Little Brother – Time of Your Life

Little Brother ft. Carlitta Durand – Time of Your Life

Not on Getback. Props to Mark.


AddThis Social Bookmark Button

27 Responses to “Little Brother – Time of Your Life”

  1. 1980 Says:

    sounds like dwele on the hook

  2. THE-XFACTA Says:

    props to Lil Bros

  3. Soprano Says:

    little who?

  4. THE-XFACTA Says:

    big props to me, for bringing style and grace to this blodclod website!

  5. 456 Says:

    marcus garvey

  6. T Nelson Says:

    koooooool

  7. foekist Says:

    Jeeyuh…

  8. Mac Brown Says:

    //tinypic.com/view.php?pic=125mbrn&s=2

    //tinypic.com/view.php?pic=333hhef&s=2

    //tinypic.com/view.php?pic=dmpc3c&s=2

    ^^some morning thickness

    whaddup peeps!!

  9. T Nelson Says:

    the more i listen to this the hotter it gets

  10. !Ven-Tech? Says:

    What up my nahggas?

    *[///]‘s room*

    How that password work out X?

  11. THE-XFACTA Says:

    @ Ven… Yo it worked!!!!

    SMH @ How much I downloaded last night..

  12. Los Says:

    awwwww man this is HOTTT

    respect

  13. Jamz Says:

    You can’t go wrong with the LB and the Justus League!

  14. D. Billz Says:

    456 Says:

    September 29th, 2007 at 11:33 am
    marcus garvey

    ^R… B… G

  15. D. Billz Says:

    Pooh = most improved MC of ’07

  16. D. Billz Says:

    Carlitta Durand

    http://www.myspace.com/missdurand

  17. tyrone biggums Says:

    D. Billz Says:
    September 29th, 2007 at 1:35 pm
    Pooh = most improved MC of ‘07

    …yo he killed that shit on no time to chill…..first time i could really say that, both verses, especially the second…….

    ” i’ve decided to stand /
    it’s all a part of the plan /
    broke free from the suits no longer part of the scam /
    cause your part of the flim /
    or part of the flam /
    they like pooh you for real, motherfucker I am ”

    whats good nah

  18. D. Billz Says:

    Ty… What it is?

    Yo, his verses that I’ve heard from the GetBack songs are on point so far. It’s too bad the wack ass label pushed their album back. I think they were supposed to drop this past Tuesday initially.

  19. D. Billz Says:

    Yo, who got that Murda Mook “Schools Out” mixtape?

    This song “You’re a Dead Man” feat. T. Rex and Stack Bundlez is a beast. Ron Browz went in on that beat. I’m tryin’ to figure out which movie he sampled. Somebody listen and tell me the movie…

    http://www.myspace.com/merdamook

  20. nation Says:

    yo Common is on Rap City like 4 times a day. I guess he’s mad it moved to saturdays cause now he can’t go out anymore

    new Rap City freestyle up… old verse though

  21. D. Billz Says:

    *browsin’ Mook’s page*

    I knew he played ball, but I aint know he led the country in assists.

    Flava Flav ass nigga, you shoulda stuck wit’ Hoops! – Loaded Lux

  22. tyrone biggums Says:

    @ billz – aint shit homie, just waking up from a waaay too long of a night, i can’t keep doing this shit anymore..i’m getting too damn old for my own good, i haven’t heard much off the getback, i’ve been trying to stay clear oof anything that says it, i’m sick of hearing albums 1 song at a time

  23. eskay Says:

    damn, somebody got murked on the block last night. I wonder who it was…

  24. D. Billz Says:

    tyrone biggums Says:

    September 29th, 2007 at 1:51 pm
    @ billz – aint shit homie, just waking up from a waaay too long of a night, i can’t keep doing this shit anymore..i’m getting too damn old for my own good, i haven’t heard much off the getback, i’ve been trying to stay clear oof anything that says it, i’m sick of hearing albums 1 song at a time

    ^All that heavy drinkin’ gonna have you sleepin’ with your liver in a bag.

  25. D. Billz Says:

    Murda Mook > Cassidy

  26. tyrone biggums Says:

    ^All that heavy drinkin’ gonna have you sleepin’ with your liver in a bag.

    …thats just the thing i don’t even drink that much anymore, my tolerance for alcohol is nil. I used to be able to drink like a fish wake up the next morning bright and early ready to go but now, even just a lil bit destroys my body the next day, not like hungover/headaches but like i’m mad sick,

    D. Billz Says:
    September 29th, 2007 at 1:56 pm
    Murda Mook > Cassidy

    and co-sign and i don’t even really fuck with mook

  27. JBless Says:

    props

Leave a Reply