Snoop Arrested At London Airport

snoop-soulplane.jpg

There seems to be a sharp increase in ‘When keeping it real goes wrong’ incidents in comparison with this same period last year. From Yahoo News UK:

Rapper Snoop Dogg has been arrested after a disturbance at Heathrow airport. The US star was detained by police when a row broke out after his 30-strong entourage were told they would not be able to board their flight. Initially they were refused entry to the British Airways first-class lounge at the airport’s Terminal 1.

Snoop’s party is to then said to have moved to a duty-free shop where it is alleged they threw bottles of whisky on the floor and argued with staff.

Police were called and were escorting the group away from the scene when a further disturbance broke out, Scotland Yard said.

Seven officers received minor injuries – mainly cuts and bruises – while one suffered a fracture to the hand.


AddThis Social Bookmark Button

34 Responses to “Snoop Arrested At London Airport”

  1. MaddenMaster Says:

    SOUNDS LIKE SNOOP… AT LEAST HE AINT PUSS A DIANA ROSS OUT THERE!!

  2. CCR Says:

    may i be the first to give you props on photo appropriateness

  3. c0l0mb14n1116 R.I.P Proof Says:

    ^^ word up

  4. Dumb Nigga aka Milk Money Says:

    I guess Snoop has some crazy parties

  5. jl3969 Says:

    jigs.

  6. Damu Says:

    ‘Stupid fuckin’ nigguhz!’

  7. E From BK Says:

    How old is this guy? These guys are challenged.

  8. Tego Says:

    Tut Tut. Silly Snoop.

  9. Nigeria Says:

    Whos that next to Snoop

  10. Foekist Says:

    ^^The 7up comedian dude.

  11. D. Billz Says:

    ^^ His name is Godfrey. Nigerian dude, madd funny.

  12. D. Billz Says:

    To co-sign E from BK… you too old for that shit dawg. Niggas trying to live and actually BE like rock stars. It’s a damn shame when Black men don’t know how to act in a fuckin’ airport. And I’m pretty sure if they would have just sat back, chilled, and let Snoop use his celebrity status to get what he wanted, they woulda been iight.

  13. E From BK Says:

    No doubt D. Billz. What gets me is that Snoop will say,”They are attacking me because of my celebrity status. There were other people there so why am I being targeted?” What these celebrities don’t understand is that they are supposed to handle their people a little better. If you are the money maker(boss) then you are supposed to have your people in check. Those cats are fuckin’ with your money! You can’t be out there rolling with Bill Gates as a representative of Microsoft then act like an ass and expect to have your job the next day. That shit is ridiculous.

  14. KonishiwaBitches Says:

    you can take the nigga out the hood……..u know the rest

  15. Doc Flav Says:

    And Why Rappers Cant Come To Vegas? Should’nt This Dude Have A Jet? At Least A Chartered One.

  16. Joe 88 Says:

    ^cosings billz

    Godfrey is funny as hell.

    “who’s gonna pay for it?”

  17. Shock Diesel Says:

    Cosigning E from BK.

    Snoop gotta man-up and take charge of that shit. You can’t wild out in an airport, man!

  18. Lili Says:

    Joe 88 Says:
    April 27th, 2006 at 10:06 am

    ^cosings billz

    Godfrey is funny as hell.

    “who’s gonna pay for it?”

    LMAO LMAO LMAO….Yea, that’s my dude. Too funny.
    ____________________________________

    Damu Says:
    April 27th, 2006 at 7:39 am

    ‘Stupid fuckin’ nigguhz!’

    ^^^ That pretty much sums it up.

  19. CONCRETELOOP.COM: BLACK CELEB GOSSIP! » Blog Archive » SNOOP ARRESTED @ LONDON AIRPORT Says:

    [...] five men were in custody after being arrested for violent disorder and affray. [SOURCE via NAHRIGHT] RELATED POSTS: MORE MARIAH PICS'GODFA [...]

  20. D. Billz Says:

    Lol @ Joe & Lili… “who’s gonna pay for it?” Yeah, I remember when I first saw that on Comicview, fell out laughin’. But when he came back for one of the most recent seasons, he was talkin’ about those Halloween costumes. Them plastic shits with the little rubber band around them with the mouth hole for you to breathe… cut the shit outta your tongue, LOL.

    If you a 80′s kid like me, you remember those.

  21. Luis Says:

    DAMN!

  22. Foekist Says:

    Snoop old ass need to sit down somewhere anyways. Still actin like he 21.

  23. eskay Says:

    >>Should’nt This Dude Have A Jet? At Least A Chartered One.

    ^that’s what I’m saying

  24. eskay Says:

    Yo these niggas really wild out:

    Six men, including the 34-year-old American rapper, were arrested. A Heathrow worker, who took photos from his mobile phone, said: “There were all these huge, 20-stone men smashing up display cabinets and throwing people around. I saw Snoop Dogg on the ground, with four riot police trying to put him in handcuffs. His minders were throwing bottles at people.

    “There were 15 riot vans and eight police cars outside, with dog sniffer units. They were throwing the policemen around like pillows. Then the police used pepper spray on them.”

  25. Elle B. Says:

    wow@ the officer with the fractured hand…and the 30 ppl in his damn entourage…

  26. Sour D. Says:

    fuck heathrow. i was there for 2 hours a few years back when i was going to amsterdam. it cost me $12 for a fucking bagel and a drink. i hope they tore that motherfucker down all in the name of the US Dollar

  27. c0l0mb14n1116 R.I.P Proof Says:

    this post went wood………we dont give a fuck bout snoop..I Think

  28. Joe Says:

    He got released without any charges.

    http://grandmasbasement.blogspot.com/2006/04/snoop-is-released-without-any-charges.html

  29. Demiks Says:

    >> this post went wood…

    Not even that. This post went plastic!

  30. eskay Says:

    ^styrofoam

  31. BLACK ROBYN HOOD Says:

    SNOOP IS A JOKE AND A DAMN LABEL WHORE FIRST HE WAS A DEATH ROW GANGSTA THEN DPGC THEN A NO LIMIT SOLDIER THEN A NEPTUNE NERD WITH PHARREL NOW HE GANG BANGIN IN LONDON NICCA GANG BANGIN IN LONDON BUT SCARED TO GANG BANG IN LONG BEACH FYI *SNOOP WIFE IS FUCKING LENDALE WHITE OF THE USC TROJANS* TRUE SHIT LOL NIGGA GETTING ARRESTED IN LONDON LOL

  32. Nah Right » Blog Archive » DMX Arrested At London Airport Says:

    [...]

    DMX Arrested At London Airport

      DMX pulled a Snoop yesterday in London and went and got himself locked up at Heathrow: [...]

  33. Vanessa Says:

    eskay…do you know who the employee was that took the photos on his mobile phone. If you know anything about him can you let me know

  34. eskay Says:

    sorry Vanessa, I don’t knjow anything about that guy

Leave a Reply