Video: The Roots & David Banner @ Sirius

More of The Roots on The Invasion with Green Lantern. Here they’re backing David Banner. I understand he addresses the you know what.


AddThis Social Bookmark Button

85 Responses to “Video: The Roots & David Banner @ Sirius”

  1. digital scales Says:

    when your own family dont fuck with you, its for a reason

    and game was in the xxl talking about his family dont fuck with him and it hurts

    i cant take alot of rappers serious

  2. Two-Times Says:

    dblock

    u want that gta shit ?

  3. Wavy Shprocketts Says:

    *guzzles caffeine*

    IT’S A FUCKING INVASION YOU BITCHES!

  4. Crossbow Says:

    # D_Block_4_Life Says:
    April 29th, 2008 at 9:25 pm

    Does anyone if the GTA Sound Track dropped or does anyone have the link……??????

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    Toss me your E-Mail and I’ll get the link for you.

  5. Wavy Shprocketts Says:

    what’s up yall i’m noticing a number of you have the gta soundtrack, if someone can hook a brother up i would appreciate it:

    chea1980 at live dot com

    thanks yo

  6. HHf Says:

    HGH is a helluva drug. I need some for real, put me in contact with Balco or something.

    The Roots grinding wit the promo…good look.

  7. D_Block_4_Life Says:

    Yea who ever got the GTA shit

    Donthategeorge@aol.com

    Good lookin

  8. RIGZ Says:

    I got respect for David Banner…Crooked Letterz were dope. I got some ill dubplates they did for Marley Marl on tape.

    He actually spits of the top in this too…

  9. Two-Times Says:

    >> i cant take alot of rappers serious

    what do u expect.

    Game’s brother gets knocked out by some dude, and the guy who does, gets on youtube the next day with Game’s chain on at Game’s house, braggin about it……with Game and his crew in the background laughin.

    like how you gonna be cool with the dude that dropped your own brother?.. even if your not cool wit him at the time or your mad at him, how you gonna laugh and still associate with that person..

  10. RIGZ Says:

    Theres NO WAY someones gonna email the COMPLETE soundtrack for GTA…There’s too much music…

    Best shows on GTA radio:

    DJ Premier’s show
    Mr. Cee’s sow
    Roy Ayers’ show
    Tuff Gong Radio
    The Bashment station (forgot the name)

    Shit, GTA radio >>> Reality radio

  11. RIGZ Says:

    Oh, Green Lantern’s show is fuckin sick too

  12. D_Block_4_Life Says:

    Crossbow Says:

    April 29th, 2008 at 9:34 pm
    # D_Block_4_Life Says:
    April 29th, 2008 at 9:25 pm

    Does anyone if the GTA Sound Track dropped or does anyone have the link……??????

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    Toss me your E-Mail and I’ll get the link for you
    ^^^^

    Donthategeorge@aol.com

    Good lookin

  13. Plug Says:

    DDDAAAMMMMM!!!!!! The couple downstairs from me are goin at it. Black dude and and a red dot indian chick. She cooked all that good smelly food and this is how he acts?!?!?! SMH & LOL

  14. Two-Times Says:

    Theres NO WAY someones gonna email the COMPLETE soundtrack for GTA

    ^^^
    i think they talkin about the offical soundtrack released for the game fam…

  15. D_Block_4_Life Says:

    ^^^
    i think they talkin about the offical soundtrack released for the game fam…

    ^^^^
    Yea 2x what up you got me?

  16. Plug Says:

    fock the GTA soundtrack, somebody email me a 360 and the actual game… but I’ll settle for the soundtrack… I guess

  17. RIGZ Says:

    # Two-Times Says:
    April 29th, 2008 at 9:48 pm

    Theres NO WAY someones gonna email the COMPLETE soundtrack for GTA

    ^^^
    i think they talkin about the offical soundtrack released for the game fam…

    ^^^^^^

    Whats that got on it? Selected tracks or suttin?

  18. Crossbow Says:

    I sent that out to D-Block and Wavy. Check the mail.

  19. D_Block_4_Life Says:

    Good looks crossbow

  20. Two-Times Says:

    yea Dblock…check it

  21. Two-Times Says:

    >> Whats that got on it? Selected tracks or suttin?

    01. Michael Hunter – Soviet Connection (The Theme From Grand Theft Auto IV)
    02. Mobb Deep Ft. Havoc & Prodigy From H.N.I.C. Part 2 Sessions – Dirty New Yorker
    03. The Rapture – No Sex For Ben
    04. Munga – No Fraid A
    05. Busta Rhymes – Where’s My Money
    06. C.J. – I Want You
    07. Joe Walsh – Rocky Mountain Way
    08. Bob Marley & The Wailers and Damian Marley – Stand Up Jamrock
    09. Seryoga – Liberty City: The Invasion
    10. Greenskeepers – Vagabond
    11. Electrik Funk – On A Journey 12.Qadir – Nickname
    13. David Axelrod – Holy Thursday
    14. Nas – War Is Necessary
    15. Fela Kuti – Zombie
    16. Global Communication -

  22. Wavy Shprocketts Says:

    2x thanks for posting those beats the other day

    ski mask way is one of the most haunting beats i have ever heard

    i know that sounds like an overstatement, but just peep the texture to that beat, it’s immaculate

    also let’s be clear, 50 merked it

    people know how i feel about fif but ski mask way is one song nobody can credibly fuck with, it’s simply a classic

  23. RIGZ Says:

    David Axelrod – Holy Thursday

    ^^^^

    Best song on that GTA compilation.

    Classic, classic song.

  24. Two-Times Says:

    >>2x thanks for posting those beats the other day

    no doubt…it’s funny you & alot of other people like ski mask way, but i don’t even fuck wit it like that… i like position of power wayy better.. or balitmore love thang

  25. Two-Times Says:

    rigz

    i need that your remix of the rockstar beat..where it at ?!

  26. D_Block_4_Life Says:

    Good lookin 2x

  27. RIGZ Says:

    # Two-Times Says:
    April 29th, 2008 at 10:07 pm

    rigz

    i need that your remix of the rockstar beat..where it at ?!

    ^^^

    lol, its coming…

  28. Plug Says:

    lol, its coming…
    ————–
    *realeses K-9′s*

  29. Two-Times Says:

    >> lol, its coming…

    it’s funny i was in the lab with somebody who tried to freestlye to that beat, and it was horrible… i told the engineer it was a waste of studio time & money.. he laughed.

  30. D_Block_4_Life Says:

    who produced that dirty new yorker shit?

  31. RIGZ Says:

    # Plug Says:
    April 29th, 2008 at 10:15 pm

    lol, its coming…
    ————–
    *realeses K-9’s*

    ^^^^^^

    SMH.

    @ 2

    Hopefully I do better than that dude!

  32. Two-Times Says:

    >> Hopefully I do better than that dude!

    ofcourse..

    @ dblock im not sure who produced it..

  33. LL( not the rappa) Says:

    *daps all* someone please send my way the GTA soundtrack as well..preferrably the Munga track……thanx in advance ……. swsnbn@gmail.com

  34. LL(not the rappa) Says:

    *daps all* someone please send my way the GTA soundtrack as well..preferrably the Munga track……thanx in advance ……. swsnbn@gmail.com

  35. Two-Times Says:

    aight LL

  36. RIGZ Says:

    LL you Jamaican?

    For some reason, i feel I’ve asked you this b4…I smoke alot..lol

  37. LL(not the rappa) Says:

    thanx a bunch 2x……..

    # RIGZ Says:
    April 29th, 2008 at 10:47 pm

    LL you Jamaican?

    For some reason, i feel I’ve asked you this b4…I smoke alot..lol

    ^^^^yessir * coincidentally looks at jamaican track jacket i got on *

  38. LL(not the rappa) Says:

    aight peace folks

  39. RIGZ Says:

    yessir * coincidentally looks at jamaican track jacket i got on *

    ^^^^

    Seen…Theres quite a few of us on Nah…Yardies are everywhere

  40. landLORD Says:

    LL(not the rappa) Says:

    April 29th, 2008 at 10:39 pm
    *daps all* someone please send my way the GTA soundtrack as well..preferrably the Munga track……thanx in advance …….

    ———————–

    … cosign all of that …

    rashidland@gmail.com

  41. RIGZ Says:

    Im outta here too. 2Xs, safe for them beats blud. Appreciate it.

    Blessing everyone.

    Peace.

  42. FuckUPayMe618 Says:

    If any of yall down for some GTA4 multiplayer holla at me my PSN ID=Superman618

    *goes back to playing the game*

  43. Wavy Shprocketts Says:

    real spit everybody is using the talkbox now, t-pain is rolling around in his grave right now

    *remembers t-pain is alive*

  44. landLORD Says:

    … Tony Parker is abusing Steve Nash again … LMAO … this shit aint even fair … Nash is a joke … his confidence is shot … he has submitted to the will of Tony Parker and Bruce Bowen … i could score 20 on Nash right now …

  45. Two-Times Says:

    no doubt rigz..peace

  46. Two-Times Says:

    >> … Tony Parker is abusing Steve Nash again

    is SA gonna beat new orleans?
    i might bet on that series..

  47. Mark Twain Fame Says:

    damn David Banner lookin real Dr. Dre, Timbo, Busta, Barry Bondsish in that video.

  48. landLORD Says:

    ^^^ is SA gonna beat new orleans?

    ———————

    … they look like the best two teams in the league right now …

    … no disrespect to Kobe …

  49. BK2LV Says:

    yooo i need the gta sountrack please…..

    good looks…

    daps all….

    Im back like i left my car keys…owww.(c)bigavelli

    ezientertainment@gmail.com

  50. EnglandRepresent Says:

    Ay BK I’m comin through Vegas around 2nd week of September this year bruh, hook me up with some free tickets will ya chief?

    What up Nahggers? it’s been a while, I’d be lying if I said I missed your banter though. Stickleback bastards. *daps*

  51. BK2LV Says:

    tickets to where????? I can get you on the list at any club and if you want to spend a lil bit of money i can get you a bottle and table at any club u want let me know…..

  52. EnglandRepresent Says:

    Money won’t be a ting BK. I’m kiddin about the tickets but nah seriously if there’s something on and you’re promoting it, you know what to do, free is good. jk. Whats doin in Vegas though? You see that Calzaghe v Hopkins fight? Ideally I’d like to see a fight too while I’m out. Also a mate of mine said there’s a place where you can smash actual porn stars, not that I think that’s the best thing since cold beer but is there any truth to this rumour?

  53. 911 Says:

    I would like to think someone has made more progress than me on GTA IV…I’m stuck on the one fucking section cuz the cops got all the freeways blocked off….shit is driving me insane.

    LF: I’ve killed 37 people, flipped 6 trucks, spent 140 bucks on prostitutes, pursued and killed by the pigs too many times…ate 100 hot dogs/hamburgers and committed gta at least 80 times. There’s a ferrari I steal every time I die…its like in a gated community or some shit in a driveway, I’ve done cartwheels in that mofo…

    At what point do you bang Michelle…How the fuck do you get off the one part of the city…Fuck the cops

    *Is online to look for cheat codes already…smh*

  54. 911 Says:

    and their found and I’m ghost.

  55. 911 Says:

    oh a thought to share…
    I was thinking what’s the irony of a heinous crime being the title of what will probably be the highest selling game(first week) on its fourth installment. We’re crazy.

    hundred.

  56. D. Says:

    fuck ALL ya’ll talking about gta4…. lol

    something for u new yawkers…

    wcbstv.com/local/nyc.marijuana.arrests.2.711645.html

  57. D. Billz Says:

    cock-a-doodle-doo, fuckas

    Joe88

    I got that Ran jumpie.

    Post ya email again.

  58. D. Billz Says:

    Joe88

    Nevermind. Found it. Sent.

  59. digital scales Says:

    400,000 THOUSAND street marijuana arrests since 97…

    only in nyc

    thats sad

    in those years id say iv been arrested for bud like 4 5 times

  60. Plug Says:

    fock ALL ya’ll talking about gta4….
    ———-
    cosign. when my ninja Bush lace me wit my chideck, its goin doooooowwwnn

    *ghostrides the motorcycle dance*

  61. digital scales Says:

    word they talking about how most people are gonna spend that 600.00 on gas and bills, which is wrong we’re suppose to go buy shit from TARGET and other business to boost the economy

    FUCK THAT IMA BUY SOME WEED

  62. icon (trillbert arenas) Says:

    whaddup, ninjas***

  63. Plug Says:

    DS, I’m three weeks off the

  64. icon (trillbert arenas) Says:

    I wonder how much of these “stimulus checks”, are gonna go to bigscreen TVs and titty bars….

  65. icon (trillbert arenas) Says:

    LOL @ this shirt:

    store.theonion.com/av-club-hipster-d-bag-p-179.html

  66. digital scales Says:

    In times like these

    the way we living and where we’re headed

    i stay high

    cause you never know when your gonna go

  67. blahk duppy Says:

    LF: and possible late pass needed

    http://www.news.aol.com/health/story/ar/_a/villagers-worship-baby-born-with-2-faces/20080408100909990001

  68. electroGREMLINsc88 Says:

    ….rank ass pussy.

  69. electroGREMLINsc88 Says:

    hey!

  70. Da PartyStarter Says:

    “Some enchanted eveniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing,
    When yo find your true loooooooovvvvvvvvvvveeee,
    They will gaze upon yoooooooooouuuuuuuuu,
    across a crowded room…….”

    -”South Pacific”-

    Yeah, that’s Hip-Hop right there…

    The Sprs vs. the Hornets

    Paul vs. Parker

    West vs. Ginobli

    It’s on and poppin’

    Wassup Nahstonauts?

  71. electroGREMLINcs88 Says:

    wo!

  72. Da PartyStarter Says:

    “Some enchanted eveniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing,
    When yo find your true loooooooovvvvvvvvvvveeee,
    They will gaze upon yoooooooooouuuuuuuuu,
    across a crowded room…….”

    -”South Pacific”-

    Yeah, that’s Hip-Hop right there…

    The Spurs vs. the Hornets

    Paul vs. Parker

    West vs. Ginobli

    It’s on and poppin’

    Wassup Nahstonauts?

  73. Da PartyStarter Says:

    *My Tourettes is kicking in*

  74. Plug Says:

    I dont know what they have in the water over there. thats crazy. somebody always havin a baby wit major deformities over yawnder. do disrespect

  75. Plug Says:

    I dont know what they have in the water over there. thats crazy. somebody always havin a baby wit major deformities over yawnder. NO disrespect… SMH

  76. Plug Says:

    edit: I dont know what they have in the water over there. thats crazy. somebody always havin a baby wit major deformities over yawnder. NO disrespect… SMH

  77. digital scales Says:

    he gotta stay positive
    about staying negitive
    fucking all these dirty chicks
    getting bitches pregnant
    paying for abortions
    copping mad pleas to wifey
    wifey got skeltons of her own
    she know she bone tone
    her mans man since young
    but she gon act like she aint fuck son
    ^^
    typical nyc shit

  78. Plug Says:

    … this server is trippin balls…

    *logs off*

  79. digital scales Says:

    damn that baby is some crazy shit

  80. blahk duppy Says:

    nahright let me let you know my mood. Since I dont have a therapist on hand, this is my therapy. I’m constantly thinking about pussy, smelling pussy, fucking pussy, tasting pussy. I’m also thinking alot about where I live and how bad I need a come-up. I work a job with great benefits and pay, but I want to leave and do somthing different, earnest and fulfilling.
    —-

    Yo Party did you get married yet dun?

  81. Busta Cracka The English Smacka Says:

    Whats crackin nah??

    LF: I was watching the NBA playoff last night, it doesn’t come on till midnight across here in the uk…

    I aint a huge follower of the NBA but i got to admit The hornets are some team to watch from the neutral viewers point of view..(nhjic) I watched them school Dallas..

  82. G7 Says:

    speed test

  83. game over Says:

    spurs vs. hornets sounds like the move

    david banner rocked the off the top freestyle here…a lot of people don’t

  84. game over Says:

    spurs vs. hornets sounds like the move

    david banner rocked the off the top freestyle here…a lot of people don’t realize he’s a pretty dope freestyler

  85. Qadir aka Da Poet Says:

    Qadir NickName is The Hottest song on Grand Theft Auto4 soundtrack to hear more from Qadir go to http://www.myspace.com/qboogieakadapoet

Leave a Reply