Video: Charles Hamilton Ondaspot Freestyle

The young boy spits a little something off the medulla on Green Lantern’s show.


AddThis Social Bookmark Button

28 Responses to “Video: Charles Hamilton Ondaspot Freestyle”

  1. chea Says:

    the cool

  2. nation Says:

    I can’t wait till chea finds a reason to say “spits something off the medulla”

  3. chea Says:

    my biologicals love me

  4. chea Says:

    mike tyson sound byte @ the end of P’s up = awesome

    “i don’t give a fuck about any of yall but i do”

    peeeeeeeeeeee

  5. chea Says:

    gay pride parade was this past weekend in the chi

    why gay cats gotta wear butt chaps

    i’m just saying

  6. sleep Says:

    I’m back

  7. sleep Says:

    Chea I’m guessing you was there

  8. nation Says:

    http://youtube.com/watch?v=cqOof64Djgo

    ^^^^^^^^^^^^^^^ this is funny to me:

    DJ Khaled says:

    DJ GREEN LANTERN WHAT UP NIGGA?!?

    ^ between them two and Mark Ronson, NaS is fucking with the right complection for this album

    something else that’s funny to me: Green Lantern says Chris Hamilton is big on the internet, wtv wtv. although this is true, don’t act like that wasn’t your plan, like it isn’t cheaper to cater to blogs than to cater to A&Rs & T.I.s … smh

  9. eskay Says:

    >>my biologicals love me

    ^classic eskay subliminal

  10. nation Says:

    my biologicals love me

    ^ lol, took me a minute

  11. chea Says:

    @ sleep nah but they were all over the chi

  12. sleep Says:

    Manny is getting @ team mates

  13. nation Says:

    I’m a motherfucking human with an asterisk

  14. sleep Says:

    That shit was going on in nyc this weekend too

  15. nation Says:

    sleep = my favorite commenter, by FAR

  16. Mr.E Says:

    this niggaz got spit to em (no homo).

  17. sleep Says:

    Can we get a interest post tonight

  18. eskay Says:

    >>this niggaz got spit to em

    another (c) eskay

  19. sleep Says:

    I’m honored nation wow now I can die a happy man

  20. AntSOReady Says:

    i dont think hes that nice..
    hes just puttin words together..
    who the fuck told him that PINK Earphones was hot???

  21. eskay Says:

    >>Can we get a interest post tonight

    *does the Fux dance and tells sleep to apologize*

    *Fux dances away*

  22. chea Says:

    gotta respect a dude who comes in and just rips any old beat instead of dropping an a Capella

  23. sleep Says:

    Damm I wasted money buying this xxl fisrt one I bought sincr the last jay-z cover.

    * contemplates buying one of these big booty videos*

  24. nation Says:

    >> Can we get a interest post tonight

    nah, we’re keeping all the good stuff for Canada Day

    LF: I have to make a confession. aside from what I have to post here, I haven’t downloaded a leak, a tape or listened to a full song in so fucking long. This Charles Hamilton freestyle up there ^ seems to be fire so I wanna check his tape out but the effort I’ll have to put into it just makes me wanna roll over and die.

    but if he drops a new mixtape tonight, I’ll be the fucking first to download and re-upload that shit… I’ll just never listen. smfh. zShare streams and the little amount of RAM i have on this computer, which kills itunes altogether, has removed the joy I used to have of importing all the MP3s I’d snatch from Nah Right and other places that you guys know nothing about. plus I can’t update my ipod, for fear of losing all that good music, so that’s a no go. the only reason I know that Wale tape is fire because I could stream off 10deep

    *starts digging digital grave*

  25. Nanyanen Says:

    HAmilton is further cementing and solidifying his spot in the ranks of hiphop. sure that’s not the hottest freestyle I’ve ever heard, but it is nice and definitely off the top. alot of good freestylers cant make hot tracks and too many rappers who make hot tracks cant freestyle. This dude got both.

  26. Kallywood Says:

    i could free better than that. He catches back up pretty quick but his punches arent connecting really.

  27. Da Says:

    FIRST OFF, I HATE DUDES THAT COME IN AND TALK ABOUT THEMSELVES AND/OR OTHER STUPID ASS TOPICS AFTER THIS KID JUST FREESTYLED FOR DAMN NEAR 10 MINUTES. PEOPLE LACK RESPECT FOR ARTISTS NOWADAYS. I JUST SAW CHRISETTE MICHELE LAST NIGHT AND SHE ONLY PERFORMED FOR 2 MINUTES CAUSE PEOPLE WOULDN’T STOP TALKING. SOME PEOPLE NEED TO JUST SHUT THE FUCK UP.

  28. Nah Right » Blog Archive » Video: Charles Hamilton Ondaspot Freestyle Pt. 2 Says:

    [...] I posted part of this the other day, here’s the rest. 216a [...]

Leave a Reply