Video: Kardinal Offishall – Keys 2 the City (Toronto) Pt. 2

Previously: Kardinal Offishall Keys to the City Toronto (Video)


AddThis Social Bookmark Button

35 Responses to “Video: Kardinal Offishall – Keys 2 the City (Toronto) Pt. 2”

  1. Eastern_Digital Says:

    Biggavel got bars like Klondike

  2. chea Says:

    coooooooooooooool

  3. chea Says:

    to say that them lo life cats is chemically imbalanced is a gross understatement

  4. NotU Says:

    So nate this your dude?

  5. chea Says:

    on the strenth i have some ridick lo pieces that i picked up from sample sales at the outlet in michigan city, indiana — 1 of 1 fleeces/polos/shirts, none before and none to come, i still rock that shit extra hard with some new jeans and sneakers and the shit looks glorious

  6. Digital Scales Says:

    dead @ weezy falling

  7. NotU Says:

    Is he poppin in T dot? (none)

  8. kevfresco Says:

    fleeces/polos/shirts, none before and none to come, i still rock that shit extra hard with some new jeans and sneakers and the shit looks glorious
    ^^^
    the realest fashion statement ever wrote.

  9. Digital Scales Says:

    yo lito check ya email

  10. kevfresco Says:

    i got this one maritime Lo jacket i’ve had since ’95. w/a hat to match its red w/these blue shoulder patches. fully Gortex type material. rain still beads up on that bitch to this day.

  11. NotU Says:

    ight

  12. rex hussla Says:

    WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH!!!!!!!!! (c) Crazy @ Thirstin Howl that’s my dude [ll]

  13. NotU Says:

    Yo Woodro check ya e-mail

  14. Eastern_Digital Says:

    *puts on Iceberg History tee*

  15. Minty Says:

    thanks kardi for making our city look wack. tdot is way liver than that.

  16. A tribe called quest Says:

    Digital Scales Says:
    December 30th, 2008 at 9:05 pm
    yo eskay when common said this was his favorite blog did you plotz?
    ============

    plotz lol

  17. rex hussla Says:

    LMAO @ Gary Payton

  18. ant Says:

    dipset anthem>>>>

  19. chea Says:

    # kevfresco Says:
    December 30th, 2008 at 9:24 pm

    i got this one maritime Lo jacket i’ve had since ‘95. w/a hat to match its red w/these blue shoulder patches. fully Gortex type material. rain still beads up on that bitch to this day.

    ^

    flavorful *daps the boy kev*

  20. k1ng Says:

    *Daps nation for this*

    regent park till i fukin die!!

  21. chea Says:

    when yall were in middle school did people say “homosaywhat?” lol that was my shit [||]

  22. Belize Says:

    fuck shyt motherfucker damn

  23. chea Says:

    k’naan is damn smart

  24. g7 Says:

    Minty Says:

    December 30th, 2008 at 9:56 pm
    thanks kardi for making our city look wack. tdot is way liver than that.

    ^he tried his best to make t.o. look like some of the ruffest spots in n.y. but its not even close. lol.

  25. chea Says:

    when i hear k’naan talking about the UN security council and then i hear jenny jones yapping about some dumb phony publicity beef i just smh

  26. k1ng Says:

    g7 Says:

    December 30th, 2008 at 11:17 pm
    Minty Says:

    December 30th, 2008 at 9:56 pm
    thanks kardi for making our city look wack. tdot is way liver than that.

    ^he tried his best to make t.o. look like some of the ruffest spots in n.y. but its not even close. lol.

    ^
    stop hatin mofo

  27. g7 Says:

    k1ng Says:

    December 30th, 2008 at 11:22 pm
    g7 Says:

    December 30th, 2008 at 11:17 pm
    Minty Says:

    December 30th, 2008 at 9:56 pm
    thanks kardi for making our city look wack. tdot is way liver than that.

    ^he tried his best to make t.o. look like some of the ruffest spots in n.y. but its not even close. lol.

    ^
    stop hatin mofo

    ====
    no hatin’. i’m right aren’t i? toronto is a great city. i work there. its not that bad.

  28. digital scales Says:

    Wow I’m hazed out

  29. chea Says:

    lol berg been punched in the mouth so many times that he whistles when he says his s’s *dead*

  30. pockets Says:

    *bumpin Nusrat Fati Ali Khan*

  31. Legend Says:

    >> Wow I’m hazed out

    ^^i need that feeling ASAP

  32. ant Says:

    whose career was ethered more ja or flip?

  33. rex hussla Says:

    ja

  34. k1ng Says:

    g7 Says:

    December 30th, 2008 at 11:25 pm
    k1ng Says:

    December 30th, 2008 at 11:22 pm
    g7 Says:

    December 30th, 2008 at 11:17 pm
    Minty Says:

    December 30th, 2008 at 9:56 pm
    thanks kardi for making our city look wack. tdot is way liver than that.

    ^he tried his best to make t.o. look like some of the ruffest spots in n.y. but its not even close. lol.

    ^
    stop hatin mofo

    ====
    no hatin’. i’m right aren’t i? toronto is a great city. i work there. its not that bad.

    ^
    u work here and i live here so it’s the same as me goin to ny and saying that it’s not that bad…see my point?

  35. k1ng Says:

    pockets Says:

    December 30th, 2008 at 11:39 pm
    *bumpin Nusrat Fati Ali Khan*

    ^
    his a legend for sure but his son is bringing some heat!

    http://www.youtube.com/watch?v=5awZ9sOTA54

Leave a Reply