Busta – Just Getting Warm

 

Trevor Smith samples Todd Smith for this new joint produced by Andre Young.

Busta – Just Getting Warm 

Props to Onsmash for having this like a week ago. 


AddThis Social Bookmark Button

59 Responses to “Busta – Just Getting Warm”

  1. icon (trillbert arenas) Says:

    word!

  2. 456 Says:

    will we be burdened with busta foreva eva?

  3. J Grilla Says:

    one

  4. D. Billz Says:

    As if I got speakers…

  5. spotrusherz a.k.a. whats todays mathematics son knowledge god Says:

    spliff star > jay-z

  6. icon (trillbert arenas) Says:

    “my dick in a box”>Show Me What You Got

    n/h

  7. spotrusherz a.k.a. whats todays mathematics son knowledge god Says:

    cannibal ox – the cold vein > kingdom come

  8. icon (trillbert arenas) Says:

    I fucks with Cannibal Ox…especially on that one Jean Grae joint…Red Alert, or some shit like that….

  9. icon (trillbert arenas) Says:

    going to Burger King>Kingdom Come

  10. spotrusherz a.k.a. whats todays mathematics son knowledge god Says:

    if eskay shed a tear for every comment by a member of the hov hater club, he’d be living in a house boat by now

  11. spotrusherz a.k.a. whats todays mathematics son knowledge god Says:

    I fucks with Cannibal Ox…especially on that one Jean Grae joint…Red Alert, or some shit like that….

    ^^never heard that, but the cold vein is a classic to me

  12. Dug em, you owe me cousin, somethin told me plug him, So dumb, felt my leg burn, then it got numb Says:

    Nahright regs can’t keep up. well maybe my nukka billz. But plug got stronger after ether

    WWWWWOOOOOOOOOOWWWWWW!!!!!!!

  13. TYRONEBIGGUMS71 Says:

    DAMN ESKAYS MAD LATE KLO DROPPED THIS IN A THREAD LAST WEEK SOMETIME

  14. green eyes Says:

    #13 !!!

  15. icon (trillbert arenas) Says:

    Yo, why did some white dude @ work try to put me on to Lyrics Born…that was the most excruciating shit I’ve heard in my life, lol….wack doesn’t begin to describe it…

  16. D. Billz Says:

    “my dick in a box”>Show Me What You Got

    n/h

    ^I told a chick I was sendin’ her a Xmas e-card and I sent her that video. That shit is hilarious. I love the 80′s (no VH1 special)…

  17. icon (trillbert arenas) Says:

    green eyes Says:

    December 21st, 2006 at 10:10 am
    #13 !!!

    ^^^^^#13, should’ve been #1 to me (c) Biggie, kinda, lol

  18. D. Billz Says:

    Nahright regs can’t keep up. well maybe my nukka billz. But plug got stronger after ether

    WWWWWOOOOOOOOOOWWWWWW!!!!!!!

    ^Funny. What up Plug Life?

  19. green eyes Says:

    awwww. thanks

  20. landLORD Says:

    “… now the team got beef between the post and the point, and that puts the ring in jeopardy … indefinitely …” (c) the G.O.A.T. ….

  21. TYRONEBIGGUMS71 Says:

    icon (trillbert arenas) Says:
    December 21st, 2006 at 10:11 am
    green eyes Says:

    December 21st, 2006 at 10:10 am
    #13 !!!

    ^^^^^#13, should’ve been #1 to me (c) Biggie, kinda, lol

    YOU 2 NEED TO STOP FRONTIN LIKE YOU AINT LAID UP IN SOME HOTEL ROOM IN D.C. TYPING FROM THE SAME DAMN LAPTOP WHILE GREENIES ON VACATION

  22. icon (trillbert arenas) Says:

    D. Billz Says:

    December 21st, 2006 at 10:10 am
    “my dick in a box”>Show Me What You Got

    n/h

    ^I told a chick I was sendin’ her a Xmas e-card and I sent her that video. That shit is hilarious. I love the 80’s (no VH1 special)…

    ***That shit was classic, both the skit itself, and the act of actually sending it a chick, lol…that shit was waaaaaaaay funnier than that “Lazy Sunday” SNL skit, that white dudes seem to think is a classic…I just don’t get that one….

  23. icon (trillbert arenas) Says:

    YOU 2 NEED TO STOP FRONTIN LIKE YOU AINT LAID UP IN SOME HOTEL ROOM IN D.C. TYPING FROM THE SAME DAMN LAPTOP WHILE GREENIES ON VACATION

    ****LMAO

  24. Dug em, you owe me cousin, somethin told me plug him, So dumb, felt my leg burn, then it got numb Says:

    What it do Billy D. Tryin to pump out some of this paper work that has accumilated in my hut. Its everywhere. I thought somebody stole my keyboard, but it was just papers on it. DOE! (c)H. Simpson

  25. green eyes Says:

    YOU 2 NEED TO STOP FRONTIN LIKE YOU AINT LAID UP IN SOME HOTEL ROOM IN D.C. TYPING FROM THE SAME DAMN LAPTOP WHILE GREENIES ON VACATION

    ^^ rotflmao

  26. icon (trillbert arenas) Says:

    ***Damn, I just read that Philly moving Iverson was possibly a move, to free up salary cap room to get Arenas when he’s eligible for free agency in 2008….I really hate Philly, conniving mother fuckers, plotting on the re-up…lol…

  27. spotrusherz a.k.a. whats todays mathematics son knowledge god Says:

    But plug

    ^^ no homo

  28. 456 Says:

    yo did niggas see the trailer to the new transformers movie? crack!!!

    //video.google.com/videoplay
    docid=-870711778681395828&q=transformers+trailer

  29. D. Billz Says:

    I thought somebody stole my keyboard, but it was just papers on it.

    ^I got a stack of papers to my right that’s not EVER gettin’ done… fuck ‘em. I see why it took ‘em forever to fill this position.

    Bamboozled, hoodwinked… (c) Ahk Most Known

  30. D. Billz Says:

    i hear you. but its a matter of time and will. wanted to put you on to something but lets move it to the next thread

    ^I’m all ears (eyes, rather) brotha.

  31. icon (trillbert arenas) Says:

    lol@spot….while eagerly checking out the transformers trailer…I hope it’s not all ***sniff***tragic, like the animated one, when Op Prime got mocched out (c) Biggie, and sp?

  32. 456 Says:

    chances that buddens will go triple platinum>chances that arenas will remain a wizard

  33. KonishiwaBitches Says:

    i haven’t done any work this enter week i wonder if its gonna catch up wit me after i come back on vacation it is about that time i start looking for another job…

  34. J Grilla Says:

    What We Do > Transformers

  35. D. Billz Says:

    ***Just hit up the next Lil Wayne concert @ Morgan State, and kill two birds with one stone—I hear he be throwing money at niggas, m’man….lol

    ^What kinda bird shit is that? (pun intended) Lol… but he’s banned from Morgan anyway…

    LF: I was JUST thinkin’ about last night how the use of the bird has been associated with negative aspects of hip hop (Black culture):

    Byrds: bricks of coke

    Chicken heads: ghetto heffa

    Pigeon: see above (thanks Sporty Thieves)

    Eagle: desert eagle gun

    Hawk: knife

    Poor creatures are gettin’ a bad rap (yet another intentional chris rios)…

  36. 456 Says:

    ^I’m all ears (eyes, rather) brotha.

    ^its like two hours long but ill info:

    //video.google.com/videoplay?docid=-1891192462522832038&q=what+the+bleep+do+we+know

    ironically shanti put me on to this.

  37. Mac Brown Says:

    @456

    Is that link for the tranformers trailer dead??

    It didn’t work for me.

    ***Good morning erybody!!!

  38. D. Billz Says:

    But plug

    ^^ no homo

    ^The Nah is never short of wit. Speakin’ of which, that damn Nation should be chiming in anytime now…

  39. green eyes Says:

    morning mac

  40. Crazy88Since88 Says:

    …Not feelin that new Busta… That LL hook is too long…

  41. 456 Says:

    @ mac brown

    nah its google video. just but the http: before the //

  42. Mac Brown Says:

    Morning Greenie!!! :)

    ***That busta is okay………nothing special

  43. 456 Says:

    @ mac brown

    nah its google video. just put the h t t p : before the //

  44. D. Billz Says:

    Mac Brown… What’s good fam?

  45. D. Billz Says:

    ^I’m all ears (eyes, rather) brotha.

    ^its like two hours long but ill info:

    //video.google.com/videoplay?docid=-1891192462522832038&q=what+the+bleep+do+we+know

    ironically shanti put me on to this.

    ^She tries. God bless her…

  46. TYRONEBIGGUMS71 Says:

    GOD DAMN IT I ACTUALLY HAVE A BUNCH OF WORK I NEED TO DO TODAY FUCK I’LL BE BACK LATER

  47. D. Billz Says:

    Crazy88… What’s good chief rocka?

  48. Mac Brown Says:

    D. Billz Says:

    December 21st, 2006 at 10:32 am
    Mac Brown… What’s good fam?

    ^^Nothin much…….sittin here pickin cotton wishin I’s was free!!!

  49. 456 Says:

    the special effects on the transformers movie look exactly right.
    peep the my little pony at the end.

  50. icon (trillbert arenas) Says:

    LF: I was JUST thinkin’ about last night how the use of the bird has been associated with negative aspects of hip hop (Black culture):

    Byrds: bricks of coke

    Chicken heads: ghetto heffa

    Pigeon: see above (thanks Sporty Thieves)

    Eagle: desert eagle gun

    Hawk: knife

    Poor creatures are gettin’ a bad rap (yet another intentional chris rios)…

    ***I gotcha on that….and, don’t forget pop culture, where ravens and crows are supposed to be emissaries of death/the devil….some Ravens have even been know to stab a nigga or two at Super Bowl parties, or set up coke deals over the cell phone like the RICO act never existed…allegedly

  51. icon (trillbert arenas) Says:

    TYRONEBIGGUMS71 Says:

    December 21st, 2006 at 10:33 am
    GOD DAMN IT I ACTUALLY HAVE A BUNCH OF WORK I NEED TO DO TODAY FUCK I’LL BE BACK LATER

    ***YOu ain’t GOT no job, Tommy!

  52. Mac Brown Says:

    icon (trillbert arenas) Says:

    December 21st, 2006 at 10:37 am
    TYRONEBIGGUMS71 Says:

    December 21st, 2006 at 10:33 am
    GOD DAMN IT I ACTUALLY HAVE A BUNCH OF WORK I NEED TO DO TODAY FUCK I’LL BE BACK LATER

    ***YOu ain’t GOT no job, Tommy!

    ^^Yeah he do……………He works over there in the big white building!! Ya know the one with all the windows!!! LOL

  53. Crazy88Since88 Says:

    D. Billz Says:

    December 21st, 2006 at 10:33 am
    Crazy88… What’s good chief rocka?

    ^^
    What’s Good Baby! im Straight! It’s Thursday…all good.

    Did anyone hear about the Feds and Nextel? (Samsung handsets and the Motorola Razr) Its bad enuf the Nextel/ Boost Phones have GPS… Damn.news.com.com/FBI+taps+cell+phone+mic+as+eavesdropping+tool/2100-1029_3-6140191.html

  54. G7 Says:

    This is alright. It’s more like some early 2K Bus

  55. Crazy88Since88 Says:

    My bad, Link from: news.com(etc,etc)

  56. Crazy88Since88 Says:

    news.com.com/FBI+taps+cell+phone+mic+as+eavesdropping+tool/2100-1029_3-6140191.html

    The U.S. Commerce Department’s security office warns that “a cellular telephone can be turned into a microphone and transmitter for the purpose of listening to conversations in the vicinity of the phone.” An article in the Financial Times last year said mobile providers can “remotely install a piece of software on to any handset, without the owner’s knowledge, which will activate the microphone even when its owner is not making a call.”

    ^^
    GatttttttttttttttttttDAMN!

  57. QdotSmith Says:

    that cell phone shit is crazy….i also think they do this inside of cars…i wouldnt be suprised if those lil antennas also connect to a satelite that that transmits feeds from the inside of your vehicle, without the owners knowledge

  58. SKEEMATICS Says:

    i’m not too excited about the beat… Busta made the beat better than it really is.

  59. eclectik Says:

    I really wish Busta would stop.
    Only think I want to hear him do si something with LONS

    e.

    eclectik-relaxation.com
    The Messageboard

Leave a Reply