todays climate if u think how much it would cost to make it vs. sales and fan wise i really wouldnt want to sit down and listen that much material from any given artist.

  17. A tribe called quest Says:

    If i was lupe i’d make great american rap album, make sure the labels enjoy it, make sure they spent all that money on marketing, tours etc.

    THEN RELEASE THAT BITCH FOR FREE DOWNLOAD.

  18. ant Says:

    too much Wayne for me (none)

  19. the real truth Says:

    and i never liked gucci mane. im more of a rich boy fan. but in my effort to scare the white folks during the summer, which gucci mane mixtapes or albums should i check out?

    ^
    Esk posted a coonish one earlier…two discs

    If you want to kno how coonish it is…one of the traxx is called “100$ Haircut”

    Nuff said

  20. Asher Roth Says:

    11 seconds in, i was out

  21. Victory Says:

    # realtalk Says:
    January 30th, 2009 at 7:11 pm

    i know that 3 way lupe disc wasnt happening. business wise it just didnt make sense it in todays climate if u think how much it would cost to make it vs. sales and fan wise i really wouldnt want to sit down and listen that much material from any given artist.

    ^

    No. lupEND is coming out. He’s just gna drop 3 quick albums which will get him off the his Trans-Atlantic Slave Deal first.

  22. the real truth Says:

    No. lupEND is coming out. He’s just gna drop 3 quick albums which will get him off the his Trans-Atlantic Slave Deal first.

    ^
    No it isnt

  23. realtalk Says:

    the chick in the pic is def NOT the business..

  24. pockets Says:

    LUPE WTF??

    well at least this means he’s not retiring yet.

    “See ya’ll in June and again in December and again next June…

    LupE.N.D. right after that…when the liberation comes!!!…”

    FUCKING SWEEEEEEEEETTTTTT

  25. Victory Says:

    # the real truth Says:
    January 30th, 2009 at 7:16 pm

    No. lupEND is coming out. He’s just gna drop 3 quick albums which will get him off the his Trans-Atlantic Slave Deal first.

    ^
    No it isnt

    ^
    he aint Saigon. He’s more business savvy and after the cool, can hold more weight in the boardroom. remember he has his own imprint aswell. he can take it somewhere else.

  26. the real truth Says:

    he aint Saigon. He’s more business savvy and after the cool, can hold more weight in the boardroom. remember he has his own imprint aswell. he can take it somewhere else.

    ^
    Where?…whos gonna wanna distribute a 3 disc album knowing it will not sell and knowing how long its gonna take to actually complete

  27. pockets Says:

    i wanna heard lupEND badly, but three albums in the meantime isn’t exactly a negative is it.

    at least once he has all these albums under his belt ppl will give him the status he deserves.

  28. realtalk Says:

    pockets Says:
    January 30th, 2009 at 7:18 pm
    LUPE WTF??

    well at least this means he’s not retiring yet.

    ^

    he was never retiring in the first place. rappers never retire. ask hovi/coolj/etc etc
    those statements are made for publicity use only.

  29. pockets Says:

    whos gonna wanna distribute a 3 disc album knowing it will not sell

    ^are u serious. ppl won’t buy a 3 disc album? The cool was GOLD.

  30. Rockabye Says:

    # A tribe called quest Says:
    January 30th, 2009 at 7:11 pm

    If i was lupe i’d make great american rap album, make sure the labels enjoy it, make sure they spent all that money on marketing, tours etc.

    THEN RELEASE THAT BITCH FOR FREE DOWNLOAD.

    ^

    Amen. I will buy Lupe music and see him live if it means fuckery like this stops happening.

    Daps to Nah Nation.

  31. PL Says:

    Has anyone in the history of the world fallen off like this?

  32. invAZN Says:

    LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
    sounds like drunk karaoke.

  33. Nova Says:

    Hey I have an idea, lets all hate real hard on wayne and ride other folks like lupe who act like they’re smart. LUPE doesn’t know shit, and he raps like every other “conscience” rapper. That “dumb it down” song is total bullshit he just says a bunch of big words to impress dumbass ignorant folks who think it is cool.
    He raps about bullshit too. ALL RAP IS ABOUT BULLSHIT TAKE A LOOK. Ask Andre 3K, he knows that rap started as shout outs at parties and general just whatever is on your damn mind. He has an interview where he states that soulja boy is straight cause he’s just makin party music cause that is what HIPHOP IS.
    Rappers who rap about politics and other general bullshit aren’t any better. They NEVER rap about a solution, only the problem. So WHAT THE FUCK is the point of rapping about a problem if you can’t contribute an idea how to solve it. “OH THE POLICE SUCK” or “OH PEOPLE ARE RACIST” if you have no solution that’s as pointless as rappin about your cars and clothes.
    At least wayne does it in an interesting way with metaphors and similes. Yes he used to be better, yes the auto tune is kind of stupid, but it sounds good sometime. Still hes better than charles faggot ass hamilton. I downloaded 5 of his mixtapes and still can’t get into his “im trying to be different by liking pink” faggot ass. Lupe’s good, but he’s spitting bullshit too.
    EVERY RAPPER SPITS SOME BULLSHIT THAT DOESN’T ACTUALLY ENLIGHTEN ANYONE SO STOP RIDING THE HATING DICK TRAIN.

    Any rapper who has been in at least 1100 songs (yes wayne has been in more than that) must LOVE their profession. And if he’s smart enough to push boundaries to make more money off of what he loves, then more power to him with auto tune and rock shit. SO STOP riding the faggot hate train.

  34. Nova Says:

    Also, EVERY rapper is on an EGO TRIP. Bet you can’t find a rapper who loves his fucking dick more than any bitch who wants to suck it.

  35. ImFlashy.com » Lil Wayne - Around the Way Girl Says:

    [...] When I read the track I couldn’t help but think of the classic LL joint, but now I know all and everything is possible from Wayne. All seriousness this is possibly the last track I post from any new Lil Wayne album or leaks from any projects simply because of the Prince high notes, blame Nah Right [...]

  36. Bryan Says:

    Nova is a complete loser, this song is garbage and all hiphop heads should continue to treat it as such

  37. akidnamedLaVish Says:

    Drake killed “Every Girl” the rest of that shit is wack.

  38. ILLmtics Says:

    nova, your an idiot, this so ng is garbage, lil wayne knows people will get into whatever he does so he is making bullshit tracks just for some cake,niggas liek LUPE are puttin thought into their work, fuck wayne

  39. Nah Right » Blog Archive » Lil Wayne - Ay Man (ft. Pharrell) + Amazing Love Says:

    [...] Lil Wayne – Around The Way Girl | Lil Wayne & Young Money – Every Girl (1st single from Young Money compilation) | Lil Wayne [...]

  40. KingGamble1 Says:

    lol hes wilding

  41. Nah Right » Blog Archive » Video: Young Money - Every Girl (Video Shoot) Says:

    [...] Lil Wayne – Ay Man (ft. Pharrell) + Get It (ft. Chingy) + Amazing Love (ft. Gudda Gudda) | Lil Wayne – Around The Way Girl | Lil Wayne & Young Money – Every Girl | Lil Wayne ft. Pharrell – Yes | Lil Wayne – Prom [...]

  42. SWEeTYBAy9206 Says:

    All OF yAll SuCk..CuZ ThiS iS MY JAm..hATErZ..LOL

Leave a Reply