Undrcrwn x Eminem T-Shirt

em-undrcrwn-sm.jpg

In honor of his new book, The Way I Am, Undrcrwn has created a new Eminem themed t-shirt that will go on sale tomorrow. Click the image for a closer look.

Previously: New Eminem Autobiography Dropping 10/21

Related: Eminem Celebrates Book With Secret Party In NYC


AddThis Social Bookmark Button

25 Responses to “Undrcrwn x Eminem T-Shirt”

  1. I Fux Says:

    I like how Undrcwn does this in vain of the popular 80′s championship T’s. I remember my 88 Laker Starter character T being one of my beloved pieces of clothing growing up

  2. ty big's Says:

    ” but your not on def jam ”

    ” no your really late ”

    __________

    ” let’s just blame this on Jay-z ”

    ” have we had this conversation before ? ”

    ” naaah it just my motto ”

    * dead *

    I got to give those kids some credit I stay hating on most their shit and was really hating this for the first 7 minutes but the last minute was hi-larious, it’s a bit far to go for a joke but god damn that shit was funny

  3. I Fux Says:

    that eminem picture on the left if you look closely you can see the hurt

  4. nation of moderation Says:

    what up Fux?

  5. DIGITAL SCALES Says:

    I rather read about a nigga when he’s dead

  6. I Fux Says:

    Nacion what up my man my ace. Yo you celebrate Columbus day up in Canada? I did rocked an influenza infested blanket on gp

  7. !Ven-Tech? Says:

    stop feelin yaself
    and feel deez nutz because

    No one’s ready to deal wit us

    (none)

  8. nation of moderation Says:

    >> Yo you celebrate Columbus day up in Canada? I did rocked an influenza infested blanket on gp

    nah, Thanksgiving oh did i forgot to mention

  9. I Fux Says:

    Yo When B-Rabbit fucked that broad on his break over at the factory he was working at had a nigga wanting to bone the wifey on the way home on the side of the road on some hitchhighker tip. *sings Dwele* I am cheating on my gurllllllllll with my girlllllllllllllll

  10. DIGITAL SCALES Says:

    I think regardless of how i feel ima vote for Obama anyway, all these rappers have convinced me that i should follow them to the poles and vote for Obama…

    They each have given me nothing but the facts and the truth about why i should vote for obama..

    Not one time was race mentioned, all reasons were based around Obamas plans and stands on issues effecting our community

    Thanks hip hop!

  11. !Ven-Tech? Says:

    ty, nate, fux, dro…whaddidup

  12. DIGITAL SCALES Says:

    Whats good ven

  13. I Fux Says:

    I swear I have never voted and Obama aint changing shit for me. If anything I would vote for Mccain to be a contrarian and see what happens to the country after he croaked and a semi hot dumb bitch took over. I want to see how much worse the country could get. That would be survival of the fittest and thats the tip I am on

  14. I Fux Says:

    *daps Veni Vetti Veci*

  15. DIGITAL SCALES Says:

    Nah these rappers have made a difference

    If it wasn’t for hip hop i’d prob be dead in the street somewhere lying in the gutter

  16. prince Says:

    I know this sounds ignorant but I’m voting for Obama buz he’s black.. I rather see America crumble under one of my own than another red neck

  17. !Ven-Tech? Says:

    I Fux Says:

    October 14th, 2008 at 7:18 pm
    I swear I have never voted and Obama aint changing shit for me. If anything I would vote for Mccain to be a contrarian and see what happens to the country after he croaked and a semi hot dumb bitch took over. I want to see how much worse the country could get. That would be survival of the fittest and thats the tip I am on

    ^^^

    and I got this big ass .45 i been dyin to pop

  18. DIGITAL SCALES Says:

    No thats a great reason to vote my dude

  19. I Fux Says:

    news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/england/west_midlands/7669625.stm

    ^^^^^AHHHHHHHH, The Shish Kebab waits for NO MAN! *dead*

  20. DIGITAL SCALES Says:

    While ya wait in line for what’s next

    Abbra caddabra the crowd went deaf

    Eyes went stage right, but i went left

  21. Big Homie Says:

    SMH

    lol

  22. prince Says:

    damn I thought my comment was ignorant but !ven tech took the ignorant comment of the day award

  23. I Fux Says:

    Word Ven Ive been doing mad push-ups stacking all my chips in straight cash liquidating everything. got minimal bills, just got this 401k through work and some ROTH IRA with Vanguard. I need to get that off in a minute and start looking for the gazelles and get my Heina on!!!

  24. !Ven-Tech? Says:

    prince Says:

    October 14th, 2008 at 7:25 pm
    damn I thought my comment was ignorant but !ven tech took the ignorant comment of the day award
    ^^^

    I accept your reward on behalf of G-Unit

    *turns up “Lifetime Achievement”*

  25. UNDRCRWN x Eminem - The Way I Am 聯名 Tee | FRESHNESS - Chinese 中文版 | Sneakers, Toys, Shops & Fashion | www.freshnessmag.com | 全球唯一,中英日語線上潮流生活雜誌! 中文版 Says:

    [...] 美牌UNDRCRWN向來以籃球文化以及90s年代嘻哈音樂做為品牌精神與設計主軸,過去合作的嘻哈明星包括了知名的Freeway, Beanie Sigel、Mos Def等單位,近期的新名單則將囊括Eminem阿姆,配合其近日將推出的個人自傳“The Way I AM”,推出這款同名限定短Tee,喜歡Eminem的朋友,可至網站了解相關購物詳情。消息來源:Nah Right [...]

Leave a Reply