Video: Obie Trice – Cry Now


AddThis Social Bookmark Button

63 Responses to “Video: Obie Trice – Cry Now”

  1. L.P.CROOKS Says:

    UNO!

  2. 456 Says:

    whatitdo

  3. SOSA 420 Says:

    Troisieme

  4. Boosie Says:

    quatre and cuatro

  5. Boosie Says:

    cinco to the shells…………you aint harming me, I’m holding more drugs than a pharmacy

  6. L.P.CROOKS Says:

    Its only right that a D nigga post Uno on this one…Obie one of the most underated in the game…i know yall NY cats might be used to it, but its ill seein a nigga walk thru my hood in a vid…this nigga spittin…and stay top five on my “No bootleggin list”….Cry now
    313

  7. 456 Says:

    ^i hear you on that obie is truly nice with the mic devices. his first album was crazily underrated.

  8. Luch Says:

    feeling the joint… vidz aight as well!

  9. iLL Change Says:

    ninth damn i need to get on my game

  10. KLO Says:

    DMX FT AMERIE & JANCE – DOG LOVE{OFF NEW ALBUM)

    http://www.sendspace.com/file/8oi1hd

    DMX FT. JADAKISS & STYLES P – IT’S PERSONAL

    http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=C599FDAC2E05A5F1

  11. Boosie Says:

    any niggas in detroit know whats up with quest mccody and swann?

  12. iLL Change Says:

    yeah, Obie is ill. he’s underrated like you all said, and i was feelin’ Cheers when i listened to it all the way thru (most of it was good). i like him regaardless of how good his album was tho, he’s one of those guys that i’m feelin’ just cuz of his character (no homo). i might buy Second Round when it drop, but i gotta see the official track list first. none of this year and a half old songs on a new album bullshit

    *looks over at Cam’Ron*

  13. L.P.CROOKS Says:

    Im glad Em didnt press him to do more of that jokey joke BS and let him show what he is capable of…..now all they need is to get royce back in the camp so I can get that em ,royce, obie callabo that will make my ears bleed

  14. iLL Change Says:

    Obie needs to drop 1 more single before his album come out if he wanna sell. good video tho. he seems like he kinda on that `30′s-`40′s-`50′s vibe or whatever like Christina Aguilera & OutKast with the beats (i.e.: “Cry Now”, “Black Boy”, “Haters”). anyone else notice that?

  15. L.P.CROOKS Says:

    @ ill change .I just like the fact that he didnt grab Em or 50 to cosign him in the vid….come to think of it not even an ass wobblin to carry that joint….just lyrics….wit all the driveby shovelings (loon) and press conference beefs niggaz forget about LYRICS

  16. eskay Says:

    wait until ya’ll see the new xxl cover….

  17. L.P.CROOKS Says:

    Uh Oh … you got it?

  18. anyone who says (no homo) is homo on the lo lo (yes homo) Says:

    LP CROOK youre right. Just lyrics from the heart and a banging ass beat.. no snaps in it.. no 808.. that was some real hip hop shit!! much props to Obie!!

  19. iLL Change Says:

    @ L.P. Crooks

    yeah, it’s cool he decided not to get either of them, but i think it’ll hurt his sales. i think i read somewhere that MTV wouldn’t play “Snitch” cuz of the message of the video, and that was his first single (not a good look). now he’s at it with his second single, but it’s not as pop (no Akon on the hook or shit like that). i think it would help him just to have Eminem be in the video hangin’ with him.

    Em + Royce + Obie = not happening

  20. Dumb Nigga Says:

    This song is a banger!

  21. yaboy Says:

    first off, why do ya herbs post who drops the first comment? shit is fuckin gay.

    second, this is the second hot shit ive heard off obie new one (nope, not feelin the obie ft. 50 over at hhg). shits a raw track, fuckin bangin.

  22. hav Says:

    he copped jay-z flow for this one. i’m wondering if he paid for it.

  23. DES Says:

    yeah I’m noticing Jay’s flow, songs nice though.

  24. Plug Industries Says:

    OH SHIT!!!! DETROIT SON, OBIE IS THE HOTTEST OUT RIGHT NOW. AND I AINT SAYIN THAT BECAUSE HE IN MY CITY. I DARE SOMEBODY TO SAY IT WASNT HOT. IMMA GIVE HIM A KNUCKLE SAMMICH!!!

    SALUTE THE GENERAL. THE REST OF THE DETROIT ARTIST GET IN LINE

  25. Plug Industries Says:

    DAM AND AS SOON AS A NIGGA SHINES, THESE NEW NAH RIGHT MARKS PUTTIN HIM DOWN BY SAYIN HE SOUND LIKE HOVA. PLEASE.

  26. CMDeep Says:

    Nice to see a real video for once.

    The people, the culture, the music.

    Nothing flashy. Just the MC and the city he reps.

    Word to Obie- most underrated.

  27. Dumb Nigga Says:

    Ayo, this Obie cd is gonna be sick though.

  28. CMDeep Says:

    ….Outta here with the Jay flow ish….

    Ain’t nothing there to compare with Jay. Get off the man’s sack and let artists be artists.

    Dudes always tryin to compare and bring out the petty ish.

  29. tyronebiggums71 Says:

    real name no gimmicks obie’s ill

  30. Angry Black Man formerly Kheri Wes Says:

    Nice track, obie has always been nice, illest out of em’s (maybe it’s royce) camp with the exception of the whiteboy

  31. nation of thugacation Says:

    im feeling this video – no homo

  32. MaddenMaster Says:

    Cool Obie Trice new video but not Lloyd Banks new video… Hmmmmm interesting, and people wonder where NY has gone…..

  33. nation of thugacation Says:

    but damn he be on jays dick… homo intended

  34. eskay Says:

    >>Cool Obie Trice new video but not Lloyd Banks new video… Hmmmmm interesting, and people wonder where NY has gone…..

    of course, eskay is responsible for NY’s (imagined) downfall cuz he posted the Obie video instead of Banks.

    but if I post the Banks video it’s “how come you don’t show no other regions love”

    fucking people are like babies

  35. ProbleMatic Says:

    “of course, eskay is responsible for NY’s (imagined) downfall cuz he posted the Obie video instead of Banks.

    but if I post the Banks video it’s “how come you don’t show no other regions love”

    fucking people are like babies”

    ESKAY IS FUNNY WHEN HE GETS AGGIE…

    BUT OBIES THE MAN ((NO JOHNNY GILL….))

    WE ALL KNOW AND IM GLAD THEY KEEPIN IT GRIMEY, IM TIRED OF THOSE FLUFFY ASS R & B/HIP HOP VIDEOS WITH OVER USED SMUTBAG MODELS AND RENTED CARS….

    I HOPE OBIE GETS HIS PROPER SHINE THIS TIME….SECOND ROUNDS ON OBIE BITCHES….

  36. MaddenMaster Says:

    Eskay I miss you baby hahahahahahaha now why you take that shit so far? Just post banks video nigga and all is well….. I notice that the less I say about G-Unit the more they get love on this blog but since I haven’t seen the banks video and I’m sure his return video is worthy of posting…

  37. AtoZ Says:

    u guys ever notice limewire is steppin up their game. can’t even download the latest tracks no more without it sayin queued or whatever.

  38. Game Over Says:

    obie ripped this joint to shreds. i slept on his first album because nothing i heard grabbed me, but if he’s on it like THIS my eyes are WIDE OPEN.

  39. Demiks Says:

    Am I the only one who thinks Obie Trice sounds like he stole his new flow from Royce Da 5’9″? Except not as good.

  40. jay z this, jay z that, get off jay z dick! Says:

    but damn he be on jays dick… homo intended

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    Nigga shut the fuck up, obies flow is in no way similar to jays flow. Everytime a rapper spit a flow thats considered fire faggots like u gotta attribute it to jays flow??? Negro please, get of jays duck and give props where its due. Jay Z didnt exactly master his own flow he also swagger jacked little by little till he got his own shit. Obie got the lyricism on lock so give him his props and all it a day. And for madden, nigga the new banks video is on youtube so shut the fuck up and type llyod banks in teh youtueb search box to see the video of hands up. Banks is sick but sorry, obie got his hands up track beat with the cry now. And thats why it was posted.

  41. eskay Says:

    seriously, Obie has never once spit one line that sounded like Jay. niggas really do love comparing people to Jay for some reason.

  42. L.P.CROOKS Says:

    yo es not for nothin maaad props homey …call me a homer but his vid is fire and i didnt see it comin
    *scrolls up to replay for the 17th time*

  43. T. Okes Says:

    I might actually have to go out & get this album…sounds like someone actually took the time to put together a worthwhile CD this year (someone lemme know if I’m sleepin’ on anyone else!).

    But when Royce’s album drops…that’s gonna be a sure cop.

  44. French Kevin Says:

    They’re taking the time to put Young Buck’s sophmore together. Buck’s gonna have a huge year.

    Good video, good song, good beat, good artist. Good.

  45. Front Says:

    Royce? Independent’s Day was just another disappointment for 2005. Death is Certain was good. I’ll be watching, but not anticipating. I’ve heard dozens of wack songs from Premier. He is just a producer.

    Obie is a must buy. He has been killing everything for about a year now. I hope this album also has no skits.

  46. AtoZ Says:

    skits should have more significance, relevance to the material. but ya, anyone kno the best way to get this track on mp3? i cant seem to download it on limewire.

  47. spanish jay Says:

    fire

    waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  48. hav Says:

    “petty ish.”

    that made me laugh. nice one.

  49. Demiks Says:

    Obie sounds nothing like Jay.

    Obie sounds like a clone of Royce Da 5’9″ right now though.

  50. T. Okes Says:

    Front Says:
    July 21st, 2006 at 10:49 pm

    Royce? Independent’s Day was just another disappointment for 2005. Death is Certain was good. I’ll be watching, but not anticipating. I’ve heard dozens of wack songs from Premier. He is just a producer.

    ^I agree 100% but I think he’ll lay somethin’ more concrete this time around. Hopefully he’ll stick to his promise of having mostly (if not all) Primo beats. And what you said about Primo, same here…but he’s got a few artists he vibes well with, or at least artists that match his beats well…and Royce is one of ‘em IMO.

  51. D. Billz Says:

    Damn, just watched the video for the first time.

    Obie is back like he left somethin’ (c) Freeway.

    I always said dude was nice, and besides Em and Royce, he’s definitely one of the nicest out of The D. I always thought he was sick but still never copped his first album. Not on purpose though… just one of those albums that I think, “damn, I need to get Obie’s album next time I’m in the store”, but never get it.

  52. Sour D. Says:

    ^co-sign.

  53. Demiks Says:

    I never bought that piece of hot trash (Obie Trices CD) because of that wack single, “Got Some Teeth” and the other wack single with Nate Dogg “The Set Up.”

    I liked “Don’t Come Down,” but one song definately wasn’t going to make me buy someones record. After “Rap Name” and “Got Some Teeth” he just seemed like the black Eminem.

  54. AtoZ Says:

    ‘cuz eminem marketed him that way, but he’s doin’ his own thing now. obie is fire man. i heard he was gonna make a cd entitled murda city, did anyone hear that before?

  55. CMDeep Says:

    Obie’s first cd was aight.

    Demiks Says:
    After “Rap Name” and “Got Some Teeth” he just seemed like the black Eminem.

    ^^^^ Partial co-sign. I think he some good joints on there, especially that track with Bus- fire. But too much of the cd was a Em soundalike.

    But I got the advance preview for 2nd Round- Obie is comin with heat.

    And for the last time- Niggas need to stop riding Jay & Royce’s dicks son. Obie don’t sound nothing like them. Ya’ll always gotta hate when someone steps their game up, flow or lyrics. The game is nearly 30 years old- everybody gonna be compared- that don’t mean it’s right niggas.

    And word to Eskay- ya’ll niggas is sounding like babies right now, talkin ’bout “you ain’t show NY no love mayne”. FOH….

  56. T. Okes Says:

    Speakin’ of Royce though, I’ve had this shit on repeat for a minute now…

    http://www.sendspace.com/file/3861lw

  57. Demiks Says:

    >> And for the last time- Niggas need to stop riding Jay & Royce’s dicks son. Obie don’t sound nothing like them. Ya’ll always gotta hate when someone steps their game up, flow or lyrics.

    Obie was not rapping like this 3 years ago… Royce Da 5’9″ was. No ones on anybodies dick. If your a fan of Obie, it will be harder to see.

  58. Demiks Says:

    And I don’t know how people think right here Obie has “Jay-Z’s flow.” That’s like matching colors. Jay-Z’s got 8 million different flows that Jay-Z doesn’t even know what his own flow is.

  59. Evaridae Says:

    This track is fuckin off the hook… Obie’s new album is gonna be one of the best of 06, if not THE best.

    And I don’t think he’s imitating anyone’s flow here, he’s just hungry… dude got popped in the head, I think he’s got the right to switch his whole position up and come with that raw shit. Besides, Cheers was completely under Em’s direction…

  60. marshallbrucemathers_3 Says:

    I wanna know what in HELL happened to the fottage from the Cry Now song Obie performed twice in Grand Rapids, MI at the Intersection last month. He said it would be used in the video! WTF I was in the front row of that shit screaming and they didn’t even show it.

  61. LORD Says:

    Y’ALL ARE JUST POOR MOTHERFUCKERS
    SO SHUT YOUR FUCKING HUNGRY MOUTHS

  62. luis Says:

    I just installed flash up on my pc at work and I have to say that this video was sooooo fucking cool……good looking out esGay! And the song is tight….obie went hard on them dudes who shot him!

  63. wordsworthisthetruth Says:

    Best Obie Song ever. And having mad snow days means I went back and went through mad old nahright posts. Y’all been keepin it real for quite some time now. Keep up the good work.

Leave a Reply