Pharoahe Monch – Let’s Go

pharoahe.jpg 

The other guy from Southside Jamaica Queens.

Pharoah Monch – Lets Go

Bonus: Pharoahe Monch – We Must Be In Love (produced by J Dilla)


AddThis Social Bookmark Button

92 Responses to “Pharoahe Monch – Let’s Go”

  1. zoid Says:

    no way

  2. zoid Says:

    it’s good to hear some Pharoahe Monch again

  3. hip hop cops Says:

    4 SURE

  4. 813 Says:

    yea, def. hes underrated.

  5. Foekist aka Norm Tombot Says:

    I guess Monch see how these other niggas eatin in the game and want a piece… Can’t hate on him for that!

  6. benhameen Says:

    i aint even listen yet but thank god

  7. the Landlord Says:

    …damn,… The mighty Pharoahe is one of my alltime favorites, but i cant even get that rapidshare shit…damn, damn, damn….

  8. the Landlord Says:

    …internal Affairs = 5 mics…

  9. tyronebiggums71 Says:

    PHAROAHE MONCH IS WHATSUP HE’S SUPPOSED TO BE DROPPING AN ALBUM ON DENAUN PORTERS LABEL ANYONE HAVE ANY WORD WHEN ITS DROPPING?

  10. tyronebiggums71 Says:

    the Landlord Says:
    June 29th, 2006 at 6:23 pm
    …internal Affairs = 5 mics…

    CO-SIGN

  11. DBrown11 Says:

    I heard Def Jam left

  12. zoid Says:

    …damn,… The mighty Pharoahe is one of my alltime favorites, but i cant even get that rapidshare shit…damn, damn, damn….

    ^^ gimme a sec im uppin on sendspace 4 ya

  13. Foekist aka Norm Tombot Says:

    I’m sorry, if that nigga made a 5 mic album, pigs fly, my nig’…

  14. Foekist aka Norm Tombot Says:

    I got his music too, so I ain’t hatin, just statin’.

  15. zoid Says:

    http://www.sendspace.com/file/neez5t

    ^^We Must Be In Love

    http://www.sendspace.com/file/x4qi7i

    ^^Let’s Go

    There u go

  16. skinnykennyp Says:

    is this what the game’s been missing?

  17. Sour D. Says:

    damn i can’t wait to get home and bump this. speaking of which, i’m gettin the fuck outta work.

  18. zoid Says:

    nah … the game’s still missing the Buddens album thats what its missing

  19. Droid Says:

    Yo Es big ups for the Pharoahe.

  20. Nasir Says:

    niggas waay better than 50. word is bond. queens stand the fuck up

    lolz

  21. PerForce1 Says:

    bout time dude put something out, forget sleepin he been in hibernation. he needs to put his shit out and Def Jam needs to stop fuckin around with Budden, altough maybe wait til he put Mood Muzik 3 out so he still got some anger for it

  22. D. Billz Says:

    Lets Go and We Must Be In Love… both are crack. It is about time that dude put out some music. Dudes highly slept on his first album. That dude Black Milk KILLED that beat… sounded like that classic, grimey, East Coast shit I’ve been fiending for.

  23. tyronebiggums71 Says:

    zoid Says:
    June 29th, 2006 at 6:35 pm
    nah … the game’s still missing the Buddens album thats what its missing

    couldnt of said it better myself ( dont recognize the name not sure if your ready for the backlash you might catch from like 3 or 4 people on here, they just made i like buddens but dont like 50 so they turn everything into 50′s rich whens the growth coming out meanwhile still refusing to listen to the his music that everyone says is crack ) but dont worry contrary to what they would make you think there are mad buddens fans on here and everywhere just waiting on that album

    Ive already said if the album doesnt drop in by the end of oct. im bumrushing defjam and kicking in hov’s door and smacking him silly until he puts the growth out ( i got d.billz as my getaway driver i think someone else volenteered to help as many trrops as we can get by ready we might have to war with the god )

  24. dCs Says:

    dumb good shit right there

  25. tyronebiggums71 Says:

    perforce1 – buddens plans on releasing mood music 3 within the next month or 2 then supposedly the album drops in oct.

  26. Sour D. Says:

    man both these songs are straight crack. the 4th of July mixtape is gonna be dope this year.

  27. zoid Says:

    Ive already said if the album doesnt drop in by the end of oct. im bumrushing defjam and kicking in hov’s door and smacking him silly until he puts the growth out

    ^^ that would be so fuckin necessary! Bbut even if I hate to admit this … I already prepared myself for Buddens to not be released this year

  28. tyronebiggums71 Says:

    ^^^ whats good sour. yo you wouldnt believe the sour i just picked up the shits the craziest most potent sour ive ever had shits ridiculous

    i got some strawberry cough coming in tomorrow too that shits whatsup too the mixtapes is gonna be crazy this weekend with plenty of that ill piff to be puffin on

  29. tyronebiggums71 Says:

    so have i zoid and im a jay fan and ready for him to drop again but i dont care hov is gonna have some planin to do if the album dont drop

  30. SOSA 420 Says:

    Big ups Esk…One.

  31. Foekist aka Norm Tombot Says:

    I ain’t heard the other track but maybe I ain’t download what yall did… THAT “WE MUST BE IN LOVE” SHIT IS WACK AS FUCK.

    *deletes the file from hard drive*

  32. nBmore Says:

    THIS JOINT IS FIRE!!!!!!!
    I LIKE THIS…….

  33. BUGSYTHEBOSS Says:

    Zoid says,
    nah … the game’s still missing the Buddens album thats what its missing

    Boy are you living a dream right now.This sucka M.C. can’t even respect his elders talking shit on Jigga(im ashamed of you Ty to be dickriding joe Buddens but on the other thread talk like Jigga is God) and then expects to be priority at Def Jam.Nigga play the 3rd role of a SUV and stay way back.

  34. Jamz (THE REAL) Says:

    Monch is back with some heat, and both tracks are produced by Detroit based artists! Is he ridin’ with Em and them? I remember reading where he said if Em didn’t work with him, he was giving up the rap game??

  35. zoid Says:

    Boy are you living a dream right now.This sucka M.C. can’t even respect his elders talking shit on Jigga

    ^^ now wait a sec u the guy on 50′s dick and tellin me bout Joe having no respect for his elders?? Let me throw in 2 names real quick Curtis Jackson — Nasir Jones think about it

  36. Foekist aka Norm Tombot Says:

    >>play the 3rd role of a SUV and stay way back.

    *crowd boos*
    *Bugsy catches a tomato in his left eye*

  37. jersey Says:

    Well the judge done sent my boy (dmx) to the can again….damn!

  38. nBmore Says:

    HE STILL SALTY MY BOY JEEZY PUSHED BUDDENS SHIT BACCCCCCCCCCCCCCCCCCK!!!!!! ha ha

    What budden lookin at like 2k7 maybe 2k8 around 4th qtr
    nawwwwwwww dont see it……….

  39. tyronebiggums71 Says:

    Jamz (THE REAL) Says:
    June 29th, 2006 at 7:25 pm
    Monch is back with some heat, and both tracks are produced by Detroit based artists! Is he ridin’ with Em and them? I remember reading where he said if Em didn’t work with him, he was giving up the rap game?

    yeah he signed to denaun porter’s label

    zoid Says:
    June 29th, 2006 at 7:28 pm
    Boy are you living a dream right now.This sucka M.C. can’t even respect his elders talking shit on Jigga

    ^^ now wait a sec u the guy on 50’s dick and tellin me bout Joe having no respect for his elders?? Let me throw in 2 names real quick Curtis Jackson — Nasir Jones think about it

    i warned you zoid you got to be careful if you agree with me bugsy,nBmore luis and mykiller are coming for you, great point about nas but what about the lack of respect 50 shows em and dre trying to fuck up their situations em is cool with everyone 50 has gone at game was dre’s artist how is it not disrespectful to dre for 50 to say him and dre will have beef if he works with game without em and dre 50 would be known as that dude ali vegas murked on that freestyle but hes gonna have beef with dre and your talking about joe dont respect his elders, listen to what joe says he says he loves jay ( no camron ) just disappointed in him and who can blame him jay is scared to let joe come out and take over the game jay aint ready to give up his spot

  40. tyronebiggums71 Says:

    Foekist aka Norm Tombot Says:
    June 29th, 2006 at 7:29 pm
    >>play the 3rd role of a SUV and stay way back.

    *crowd boos*
    *Bugsy catches a tomato in his left eye*

    classic

    yeah nBmore your boy you and jeezy is tight right ???

    im off to go piffing and listen to that ali vegas crack

  41. Dumb Nigga Says:

    Pharoahe Monch always stays ill.

  42. nBmore Says:

    tyronebiggums71 Says:

    June 29th, 2006 at 7:39 pm
    yeah nBmore your boy you and jeezy is tight right ???

    YALL HEAR THAT SALT IN HIS VOICE……..
    WHOA!!!!!!!

  43. Brokeback Mountain Says:

    Tyrone? Nine o’ clock you said right? And I just picked up Brokeback Mountain on dvd! See you soon

  44. nBmore Says:

    BOOSIE NEED TO DROP!!!!
    YO JOINTS BE FIRE………

  45. zoid Says:

    i warned you zoid you got to be careful if you agree with me bugsy,nBmore luis and mykiller are coming for you

    ^^ I see what you ment before

    great point about nas but what about the lack of respect 50 shows em and dre trying to fuck up their situations em is cool with everyone 50 has gone at game was dre’s artist how is it not disrespectful to dre for 50 to say him and dre will have beef if he works with game

    ^^ yeah truth is spoke right there. I can barley see other artists as disrespecting to their mentors like 50 is.

  46. BUGSYTHEBOSS Says:

    Brokeback Mountain says,
    Tyrone? Nine o’ clock you said right? And I just picked up Brokeback Mountain on dvd! See you soon

    ^^^^PURE COMEDY

  47. KLO Says:

    Whut up TYB? You listen to that Joe B. freestyle I sent you?

  48. tyronebiggums71 Says:

    zoid Says:

    June 29th, 2006 at 8:00 pm
    i warned you zoid you got to be careful if you agree with me bugsy,nBmore luis and mykiller are coming for you
    ^^ I see what you ment before
    great point about nas but what about the lack of respect 50 shows em and dre trying to fuck up their situations em is cool with everyone 50 has gone at game was dre’s artist how is it not disrespectful to dre for 50 to say him and dre will have beef if he works with game
    ^^ yeah truth is spoke right there. I can barley see other artists as disrespecting to their mentors like 50 is.

    yeah but the 50 stans just won’t allow themselves to see the hypocrisy of what they say. they take what we say switch the word but contridict themseleves on the regular but don’t let them bother you they are the ones as I say that’s always stuck on the short bus

    klo – naw homie not home yet went on piff mission back to work now I’m on the treao at my girls smoking an l waiting for her to get back from the store ill defintly let you know when I hear it.

  49. tyronebiggums71 Says:

    BUGSYTHEBOSS Says:

    June 29th, 2006 at 8:02 pm
    Brokeback Mountain says,
    Tyrone? Nine o’ clock you said right? And I just picked up Brokeback Mountain on dvd! See you soon
    ^^^^PURE COMEDY

    funny sure but makes you wonder are you the one doing that. theres only 4 people on here that gay and pathetic to name himself brokeback mountain and that’s bugsy luis mystalker and boosie so anyone taking bets.

    I think bugsy’s the favorite cause he points it out to give it more attention since no onw found it funny si he had to try and save face. didn’t work

  50. benhameen Says:

    SHITS FUCKING RIDICULOUS! PHAROAHE RULES

  51. benhameen Says:

    CHICKS TEXT US LIKE DALLAS AND AUSTIN…CLASSIC

  52. Dumb Nigga Says:

    Lol, it’s funny though, you would think Eskay would have the most people going at him, but it turns out Tyrone Biggums does! I don’t really see why though….maybe they just don’t like to read your novels lmao!

  53. Al Neri Says:

    benhameen Says:

    June 29th, 2006 at 8:37 pm
    CHICKS TEXT US LIKE DALLAS AND AUSTIN…CLASSIC

    ..Pap been spit that bar 8 months ago on “Hustle Hard” nigga..nowadays i get more “textes” than houston…shows how far ahead pap is on these rap niggaz…get of pharoah dick young scrap

  54. KLO Says:

    Yeah TYB…niggas be fucking wit you madd tuff son…what’s up with that homie??

  55. iLL Change Says:

    Monch sounds like Obie Trice at the beggining of “We Must Be In Love”

  56. hovadagod Says:

    g unit fans are so emotional,even on a blog u can just tell whether their eyes are filled with tears or not.biggumskiller&nBmore,i think that u need to stick with the weirdos PRINCE and the JACKSONS(excl curtis). hahahahahaha

  57. hovadagod Says:

    ^^*in 50 cent voice*

  58. Shanti Says:

    i’m kinda feeling that pharoah monch track “let’s go”

  59. T Nelson Says:

    dayum i forgot all about this nigga……goes to show there is a lot of talent out there that is not getting pushed like a lot of the bullshyt out there

  60. Shanti Says:

    what’s good t nelson

  61. iLL Change Says:

    yo es, what album or mixtape are these tracks from?

  62. Sour D. Says:

    i just got back from a piff mission, and i gotta say, THAT ALI VEGAS IS OFF THE FUCKIN HOOK. i mean i was expecting it to be dope, but i just got blown away. anyone else check it?

  63. Boosie- Still taking nah right back to 88 Says:

    I see nah right getting its swagger back, thanks to me trying to slap that zombie shit out of yall niggas.

    I cant believe this emotional bitch still keeps my name in his mouth. Are yall paying attention to what this nigga is saying? He’s giving you his faggot life story over the internet. I could careless about your girl b. I’ll fuck that bitch and hit her off with chicken and fried rice. Get that shit outta here. Thats not nah right talk. Thats Lifestories.com. Nigga come in here talking about others people’s lives. We talking about hip hop b. You always balling at the little court on the side where the hoop is like 7 ft.

    This nigga is hardly ever on my mind, but he wants to mention slick shit on the side. I’m calling out every nigga. All you spider loc and yayo fantasy ass niggas, take that shit to the candy shop nigga. Let them arabs hit you off we some some dusty ass pieces of candy. Chico stick ass niggas.

    Eskay post crack, and the convo turns into a fifty and buddens orgy. Get off them niggas dick. Yall just a bunch of mixtape ass niggas. Everybody know the champ of the mixtapes is kiss. Only 10 times someones mentions monche.

    Eskay on his grind posting monche and freddie foxxx and yall niggas want to talk about niggas whose still on angel dust, and faggot ass niggas who take pictures with sleeveless dress shirts. I’m giving away timbs right now, and yall cant even see the shit. I’m giving yall the exclusive scuffed up joints. Yall steady buying sandals and shit. Niggas is still wearing tight ass lupe’s and shit.

  64. reggaetonslasher Says:

    what it do…Ali vegas is off the hook, I’ll be the judge.

  65. T. Okes Says:

    that’s wussup….these two tracks are hot. And I swear I was just listenin’ to Guerilla Monsoon Rap two days ago…Pharoahe kills that shit.

    Too many are sleepin’ on this dude.

  66. reggaetonslasher Says:

    yea, I was playing observer today, reading shit, alot of good talk on nahright today. I stayed away from that Nas thread, but my thoughts on the dookie rope is “THATS HIP HOP”. Gotta keep that link (pun intended) to the essence of this shit. That chain tells a thousand stories of where we’ve been and where we stand today. Flashback for all you 80′s babies, nigga knew what he was doing.

  67. reggaetonslasher Says:

    ^ oh yea, and Nick Cannon rocking a dookie, not symbolic, more like ” hey look at me”.

  68. KLO Says:

    I agree…that new Ali Vegas is gangsta…for real.

  69. reggaetonslasher Says:

    klo I havnt heard the Ali vegas, did he step his spit game up, or is it the same Ali of old.

  70. CCR Says:

    I didn’t know Pharoahe Monch was in “Wild Things”

  71. reggaetonslasher Says:

    as in wild thing the movie, with that bitch denise richards?
    shes a bad bitch btw.

  72. truth Says:

    now at the end of the day do u think 50 is bothered by d block ask urseld if u had a choice outta both situations jada or 50 would u rather be finacially secure for u and ur kids kids kids grandkids and on the civer f fortune magazine and the highest paid rapper or jada kiss who can chill on the street corners of yonkers and for niggas ti say ohh u got hot punchlines and to have to continue to rap to make sure ur current family is taken care of for ur remaining life….fuck who u like but ask urself when the lights and cameras go off those niggas on the corner aint going be there are twenty years from now they won’t be there….shit jada can’t even keep some jewels
    RAP star Jadakiss (above) has been called out for wearing someone else’s bling. Diamond District jeweler-to-the-stars Sol loaned Jadakiss’ label, Ruff Ryders Entertainment, $400,000 worth of diamond chains and bracelets last August. They were supposed to be returned after a week. But no one ever got around to giving back the bling, and Rafael finally went to the police. That prodded Ruff Ryders president Darrin Dean to show up at the Midtown North precinct at 2:15 a.m. yesterday, where he pledged to detectives that he’d hand over the goods.

  73. KLO Says:

    I can send you the MP3 reggaeton…just need your email. And yeah, he did step his game up! This isn’t the 97-98 Ali Vegas!

  74. KLO Says:

    Some new Styles P – Grammy Family Freestyle

    http://www.sendspace.com/file/uckhpf

  75. son Says:

    yeah, thats what i’m bringin back.

    industry holdin nigga’s down, your saviour has come, lets get this money.

    eff all them crab rappers

    one.

  76. Sour D. Says:

    reggaeton, he def stepped it up. you gotta cop it.

  77. KLO Says:

    One more mixtape for ya’ll! DJ Whoo Kidd BET Awards 06

    http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=15A364907C01B550

  78. KLO Says:

    ….nah, really one more for ya’ll…I had to do it

    Jada and Nas – Hustler’s Wifey

    This shit is FIYAH!!!!

    http://rapidshare.de/files/24437396/Jadakiss_-_A_Hustlers_Wifey_feat._Nas.mp3

  79. KLO Says:

    …oh and AZ is on that joint too! I hooked your site up with some fire Eskay! LOL….

  80. iLL Change Says:

    yo es, good looks on that Ali Vegas mixtape. i gotta get to work early, but i’ma check it out tomorrow. looks gangsta. 1

  81. p1 Says:

    pharoe has to be one of the best forgotten slept on MCs in the game

    http://youtube.com/watch?v=sHM9BnE96vc

  82. ShockWave Says:

    all y’all niggas need to thank eSKay for making music available for you to vibe on. Y’all start with all this bitchmade back and forth without giving the man props for making his house so def.

  83. reggaetonslasher Says:

    its alot of crack being slung on this site as of late, I’m a fucking junkie!

  84. Yung Davito Says:

    # zoid Says:
    June 29th, 2006 at 6:17 pm

    it’s good to hear some Pharoahe Monch again
    # hip hop cops Says:
    June 29th, 2006 at 6:18 pm

    4 SURE
    # 813 Says:
    June 29th, 2006 at 6:18 pm

    yea, def. hes underrated.

    >>Yeah, no doubt. But I don’t think its that hot on this Dilla beat. Maybe thats just me.

  85. eskay Says:

    >>I didn’t know Pharoahe Monch was in “Wild Things”

    ^hilarious

  86. T Nelson Says:

    @ Shanti

    whats going on lady

  87. the Landlord Says:

    ….PHAROAHE IS STILL THAT NIGGA….

  88. and what Says:

    Black Milk KILLED this beat – this kid is the future. Pharoahe kills it with all the cell phone references. I can’t wait for this alb

  89. tyronebiggums71 Says:

    reggaetonslasher Says:
    June 29th, 2006 at 11:18 pm
    klo I havnt heard the Ali vegas, did he step his spit game up, or is it the same Ali of old.

    REGGAE – THIS IS THE BEST ALI VEGAS IVE EVEER HEARD AND IVE ALWAYS BEEN A FAN BUT DUDES REALLY COMES WITH IT ON THIS SHIT

  90. MADDENREVENGE Says:

    LLOYD BANKS KILLED WACK ASS GAME ON THIS SHIT!!! HE ENDED THAT NIGGA AND LYRICALLY YOU’RE A FOOL IF YOU THINK GAME IS IN BANKS CLASS….

    http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=141DDE5A1AB96F8B

  91. Darth Cipher Says:

    Yes pharoahs back, im a lil late, my blogging life is slowing down these past couple weeks(its summer time what you expect???) but these some nice tracks, a very underrated artist for sue no doubt about it!!!…

    listening to that loyd banks rhyme right now… and i can honestly say, this is the type of lloyd banks that i respected and bigged up when i first heard the dude underground, this shit is hot man

  92. rasheed Says:

    yea he killed that

Leave a Reply