Philant Johnson, 1980-2006

philant_johnson2.jpg

Although he will probably be remembered by the media and most fans as "T.I.’s personal assistant", a portrait is emerging of Philant Johnson as the father of a 6 year old daughter, a loyal and dependable friend, and a brand new homeowner. On Friday the Atlanta Journal-Constitution spoke with a devestated T.I. about the loss of his childhood friend. And over at XXL DJ Drama, who knew Johnson personally, speaks on his life and death.

In other related news, The Cincinnati Enquirer reports that local police have stepped up patrols and increased deployment of undercover agents for fear of retaliation for the killing. According to Lt. Col. James Whalen, they have received credible info from "Atlanta-area law enforcement officials, Cincinnati-area residents and covert operatives" stating that people from the Atlanta area are in the city looking to exact revenge on Johnson’s killer. 


AddThis Social Bookmark Button

73 Responses to “Philant Johnson, 1980-2006”

  1. reachnyc.com Says:

    http://www.reachnyc.com 1st?

  2. nation of thugacation Says:

    eskay is alive… btw FUCK reachnyc

  3. reachnyc.com Says:

    Haha thanks dude. pics of phliant…exclusive shit esk…

  4. Front Says:

    Sad story.

  5. nation of thugacation Says:

    sad story and especially sad bol’s answer to dj drama’s xxl post. bol thinks hes funny.

  6. MaddenMaster Says:

    First off Eskay…. Ban that dumb mufucka I’m tired of seeing that stupid ass site link…..

    2nd T.I. so sad he aint miss a single day of touring now thats love…

    3rd I was just watching Uncle Murder on you tube and I must say dude got a brite future…. if he can live past next week!!!

  7. MadeInMilwaukee Says:

    Thats fucked up.

    R.I.P. Phliant

  8. nation of thugacation Says:

    madden i heard he did miss dates on the tour.
    and uncle murder is hot, but hes using 40 cent’s claim to fame, and thats why you like him… dont believe me?

    http://youtube.com/watch?v=3-kMJGkzcBg&search=uncle%20murder

    prove me wrong

  9. c0l0mb14n1116 Says:

    Uncle murda shyt is bananas………..
    “mase a gangsta, a preacher, nah just proved he non of ‘em”*Standing outside a church*

  10. TYRONEBIGGUMS Says:

    MaddenMaster Says:

    May 7th, 2006 at 6:23 pm
    First off Eskay…. Ban that dumb mufucka I’m tired of seeing that stupid ass site link…..

    wow i agree with madden. this reach dude makes me wanna tear my eyebals out this dude is so annoying literally he doesnt say shit he just post his site ESKAY i know you said you were planning on talking to him but dude aint listened i mean its ridiculous ban his ass

    * goes to check out this uncle murder shit everyone is alll hyped up about*

  11. nation of thugacation Says:

    @Maddenmaster :
    2nd T.I. so sad he aint miss a single day of touring now thats love…

    >> “There was word Friday from T.I.’s record company that he planned to resume touring Tuesday, just a day after burying his friend. But the rapper says he isn’t sure.”

    ps. i doubt eskay will ban this dude, cuz each time he posts, his faggot ass is on eskays dick… acting as if hes not using nahright to advertise

  12. TYRONEBIGGUMS Says:

    ^^^ yea he says he isnt using this as advertising but he doesnt say shit but his website. all he does is advertise his shit which gets no hits so he is desperate but eskay damn we are all getting real sick of this begging bitch

  13. c0l0mb14n1116 Says:

    BAN HIS ASS ( no homo)

  14. MaddenMaster Says:

    This nigga taking eskay site pics and clowen him… you es stand up nigga…. put that nigga in his place!!!!!

    And I think the dude Uncle Murder is nice fuck I wasn’t comparing him to 50 so dude how did you come up with that? from this “I was just watching Uncle Murder on you tube and I must say dude got a brite future…. if he can live past next week!!!”

    GET 50 DICK OUT YA EAR HOMO…. THAT MAN ON YA BRAIN SOMETHING SERIOUS…..

  15. c0l0mb14n1116 Says:

    damn i juzt gave him a hit for his stats (i shouldnt had done dat)
    dude got bout 200 posts with no comments……..now he come ova here with dat shit………nigga pay for advertising…..stop being so fuckin CHEAP ……….. this mothafuckr GOT me hyphy (no homo)

  16. c0l0mb14n1116 Says:

    on no murder ink type of shyt………
    ITS MURDAAAA!!!!!!!!!!!!!!

  17. Foekist (reporting live from Hell A) Says:

    Man, I can’t recall EVER seeing this kind of rate of hip hop industry murders. This is crazy! What’s the deal with this?

  18. nation of thugacation Says:

    ^ so true.
    or maybe we just started listening.

  19. nation of thugacation Says:

    ^ it must be those damn G’s hiding under those black louis vuitton bandanas with fruity colours on em.

  20. Robbie Says:

    So I guess this means I should wait a couple of weeks until I dedicate a weed carrier post to this guy?

  21. MaddenMaster Says:

    Uncle Murder Dude iight…… I heard his shit befor but I never had a visual…

    http://www.youtube.com/watch?v=fpUScs0Z6lA&search=uncle%20murder

    http://www.youtube.com/watch?v=oOplA-HvEtA&search=uncle%20murder

  22. MaddenMaster Says:

    Your comment is awaiting moderation.

    wus up with that

  23. TYRONEBIGGUMS Says:

    ^^^ it means you posted certain links or multiple links

    and you that uncle murder shit was hot i checked out a couple of them shit dudes nice ( but please drop the muder from your name that shit is corny i dont care if are a murder dont advertise it like that )

    and to get this back on topic

    r.i.p – philant

    hope this can be a huge wake up call to of the most famous rappers best friends shot and dies within a couple months, and while i am no way saying it was their fault but im just saying dudes really gotta be more careful about about where their at who they might be disrespecting, caue like we all have said its wrong in your hood you know whats going on around you, you got your peoples with you but in other people hoods you dont know who might be right around the corner and what their ready for

  24. rumbl3bumski Says:

    damn, with all the money and the glamour you still cant escape the ignant muthafuckas, they hate you when u poor and when u done came up!!sad shit! UNCLE MURDER IS COMPLETE GARBAGE,NIGGA WANTS A NAME SO HE DISSING OTHERS, THATS LAME.WANNA KNOW THE DIFFERENCE BETWEEN HIM AND THE NAMES HE’S CALLING????
    THEY MAKING MONEY! THIS NIGGA’S VIDEO IS IN THE PROJECTS!!!(LMFAO) AND ASK THEM FOR HELP SILLY NIGGA.
    BULLSHIT RAP GTFOH WITH DAT OL’BULLSHIT

  25. old dirty bucket Says:

    damn arnt you gettin sick of writing RIP posts? being a rapper is getting to be almost as dangerous as mining coal.

  26. Darth Cipher Says:

    man this shooting bidness is fucked up, RIP Philant, he deserves as much, he went out protecting his niggas, thats loyalty at its best, its ashame, but still worth acknowledgment…

    yo this uncle murder niggas is a joke no doubt, but he makes some pretty nice rhymes with obvious points, he’ll get a nice buzz, but aint nobody gon’ drop this niggas or sign this nigga, he just gunna be another one of them mixtape dvd niggas that get no where but around his hood, onda real…

  27. X-ceptional Says:

    man that is some of the saddest $hit i have ever read. you only get one life long true Friend like that and i would kill every mo fo in OH if someone touched mine.

  28. Darth Cipher Says:

    for real X…if my long time friend got dropped, i would go on a rampage for him, no way my nigga would get killed and the people that did it get to walk around like big shots, i wouldnt be having it for a second

  29. Benzino Says:

    reachnyc.com

    you stupid slutmonkey, i have been lookin for someone to make my new enemy. you have made the wrong ex-source co-owner mad !! no one wants to see your stupid site !! worlds greatest cheesecake !!? gtfoh !!

  30. nation of thugacation Says:

    … you’re forgetting the part… “comign back on a fucking horse”

  31. Benzino Says:

    nation of thugacation

    Oh sorry…..reachnyc i’m coming back on a fucking horse !!

    been awhile since i said that

  32. reachnyc.com Says:

    nah im not gonna make eskay choose between his wonderful wonderful viewers..u guys r really wonderful..ill voluntarily change my name

  33. Mr. Piff Says:

    Happy? LOL…u guys r a bunch of wanks…crying over shit…STOP SNITCHING…god…

  34. EnglandRepresent Says:

    Benzino aka Ghetto Pharmacist you filthy little venereal disease ridden whore – so this is where your littel bitchass hidesn out. Fuck you and everyone who looks like you, ie your fam.

    When is dudes gonna realise gunnin someone up or takin someone’s life ain’t ‘keepin it real’, its a bitch move, real niggas fight with they fists.

    RIP Philant Johnson

  35. Deshawn Says:

    RIP Philant.. my condolences go to your and your family.. i know your in a better place now… and to TI… man, keep doin ya thang… i was pissed when i heard that shit, and im from Cleveland, and that shit set me off. where was security at this place?

  36. the Landlord AKA Conspiracy Brother Says:

    …we mourning weed carriers now?…

  37. tyronebiggums71 Says:

    ^^^ YOUR HATE IS DISGUSTING. WE ARE MOURNING A HUMAN BEINGS LIFE BEING TAKEN, SO YOU HATE ON THE WHITE DEVIL ALL DAY BUT WHEN A BLACK MAN THAT IS FRIENDS WITH A FAMOUS RAPPER YOU DISRESPECT HIM BY CALLING HIM A WEED CARRIER AND SUGGESTING WE SHOULDNT MOURN HIM. YOU MAKE ME FUCKING SICK YOUR THE ONE SPREADING THE HATE EVEN AMONST A BLACK MAN YOU HAVE TO DEGRADE HIM AND TRY TO MAKE LIGHT OF HIS DEATH.

    ” I AINT PUSHING AN AGENDA HOMIE IM JUST FACTS/ FUCK BUSH CAUSE THERES PEOPLE DOING WORSE ON THIS EARTH AND THEY BLACK ”

    – LUPE FIASCO CONFLICT DIAMONDS

  38. Deshawn Says:

    how in the fuck you know he carried weed you dumb ass… if u know anything, youd know that TI doesnt allow that shit around him, that nigga is on papers… man, your a discrace to myself and the black community… wait.. you might not even be black…

  39. the Landlord AKA Conspiracy Brother Says:

    @deshawn
    …i asked a question…the term weed carrier is loosely applied to any non performing personnel within the Artist’s entourage…btw, i am very black, 9-ether for those with overstanding….yes and calling ourselves nigga is a great benefit to the black community, right?…NEXT…

  40. tyronebiggums71 Says:

    DESHAWN – NOT ONLY DOES DUDE SAY HE IS BLACK BUT TO HIM YOU ARE EITHER A REAL BLACK MAN A WHITE DEVIL OR AN UNCLE TOM. THERE IS NO WAY AROUND HATE WITH HIM, HE IS CONSUMED BY IT.

    I FOUND IT HILARIOUS AFTER ALL LAST WEEKS KILL THE WHITE DEVIL RANTS THAT HE WAS SHITTING ON THE DEATH OF A BLACK MAN. MAKING LIGHT OF THIS DUDES LIFE AND DEATH, IM SURE DUDE HAD KIDS MOM AND POPS AND SHIT AND ALL YOU CAN SAY ABOUT HIS LIFE IS CLASSIFY HIM AS A WEED CARRIER, YEA AND ITS THE WHITE MAN HOLDING YOU DOWN HUH?

  41. the Landlord AKA Conspiracy Brother Says:

    tyronebiggums71 Says:

    May 8th, 2006 at 11:16 am
    ^^^ YOUR HATE IS DISGUSTING. WE ARE MOURNING A HUMAN BEINGS LIFE BEING TAKEN, SO YOU HATE ON THE WHITE DEVIL ALL DAY BUT WHEN A BLACK MAN THAT IS FRIENDS WITH A FAMOUS RAPPER YOU DISRESPECT HIM BY CALLING HIM A WEED CARRIER AND SUGGESTING WE SHOULDNT MOURN HIM. YOU MAKE ME FUCKING SICK YOUR THE ONE SPREADING THE HATE EVEN AMONST A BLACK MAN YOU HAVE TO DEGRADE HIM AND TRY TO MAKE LIGHT OF HIS DEATH.

    ” I AINT PUSHING AN AGENDA HOMIE IM JUST FACTS/ FUCK BUSH CAUSE THERES PEOPLE DOING WORSE ON THIS EARTH AND THEY BLACK ”

    - LUPE FIASCO CONFLICT DIAMONDS
    ————————————————
    …again, i asked a question and suggested nothing and degraded no one…all these R.I.P. qoutes are so kind and warm, but how does that generic ass group of letters do anything for these people? or their families? or their lagacies? its like looking at picture of somones babies, we’re just preprogrammed to say, “Oh isn’t he or she cute?” even if we think the baby is ugly as hell…some of yall cats are selectively self righteous…you can shit on a brother and dissrespect while he’s alive… but when he’s dead he was the greatest thing since Pam Grier’s titties…no one but his momma and ‘dem knew who this cat was before this post…GTFOH with that contradictory bullshit!!!….

  42. tyronebiggums71 Says:

    The Atlanta Journal-Constitution spoke with a grieving T.I.

    – who along with family members and friends remembered 26-year-old Philant as a kind and giving individual.
    T.I., born Clifford Joseph Harris Jr., had been a friend to Johnson since nursery school and as adults the two rarely left each other’s side, since Johnson worked as T.I.’s personal assistant. Johnson who recently purchased a home with his girlfriend just outside Atlanta, is survived by a 6-year-old daughter, Janae. T.I. is scheduled to speak at his friend’s funeral services this afternoon (5/8) at Jackson Memorial Baptist Church in Atlanta.

    YEA DUDE AINT NOTHING BUT A WEED CARRIER HUH?
    ( R.I.P. PHILANT JOHNSON )

  43. tyronebiggums71 Says:

    LANDLORD – someone dying doesnt change the way i feel about them but i have a respect for all human life ( a respect that you clearly lack ) and if i know you and loved you r.i.p. if i know you and hated you ( still i didnt wish apon death on them unless they are a threat to me or my loved ones lives ) still r.i.p., and no matter how much i hate someone i wouldnt wish that pain of the loss on their family. and if i never met you r.i.p. cause i know there are many people out there who did know you and will miss you and shit i wish my peoples that died got shout out and recognized like these dudes, all this shit SHOULD be affecting us and making us think we got to stop this bullshit killing, go back to that good old passionate ass kicking where you got your shoes coat and your hat tooken.

    and how can you not say your spreding hate because we are saying we hope a man is resting in piece and we hope the bbest for their frineds and family. sorry some of us have hearts and feelings and we express them some are cold heartless ignorant racist fucks but if someone tell me that you’ve died ill
    still say landlord r.i.p. and i cant stand your reverse racist hiding behind the computer ass but id still have respect for life in general and your family

    r.i.p. philant ( and fuck anyone whos got a problem with that )

  44. the Landlord AKA Conspiracy Brother Says:

    …no one’s holding me down or back…i do all right for myself…i speak against the inequities in society and label the perpetrators of these transgressions accordingly… it is my civilized duty…since i can feed my family i’m supposed to lay down my arms and sing Kumbaya with massa? Fuck that!!!…what about the brothers and sisters still struggling and cant speak for themselves or dont know how to…i’m from them, for them and with them, if someone doesnt like it, to quote Eskay, “go kill yourself”….lol

  45. tyronebiggums71 Says:

    landlord says

    “no one but his momma and ‘dem knew who this cat was before this post…GTFOH with that contradictory bullshit!!!…”

    o my bad you didnt know him i didnt know him so fuck him who cares right fuck him fuck his friends fuck his family fuck everyone who is suffering right now cause of his death but props to you for that weed carrier joke

    “this is the shit thats wrong god/
    dudes lost there way cant respect life god /
    why the hate lying an cheating /
    why the devil stays inside some of these heathans/
    and the good people are no longer breathing/
    why cant you drop some knowledge in they head while they sleepin/
    ill knock the ingorance out, then you come and creep in/
    really shit dont make sense, and all im looking for is the reason “

  46. tyronebiggums71 Says:

    the Landlord AKA Conspiracy Brother Says:
    May 8th, 2006 at 12:36 pm
    …no one’s holding me down or back…i do all right for myself…i speak against the inequities in society and label the perpetrators of these transgressions accordingly… it is my civilized duty…since i can feed my family i’m supposed to lay down my arms and sing Kumbaya with massa? Fuck that!!!…what about the brothers and sisters still struggling and cant speak for themselves or dont know how to…i’m from them, for them and with them, if someone doesnt like it, to quote Eskay, “go kill yourself”….lo

    yet you critize this dude philant you is just trying to feed his family, doing shit right and legally and your saying he isnt worthy of 3 letter being type about him, and your trying to help the struggling yea right stay inside your moms basement clown?

  47. the Landlord AKA Conspiracy Brother Says:

    …we all hiding behind keyboards ty…BUT, i really wonder who would I.D. themselves and really get into some meaningful dialogue or debate about any of this…i guarantee, i would…i do it every day in conjunction with the Nation Of Islam…so check yourself B, this is me, all day everyday…

  48. eskay Says:

    >>since i can feed my family i’m supposed to lay down my arms and sing Kumbaya with massa?

    who still says things like that? so what exactly do you do then? come on Nah Right and talk moronic shit? that’s how your fighting the power?

  49. the Landlord AKA Conspiracy Brother Says:

    …i’m in my community and masjid (and online while im at work,lol), collecting and disseminating information to any and all who seek spirtual and social empowerment…

  50. Des Says:

    i cant beleive after all the violence we had in the past few weeks. yall in here going back and forth and arguing.

    smmfh

    I had tickets to see ti this friday (in baltimore) and im good, im not mad about it because he lost his best friend that he grew up with. Now its a woman and a little girl who won’t have her father anymore and a mother and a father who lost their son.

    and yall arguing.. stoppit its not worth it

  51. tyronebiggums71 Says:

    DES – I’M ARGUING ABOUT NOT BEING A BLATANT IGNORANT RASICT ASSHOLE FOR NO RESPECT FOR HUMAN LIFE, THIS DUDE HAD THE NERVE TO JOKE ON PHILANT JOHNSON AND TRY TO DEGRADE HIS LIFE BY SAYING HE’S T.I.’S WEED CARRIER AND NONE OF US SHOULD WASTE OUR R.I.P.’S ON HIM CAUSE WE WOULD OF NEVER HEARD OF HIM, I MEAN IM SORRY SOMEONES GOTTA SPEAK AGAINST THIS IDIOCY AND HATE

  52. Dumb Nigga Says:

    Speaking of hip-hop related violence.

    http://www.sohh.com/articles/article.php/8926

    What’s the world coming to?

  53. Blue Says:

    Damn it turns out I actually went to high school with this cat, same class and everything. We obviously ran in different circles because I never met him but my people tell me he was a good person. It’s fucked up his family lost him but I hope this nonsense about retaliation(sp?) is just a rumor. That shit won’t bring him back and whomever did this is gonna get what coming to him regardless.

  54. the Landlord AKA Conspiracy Brother Says:

    …you twisting my words Ty….c’mon read the original posts…you are trying to portray the tone of my ORIGINAL posts as that of hate…i didnt know the man to hate him…i was commetning on how we are prone to r.i.p. and eulogize celebs when they die, but when they are living, people stay hating on ‘em

    people hated on Aliyah: when alive –oh that cockeyed bitch cant sing!
    Proof:when alive –Em’s weed carrier
    Left EYE: when alive — that crazy bitch cant rap
    2Pac:when alive–had beef with EVERYBODY (except his stans)

    the list is longer but you should get the point…it is not to disrespect the dead, but a sarcastic slap at all the R.I.P. s from fools that were probably stealing these artists work off the internet or buying bootleg or just hating on them for no reason other than they getting money…thats my point…dont get it braided…

  55. the Landlord AKA Conspiracy Brother Says:

    @Ty
    …if and when 50 or “Ballerina P” die…will you offer R.I.P. and eulogize them with the same HATE you show them as living artists?…or will you be a phony, follow the bandwagon brother and say you gonna light some incense and shit…

  56. tyronebiggums71 Says:

    ^^^ THATS A DIFFERENT STORY BUT YOUR COMING AT US WITH THAT COMMENT. I AGREE WITH THAT SHIT, HELL NOT TOO LONG AGO SOMEONE I HAD SOME BEEF WITH YEARS BACK GOT CLAPPED UP AND DIED ( disclaimer – i had no involvement or know of any involvement in the case ) NOW WHEN HE WAS ALIVE I WAS LIKE FUCK HIM, BUT WHEN HE WAS DEAD IT WAS LIKE DAMN I DIDNT HATE HIM LIKE THAT SHIT I MEAN HE IS GONE GONE FOREVER GONE AND THEN I IMMEDIATELY STARTED TO FEEL FOR HIS FRIENDS AND FAMILY,
    I EVEN WENT TO CHECK ONE OF HIS BEST FRIENDS ( WHO I NEVER GOT ALONG WITH CAUSE OF THE BEEF BETWEEN US ) AND SENT HIM MY CONDOLANCES TOLD HIM YOU KNOW WE NEVER REALLY SAW EYE TO EYE ON THINGS BUT I NEVER WOULD OF WISHED THIS ( CAUSE REALLY THERES VERY LITTLE THAT IS THAT SERIOUS )ON HIM, AND I TOLD HIM THAT WE SHOULD DEAD OUR SHIT CAUSE SHIT WE DONT EVEN KNOW EACH OTHER HOW CAN WE DECIDE WE DONT LIKE EACH OTHER AND WE DONT NEED TO ENCOURAGE MORE SHIT LIKE THIS TO HAPPEN TO MORE OF OUR PEOPLE.

    BUT YOU JUST HAVE TO SPREAD YOUR HATE

    LISTEN TO KRS ALREADY “STOP THE NEGATIVITY”

  57. tyronebiggums71 Says:

    I HATE THEIR MUSIC AND I HOPE THEY FLOP ( I LAUGH MY ASS OFF EVERYTIME I HEAR PRODIGY GOT ROBBED OR HIS ASS BEAT ) BUT I MOST CERTAINLY DONT WISH DEATH ON EITHER OF THEM AND IF THEY DO DIE I HOPE EVEN MORE THEY CAN REST IN PIECE CAUSE THOSE 2 WITH THEIR GIMMICKS AND STUNTS CLEARLY ARENT IN PEACE WITH THEMSELVES WHILE LIVING SO ID HOPE THEY COULD FINALLY REST IN PEACE

  58. the Landlord AKA Conspiracy Brother Says:

    at TY
    …not spreading hate bruh, im reporting the hate that is prevalent in our society…to ignore it is to allow it to manifest unnoticed and unchecked…i hate no one…but i also fear no one, and will tell anyone online, or face to face, as such…reporting the evils of society is not the crime, the crime is allowing it to happen..who’s hating who?….you cannot be both victim and perpetrator of the same hate crimes…(unless you are Tawanna Brawley that is)

  59. the Landlord AKA Conspiracy Brother Says:

    …i dont wish death on no one homes…i just dont believe in fake love…if you my enemy, you my enemy dead or alive…if you die, i aint gon’ harlem shake at your wake (courtesy of KILLA), but i aint bringing no flowers, i aint singing no songs for you and i definitely aint going around saying what a great loss it is because thats mad phony, shit, the deceased’ family wouldnt approve of that anyway…i deal with trth and reality homes, not repeating some cliches to follow the crowd….

  60. tyronebiggums71 Says:

    ^^^ SE LANDLORD I MUST SAY YOUR IGNORANCE LEVEL IS WAY WAY DOWN FROM LAST WEEK, AND MOST OF MY RESPONSES TODAY ARE STILL ME RESPONDING TO WHAT SHIT YOU WERE SAYING THEN.

    WHICH WAS FUCK THE WHITE DEVIL AND ALL THE UNCLE TOMS WHO SELL OUT, I MEAN THATS THE SHIT YOU WERE ON LAST WEEK, NOW TODAY ILL ADMIT YOUVE BEEN MUCH MORE LOGICAL AND AGREEABLE AS WELL AS REASONABLE BUT MY HEATED RESPONSES ARE STILL COMING FROM LAST WEEKS STATEMNTS MADE BY YOU

  61. tyronebiggums71 Says:

    but saying someone’s death was huge life no matter how YOU felt about them isnt phony at all, cause it is a huge loss to someone i can gaur-an-damn-tee that most deaths are huge losses to someone and to say its not a huge loss just cause you didnt fuck with them, now that is a slap in the deceased families face. i have never killed anyone in my life and the single reason being is no matter how much beef me and one dude have i couldnt bring it apon myself to punish his mom’s and the rest of his friends and family, shit when someone dies do i feel bad their life was cut short fuck yea but i feel worse for the pain that their loved ones are going throug. IVE FELT THAT PAIN TOO MANY TIMES IN MY LIFE TO EVERYONE WANNA DIRECTLY OR INDIRECTLY PUT THAT PAIN ON ANYONE SO FOR THAT ANYONE WHO EVER DIES GETS A RESPECTFUL R.I.P. now im not suggesting you pull a nas and start making tribute songs to people you were eneimies with but showing respect for the pain the family is going through and again life in general thats just being a decent human being,

  62. the Landlord AKA Conspiracy Brother Says:

    @ty
    …yeah homie, i was getting my Huey P. Newton on last week, while i dont back down from my statements, i realize my tone was overtly angry and confrontational…sometimes i’m using dark, tongue in cheek humor(no homo) and sometimes i’m just stirring the pot…but i always stay true to my beliefs…remeber, we are all flawed…i sit and read through ya’lls sometimes flawed statements, respect mine…

  63. tyronebiggums71 Says:

    i pretty much always respect people opinions until it gets to the white man is the devil or black men are savages and crack smoking gun toting thugs i will respond with just as much anger and venom with either of those statements or statements even semi similiar to those, and yea me being bi-racial might have some part in it but the fact is i know a lot of damn good white people and alot of damn good black people, i also know racist assholes who are white and racist assholes who are black and i just believe the type of thinking you had last week causes the racial tension that is still lingering and its extremly hypocritical to call all white men devils just cause of shit motherfuckers years decades and centuries ago. and yea there are some whites that are just as bad as ever just like their are some crack smoking gun toting savages who just so happen to be black ( plenty of white boys like that too except they usually perfer meth )

  64. doc la familia Says:

    that dude was only 3 years older than me.
    WTF?

  65. tyronebiggums71 Says:

    ^^^ fucked up right dude was my age i just realized that this mourning when i looked at the headline “PHILANT JOHNSON 1980-2006 ” and im like damn i was born in 80 thats what my shit would say if i died tonight

  66. the Landlord AKA Conspiracy Brother Says:

    CLARIFICATION
    …all seriousness…i do call white folks devils…or crakkkers
    i do not think the white man is the devil…
    i do not think the black man is GOD…
    i see nigga and niggas, niggers, whatever all over this site, with NO COMPLAINT..
    stop being so fucking sensitive…its WORDS…
    eskay, if you cant under/overstand, you have my email address, holla at me then we could exchange info and have REAL dialogue, homes
    the point i have trying to make for while now is this…our culture IS being dumbed down by forces real AND imagined, and for us to sit by shucking and jiving and cooning, and making fun ourselves does nothing to help us…that aint racist that’s fact…there are black devils and white devils, its just that the black devils are harder to identify because we want to love thaem as our own…the “so-called white devils(not all of them,ok)” are so obvious and steadfast in their destruction of our and other cultures, they make inviting and easy targets…their treatment of us may not be as physical restricting as in the past, but they still try to enslave us spiritually and economically and sociologically, so i will never lay down my sword…

  67. tyronebiggums71 Says:

    ^^ but see you wont ever catch me using any racial slurs ever. i cant stand the n bomb ( go through my threads i only use it when quoting someone ) i cant stand that word specifically but just cause some white people stil use it and black people use it as a term of enderment does not make you saying WHITE DEVIL any less serious or hateful. i never get offended by what someone ive never mt will say but when you constently say white devil it sets me off cant help it. that means your saying my MOMS is the devil and FUCK YOU FOR THAT. you would slap the shit out of your self for ever talking about my mom like that if you ever met her. shit my 100% black friends would kill you for talking bad about my moms like that cause they know she is about the furthest you can get from being a DEVIL. i mean seriously do you not expect me to be offended when you call my mom THE DEVIL especially considering all the things my mom has done for everyone of every race and culture. my mom grew up in the hood of jersey city and yea she moved to a nicer area but she still does all types of shit to help her old neighboorhood she still will take in kids off the street that need some help and guidence and she could give a fuck what race you are she cant even see it. when i white person says the n bomb it takes on a whole different tone and meaning then when a black man says it.
    it has a hateful tone towards it and it is used to put you down well sorry but whats more hateful than calling someone THE DEVIL? LET ALONE A WHOLE RACE DEVILS? I MEAN DEVIL THAT IS EVIL AND RESPONSIBLE FOR ALL THATS WRONG IN THIS WORLD AND IF YOU THINK THATS MY MOMS THEN WE GOT ISSUES

  68. BLACK ROBYN HOOD Says:

    TYRONE BIGGUMS U ARE RIGHT HOMIE I GOT TO JUMP ON YOUR COMMENT AND U MIGHT THINK I SHOULDN’T GET IN YOUR COMMENT LOL BUT BROTHER AND I DO CALL U MY BROTHER CAUSE U ARE BY GOD STANDARDS BUT HOMIE YOUR ANCESTORS AREN’T DEVILS, THEY WHAT MANY CALL HIGHLY EVIL SPIRITED DUE TO THE FACT OF THERE GREED, STOP IT BY PUTTING YOUR MOMS OUT ON BLAST LIKE THAT CAUSE SHE IS WHAT ANGLO SAXON CALL A OUTKAST BUT HOMIE DON’T GET MAD JUST YET CAUSE I GOT LOVE FOR YOUR MOM JUST FOR THE REASON SHE DIDN’T HAVE NO COLOR LINES, MADE HER OWN LANE TO TRAVEL IN AND I CAN HONESTLY AND TRULY RESPECT THAT AND YOU RIGHT SOME WHITE FOLKS ARE VERY LOYAL TO ARE FIGHT FOR JUSTICE BUT THE ANGLO SAXON’S THAT ARE IN THE POWER TO BE ARE LESS THEN DEVIL’S THERE COWARDS HOMIE AND VERY SPITEFUL DUE TO THE FACT: OF ARE WILLINGNESS TO SURVIVE THRU ALL THE B.S THEY PUT US THRU NAME ONE RELIGION OR RACE OR CREED OF PEOPLE THAT HAVE WALKED THIS EARTH THAT HAVE NOT BEEN FUCKED BY POWEFUL ANGLO SAXON’S. THERE GREED IS LEADING THIS COUNTRY INTO THE GROUND RIGHT NOW, THEY LIVE BY A SECRET SOCIETY AND IF U AREN’T PART OF THERE CIRCLE THEN U ARE A MINORITY, SELF EMPOWERMENT IS A KRYPTINITE TO THEM, AND FOR ANYONE TO STAND UP TO THEM IS A CALLED A COMMUNIST OR A RADICAL PARTY, YOU KNOW THIS IS TRUE AND ITS NOT A KNOCK TO YOUR FAMILY WHO IS JUST THE PEOPLE WE NEED FOR ARE MOVEMENT CHECK THIS OUT MY MOM WAS MARCHING WITH KING IN ALABAMA AS A 12 YEAR OLD GIRL WHEN SHE TOLD ME FOR 30 DAYS STRAIGHT EVERY DAY AT 3:00 4 WHITE MEN THE SAME ONES EVERY DAY WOULD SPIT IN HER FACE DURING THE MARCH AND TELL HER LITTLE NIGGER GIRL WE GOIN TO FEED U SPIT EVERYDAY UNTIL U STOP MARCHING, SO HOMIE TO ME THATS LETS THEN DEVILS THATS FUCKING COWARDS. AND IF THEY NOT COWARDS THEN ASK MY NIGGAS IN NEW ORLEANS OR THE LITTLE GIRL WHO DEAD BODY WAS RAPED BY THREE ANGLO SAXONS AT THE MORGUE UP IN CALI LAST YEAR.

  69. tyronebiggums71 Says:

    ^^^ YEA SURE YOU CAN ALWAYS FIND SOME PEOPLE LIKE THAT BUT AGAIN HOW MANY BLACK PEOPLE THINK ALONG THOSE SAME LINES ABOUT ALL WHITES THAT SHIT IS JUST AS WRONG. ALSO THE PROBLEMS YOUR DESCRIBING FOR TODAY ARENT ABOUT RACE ITS ABOUT MONEY POWER RESPECT, ITS ABOUT CLASS ( ALWAYS HAS BEEN, SINCE DAY ONE THERE HAS ALWAYS BEEN A CLASS OF MEN THE WEALTHY THE MIDDLE CLASS AND THE WORKERS IT WAS LIKE THAT IN EUROPE IN GREECE IN ROME IN EGYPTY AND ALL OF AFRICA AND ILL SAY IT AGAIN THE SLAVES THAT WERE BROUGHT OVER HERE FROM AFRICA WERE SLAVES BEFORE THEY EVER SAW THE “WHITE DEVIL” THE BLACK MAN SOLD THEIR SLAVES TO THE WHITE EUROPEANS FOR THEIR OWN GREED AND SELFISH NEEDS, SO WHY DO THEY GET A PASS BUT THE WHITE DEVILS DONT ?

  70. BLACK ROBYN HOOD Says:

    ^^^^I HAVE BEEN SAYING FOR OVER A DECADE THE PEOPLE OF AFRICA DID AND STILL SELL THERE OWN BROTHERS INTO SLAVERY, ITS STILL GOING DOWN LIKE THAT CHECK OUT THE PROBLEMS THAT LIBERIA AND BOTSWANA ARE HAVING SO WE ARE EYE TO EYE WITH THAT BUT LET ME LEAVE U THIS
    I HONESTLY THINK AS BLACK PEOPLE WE TEND TO WANT AND SIT BACK AND GET WHAT I CALL SUFFER AND PAIN HELP INSTEAD OF PICKING OFF WITH MALCOLM X AND THE BLACK PANTHERS LEFT OFF WITH, INSTEAD OF RIGHTING ARE WRONGS WE NEED TO UPLIFT THE POSITIVE ASPECTS THAT ARE PEOPLE BRING TO THE TABLE INSTEAD OF JUST BEING ABLE TO RAP AND START FASHION TRENDS, CAUSE TO ME BLACK PEOPLE IN GENERAL DOES AND ALWAYS WILL HAVE THAT SWAGGER THAT OTHER RACE’S JUST RESPECT US FOR I MEAN DAMN I DON’T UNDERSTAND WHO ARE WHAT PERSON ELECTED AL SHARPTON, BEN CHAVIS, OR BILL COSBY AS ARE BLACK SPOKES PERSON, LIKE TO ME THOSE MEN ARE A BREED THAT CAN’T COMMUNICATE WITH THE YOUNG KIDS OF TODAY, SO MY POINT TO YOU IS IT DOESN’T ALWAYS START WITH THE PEOPLE ITS GOT TO REALLY START AT WHO THE PEOPLE HAVE REPPIN FOR THEM AND FOR THE LAST 25 YEARS WE HAVE HAD THESE BLACK, PUPPET BACK DOOR BROTHERS WHO SAY ENOUGH TO MAKE PEOPLE LISTEN BUT NOT TO MUCH TO GET THEY ASS IN HOT WATER WITH THE POWERS TO BE BUT ALL IN ALL IT STARTS TODAY SO MAYBE U OR YOUR KIDS OR MINES MIGHT BE THE NEXT POWER SPEAKER FOR A NATION IN NEED OF HELP WHATEVER IT IS HOMIE I STILL GOT LOVE CAUSE U ARE MY BROTHER, ONE.

  71. loveispain Says:

    Tyrone biggims thank you so much. Philant was my best friend and confidant and it cut me like a knife to read that otha niggas comments. Philant was a great dude that everyone in the industry knew and he was well known in the streets. Im a woman that has no family and no friends, and that man was incredibly busy and had no reason to spend time with me or be there for me when I needed him but he did. NO one gave a fuck about me but he did. NO worthless weed carrier; that man was a father, a son, and a great provider for many. He held T.I.’s whole shit together little do you know. And he helped me hold my shit together too. And I need him now and he’s not here. Only the good die young, that’s what they say. But nothing can justify why the love of my life is gone away. Now im alone and I just can’t understand how one black man can joke about another black man’s death especially when he had no problem with the man and didn’t even know him. That’s sick and that’s the reason why its so easy for niggas to just roll up and shoot innocent people. When a person feels that they life don’t mean shit they feel that no one’s lives matter.

    Fuck anyone who has anything negative or dismissive to say about my partna’s death. I’m ridin for my nigga til my last breath. You niggas that got jokes couldn’t walk a mile in Phil’s shoes. You on here writin bullshit to entertain yourselves because you have no life. Get yo mind right and get money, and if you not right with GOD get right with GOD.

  72. Princess Says:

    R.I.P Ti and we all miss and love ti keep ya head up

  73. Novia Says:

    Rip Big Phil we will all miss yhu even though I dnt kno u but I saw on behind the music how tip was to ya n I Noe how it feels to lose someone special in ya life so tip I wish u da best of luck n Phil c ya soon

Leave a Reply