Video: Curtis Talks Shaniqua & Young Buck

Curtis goes on for 15 minutes about his situation with his baby’s moms and the whole Young Buck fuckfest.


AddThis Social Bookmark Button

75 Responses to “Video: Curtis Talks Shaniqua & Young Buck”

  1. nation Says:

    after this his time will be up I presume

  2. becca Says:

    i see this man getting his hollywood on….

    and glad to see he’s actually HUMAN. speaking on real life stuff.

    the part about his son is dope to hear. i’m still not a 50 fan tho.

  3. west one Says:

    SUGAR TITS YALL

  4. becca Says:

    addition – you can tell he really loves his son and he’s hurting over this situation

    and his attitude about buck is really practical… the backstory is tripped out….
    ‘i’m gettin my ass kicked for being kind’

  5. Mr.E Says:

    THE KRAMER>>>>>>>

  6. blaze22 Says:

    yo that wayne produced banner is dope. (fuck the white sox)

    *pulls out his broom*

  7. Nanyanen Says:

    and his attitude about buck is really practical… the backstory is tripped out….
    ‘i’m gettin my ass kicked for being kind’

    ^^co-s.

    50 knows what he’s doing. Dude is smart. I think recording a phone convo and releasing like that it is bitch, but, 50′s stratego game is ridikk.

    LF: Anyone seen Home of the Brave? Is it worth seein?

  8. Blitz Says:

    R.I.P. George Carlin

  9. blaze22 Says:

    lmao..Neyo dissed wayne on his attempt at a “a milli” remix. hahahaha neyo should kill himself after that shit…with his big alien looking head.

  10. Nanyanen Says:

    Like it or not, Weasel is king of the hill right now (no hank). Trying to piss on people that high up will leave you pissing on yourself…

    *sends Neyo’s table a bottle (of disinfectant)*

  11. buddyholly Says:

    that nigga Buck…. LOST

  12. EffYou Says:

    i think they made up this beef so buck can make sum money and pay off his debt

  13. Jimmy Valentime Says:

    Eskay check your inbox…..

    R.I.P. George Carlin

  14. !Ven-Tech? Says:

    whole Young Buck fuckfest

    ^^^
    Ayo.

  15. k-rob Says:

    its obvious fif got love for buck and he only taped and released this because buck has been inconsistent and lying to the public whenever he gets high and hit the stage.if this tape never surface yall would be killing 50 about not paying buck and all that shit.but since yall hate 50 sooo much it dont matter what happen, he will always be wrong.you net haters need to man up and see whats right and wrong.i like buck just like the niext fan but cmon you would have to be a retard not to see that he trippin.he there begging spider loc to leave with him and join game? lol
    game cant even pop BWS and he going broke too cmon B. they need g-unit and or else they jus like the RN in hiphop,

  16. cOLD Says:

    Eskay check your inbox…..

    ^ayyyyy fuckin yoooooooooo!

  17. Nanyanen Says:

    ∧that’s comedy

  18. cOLD Says:

    sup Nahright.

  19. !Ven-Tech? Says:

    *daps cOLD*

    *laughs at k-rob*

  20. cOLD Says:

    how was everyones weekend, mine wasnt so great. I didnt get any pussy, nor did I get a chance to puff the herbals. Basically I spent a few hours stuck on Nahright hitting the f5 key but no one insight. I was on pause like that Eli clip.

  21. cOLD Says:

    Ven, Nan salute.

    …And eventhough I’m married I can talk candidly about getting pussy from my wife because, lets face it anonymity the most potent form or freedom.

  22. cOLD Says:

    I think I’m gonna go in today, … Yep today is gonna be marked by greatness…

  23. Plug Says:

    *sighs*

  24. yeah me 2 Says:

    Another Writer’s Block shit throw a hunnit thousand at me…smh

  25. ELECTROgremlinCS88 Says:

    …ShoutOut Amy Rehab… Leave That Crack Alone.

  26. cOLD Says:

    usually I have a problem acquainting my self with new people and over the years many people have tried to make themselves more familiar with me. Due to my upbringing I usually write these people off as someone who is trying to gain somthing from me other than my friendship. The phone number goes in my cell phone but I never call them. Either I say to myself this niggas homo, or this nigga needs a handout. Never stopping to think that they might actually see some quality in me that is redeemable on the business level. This weekend I ran into an old acquaintance while eating breakfast with the fam. Me and the dude exchanged numbers like we’ve done in the pass. I even mentioned to him “yea I’ve had your number once or twice but nothing came of it”. I distinctively made the effort to call home boy and find out what it is he’s into and openingly discussed my apprehension of past.

  27. ELECTROgremlinCS88 Says:

    “crack rocks in ya pocket, crack rocks in ya ass, give a quick Shout-Out to amy rehab… YEAAAAA BOOOOIIIIIIEEE”

  28. Joe 88 Says:

    Nice look from fiddy (n/h). It’s so true that money change people. You gotta be cold hearted to have alot of money, if not you aint gonna have none, or never get alot. Something I learned the hard way.

    I remember nas said something in a interview about niggas in the hood hate if you got anything they think is worth something, he said something like “you can’t have nothing in the hood, you can’t even have a pretty girlfriend in the hood, cause niggas would hate or try to take it from you”. I don’t see fiddy or buck resolving this situation, but I was on buck side, now i’m not playing either sides. Hopefully they get right, one way or another

  29. green eyes Says:

    good morning felas: cold, crazy, ven, eskay, nation, nanyanen, blaze, etc etc

    RIP george carlin

    cold: re your “new friend” predicament, im quite similar and am finding i just dont like many ppl, and actually prefer, at least now, a rather tiny group of comrades to an army of randomers

  30. foekist Says:

    Damn eskay, ya boy George Carlin passed. Damn, he was only 71

  31. Joe 88 Says:

    I came to the conclusion this weekend that i’m totally dedicating my summer to making $, no parties (unless there free) no club hoping, nothing, i’m not even pressed on pulling yoes (c) plug, I gotta carry it this way if I wanna reach the goals I wanna reach.

    Bitches are the devil

  32. ELECTROgremlinCS88 Says:

    *daps all the niggas*

    (looks @ greenys titties)

    *daps greens*

  33. icon (trillbert arenas) Says:

    ***I’m a huge Carlin fan, but in his last standup, he looked like he was in ill health- pasty, bloated…R.I.P. to one of the greatest, ever- looks like Paul Mooney’s the last man standing from that generation of comic greats- n/h, but Mooney definitely doesn’t look 68 yrs old

  34. icon (trillbert arenas) Says:

    Bitches are the devil

    ***You know the saying….”you can lose women chasing money”

  35. green eyes Says:

    morning foe, joe (so stop messing woth trifling bitches”)

  36. green eyes Says:

    hi bay bay!

  37. ELECTROgremlinCS88 Says:

    icon (trillbert arenas) Says:

    June 23rd, 2008 at 9:26 am
    Bitches are the devil

    ***You know the saying….”you can lose women chasing money”

    ^^^
    Oh shit yea, for a long time i was on my “Bitches are the Devil” kick…

  38. cOLD Says:

    cold: re your “new friend” predicament, im quite similar and am finding i just dont like many ppl, and actually prefer, at least now, a rather tiny group of comrades to an army of randomers.

    ^true but that mentallity could be hindering progress on the business front. The surround yourself with people who are doing well financially, keeps replaying in my head. (nah)

  39. foekist Says:

    what up greenie

  40. green eyes Says:

    # cOLD Says:
    June 23rd, 2008 at 9:30 am

    cold: re your “new friend” predicament, im quite similar and am finding i just dont like many ppl, and actually prefer, at least now, a rather tiny group of comrades to an army of randomers.

    ^true but that mentallity could be hindering progress on the business front. The surround yourself with people who are doing well financially, keeps replaying in my head. (nah)

    ^ true. business is different though. i frankly, prefer not to mix the professional and personal relationships, however that tends to be struggle, as i work in a rather social field so the lines blur. personally, i only want to be in the middle of the party, per se, when i absolutely have to be, but when i go home, i dont want the extra BS.

  41. Joe 88 Says:

    joe (so stop messing woth trifling bitches”)

    ^I live in baltimore, there’s nothing but trifiling bitches out here, it boils down to picking the lesser evil. As cOLD put it, bitches nowadays got too many dicks on there jacket.

    LF: I’ve been starting conversations just to say a bitch got too many dicks on her jacket, that’s some funny shit.

  42. ELECTROgremlinCS88 Says:

    Joe 88 Says:

    June 23rd, 2008 at 9:36 am
    joe (so stop messing woth trifling bitches”)

    ^I live in baltimore, there’s nothing but trifiling bitches out here, it boils down to picking the lesser evil. As cOLD put it, bitches nowadays got too many dicks on there jacket.

    LF: I’ve been starting conversations just to say a bitch got too many dicks on her jacket, that’s some funny shit.

    ^^^
    …THESE BITCHES WEAR DICKS ON THEY JACKET LIKE ZIPPERS ON A THRILLER LEATHER…

  43. cMac Says:

    RIP GEORGE CARLIN!

    tinyurl.com/5rr7wa

  44. cOLD Says:

    true. business is different though. i frankly, prefer not to mix the professional and personal relationships, however that tends to be struggle, as i work in a rather social field so the lines blur. personally, i only want to be in the middle of the party, per se, when i absolutely have to be, but when i go home, i dont want the extra BS.

    ^Yea im speaking business moreso. I just have a problem (hopefully no longer) Looking to the next man for some sort of come up, always felt like it was my job to come up with my own plan and execute. But according to the professionals, ego asided. You are supposed to network and align yourself with people that are about somthing. Its just hobnobing part that doesnt sit well. Coming out of my comfort zone to fuck with people who I usually wouldnt fuck with.

  45. cOLD Says:

    *daps joe, crazy*

    *Hugs green*

    *kicks Icon in knees*

  46. ELECTROgremlinCS88 Says:

    *daps Cold & cMACnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn*

  47. Plug Says:

    I distinctively made the effort to call home boy and find out what it is he’s into and openingly discussed my apprehension of past.
    ————–
    ayo?!?!?!

  48. green eyes Says:

    You are supposed to network and align yourself with people that are about somthing. Its just hobnobing part that doesnt sit well. Coming out of my comfort zone to fuck with people who I usually wouldnt fuck with.

    ^ ah.. yes. networking is a must. its a bitch to learn if you tend to be more untrusting and solitude seeking in nature, bur in thew business world you need connections. tale a real hard (no) look at any of the major corporation in power, leading business folk- cases of “going it alone” are pretty rare/ theres strength on numbers and even more strength in pooling resources and knowledge.

  49. green eyes Says:

    mornin plug, cmac

  50. cOLD Says:

    *kisses cmac’s mom passionately, whilst droppin a load in her*

  51. icon (trillbert arenas) Says:

    hey, bay bay

  52. Plug Says:

    anybody wanna hear a good old fashion cocktail for yesterdays escapades?

    *sighs*

  53. Plug Says:

    …green Imma be in yo state in July…

  54. cMac Says:

    *Daps Green, 88, Plug, and everyone else except cOLD*

  55. ELECTROgremlinCS88 Says:

    cMac Says:

    June 23rd, 2008 at 9:46 am
    *Daps Green, 88, Plug, and everyone else except cOLD*

    ^^^
    …lol…

  56. icon (trillbert arenas) Says:

    cMac Says:

    June 23rd, 2008 at 9:46 am
    *Daps Green, 88, Plug, and everyone else except cOLD*

    ***No love for daddy, cuz the coward wasn’t there? (none)

  57. green eyes Says:

    # Plug Says:
    June 23rd, 2008 at 9:46 am

    …green Imma be in yo state in July…

    ^ ima be here too. unless i get a better offer from another state that is.

  58. icon (trillbert arenas) Says:

    Damn, now I’m mad at myself for not going to the Carlin show this past January- I was like, funds are low, fuggit, I’ll go next year…R.I.P.

  59. Jimmy Valentime Says:

    eskay the orginal link was broken check the new one ….

  60. foekist Says:

    Plug waddup

  61. ELECTROgremlinCS88 Says:

    …i think the older i get, the more into titties i get…

    Applaud the Older lady @ my job, i NEVER EVER EVER look @ this broad, but today she dressed like a “lady” and has on a dress with her titties “Up & Out”, Now i cant stop lookin @ her titties & her eyes…

  62. foekist Says:

    Carlin gets props 4 being so open with his religious skepticism… I personally don’t feel I know enough about what the truth really is spirituality wise to have the balls to openly criticize Christianity like he did, however…

  63. Plug Says:

    chillin foe thinking about yesterday session. whats poppin on that side

  64. foekist Says:

    I wonder if shaniqua was ever attractive… I think she was just a down ass chick that was holdin 50 down when he was strugglin

  65. foekist Says:

    I’m bout to hit the gym, then its time for bidniss… Man o man I met a bad one on the aisle, big, dumb, tomato booty. She aint as cold as the one you pulled though

  66. cMac Says:

    Ciara > Shaniqua

    I think Shaniqua is the same bitch from Def Jam: Fight for NY

  67. ELECTROgremlinCS88 Says:

    foekist Says:

    June 23rd, 2008 at 9:56 am
    I wonder if shaniqua was ever attractive… I think she was just a down ass chick that was holdin 50 down when he was strugglin

    ^^^
    could be… but that dont mean shes worth what shes askin, lets be real, what… 20-40 grand tops… and she was gettin that for a few months & fucked THAT up… all she’ll have is “i knew him when” & “we have a son”, thats it.

  68. cOLD Says:

    green you familiar with the brian hughes murder case

  69. green eyes Says:

    # cOLD Says:
    June 23rd, 2008 at 10:00 am

    green you familiar with the brian hughes murder case

    ^ no, cant say that i am

  70. Plug Says:

    big, dumb, tomato booty.
    ———-
    lmao. that one from yesterday had a 9.98 on the bod-o-meter. face was a 6. Chcik was swingin on my sac like tarzan. I get back to my boy’s mistress crib and go for broke.

    The sad thing is the chick that I’m actually feelin was the one I planned on spending the weekend wit. but these yoes be trippin. I got a bad habit of tellin the females that I be feelin them… they always TRY and play me when I do that. Chick went to the concert wit her ex. I guess she thought I was gonna be at the crib like a sukka. instead I was 12 inches deep in some good warm hot wettness

    *plug gets last laugh*

  71. Plug Says:

    …on the real, Im tired of smashin random chicks…

    *puts hand over mouth*

    I cant believe I just said that

  72. foekist Says:

    Lol! Plug u’z a fool

  73. game over Says:

    maybe because 50 got betrayed so much explains why no new artists have come out on g-unit since mobb deep dropped? that shit is crazy.

    lol @ my boys mistress crib

    why you disrespecting yo boy’s mistress’ mattress like that? lol.

  74. Nanyanen Says:

    cold,

    what you were talkin about reminded me of something. i just got a letter from my boy who’s in a correctional work camp (thankfully not prison) and he was saying the same thing. Whenever people tried to get to know him or told him he was somebody he always thought they were after something. I guess part of it was that he didnt value himself much. It’s that you are figureing this out and trying to correct yourself by everyday introspection. My boy had to be locked up to realize he need that kind of change.

  75. foekist Says:

    I love my girls dirty g strings, but I’m dyin for some side, 2:13pm, hoodrat, her mama at work in a dangerous hood pussy right now. Matter of fact… Gotta go.

Leave a Reply