The World According to Pretty Toney (Audio)

Here’s a preview of the CD that comes with Starks’ new book.

Audio clip: Adobe Flash Player (version 9 or above) is required to play this audio clip. Download the latest version here. You also need to have JavaScript enabled in your browser.

 

Audio clip: Adobe Flash Player (version 9 or above) is required to play this audio clip. Download the latest version here. You also need to have JavaScript enabled in your browser.


AddThis Social Bookmark Button

186 Responses to “The World According to Pretty Toney (Audio)”

  1. D. Billz Says:

    And another 1.

  2. icon(trillbert arenas) Says:

    Big Homie Says:

    November 15th, 2007 at 4:58 pm
    Did yall know Minnie Ripperton’s classic song Loving You she actually use to sing that song for her daughter and then made it a hit

    ***Did you know her daughter is Maya Rudolph from Saturday Night Live?

  3. Mindy Marin Says:

    I am so late.

    but always on time for Pretty Toney…the love of my life

    Hi Phuque, and Digi..and Cmac

  4. cMac Says:

    cMac Says:

    November 15th, 2007 at 4:59 pm
    Words is Born Says:

    November 15th, 2007 at 4:55 pm
    cMac Says:

    November 15th, 2007 at 4:50 pm
    NOTE: Sade is in my top 2. HOWEVER, Sade is from the 80’s and that is not in my day.

    I’m an 80’s baby…not an 80’s teenager

    ***throws atari @ cmac***

    u wildin’.. take that back, cmac. I’m an 80’s baby and sade is the truth
    __________-

    I just said she’s not in my day. I listened to Sade on my lunch break “Somebody already broke my heart” It was on in Dillards, then I put my ipod on and listened to it in the car.

    I also listen to Sade regularly at night while in bed. My momma played Sade and Teena Mari tapes RELIGIOUSLY when I was young. I remember we used to ride around in the Jetta with the crank open sunroof & windows. “smoooooooooth operator”

  5. icon(trillbert arenas) Says:

    @ BH- Did you know that the Ojays’ “Brandy” is about Eddie Levert’s dog, who died? True story…

  6. D. Billz Says:

    Iron Sheik clothesline ‘em – Free

  7. green eyes Says:

    el feces loco Says:
    LF: This Welfare Poets joint is dope @ her..the song playing now..in that bulletin..

    ^^ yup.. them my dudes. mad coo people doing some big things.

  8. Soul Clapper Says:

    ***Yep…and don’t forget Max B and T-Pain…j/k…

    ^ lol at Icon Turner.

    The only ninja Sade dated, the most hated, Soul ninja

  9. Phuque Says:

    # cOLD Says:
    November 15th, 2007 at 4:59 pm

    Rumor has it she only became a recording artist to fund her fashion line.

    ^like the blogger who blogged to finance his production career, or his script writing ?

    ^^^

    *wipes self down*

  10. cMac Says:

    hey mindy

  11. Words is Born Says:

    Words is Born Says:

    November 15th, 2007 at 5:02 pm
    RIGZ Says:

    November 15th, 2007 at 5:00 pm
    Marvin Gaye “Whats Goin On” LP = Best Complete Album Ever.

    ^^^
    better than Michael Jackson’s “Thriller” or Bobby Brown’s “Don’t Be Cruel”???

    i never heard a full marvin album.. only different songs so i dont know the exact make up of any record…

  12. icon(trillbert arenas) Says:

    Have y’all ever heard of hte Jazzy Fatnastees (sp?)…I just recently REALLY got onto how dope they are…Roots affiliated neo soul group….

  13. 456 Says:

    ***Did you know her daughter is Maya Rudolph from Saturday Night Live?

    ^she is simply unfunny.

  14. riyadh Says:

    Oatmeal will hold you down!

  15. Mindy Marin Says:

    @ cmac….

    in Joey (from friends) voice:

    “How YOU doin?”

  16. green eyes Says:

    # icon(trillbert arenas) Says:
    November 15th, 2007 at 5:03 pm

    Have y’all ever heard of hte Jazzy Fatnastees (sp?)…I just recently REALLY got onto how dope they are…Roots affiliated neo soul group….

    ^^ yessir.

  17. Soul Clapper Says:

    icon(trillbert arenas) Says:

    November 15th, 2007 at 5:03 pm
    Have y’all ever heard of hte Jazzy Fatnastees (sp?)…I just recently REALLY got onto how dope they are…Roots affiliated neo soul group….

    ==============================================

    Yup yup. Wack name though, right?

  18. yaboy Says:

    the first minute ghost says “man” prolly over 50 times…

  19. RIGZ Says:

    Marvin Gaye “Whats Goin On” LP = Most Complete Album Ever.

    Continuity of the album is unmatched. So are the vocal harmonics. So is the subject matter.

    Plus its got the best drug song ever made on it. (Sorry Hendrix)

  20. Mindy Marin Says:

    greetings to all who are here.

    Pretty Toney in concert tomorrow night at Nokia Theatre

    tickets still available at $38 a pop

    also in attendance..the honorable Rakim

    greeting nah collective!

  21. Soul Clapper Says:

    Yo what about Aloe Blacc?

    (j/k. I’m a Stones Throw stan, but he’s like Mario Winans with no production skills and an even worse singing voice)

  22. cOLD Says:

    lol hahahhahaha not washing ya ass ass niggas lol.

  23. icon(trillbert arenas) Says:

    I thought D”angelo’s couple of albums were pretty solid n/h…It took me a month to figure out “Brown Sugar”…this is your brain on drugs, lol…

  24. RIGZ Says:

    Marvin Gaye “Whats Goin On” LP = Best Complete Album Ever.

    ^^^
    better than Michael Jackson’s “Thriller” or Bobby Brown’s “Don’t Be Cruel”???

    ^Yep. You have to listen end to end to understand. Every track seamlessly transists into the next.

    In-fucking-credible.

  25. cOLD Says:

    this shits too polite in here

    *slaps yaboy for no reason what so ever*

  26. icon(trillbert arenas) Says:

    icon(trillbert arenas) Says:

    November 15th, 2007 at 5:03 pm
    Have y’all ever heard of hte Jazzy Fatnastees (sp?)…I just recently REALLY got onto how dope they are…Roots affiliated neo soul group….

    ==============================================

    Yup yup. Wack name though, right?

    ***Yup, but since they’re neither fat nor nasty, I guess they’re being ironic (or whatever the correct descriptive phrase is, here), with that name?

  27. el feces loco Says:

    # green eyes Says:
    November 15th, 2007 at 5:02 pm

    el feces loco Says:
    LF: This Welfare Poets joint is dope @ her..the song playing now..in that bulletin..

    ^^ yup.. them my dudes. mad coo people doing some big things.

    ^^Yea I added them to my other page..I don’t accept no men on the ediboo page..1300 women and counting….building up my east coast database.

    BUt apart from that..I didnt even get off this “feeling something” joint (naw) yet. Shits crack.

    What…Would i dooo…Crack.

  28. Big Homie Says:

    BH- Did you know that the Ojays’ “Brandy” is about Eddie Levert’s dog, who died? True story…

    ^ No I didnt …lol

  29. cMac Says:

    EDITED Top 10 List

    Honorary #1. Aaliyah (I can’t not give her #1)
    1. Sade
    2. Mariah Carey
    3. Alicia Keys
    4. Jill Scott
    5. Floetry
    6. Erykah Badu/ Lauryn Hill (tie)
    7. Beyonce
    8. Vivian Green
    9. Goapele
    10. TLC

    Honorable Mention:
    Toni Braxton (still before my time really, I caught the end of the reign)
    Monica (only cause I listened to TLC more)
    Janet Jackson (still before my time really,I caught the end of the reign)
    Amel Larriuex (not enough music)
    Corinne Bailey Rae (too new)
    Hope (Have YOU heard of her?)

  30. cMac Says:

    Mindy
    I’m chillin homie

  31. eskay Says:

    smh @ ya’ll disrespecting a Ghost post with this chatter about fucking R&B.

    Concrete Loop is thataway

    <———

  32. yaboy Says:

    lmao… this is ridiculous.
    Endless quotables.
    “scrub the back of your back”

  33. 456 Says:

    Marvin Gaye “Whats Goin On” LP = Best Complete Album Ever.

    ^marvin’s after the dance>what’s going on

  34. Soul Clapper Says:

    I just kicked Aretha out of my Top 10 list. I replaced her with Amy Winehouse.

    (Cocaine’s a helluva drug!)

  35. Phuque Says:

    Janet Jackson (still before my time really,I caught the end of the reign)

    ^^^

    Damn…talk about makin’ a ninja feel old…

  36. cOLD Says:

    *kicks cmac with stealth, causing clavicle fractures*

  37. eskay Says:

    >>Endless quotables

    I’m trying to tell niggas

  38. cMac Says:

    If This world were mine….

    Prolly my favorite Luther Song

    #2 is Dance With My father

  39. icon(trillbert arenas) Says:

    eskay Says:

    November 15th, 2007 at 5:12 pm
    smh @ ya’ll disrespecting a Ghost post with this chatter about fucking R&B.

    ***Sheeeeeeeeit, Ghost RAPS over full R&B tracks, vocals and all, just drowns them out and shit, lol…i.e., the entire Pretty Toney Album

  40. 456 Says:

    that pic comes dangerously close to coon

  41. green eyes Says:

    # eskay Says:
    November 15th, 2007 at 5:12 pm

    smh @ ya’ll disrespecting a Ghost post with this chatter about fucking R&B.

    Concrete Loop is thataway

  42. cOLD Says:

    *opens gate allows 456′s pet lion to roam free*

  43. Words is Born Says:

    eskay Says:

    November 15th, 2007 at 5:12 pm
    smh @ ya’ll disrespecting a Ghost post with this chatter about fucking R&B.

    Concrete Loop is thataway

  44. el feces loco Says:

    # eskay Says:
    November 15th, 2007 at 5:12 pm

    smh @ ya’ll disrespecting a Ghost post with this chatter about fucking R&B.

    Concrete Loop is thataway

  45. Babydoll Says:

    icon(trillbert arenas) Says:

    November 15th, 2007 at 5:14 pm
    eskay Says:

    November 15th, 2007 at 5:12 pm
    smh @ ya’ll disrespecting a Ghost post with this chatter about fucking R&B.

    ***Sheeeeeeeeit, Ghost RAPS over full R&B tracks, vocals and all, just drowns them out and shit, lol…i.e., the entire Pretty Toney Album

    ^exactly! It’s all relative…

  46. Mindy Marin Says:

    I am inviting myself to the music convesation in progress…

    Les Nubians music is in the same vein of the Jazzy Fatnastees. Their name is pretty straight forward..Nubian means of or relating to the Nubian culture (Sudan).

    I think Jazzy Fatnastees is a cool play on words. Eventhough it should have been “Phat” and not “Fat” nastees.

    I first heard Les Nubians on that “Love Language” track off of Reflection Eternal.
    That is a dope song.

  47. cMac Says:

    @ Soul Clapper

    Amy winehouse is not top10 material. I’d have Christina Aquilera before Amy Winehouse.

  48. green eyes Says:

    # Soul Clapper Says:
    November 15th, 2007 at 5:13 pm

    I just kicked Aretha out of my Top 10 list. I replaced her with Amy Winehouse.

    (Cocaine’s a helluva drug!)

    ^ that was jokes.. right?

  49. eskay Says:

    >>that pic comes dangerously close to coon

    which?

  50. cMac Says:

    @ Cold

    Why?

  51. yaboy Says:

    eskay Says:

    November 15th, 2007 at 5:12 pm
    smh @ ya’ll disrespecting a Ghost post with this chatter about fucking R&B.

    Concrete Loop is thataway

  52. Big Homie Says:

    marvin’s after the dance>what’s going on

    ^ After the Dance like one of my favorite joints of the I Want You album. Alot of people dislike that album because most of the tracks sounded almost the same, but it was a good album. I think that was his intentions. Still classic.

  53. Words is Born Says:

    yo… nah is OD’ing. but i was sayaing what icon said. and i added how the delfonics were rollin wit ghost when he has to bust on dudes tryna scheme…

  54. cMac Says:

    *follows suit*

    # eskay Says:
    November 15th, 2007 at 5:12 pm

    smh @ ya’ll disrespecting a Ghost post with this chatter about fucking R&B.

    Concrete Loop is thataway

  55. yaboy Says:

    “to all the ninjas gettin they jewels out the back of the source. sit the fuck down”

  56. cOLD Says:

    @ Cold

    Why?

    ^no fucking reason kid.

  57. Mindy Marin Says:

    lol at eskay

    I thought concreteloop was always ——-> thataway (as in to the right)
    homie?

  58. 456 Says:

    which?

    ^the world according to pretty toney

  59. cOLD Says:

    rotten face

  60. icon(trillbert arenas) Says:

    Big Homie Says:

    November 15th, 2007 at 5:17 pm
    marvin’s after the dance>what’s going on

    ^ After the Dance like one of my favorite joints of the I Want You album. Alot of people dislike that album because most of the tracks sounded almost the same, but it was a good album. I think that was his intentions. Still classic.

    **Come Live with Me, Angel” was instrumental in my courtship of wifey…but my favorite Marvin songs of all time are “Praise”, and “When Did You stop Loving Me, when did I stop loving you”…nobody even comes close to Marvin, IMO….no hometown bias, either….

  61. yaboy Says:

    anyone listen to this shit yet?

    smh…

  62. green eyes Says:

    yo cold

  63. Phuque Says:

    # cOLD Says:
    November 15th, 2007 at 5:15 pm

    *opens gate allows 456’s pet lion to roam free*

    ^^^^

    *Aggy Lion Tame*

  64. Big Homie Says:

    Ghost Face killed it on the La La La I Love You joint on Pretty Tony album. I think I have that album in the whip. Might have to let AG get a rest and bang Pretty Tony (nhoc)

  65. eskay Says:

    >>the world according to pretty toney

    how so?

  66. Babydoll Says:

    yaboy Says:

    November 15th, 2007 at 5:21 pm
    anyone listen to this shit yet?

    smh…

    ^I was on a conference call…LOL! I am listening to it now!

  67. cOLD Says:

    whats up greenie?

  68. RIGZ Says:

    456 Says:

    November 15th, 2007 at 5:13 pm
    Marvin Gaye “Whats Goin On” LP = Best Complete Album Ever.

    ^marvin’s after the dance>what’s going on

    ^^Nah, Marvin set the pace for artists to make social commentary driven LPs. So much so that Motown didnt wanna put it out, sat on it for a whole year (none). After The Dance is ILL…
    But as a complete body of work:

    “Whats Goin On” is Untouchable.

  69. cOLD Says:

    anyone listen to this shit yet?

    ^yea shits funny

  70. Big Homie Says:

    I cant listen. On a laptop and in a board meeting right now. Yes..these idiots think I am typing up the minutes but I am on Nah and ESPN….lol

  71. green eyes Says:

    my inner schadenfreude is feeling like some hectoring needs to happen…..

  72. Mindy Marin Says:

    I thought there was supposed to be a fight between cOLD and yaboy?

  73. Soul Clapper Says:

    green eyes Says:

    November 15th, 2007 at 5:16 pm
    # Soul Clapper Says:
    November 15th, 2007 at 5:13 pm

    I just kicked Aretha out of my Top 10 list. I replaced her with Amy Winehouse.

    (Cocaine’s a helluva drug!)

    ^ that was jokes.. right?

    ===========================================

    100%. I need to remember to put j/k after jokes

  74. Words is Born Says:

    alright i’m ghost (no face). peace, nah.

  75. Babydoll Says:

    Big Homie Says:

    November 15th, 2007 at 5:24 pm
    I cant listen. On a laptop and in a board meeting right now. Yes..these idiots think I am typing up the minutes but I am on Nah and ESPN….lol

    ^I see you BH…that’s me all day. I been on like 3 conference calls today…SMH

  76. cOLD Says:

    ^ couldnt of said it better green

  77. I Fux Says:

    WOWOW, *daps Eskay* I know you were thinking about me when you posted this. LMAO take the crust off your eyes

  78. Phuque Says:

    Lupe Fiasco’s The Cool – Cast of Characters

    ^^

    He sure is putting in a lot of work….I’m predicting a flop though.

  79. Soul Clapper Says:

    100%. I need to remember to put j/k after jokes

    ^ or make them funny!

  80. yaboy Says:

    *daps Eskay* I know you were thinking about me when you posted this

    ^

    *scrunched up face* (c) land

  81. cOLD Says:

    I know you were thinking about me

    ^ayoooo-easy
    —————-

    lol Tony going in on niggas with Capris

  82. 456 Says:

    # eskay Says:
    November 15th, 2007 at 5:21 pm

    >>the world according to pretty toney

    how so?

    ^i aint sayin ghost is coonin. but i know how designers sometimes choose shit to make them comfortable. and that uncle ben pose…i ont know

  83. Mindy Marin Says:

    hello to all the nahright board moderaters in attendance

  84. Big Homie Says:

    I see you BH…that’s me all day. I been on like 3 conference calls today…SMH

    ^ That aint nothing, conferences calls you can do anything because they cant see you. I am actually in a board meeting with people, about 17 of em. I think the lady next to me caught on to what I am doing though. Oh well..she doesnt work in my building so f it.

  85. pmass Says:

    this mofo is hilarious!

    he needs to write a “self-help” book and go on tour.

    (-)

  86. I Fux Says:

    I aint fronting that proactive refining mask work (c)Ghostface

    ^^^WHAT! *dies*

  87. yaboy Says:

    @456

    ninja just listen to the fuckin stream.

    NR stays losing.

  88. D. Billz Says:

    get that big green kickball out ya’ fuckin’ nose

  89. D. Billz Says:

    and that uncle ben pose

    ^LMAO

  90. Phuque Says:

    # Big Homie Says:
    November 15th, 2007 at 5:24 pm

    I cant listen. On a laptop and in a board meeting right now. Yes..these idiots think I am typing up the minutes but I am on Nah and ESPN….lol fired…

  91. yaboy Says:

    pmass Says:

    November 15th, 2007 at 5:28 pm
    this mofo is hilarious!

    he needs to write a “self-help” book and go on tour.

    ___________

    *blank stare*

  92. Babydoll Says:

    Big Homie Says:

    November 15th, 2007 at 5:28 pm
    I see you BH…that’s me all day. I been on like 3 conference calls today…SMH

    ^ That aint nothing, conferences calls you can do anything because they cant see you. I am actually in a board meeting with people, about 17 of em. I think the lady next to me caught on to what I am doing though. Oh well..she doesnt work in my building so f it.

    ^Nah, I know what you mean but I am taking notes “alledgedly” too and they be calling my name like, did you get that? Can you send that out for us? SMH…um, yeah sure. I’ll get that out as soon as we wrap this up….LOL! I know you are really taking a risk there though (II)

  93. cOLD Says:

    @456

    ninja just listen to the fuckin stream.

    NR stays losing.

    ^SHOTTAS!

  94. Big Homie Says:

    I am telling you…Ghost and Cam both each need there freaking reality shows

  95. cMac Says:

    Phuque Says:

    November 15th, 2007 at 5:30 pm
    # Big Homie Says:
    November 15th, 2007 at 5:24 pm

    I cant listen. On a laptop and in a board meeting right now. Yes..these idiots think I am typing up the minutes but I am on Nah and ESPN….lol fired…
    _________-

    Shit would be hillarious if Phuque was Big Homie’s boss….

  96. pmass Says:

    D. Billz Says:

    November 15th, 2007 at 5:29 pm
    get that big green kickball out ya’ fuckin’ nose

    ==============================

    lol.

    Instead of Ringtones, he should sell that shit as an Alarm Clock tone (no snooze button)

    “Get yo ass up, and don’t leave the house til you listen to this whole joint.”

    (-)

  97. I Fux Says:

    This Clip isnt doing much in regards of my coppin cuz I was going to regardless but now I might buy the Ghostface Doll,(none) and LMAO

  98. SNORT_SNORTCRAZY88SINCE88 Says:

    “AYOO i’Bust’All’In’A’Ya’Face, Plus it come in globs!” (~GFK)

  99. D. Billz Says:

    Big Homie Says:

    November 15th, 2007 at 5:31 pm
    I am telling you…Ghost and Cam both each need there freaking reality shows

    ^They should do one together, and MTV should air it. Barrells of laughs.

  100. I Fux Says:

    Ghost Cam and Nore on some 3 amigos shit would be Bonkers!

  101. Babydoll Says:

    Ya’ll niggas is ballerina niggas on bikes…LMAO! This is neck and neck (none) with Pimp C. There are a lot of quotables on here!

    Fix your dresscode!

  102. I Fux Says:

    dont come out looking like Rainbow man, your swagger has to be right(c) GFK

  103. ODEMIC Says:

    I wanna read the world according to Snoop D-o-double-jizzle…

    Whats up homies et al

  104. Babydoll Says:

    I Fux Says:

    November 15th, 2007 at 5:34 pm
    Ghost Cam and Nore on some 3 amigos shit would be Bonkers!

    ^Hilarity would definitely ensue! You need to copyright that ASAP! LOL

  105. D. Billz Says:

    I Fux Says:

    November 15th, 2007 at 5:34 pm
    Ghost Cam and Nore on some 3 amigos shit would be Bonkers!

    ^I’d watch that show religiously.

  106. Phuque Says:

    # D. Billz Says:
    November 15th, 2007 at 5:33 pm

    Big Homie Says:

    November 15th, 2007 at 5:31 pm
    I am telling you…Ghost and Cam both each need there freaking reality shows

    ^They should do one together, and MTV should air it. Barrells of laughs.

    ^^^

    That idea is a goldmine…

  107. Big Homie Says:

    Nah, I know what you mean but I am taking notes “alledgedly” too and they be calling my name like, did you get that? Can you send that out for us? SMH…um, yeah sure. I’ll get that out as soon as we wrap this up….LOL! I know you are really taking a risk there though (II)

    ^ Im not the only one taking notes. Im just expected to benefit me. I have a good memory. But damn if you the one people asking if you got something down and to send it out and you on here talking about how gay Weezy is, how the Clipse are better than Mobb and how VA is not the south..you more gangster than I am. Im sure them people are waiting for you to send whatever it is out and you didnt write shit down lmao

  108. icon(trillbert arenas) Says:

    I meant to tell y’all about this..I saw it today in Borders…would got it, too, if it wasn’t $20 (no Scooby Doo villain)…

    http://www.wizarduniverse.com/magazine/wizard/001344525.cfm

    On a calm Sunday afternoon in the Bronx, MF Grimm leans over his computer screen, excitedly explaining his yearning to write a tribute to Christopher and Dana Reeve.

    “It takes a strong woman to deal with this,” says the rapper, tapping his hand against the side of his wheelchair.

    Despite losing the use of his legs after a shooting in 1994, Grimm continues to produce a large number of creative works. Beyond running his own record label and distributing his artists’ releases nationally, the underground rapper steps into the world of comics with Sentences: The Life of MF Grimm, an autobiographical graphic novel recently announced at the Vertigo panel held during San Diego Comic-Con.

  109. SNORT_SNORTCRAZY88SINCE88 Says:

    http://www.blog.theghostfacedoll.com

  110. D. Billz Says:

    Whats up homies et al

    ^Ol’ APA formatting ass ninja…

    *dapz*

  111. I Fux Says:

    the rest of ya’ll some Bird Niggas(c) GFK

    Out of 100 niggas there might be might be might be like like like 10 live niggas, which one are you(c) GFK

  112. Big Homie Says:

    D. Billz Says:

    November 15th, 2007 at 5:33 pm
    Big Homie Says:

    November 15th, 2007 at 5:31 pm
    I am telling you…Ghost and Cam both each need there freaking reality shows

    ^They should do one together, and MTV should air it. Barrells of laughs.

    ^ You throw in a Foxy or Remy in there, you got yourself one of the best Reality Shows there is. Even if they did one on Foxy in the bing lol

  113. I Fux Says:

    SNORT_SNORTCRAZY88SINCE88 Says:

    November 15th, 2007 at 5:36 pm
    http://www.blog.theghostfacedoll.com

    ^^*faints*

  114. Soul Clapper Says:

    There’s 8 million stories in the city of London, and my current story line is that at 9.38pm I need to go and have a cup of tea, speak to my wife and listen to some Otis Redding.

    Peace Nah.

  115. Babydoll Says:

    Big Homie Says:

    ^ Im not the only one taking notes. Im just expected to benefit me. I have a good memory. But damn if you the one people asking if you got something down and to send it out and you on here talking about how gay Weezy is, how the Clipse are better than Mobb and how VA is not the south..you more gangster than I am. Im sure them people are waiting for you to send whatever it is out and you didnt write shit down lmao

    ^Exactly! LMAO…they get on my fucking nerves! Nah, I got most of it…multi-tasking is a helluva drug.

  116. D. Billz Says:

    Big Homie Says:

    November 15th, 2007 at 5:38 pm
    D. Billz Says:

    November 15th, 2007 at 5:33 pm
    Big Homie Says:

    November 15th, 2007 at 5:31 pm
    I am telling you…Ghost and Cam both each need there freaking reality shows

    ^They should do one together, and MTV should air it. Barrells of laughs.

    ^ You throw in a Foxy or Remy in there, you got yourself one of the best Reality Shows there is. Even if they did one on Foxy in the bing lol

    ^Negative. Women suck at reality shows. Let the heffas stay where they are.

  117. Big Homie Says:

    SNORT_SNORTCRAZY88SINCE88 Says:

    November 15th, 2007 at 5:36 pm
    http://www.blog.theghostfacedoll.com

    ^ Shorty in the 5th pic with the ass all out is beautiful. Daaaamn

  118. Phuque Says:

    Out of 100 niggas there might be might be might be like like like 10 live niggas, which one are you(c) GFK

    ^^^

    *floor*

  119. Big Homie Says:

    Negative. Women suck at reality shows. Let the heffas stay where they are.

    ^ Ok..well then just Remy then

  120. 456 Says:

    nigga said go invent a new toilet bowl.

  121. Babydoll Says:

    SNORT_SNORTCRAZY88SINCE88 Says:

    November 15th, 2007 at 5:36 pm
    http://www.blog.theghostfacedoll.com

    ^LMFAO! He’s like that gnome in those Cheaptickets.com or whatever commercials…

  122. SNORT_SNORTCRAZY88SINCE88 Says:

    I Fux Says:

    November 15th, 2007 at 5:37 pm
    the rest of ya’ll some Bird Niggas(c) GFK

    Out of 100 niggas there might be might be might be like like like 10 live niggas, which one are you(c) GFK

    ^^^
    “AYOO, i shitted’on’ya’Hood’kid! i’shitted’on’ya’hood! (~GFK)

  123. I Fux Says:

    Big Homie Says:

    November 15th, 2007 at 5:40 pm
    Negative. Women suck at reality shows. Let the heffas stay where they are.

    ^ Ok..well then just Remy then

    ^^ Only if she is fucking for tracks and snacks on the show. We need to keep objectifying woman on GP

  124. landLORD Says:

    RIGZ Says: RE: Whats goin on

    Plus its got the best drug song ever made on it. (Sorry Hendrix)

    ———————–

    … “Flying High (in the friendly sky)” is most definitely the BEST drug song … Marvin was crying for some heroin, for like 4 and half minutes … and the late, great James Jamerson’s haunting bass line still gives me chills … good call RIGZ … most perfect R&B lps ever :

    !. Whats Going On – Marvin Gaye
    2. Spirit – Earth Wind & Fire
    3. Sign O the Times – Prince

    … most slept on R&B lp : Raphael Saadiq – Instant Vintage ….

  125. Phuque Says:

    LMAO @ The Adventures of Little Ghost…

  126. yaboy Says:

    Doesn’t cMac ride a bike and wear leather?

    ol’ ballerina on a bike lookin ass ninja…

  127. eskay Says:

    >>and that uncle ben pose

    *blank stare*

  128. cOLD Says:

    There’s 8 million stories in the city of London, and my current story line is that at 9.38pm I need to go and have a cup of tea, speak to my wife and listen to some Otis Redding.

    Peace Nah.

    ^great exit.

  129. Babydoll Says:

    MJ Buys the Rights to Eminem Song…how ironic…LOL

    The pop star buys a music catalog and now owns rights to songs by Eminem, Shakira and Beck.
    Pop superstar MICHAEL JACKSON has bought Famous Music LLC from Viacom, which includes the rights to songs by EMINEM, SHAKIRA, BECK and BJÖRK, reports the British music mag NME.
    Jackson now owns hits like Eminem’s “The Real Slim Shady” and “Without Me.”
    The King of Pop, whose outfits and memorabilia were put up for sale in Vegas this week, also owns the BEATLES copyright.

  130. D. Billz Says:

    landLORD… What up ahk?

    You heard that Freeweezy yet?

    sophomore jinx

  131. cMac Says:

    yaboy Says:

    November 15th, 2007 at 5:43 pm
    Doesn’t cMac ride a bike and wear leather?

    ol’ ballerina on a bike lookin ass ninja…
    _________

    You jealous muffuka?

  132. Phuque Says:

    # Babydoll Says:
    November 15th, 2007 at 5:44 pm

    MJ Buys the Rights to Eminem Song…how ironic…LOL

    The pop star buys a music catalog and now owns rights to songs by Eminem, Shakira and Beck.
    Pop superstar MICHAEL JACKSON has bought Famous Music LLC from Viacom, which includes the rights to songs by EMINEM, SHAKIRA, BECK and BJÖRK, reports the British music mag NME.
    Jackson now owns hits like Eminem’s “The Real Slim Shady” and “Without Me.”
    The King of Pop, whose outfits and memorabilia were put up for sale in Vegas this week, also owns the BEATLES copyright.

    ^^^

    *Hizzands izzout lizzate pizzass*

    lol…

  133. It'smesnitches Says:

    Big Homie Says:

    November 15th, 2007 at 5:31 pm
    I am telling you…Ghost and Cam both each need there freaking reality shows

    ^
    That would be funny……or even Joe Budden now that I would watch….

  134. cMac Says:

    Motorcycle > Bicycle
    DMX > Ernest
    cMac > yaboy

    arrfff arrf arrfff……….grrrrrr

  135. Babydoll Says:

    Phuque Says:

    ^^^

    *Hizzands izzout lizzate pizzass*

    lol…

    ^LOL…sorry

  136. yaboy Says:

    It’smesnitches Says:

    November 15th, 2007 at 5:46 pm
    Big Homie Says:

    November 15th, 2007 at 5:31 pm
    I am telling you…Ghost and Cam both each need there freaking reality shows

    ^
    That would be funny……or even Joe Budden now that I would watch….

    ________________________________

    lmao.

    no random question this time but itsmesnitches usually comes in on some:

    “Am I alive?” type question

  137. yaboy Says:

    It’smesnitches Says:

    November 15th, 2007 at 5:46 pm
    Big Homie Says:

    November 15th, 2007 at 5:31 pm
    I am telling you…Ghost and Cam both each need there freaking reality shows

    ^
    That would be funny……or even Joe Budden now that I would watch….

    ________________________________

    lmao.

    no random question this time but itsmesnitches usually comes in on some:

    “Am I alive?” type shit

  138. yaboy Says:

    cMac Says:

    arrfff arrf arrfff……….grrrrrr

    ^

    *yaboy attaches muzzle*

  139. It'smesnitches Says:

    lmao.

    no random question this time but itsmesnitches usually comes in on some:

    “Am I alive?” type shit

    ^
    Word Life……I’m American dreaming

  140. I Fux Says:

    I decided to start my weekend early 2pm PST, I need to get a fresh cut and some subsequent butt(hetero for you childish types), I will give the Freeway a thorough listen, Thanks again Eskay for taking my GhostStanism in consideration, Peace to all and let the lord be with you…….CIEN!

  141. It'smesnitches Says:

    Babydoll Says:

    November 15th, 2007 at 5:44 pm
    MJ Buys the Rights to Eminem Song…how ironic…LOL

    The pop star buys a music catalog and now owns rights to songs by Eminem, Shakira and Beck.
    Pop superstar MICHAEL JACKSON has bought Famous Music LLC from Viacom, which includes the rights to songs by EMINEM, SHAKIRA, BECK and BJÖRK, reports the British music mag NME.
    Jackson now owns hits like Eminem’s “The Real Slim Shady” and “Without Me.”
    The King of Pop, whose outfits and memorabilia were put up for sale in Vegas this week, also owns the BEATLES copyright.

    ^
    Word life…..lol

  142. Babydoll Says:

    Peace Fuxie

  143. cMac Says:

    touche’

  144. It'smesnitches Says:

    Looks like its just me and u Babydoll…..

    U still think I should start that blog shit?

  145. SNORT_SNORTCRAZY88SINCE88 Says:

    ….i paid for my first copy of EBONY magazine. MJ is on the cover. and ya’ll niggas said i wasint black.

    (88 hides mag in between newspaper @ 7-11 counter)

  146. Babydoll Says:

    It’smesnitches Says:

    November 15th, 2007 at 5:55 pm
    Looks like its just me and u Babydoll…..

    U still think I should start that blog shit?

    ^yea, only if you have a real interest in it. If you keep getting bored and can’t finish it (none) then don’t bother

  147. landLORD Says:

    D. Billz Says:

    November 15th, 2007 at 5:44 pm
    landLORD… What up ahk?

    You heard that Freeweezy yet?

    —————–

    *daps the Mayor*

    … nah … is the whole lp “available” yet ? … or you talking about the song from the other post ? … the song is alright, but nothing ground breaking …

  148. It'smesnitches Says:

    I’m out this bitch…….

  149. Babydoll Says:

    SNORT_SNORTCRAZY88SINCE88 Says:

    November 15th, 2007 at 5:57 pm
    ….i paid for my first copy of EBONY magazine. MJ is on the cover. and ya’ll niggas said i wasint black.

    (88 hides mag in between newspaper @ 7-11 counter)

    ^the pics of him in that mag are hilarious…

    Peace Snitches

  150. cMac Says:

    *cock blocking*

    I’m still here too muffukkaa

  151. SNORT_SNORTCRAZY88SINCE88 Says:

    Babydoll Says:

    November 15th, 2007 at 5:58 pm
    SNORT_SNORTCRAZY88SINCE88 Says:

    November 15th, 2007 at 5:57 pm
    ….i paid for my first copy of EBONY magazine. MJ is on the cover. and ya’ll niggas said i wasint black.

    (88 hides mag in between newspaper @ 7-11 counter)

    ^the pics of him in that mag are hilarious…

    Peace Snitches

    ^^^
    i gotta give a look. i doubt i have time to read it.
    (88s home office =Black hole)
    [no wayne & baby on rainy weekend]

  152. cMac Says:

    Uptown Magazine
    http://www.uptown-magazine.com

    support my magazine if it’s sold nearyou.

  153. Montreal Says:

    WAHAHahahhahaha yooooo im coppin that book, shit is LMAO hilarious..its really for some intello/retarded cats like me

  154. peteROC Says:

    hip hop songs in graph form for all you students/excel users

    (FUNNY AS SHIT)

    http://www.jamphat.com/rap/

  155. Babydoll Says:

    cMac Says:

    November 15th, 2007 at 6:03 pm
    Uptown Magazine
    http://www.uptown-magazine.com

    support my magazine if it’s sold nearyou.

    ^looks like I’ll have to go to DC if I want to cop it. Looks nice though…what’s your affiliation with it?

  156. SNORT_SNORTCRAZY88SINCE88 Says:

    cMac Says:

    November 15th, 2007 at 6:03 pm
    Uptown Magazine
    http://www.uptown-magazine.com

    support my magazine if it’s sold nearyou.

    ^^^
    HEY, Ebony was enough for me.
    *daps cMac’n*

  157. Babydoll Says:

    peteROC Says:

    November 15th, 2007 at 6:05 pm
    hip hop songs in graph form for all you students/excel users

    (FUNNY AS SHIT)

    http://www.jamphat.com/rap/

    ^clever

  158. el feces loco Says:

    Barry Bonds indicted

  159. Phuque Says:

    # Babydoll Says:
    November 15th, 2007 at 6:08 pm

    peteROC Says:

    November 15th, 2007 at 6:05 pm
    hip hop songs in graph form for all you students/excel users

    (FUNNY AS SHIT)

    http://www.jamphat.com/rap/

    ^clever

    ^^

    LMAO @ the “Shook Ones” graph….

  160. RIGZ Says:

    He should explain the verses to Nutmeg in his book…

    Nutmeg = Greatest kinetic nonsensical rhyming ever

  161. SNORT_SNORTCRAZY88SINCE88 Says:

    LMAO @ Barry Bonds
    http://www.abclocal.go.com/wabc/story?section=nation_world&id=5764052

  162. RIGZ Says:

    “..make a new toilet bowl or suttin man..” (c) Ghost Deini

    5th listen & im still cracking up

  163. Mr.Londoner Says:

    Brush Your Teeth (c) Ghostface.

    i love this.. love it. Imma buy this just to make me smile everyday.

  164. cMac Says:

    @ Babydoll

    I’ll give you ONE guess lol

  165. EnglandRepresent Says:

    *opens gate allows 456’s pet lion to roam free*

    ^^l.m.f.a.o. This had me rollin. *salutes Cold* lmao.

    What up Nahggers?

    Question to Rigatoni and Mr Londoner : Do you think Israel can hold out for the draw against Russia on Saturday?

  166. cMac Says:

    half-way crooks

  167. SecondBest21 Says:

    yo… any one who knows of any kids with out fathers in their lives need to give them this book/cd. it’s too many cats out here who are walking around doing what staarks is saying here that didn’t have proper training. they should be giving this out to kids in every kindergarten class across america, curses and all. dudes ain’t right nowadays, man. i’m seeing too many grown ass men walking around doing what starks is talking about in that snippet, especially walking around not matching and shit. i don’t see how dudes can honestly look in the mirror and say to themselves “yo, niggas are gonna be HATIN’ on me when they see this!!!!” and i’m also want get at cats that are letting their friends walk around doing all this crazy shit. i’m mad at the guy who approved of all these crazy bitch colored air force ones out here. you don’t need 17 colors on one pair of AF1′s. that shit is ridiculous, and just because you paid $2000 for them shits, don’t make them fresh or exclusive. and i’m mad at the guy who let their boy walk out the house with those tight ass jeans on hanging down to the middle of their thighs, and have the nerve to be wearing some neon colored anything. i don’t know who started that shit, but they need to be stabbed with rolled up GQ magazine. and while i’m speaking on sagging and shit, i’m mad at all y’all people walking passed these kids with their pants sagging all the way down to their knees look like grown ass oompa loompas and shit, and not smacking the shit out of them. as a matter of fact, you need to be asking them where they live, then going to their house and smackup anyone there who let them leave the house like that…

    damn, tony got me AMPED over here!!!!!!!

  168. Phuque Says:

    *Bi-Polar Turkey Punch*

  169. cMac Says:

    things getting wiped down LMAO!!!!

    and the snoopdogg was creative too LMAO

  170. !Ven-Tech? Says:

    Tony for Mayor!

  171. landLORD Says:

    … smh … sports is the new soap operas …

  172. landLORD Says:

    … and the new list of Major League Baseball players that have tested positive, or confessed to steroid use, is coming shortly … they say the names will shock and amaze the public …

  173. landLORD Says:

    … corroded bacteria is tapdancing on my tongue ?!? … WTF? …

  174. landLORD Says:

    … Tony Starks speaks mad gibberish …

  175. EnglandRepresent Says:

    and i’m mad at the guy who let their boy walk out the house with those tight ass jeans on hanging down to the middle of their thighs, and have the nerve to be wearing some neon colored anything.

    ^^I approve this statement Co-siggity. *daps SecondBest*

  176. landLORD Says:

    … why is Dennis Coles so concerned about the hygiene of other men ? … including him giving specific instructions on cleaning the ass ? … he sounds foolish … leave the monologues to Mr. Giles …. Ghost too old to be rambling on and on about nothing ….

  177. landLORD Says:

    … “cloudy shit” ? …

  178. el feces loco Says:

    modelmayhm-3.vo.llnwd.net/d1/photos/071107/08/4731c49d7fc66.jpg

    ^^damn nobody co signed her?

  179. ODEMIC Says:

    “Aye Yo, this shit be off the knock it rock
    whatever cock block it
    Cat get blown, who own this
    street corner,
    foreigner hesitate to rock a Hummer
    Navy Seal top runner, rhyme this summer
    For real, marinatin’ nigga’s skatin’
    debatin’ waitin’ style flowinly relatin’
    Fine line switch it on ya like venetian blinds
    the mission is mine, fabulous king I devine
    Titanium Hydro collado, Yo dunn dunn polly dis conjunction”

    Lyrics for black jesus. Pause. Umm… err…

  180. SecondBest21 Says:

    what goes on, england. yo, that ghost shit had me dying. it’s sad how many guys do these things and a whole lot more and don’t see anything wrong with it. it’s crazy…

  181. EnglandRepresent Says:

    *Bi-Polar Turkey Punch*

    ^^*Croatian Techni-coloured Chameleon Gut Busting Stomach Slap*

  182. SecondBest21 Says:

    new post

  183. we stone Says:

    lmao. tony for local representative

  184. Aich Says:

    yo! I remember P TOne said dat sucking yo thumb was aight, he now he flip DAMN P

  185. » More assorted Wu ruckus » Blog Archive » Prefixmag.com Says:

    [...] For those of us still waiting for December, there has been a lot to hold us over. Enter this deep collection of Wu demos (including the original version of RZA’s first brush with stardom as Prince Rakeem with “Ohh We Love You Prince Rakeem”). Then, (or rather, yesterday), enter the first sample of the audio CD that comes with Ghostface’s new book. It’s just as good as you hope it is, as Theodore lauds the importance of hot water and early rising. Watch your ass, Ben Franklin. Share This: These icons link to social bookmarking sites where readers can share and discover new web pages. [...]

  186. Nah Right » Blog Archive » The World According to Pretty Toney Giveaway Says:

    [...] In the spirit of the season, I’m teaming up with Corporate Takeover to give away a free copy of Ghost’s new book, The World According to Pretty Toney. Go here for details. FShareWidget.displayFShareButtonCode({ fshare_permalink: ‘{PERMALINK}’, fshare_id: ’2CFBFFFF000E26650002FFFFFB2C’, fshare_style: ‘regular_size’ }); [...]

Leave a Reply